Още коне за М3 ?
Модератор: bum_bum
- Hammerfall
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 208
- Регистриран на: 4.01.2005
- Местоположение: СЛИВЕН
Още коне за М3 ?
Е36-М3-S50B32 (-)(+) SMG
Спешна нужда от още кончета под капака !!!
Моля, колеги помагайте - приемам с благодарност идеи,съвети по силов тунинг на посочения автомобил.
За акъл , за работа - финикийски знаци.
Спешна нужда от още кончета под капака !!!
Моля, колеги помагайте - приемам с благодарност идеи,съвети по силов тунинг на посочения автомобил.
За акъл , за работа - финикийски знаци.
Как се живее в държава, в която да си прост е модерно?!
.
Ти как го изсипа тоя въпрос.На такава ламя освен турбо и нос за др не се сещам,питай лудия? http://www.youtube.com/watch?v=Zm3uG6qEP_E
Последна промяна S-M на 18 Фев 2009, 20:37, променена общо 1 път
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12068
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
- Hammerfall
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 208
- Регистриран на: 4.01.2005
- Местоположение: СЛИВЕН
Ахам
За конете - колкото повече, толкова повече
Общо взето дилемата е суперчарджър или турбо...или май и двете...
Опсенията ми са,че S50 мотора май не носи много на бой.
Очаквам и мнението на ТОМ - разбрах, че той е човека.
Предпочитам кит,понеже не понасям гаражните импровизации с тел, скоч и комшията с електрожена
Ако някой има впечатление от безбройните варианти за китове?
Общо взето дилемата е суперчарджър или турбо...или май и двете...
Опсенията ми са,че S50 мотора май не носи много на бой.
Очаквам и мнението на ТОМ - разбрах, че той е човека.
Предпочитам кит,понеже не понасям гаражните импровизации с тел, скоч и комшията с електрожена
Ако някой има впечатление от безбройните варианти за китове?
Как се живее в държава, в която да си прост е модерно?!
днеска цял ден се рова точно за товав нета и ..
Андреас от ппф казва ,че до 10 пси или 0,6 бара със сток мотор и
добре мапнат проблеми НЯМА ,
а пък един пич в ДТМ форума на 0,4 от с50б32 вади 386 коня на гумите ,
383whp @ 6500 rpm. 6 psi boost with 12.5 AFR's and Motec engine management.
8.5 : 1 compression
T04E turb
Vanos delete
Предполагам че ше може и с нещо ралично от МОТЕК електроника ,че тама паричките са ......
Андреас от ппф казва ,че до 10 пси или 0,6 бара със сток мотор и
добре мапнат проблеми НЯМА ,
а пък един пич в ДТМ форума на 0,4 от с50б32 вади 386 коня на гумите ,
383whp @ 6500 rpm. 6 psi boost with 12.5 AFR's and Motec engine management.
8.5 : 1 compression
T04E turb
Vanos delete
Предполагам че ше може и с нещо ралично от МОТЕК електроника ,че тама паричките са ......
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12068
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Kит е най- арно ама некви 10- тина бона в най- добрия случай. Даже май са малко. Ако не ти се дават варианта може би е да си потраеш и да дебнеш за някой, който си сваля кита от американските или английските форуми.
- AlibiTu
- ентусиаст
- Мнения: 1362
- Регистриран на: 21.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
- Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости
http://www.eurotuner.com/techarticles/e ... rging.html
"I'm sorry, did we lose you at the $300 intake kits?"
"I'm sorry, did we lose you at the $300 intake kits?"
Е30 325 > Е30 318ис (М50Б25) > Е36 316 > Е38 728 > F32 435i > E64 M6 V10
- ///Явор
- Летящия холандец
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
хахаахх и тая тема ще се развие
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- cobrata_m3
- младши ентусиаст
- Мнения: 744
- Регистриран на: 5.03.2007
а има ли файда от еърбокс и чип че бях чел в един немси форум ама не чаткам много немския и може да аз да не съм хванал нещо
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12068
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
- Hammerfall
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 208
- Регистриран на: 4.01.2005
- Местоположение: СЛИВЕН
ahm
Това с еуротунер -ясно, а проблема с братята отвъд океана е, че почти не са чували за S50 и съответно китовете им не са подходящи.
Говорете ми и за биели, бутала, валове...
Говорете ми и за биели, бутала, валове...
Как се живее в държава, в която да си прост е модерно?!
Re: ahm
Hammerfall написа:Това с еуротунер -ясно, а проблема с братята отвъд океана е, че почти не са чували за S50 и съответно китовете им не са подходящи.
Говорете ми и за биели, бутала, валове...
е кво да ти се говори за бутала и биели .....
пишеш в гуугъл бутала с50 гледаш ,разбираш че са ти около 1000долара без доставка ,после разбираш ,че биелите и те са там някаде , после виждаш електрониката после още една камара неща и като теглиш чертата ,решаваш ,че 320коня ти стигат
......
другия вариант не пипаш нищо по мотора докарваш си неква степен с
разреждане .......и караш на 0.4
от тва по ясно за твойте питания нема
.....
колко коня въобще искаш ...без цел (конски сили )си за никаде и
само празни приказки от чужди форуми ше си приказваме
- VT5602AK
- старши ентусиаст
- Мнения: 2048
- Регистриран на: 30.01.2006
- Местоположение: London
- Пол: Мъж
- Кара: E36S50B30,Mini Cooper S
- Мечтае да кара: S50B30 turbo
- Детайли за колата: модифицирани
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани