Малкия борд
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
Малкия борд
Интересува ме къде е ши*ания + и ши*ания - за дигиталния часовник на малкия борд, тай като нямам датчика още ме интересува само часовника. Има сигурно 20 пина или както се казва, няма с какво да замеря и трябва да си взема 50 бушона докато ги оцеля.
П.п Гледах търсачката, имаше 5-6 теми ама нищо конкретно, за големия борд имаше повече инфо.

П.п Гледах търсачката, имаше 5-6 теми ама нищо конкретно, за големия борд имаше повече инфо.
- AGT
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2055
- Регистриран на: 3.04.2003
- Местоположение: London N15 / Пловдив Тракия City
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото ми попадне .
- Мечтае да кара: Поне 790 iL xaxaxa
- Детайли за колата: Лачена 39_ка .
Вземи си купи едно мултицетче 7 лв са ( http://www.mikimak.com/?function=detail&id=806 ) и си ги замери .А и за в бъдеще все ще ти потрябва 

Съвет от КАТ !
"Не можеш ли да караш не си купувай книжка "
"Не можеш ли да караш не си купувай книжка "
- Zlobil
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 277
- Регистриран на: 13.10.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
Re: Малкия борд
Колега разбирам че имаш часовник и искаш да си вържеш малкия борд...
Така.. значи бухсата на часовника трябва да ти е с три жички... разглобяваш тази бухса и ще видиш че пиновете са номерирани и почваш...
1. вадиш ПИН 1 и го слагаш на ПИН 18
2. после ПИН 2 на ПИН 17
3. и накрая ПИН 3 на ПИН 16
ПИН 1 ти е +12В и идват от бушон 31, който е 5А
ПИН 2 ти е масата
ПИН 3 ти е пак +12В, но там има ток само когато си включиш фаровете, тоест да може да ти свети борда.
това би трябвало да е достатъчно за да го вържеш и да имаш часовник
Успех
Така.. значи бухсата на часовника трябва да ти е с три жички... разглобяваш тази бухса и ще видиш че пиновете са номерирани и почваш...
1. вадиш ПИН 1 и го слагаш на ПИН 18
2. после ПИН 2 на ПИН 17
3. и накрая ПИН 3 на ПИН 16
ПИН 1 ти е +12В и идват от бушон 31, който е 5А
ПИН 2 ти е масата
ПИН 3 ти е пак +12В, но там има ток само когато си включиш фаровете, тоест да може да ти свети борда.
това би трябвало да е достатъчно за да го вържеш и да имаш часовник
Успех
- Zlobil
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 277
- Регистриран на: 13.10.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
Тогава този кабел който го сложи на ПИН 16... го премести на ПИН 14
Ама по принцип трябва да е както съм ти написъл горе.
Ама по принцип трябва да е както съм ти написъл горе.
На пин 14 вземи 12V от радиото(този кабел които като дадеш на контакт и касетофона ти се вкл.), другите 3 пина си ги остави на мястото както си ги направил: пин18-12V, пин17-маса, пин16 светлинките на копчетата при вкл. светлини. Тако като дадеш на контакт(онова преди контакта де) борда ще светва и ще можеш да му свериш датата и часа, а когато не си врътнал клиуча като натиснеш нчкое копче ще ти светва за малко, както е таблото с изминатине километри.
- Zlobil
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 277
- Регистриран на: 13.10.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
Mileitiii написа:На пин 14 вземи 12V от радиото(този кабел които като дадеш на контакт и касетофона ти се вкл.), другите 3 пина си ги остави на мястото както си ги направил: пин18-12V, пин17-маса, пин16 светлинките на копчетата при вкл. светлини. Тако като дадеш на контакт(онова преди контакта де) борда ще светва и ще можеш да му свериш датата и часа, а когато не си врътнал клиуча като натиснеш нчкое копче ще ти светва за малко, както е таблото с изминатине километри.
Точно така е това е цялата работа.
За датчика за външна температура после остава само да се пусне един кабел от ПИН 12 до датчика и другия кряй на датчика да се замаси и вече и показания на температура ще има.
9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани