Проблем с 530d..
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
52 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
- boksioraE39
- кандидат дрифтър
-
- Мнения: 1508
- Регистриран на: 18.12.2009
- Местоположение: София/Белград
- Пол: Мъж
- Кара: 535d M-sport
- Мечтае да кара: Зад дъщеря си!
- Детайли за колата: My BMW does not believe in tears..
Проблем с 530d..
Колеги проблема е следния колата ми уж върви.. Обаче излизам извънградско включвам на 5-та газ до доло до 3000-оборота на 5-та върви и ускорява това са около 160км в час след това умира и едвам вдига на горе даже е страшна мъка.. Принципно я натискам на 3-та и ускорява докато не свърши оборотомера може би и на 4-та е така (не съм пробвал) но на 5-та умира.. Имах тема за спукан интеркулер и ето свалих го но уж не е спукан (беше целия в масло и маркучите явно вкарват от турбината) Днес съм навъртял 460км извънградско и на няколко пъти по-магистралите я натискам и същата работа гледах кулера дали е омъслен някъде от вънка след толкова километри (ако е спукан ще избива си мисля) но уж не.. Закачаха я на диагностика и уж нищо.. Давайте акъл..
Мисля че пак нещо въздух не и стига но незнам.. Ако някой е имал подобрен проблем нека сподели..
Мерси и лека вечер!

Мерси и лека вечер!


https://www.youtube.com/watch?v=scJPUQU5YOo
Има моменти благословени от всевишния,в мъки и беди дори и без насъщния,когато тихо си припяваме в непрогледен мрак,"ДЯКОНЕ СЛЕД 100-ГОДИНИ НАС НИ ИМА ПАК"!!!
СЪРЦЕ,ДУША ЗА ЛЕВСКИ СОФИЯ!
- eddy
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 226
- Регистриран на: 30.05.2009
- Местоположение: София
- Кара: 3.0H6 boxer AWD
Re: Проблем с 530d..
Еми едно 730Д с твоя двг имаше подобен проблем. След смяна на мапове, чистене на геометрии, махане на катализатори и какво ли не още вкл дебитомери, смени масла в ск кутия (автомат) накрая като я закачихме на живи данни и се оказа, че колата вдига темп до 112гр и умира, а стрелката седи на средата. Почистихме радиаторите хубаво и колата литна, баси тъпия проблем дето беше, а точно на диагностика всичко 6. Закачи едни живи данни и я изкарай на магистралата и гледайте. Дано и при теб проблема да е сходен.
- boksioraE39
- кандидат дрифтър
-
- Мнения: 1508
- Регистриран на: 18.12.2009
- Местоположение: София/Белград
- Пол: Мъж
- Кара: 535d M-sport
- Мечтае да кара: Зад дъщеря си!
- Детайли за колата: My BMW does not believe in tears..
Re: Проблем с 530d..
Да махна катализаторите като за начало.. ?

https://www.youtube.com/watch?v=scJPUQU5YOo
Има моменти благословени от всевишния,в мъки и беди дори и без насъщния,когато тихо си припяваме в непрогледен мрак,"ДЯКОНЕ СЛЕД 100-ГОДИНИ НАС НИ ИМА ПАК"!!!
СЪРЦЕ,ДУША ЗА ЛЕВСКИ СОФИЯ!
- kotak
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 175
- Регистриран на: 30.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 525DA
- Мечтае да кара: E60 530XD
- Детайли за колата: Edition Lifestyle
Re: Проблем с 530d..
boksioraE39 написа:Да махна катализаторите като за начало.. ?
като начало трябва,зависи на колко километра е колата.
- LUCIFER'S
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1953
- Регистриран на: 11.08.2009
- Местоположение: Добрич
- Кара: Е39 '02 530d
Re: Проблем с 530d..
kotak написа:boksioraE39 написа:Да махна катализаторите като за начало.. ?
като начало трябва,зависи на колко километра е колата.
като за начало направи това коети ти е казал eddy....провери кое как работи не само за грешки...а живи данни по време на движение... помпите, датчици, турбонадув... и т.н. пък тогава чак махай катализаторите

Между другото... при мен стана същото нещо- на 5 предавка след 160км/ч умираше, когато пробвах колата с изолиран АГР клапан!!!

Fortuna fortes metuit, ignavos premit.
- nightdriver
- ентусиаст
-
- Мнения: 1163
- Регистриран на: 5.07.2008
- Местоположение: banlieu parisienne
- Пол: Мъж
- Кара: 530da turing
Re: Проблем с 530d..
вижте помпата , която е под шофьорската седалката , защото може да е на умиране и за това да няма мощност след 3000об
- racing_team_vidin
- ентусиаст
-
- Мнения: 1060
- Регистриран на: 10.10.2008
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E65 black- sport package
Re: Проблем с 530d..
nightdriver написа:вижте помпата , която е под шофьорската седалката , защото може да е на умиране и за това да няма мощност след 3000об
ако е ниско налягането преди помпата на раил-а има датчик на горивния филтър и той следи за него ако е по малко от 3,6 bar колата ти забива доволно на 4000 об и неиска и грам повече, понякога се получава и при запушен горивен филтър
- eddy
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 226
- Регистриран на: 30.05.2009
- Местоположение: София
- Кара: 3.0H6 boxer AWD
Re: Проблем с 530d..
Според мен проблема не е в тая помпа, аз имах преди време проблем с тая помпа, смених я, но преди да я сменя колата или не искаше да пали или палеше, беше като тото, но като запалеше вървеше нормално, все пак това е помпа и или работи или не работи в 99% от случайте. Според мен проблем е от друго естество, но без колата да се сложи на живи данни, щом на стандартна диагностика не дава грешки и да се види при кои параметри има сериозни отклонения, няма как да се определи с точност. За мен проблема е или в дебитомер, който работи, но дава грешна информация и за това не записва грешки, или е нещо свързано с работата на турбината ( управление-мап, геометрия ) или проблема ще е някакъв глупав, като този от първия ми пост.
- nightdriver
- ентусиаст
-
- Мнения: 1163
- Регистриран на: 5.07.2008
- Местоположение: banlieu parisienne
- Пол: Мъж
- Кара: 530da turing
Re: Проблем с 530d..
eddy написа:Според мен проблема не е в тая помпа, аз имах преди време проблем с тая помпа, смених я, но преди да я сменя колата или не искаше да пали или палеше, беше като тото, но като запалеше вървеше нормално, все пак това е помпа и или работи или не работи в 99% от случайте. Според мен проблем е от друго естество, но без колата да се сложи на живи данни, щом на стандартна диагностика не дава грешки и да се види при кои параметри има сериозни отклонения, няма как да се определи с точност. За мен проблема е или в дебитомер, който работи, но дава грешна информация и за това не записва грешки, или е нещо свързано с работата на турбината ( управление-мап, геометрия ) или проблема ще е някакъв глупав, като този от първия ми пост.
...тя пали и върви нормално , но над 3000об или при рязко подаване на газ при изпреварване да кажем , вече става ненормално и ако помпата под седалката е уморена , в такъв случай не може да захрани помпата за високо налягане и се получава забиването , защото на 4000об сме вече над 200км/ч
- boksioraE39
- кандидат дрифтър
-
- Мнения: 1508
- Регистриран на: 18.12.2009
- Местоположение: София/Белград
- Пол: Мъж
- Кара: 535d M-sport
- Мечтае да кара: Зад дъщеря си!
- Детайли за колата: My BMW does not believe in tears..
Re: Проблем с 530d..
Геометрията и уж работи (мнение на майстор) а дебитомера не бил проблема.. 


https://www.youtube.com/watch?v=scJPUQU5YOo
Има моменти благословени от всевишния,в мъки и беди дори и без насъщния,когато тихо си припяваме в непрогледен мрак,"ДЯКОНЕ СЛЕД 100-ГОДИНИ НАС НИ ИМА ПАК"!!!
СЪРЦЕ,ДУША ЗА ЛЕВСКИ СОФИЯ!
- eddy
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 226
- Регистриран на: 30.05.2009
- Местоположение: София
- Кара: 3.0H6 boxer AWD
Re: Проблем с 530d..
boksioraE39 написа:Геометрията и уж работи (мнение на майстор) а дебитомера не бил проблема..
Добре де, защо не направиш една диагностика с живи данни и да не гадаем. Знаеш къде е Васко ( Червея) в зах ф-ка, виждал съм те там, просто отиди там и се разбери с него. Измийте радиаторите и направете една диагностика живи данни. Вижте къде има отклонение от нормалните параметри и просто го намерете. Няма смисъл да си чешем клавиатурите. Ако смениш всичко което може да е, ще ти стане златна тая кола. Накрай го и АГР-а да ти свали и да го изчисти хубаво. Миенето на радиаторите и АГР-а не са ремонти, а е обслужване, така че независимо дали има или няма проблем с тях е хубаво да го направиш.
- boksioraE39
- кандидат дрифтър
-
- Мнения: 1508
- Регистриран на: 18.12.2009
- Местоположение: София/Белград
- Пол: Мъж
- Кара: 535d M-sport
- Мечтае да кара: Зад дъщеря си!
- Детайли за колата: My BMW does not believe in tears..
Re: Проблем с 530d..
Бях при него още преди 2-3 седмици и ми прави диагностика но може би трябва да се покара колата и веднага след това да се направи с живите данни..

https://www.youtube.com/watch?v=scJPUQU5YOo
Има моменти благословени от всевишния,в мъки и беди дори и без насъщния,когато тихо си припяваме в непрогледен мрак,"ДЯКОНЕ СЛЕД 100-ГОДИНИ НАС НИ ИМА ПАК"!!!
СЪРЦЕ,ДУША ЗА ЛЕВСКИ СОФИЯ!
- eddy
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 226
- Регистриран на: 30.05.2009
- Местоположение: София
- Кара: 3.0H6 boxer AWD
Re: Проблем с 530d..
boksioraE39 написа:Бях при него още преди 2-3 седмици и ми прави диагностика но може би трябва да се покара колата и веднага след това да се направи с живите данни..
Не човек, трябва да я закачите за лаптопа, кабела през стъклото защото си с кръглата букса по вс вероятност и да я изкрате на магистралата, вдигате 160 и гледате. Може и към Калотина пътя да хванете по-близо е.
- boksioraE39
- кандидат дрифтър
-
- Мнения: 1508
- Регистриран на: 18.12.2009
- Местоположение: София/Белград
- Пол: Мъж
- Кара: 535d M-sport
- Мечтае да кара: Зад дъщеря си!
- Детайли за колата: My BMW does not believe in tears..
Re: Проблем с 530d..
eddy написа:boksioraE39 написа:Бях при него още преди 2-3 седмици и ми прави диагностика но може би трябва да се покара колата и веднага след това да се направи с живите данни..
Не човек, трябва да я закачите за лаптопа, кабела през стъклото защото си с кръглата букса по вс вероятност и да я изкрате на магистралата, вдигате 160 и гледате. Може и към Калотина пътя да хванете по-близо е.


https://www.youtube.com/watch?v=scJPUQU5YOo
Има моменти благословени от всевишния,в мъки и беди дори и без насъщния,когато тихо си припяваме в непрогледен мрак,"ДЯКОНЕ СЛЕД 100-ГОДИНИ НАС НИ ИМА ПАК"!!!
СЪРЦЕ,ДУША ЗА ЛЕВСКИ СОФИЯ!
Re: Проблем с 530d..
Знаетели 530 дизел от какаво дрее при висока скорост до 170 няма проблем след 180 запоява да грее
52 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани