Пояснение относно резистор, таралеж и кое трябва да се смени
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
- aboykov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 136
- Регистриран на: 15.03.2007
- Местоположение: Джумаята
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318TDS, e84 X1 28i
- Мечтае да кара: Луноход
- Детайли за колата: '97 318TDS Touring
12 х1 28i
ex '06 X3 3.0d
ex ‘06 e90 320i
Пояснение относно резистор, таралеж и кое трябва да се смени
Това което ме интересува в момента е, че на този кучи студ дебита на въздух е недостатъчен в купето и не стопля нормално.
Първо искам да уточня, че не става въпрос за филтъра на купето!!! Наясно съм с неговата функция. Прочетох доста теми, но искам да разбера нещо.
Климатикът ми е с дигитално управление. При увеличаване на степените на вентилатора след средата не усещам вентилатора да увеличава оборотите си, т.е. от 1-4 има, но след 4-тата степен само дисплея показва, че са увеличени без да има ефект. ВЪПРОСЪТ ми е следния, кое регулира тези степени - резистора или таралежа?
При описаните проблеми от други колеги разбрах, че таралежа, когато изгори спира да духа системата.
При мен има работещ вентилатор и таралеж, но духа само на половин мощност. На приложената снимка долу са 2 - Резистора и 8 - Таралежа.
Някой ще ми даде ли светлина в тунела, защото досега само се терзая, че трябва да сменя таралежчето.
П.С. Не съм с богати познание по електротехника, така че ще ме извинят колегите, които са експерти в тази сфера.

Първо искам да уточня, че не става въпрос за филтъра на купето!!! Наясно съм с неговата функция. Прочетох доста теми, но искам да разбера нещо.
Климатикът ми е с дигитално управление. При увеличаване на степените на вентилатора след средата не усещам вентилатора да увеличава оборотите си, т.е. от 1-4 има, но след 4-тата степен само дисплея показва, че са увеличени без да има ефект. ВЪПРОСЪТ ми е следния, кое регулира тези степени - резистора или таралежа?
При описаните проблеми от други колеги разбрах, че таралежа, когато изгори спира да духа системата.
При мен има работещ вентилатор и таралеж, но духа само на половин мощност. На приложената снимка долу са 2 - Резистора и 8 - Таралежа.
Някой ще ми даде ли светлина в тунела, защото досега само се терзая, че трябва да сменя таралежчето.
П.С. Не съм с богати познание по електротехника, така че ще ме извинят колегите, които са експерти в тази сфера.

There is nothing more beautiful than BMW and Gisele Bündchen ridin' it 

- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: Пояснение относно резистор, таралеж и кое трябва да се с
И двете колега,ежко-бежко е при дигиталния климатроник (твоя) а резистора е при тоя с врътките (моя)aboykov написа:ВЪПРОСЪТ ми е следния, кое регулира тези степени - резистора или таралежа?

- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- aboykov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 136
- Регистриран на: 15.03.2007
- Местоположение: Джумаята
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318TDS, e84 X1 28i
- Мечтае да кара: Луноход
- Детайли за колата: '97 318TDS Touring
12 х1 28i
ex '06 X3 3.0d
ex ‘06 e90 320i
Смяната ще е лесна на таралежа. С нов. Но чудя се защо ми изважда в realoem.com за моя модел в тази картина и резистор?
Или е възможно да се води като екстра монтирана при купуването на колата от първия й собственик, която да предпоставя или резистор или таралежче (сега в гащите)
Или е възможно да се води като екстра монтирана при купуването на колата от първия й собственик, която да предпоставя или резистор или таралежче (сега в гащите)

There is nothing more beautiful than BMW and Gisele Bündchen ridin' it 

- aboykov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 136
- Регистриран на: 15.03.2007
- Местоположение: Джумаята
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318TDS, e84 X1 28i
- Мечтае да кара: Луноход
- Детайли за колата: '97 318TDS Touring
12 х1 28i
ex '06 X3 3.0d
ex ‘06 e90 320i
Hury2 написа:Според мен просто схемата е една.Тези които са с дигитална клима са с таралеж, а тези които са с врътките с резистор.
Сега проверих и наистина излизат и двете опции ръчно и автоматично управление, всяко включващо резистор или таралежче. Благодаря ти за точния отговор

Предпочитам да взема нов таралеж, за да не стане проблем с ел. инсталацията на колата, но ми е интересно как е положението при колегите, които са го отремонтирали (сами или при някой друг). Има ли такава опция или е излишен риск...

There is nothing more beautiful than BMW and Gisele Bündchen ridin' it 

- BiTurbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1654
- Регистриран на: 7.06.2003
- Местоположение: PB/HD
- Пол: Мъж
- Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
- Мечтае да кара: '96 BMW M3
aboykov написа:Hury2 написа:Според мен просто схемата е една.Тези които са с дигитална клима са с таралеж, а тези които са с врътките с резистор.
Сега проверих и наистина излизат и двете опции ръчно и автоматично управление, всяко включващо резистор или таралежче. Благодаря ти за точния отговор
Предпочитам да взема нов таралеж, за да не стане проблем с ел. инсталацията на колата, но ми е интересно как е положението при колегите, които са го отремонтирали (сами или при някой друг). Има ли такава опция или е излишен риск...
скоро бях чел, че един колега го е отремонтирал и му е излязло към 70 или 80лв мисля, че беше......, но честно казано може би по-добре би било да е ново, защото ново закупените вече я нямат тая "серийна екстра" да се скапват........... Аз съм на същото дередже, работи ми само 1-ва и 2-ра степен и танатъка няма никой........, но за сега зимата нямам проблемио парното е много добро и не се усеща чак такава нужда от другите степени. Но се усеща голяма нужда лятото, като пусна климатика и не охлажда достатъчно бързо в началото и си плаче за по-високи степени.
Айде успех от мен

- aboykov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 136
- Регистриран на: 15.03.2007
- Местоположение: Джумаята
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318TDS, e84 X1 28i
- Мечтае да кара: Луноход
- Детайли за колата: '97 318TDS Touring
12 х1 28i
ex '06 X3 3.0d
ex ‘06 e90 320i
liloff написа:Има ли вариант да си с климатроник Diavia? Фабричния панел за управление на климата ли ти е в колата?
Въпросът към мен ли е?
За първи път чувам тази марка Diavia... Иначе всички си е фабрично по колата

There is nothing more beautiful than BMW and Gisele Bündchen ridin' it 

- BiTurbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1654
- Регистриран на: 7.06.2003
- Местоположение: PB/HD
- Пол: Мъж
- Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
- Мечтае да кара: '96 BMW M3
aboykov написа:liloff написа:Има ли вариант да си с климатроник Diavia? Фабричния панел за управление на климата ли ти е в колата?
Въпросът към мен ли е?
За първи път чувам тази марка Diavia... Иначе всички си е фабрично по колата
ето това е Diavia-та за което говори колегата

- SuperMoto_vt
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 68
- Регистриран на: 16.12.2008
- Местоположение: В. Търново
Извинявам се че се намесвам но искам да попитам тоя климатроник на снимката нали не е оригинален заводски????BiTurbo написа:aboykov написа:liloff написа:Има ли вариант да си с климатроник Diavia? Фабричния панел за управление на климата ли ти е в колата?
Въпросът към мен ли е?
За първи път чувам тази марка Diavia... Иначе всички си е фабрично по колата
ето това е Diavia-та за което говори колегата
- BiTurbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1654
- Регистриран на: 7.06.2003
- Местоположение: PB/HD
- Пол: Мъж
- Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
- Мечтае да кара: '96 BMW M3
SuperMoto_vt написа:Извинявам се че се намесвам но искам да попитам тоя климатроник на снимката нали не е оригинален заводски????
не е оригинален, слаган е допълнително

12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани