е30-Вечния проект-М Brakes,Сustom смукател,ремонт на Мотора!
Модератор: bum_bum
48 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
- VaLy0
- младши ентусиаст
- Мнения: 669
- Регистриран на: 3.07.2007
- Местоположение: Sliven
- Пол: Мъж
- Кара: S50 @_@
е30-Вечния проект-М Brakes,Сustom смукател,ремонт на Мотора!
Мисля си аз ако сложа комплект всичко от е36 М , макферсони, пружини, шенкели, главини, дискове и апарати на мойта е30ка дали ше има голяма брада до коленете докато всичко си дойде на мястото
според мен всичко ще наглася, но има едно нещо дето ме притеснява
спирачната помпа на е30ката дали ше има достатъчен дебит за М-ковите апарати
по принцип колата няма ABS и ако се наложи да слагам помпата от е36- тя е с два изхода, а на е30-ката е с 3....
тогава следва поредния филм- на предните два апарата тръбичките да се обединят в една както е на е30-ката отзад ама тогава дебита пак се намаля и се чудя какво да измагаря пак
Ако случайно някой знае нещо нека сподели с батко а аз ще почерпя по една студена вода на някоя чужда "свабда"
шегувам се разбира се
ще чакам компетентни мнения
според мен всичко ще наглася, но има едно нещо дето ме притеснява
спирачната помпа на е30ката дали ше има достатъчен дебит за М-ковите апарати
по принцип колата няма ABS и ако се наложи да слагам помпата от е36- тя е с два изхода, а на е30-ката е с 3....
тогава следва поредния филм- на предните два апарата тръбичките да се обединят в една както е на е30-ката отзад ама тогава дебита пак се намаля и се чудя какво да измагаря пак
Ако случайно някой знае нещо нека сподели с батко а аз ще почерпя по една студена вода на някоя чужда "свабда"
шегувам се разбира се
ще чакам компетентни мнения
Последна промяна VaLy0 на 17 Мар 2010, 9:10, променена общо 3 пъти
- ///Явор
- Летящия холандец
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
докат го пишеш тва,да беше ги сложил и да споделиш впечатления
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- Sharo
- старши ентусиаст
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
Помпата ти е най-малкия проблем .... стигнеш ли до там си готов. Взимаш си един тройник и от 1 тръбичка правиш 2 и си ти .. аз съм така в момента с е34 помпа
Успех
Успех
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
- VaLy0
- младши ентусиаст
- Мнения: 669
- Регистриран на: 3.07.2007
- Местоположение: Sliven
- Пол: Мъж
- Кара: S50 @_@
Sharo написа:Помпата ти е най-малкия проблем .... стигнеш ли до там си готов. Взимаш си един тройник и от 1 тръбичка правиш 2 и си ти .. аз съм така в момента с е34 помпа
Успех
не е ли същото- дали ше е с е30-ковата помпа без разклонения или с друга помпа с разклонения от една на две тръбички ?
а иначе тея дни ги слагам и пробвам
- Sharo
- старши ентусиаст
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
VaLy0 написа:Sharo написа:Помпата ти е най-малкия проблем .... стигнеш ли до там си готов. Взимаш си един тройник и от 1 тръбичка правиш 2 и си ти .. аз съм така в момента с е34 помпа
Успех
не е ли същото- дали ше е с е30-ковата помпа без разклонения или с друга помпа с разклонения от една на две тръбички ?
а иначе тея дни ги слагам и пробвам
не .. дебита на е30-та помпа е по-малък
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
- VaLy0
- младши ентусиаст
- Мнения: 669
- Регистриран на: 3.07.2007
- Местоположение: Sliven
- Пол: Мъж
- Кара: S50 @_@
по малък ама на друга помпа с по-голям дебит като се разклони на две тръбички дебита пак се намаля, от една да захране две.....
слагам и пробвам с мойта си помпа и ще кажа какъв е резултата
слагам и пробвам с мойта си помпа и ще кажа какъв е резултата
- Sharo
- старши ентусиаст
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
VaLy0 написа:по малък ама на друга помпа с по-голям дебит като се разклони на две тръбички дебита пак се намаля, от една да захране две.....
слагам и пробвам с мойта си помпа и ще кажа какъв е резултата
р те и 2те помпи захранват 3 тръбички .. дали ти ще го сложиш трйника или ще сложиш помпа с 2 дупки за преден кръг е все тая.
На тая с едната дупка е за да мине през абс-а и от там на 2 за ляво и дясно предно ...
С е30-та помпа ще имаш повече ход на педала и ще е по нечуствителен педала... Разлиакта ще я видиш, чак акто сложиш истинска помпа
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
- VaLy0
- младши ентусиаст
- Мнения: 669
- Регистриран на: 3.07.2007
- Местоположение: Sliven
- Пол: Мъж
- Кара: S50 @_@
- Sharo
- старши ентусиаст
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
VaLy0 написа:ами тая твоята от е34 истинска ли е и каква точно е ако не е тайна
аз съм сложил от е34 защото съм на 8 бутални отпред и 4 бутални отзад
ама ти си сложи просто е36-та помпа. Така дебита ще си е истинския дето са го замислили от завода и няма се чудиш са тва ли е оптималното или не
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
- VaLy0
- младши ентусиаст
- Мнения: 669
- Регистриран на: 3.07.2007
- Местоположение: Sliven
- Пол: Мъж
- Кара: S50 @_@
- Sharo
- старши ентусиаст
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
VaLy0 написа:Ти това всичко на е30 ли си правил ? Също така помпата от е34 пасва ли на е30-ковото серво ?
да на е30ката е това. Не пасва директно трябва фланец някой стругар да ти направи за е30-то серво .. Друг вариант е помпа от е32 (не съм го проверявал но на доста места пише, че става директно на е30-то серво) 3тия вариант ти е със серво от их и е34 помпа
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
Sharo написа:...3тия вариант ти е със серво от их и е34 помпа
Този вариант е перфектен, но има един, който е още по-добър - серво от голф 1-чка и ще спира яката.
Повече ме радват по-малките проекти, в които се влага повече техническа мисъл и лично творчество, иновации и съвсем малко средства, и се осъществяват за един уикенд, като се постигат невероятни резултати!
- BMWPower
- младши ентусиаст
- Мнения: 574
- Регистриран на: 15.10.2005
- Местоположение: Пловдив-Кичука каунти
- Пол: Мъж
- Кара: колко да кара
- Мечтае да кара: Е34-540
- Детайли за колата: То кола ли е чудо ли е
Има и още един много лесен вариант но трябва да питате Явор а пък той ще ви иска доста парички
<<<DRIVE BMW ONLY>>>
- ///Явор
- Летящия холандец
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
много са за теб,за други не саBMWPower написа:Има и още един много лесен вариант но трябва да питате Явор а пък той ще ви иска доста парички
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
48 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани