Best Motoring - The Drift Bible
Модератори: ge_a, bravo, DrivinGGoD
27 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
Re: Best Motoring - The Drift Bible
Мда. Важното е да си се излегнал и едвам да стигаш волана. Другото са митове и легенди, на които не трябва да се вярва.
- BULL3T
- ентусиаст
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 29.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
- Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R
Re: Best Motoring - The Drift Bible
err0r написа:Мда. Важното е да си се излегнал и едвам да стигаш волана. Другото са митове и легенди, на които не трябва да се вярва.
Продължавам да не ти разбирам базика?
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"
- Boyadjiev
- старши ентусиаст
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: Best Motoring - The Drift Bible
BULL3T написа:err0r написа:Мда. Важното е да си се излегнал и едвам да стигаш волана. Другото са митове и легенди, на които не трябва да се вярва.
Продължавам да не ти разбирам базика?
Ми колега, след като не разбираш, аз ще ти кажа. Има си основи на "спортното каране" които трябва да ги спазваш, искаш или не искаш, защото неправилното каране може да доведе до ситуации в които ти не можеш да отреагираш както трябва, тъй като нямаш физическата възможност примерно да си преместиш ръцете (да ги оплетеш), породено от неправилно каране. Да не говорим че лесно се губи контрола ако не спазваш поне някакви елементарни "стойки" и начини на накране. Някакви такива мисли нахвърлени набързо по тая тема....
Уважавай другия, независимо каква кола кара.
- BULL3T
- ентусиаст
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 29.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
- Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R
Re: Best Motoring - The Drift Bible
Boyadjiev написа:BULL3T написа:err0r написа:Мда. Важното е да си се излегнал и едвам да стигаш волана. Другото са митове и легенди, на които не трябва да се вярва.
Продължавам да не ти разбирам базика?
Ми колега, след като не разбираш, аз ще ти кажа. Има си основи на "спортното каране" които трябва да ги спазваш, искаш или не искаш, защото неправилното каране може да доведе до ситуации в които ти не можеш да отреагираш както трябва, тъй като нямаш физическата възможност примерно да си преместиш ръцете (да ги оплетеш), породено от неправилно каране. Да не говорим че лесно се губи контрола ако не спазваш поне някакви елементарни "стойки" и начини на накране. Някакви такива мисли нахвърлени набързо по тая тема....
За мен седалката е най-важното. Първо преди да седна да карам,седалката си я глася,поне 5 минути,докатоя най-накрая не ме блокира напълна и ми дава да мърдам на никъде. От там аз винаги карам близко до волана за да мога да го хвана по добре,взавсимост как ми е най-удобно.Карам както казах,защото ползвам ръчната и сменям скоростите непрекъснато.
По принцип няма никакво значение за мен това,щото си дрифтя добре и си ми е кеф. Сорри ама няма да си държа ръцете на 2 без 10 като дрифтя.
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"
- SpUd3r
- FiRe WaLK WiTh Me !
- Мнения: 4203
- Регистриран на: 23.03.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: винаги с усмивка :)
- Детайли за колата: 316is touring - Виолетка
Re: Best Motoring - The Drift Bible
Освен с корито не знам как го правиш номера "да се блокираш напълно". Дори и с рекарото на 30-та, което е доста удобно, пак се държа за волана да не изпадам от вратата
Преди с 3 точковите колани беше малко по-добре, но пак шаваш насам-натам. И все пак правилния и по-безопасен начин за каране си е с две ръце, каквото и да си говорим
Преди с 3 точковите колани беше малко по-добре, но пак шаваш насам-натам. И все пак правилния и по-безопасен начин за каране си е с две ръце, каквото и да си говорим
Tux0 Ca !
- Boyadjiev
- старши ентусиаст
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: Best Motoring - The Drift Bible
Радвам се че си караш както си можеш и ти е кеф, но това не е просто правилно... Познай защо състезателите държат волана с 2 ръце, защо са с 4 точкови колани, защо сядат в корита, защо имаш предварителен захват преди завой, heel & toe, clutch kick, faint и така нататък... Тези техники на каране се изучават не случайно, това са утвърдени начини за постигане на НЕЩО. Правилното каране е да можеш да си овладял тези техники, това са "базови" техники, след това можеш да си ги модифицираш за по свой си начин, но без основата няма как да стане. Ти пак може да си поднасяш на някое завойче, ама точно в момента в който ти дойде някаква непредвидена неравност, повече вода на пътя, да не казвам дупка, пясък и така нататък, с една ръка на волана ще ти е много трудно изобщо да не се удариш, като с едно рязко и прецизно завъртане на волана в правилната посока (което може да стане само със състезателна техника на каране с 2 ръце) можеш да си продължиш с вратите...
Като ти се случи ще разбереш. И аз започнах с 1та ръка пици да точа, само че при мен имаше кой да ме спре почти веднага и сега просто като знам каква е разликата съм длъжен да те посъветвам да започнеш да караш "правилно"
Като ти се случи ще разбереш. И аз започнах с 1та ръка пици да точа, само че при мен имаше кой да ме спре почти веднага и сега просто като знам каква е разликата съм длъжен да те посъветвам да започнеш да караш "правилно"
Уважавай другия, независимо каква кола кара.
- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
Re: Best Motoring - The Drift Bible
SpUd3r написа:Освен с корито не знам как го правиш номера "да се блокираш напълно". Дори и с рекарото на 30-та, което е доста удобно, пак се държа за волана да не изпадам от вратата
Има един начин, ще ти покажа.
- ТУРБО
- луд с палатка
- Мнения: 1159
- Регистриран на: 17.03.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: Хората да залягат
- Детайли за колата: кихащо кабрио
Re: Best Motoring - The Drift Bible
err0r написа:SpUd3r написа:Освен с корито не знам как го правиш номера "да се блокираш напълно". Дори и с рекарото на 30-та, което е доста удобно, пак се държа за волана да не изпадам от вратата
Има един начин, ще ти покажа.
Ах ти хитрецо
Твоя начин е хитър само,че при мен е неприложим защото седалката трябва да ми е плътно назад!
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Best Motoring - The Drift Bible
Някой хора просто трябва да научат що е дрифтинг Че всичко се прави с определена цел. Че факторите за добър дрифт са страшно много - позиция на седалката, волана, и т.н. Аз примерно съм си нагласил седалката (е36, рекаро) по следния начин: максимално надолу, облегалката под ъгъл приблизително 90 градуса спрямо седалката, достатъчно напред, за да може ръцете ми да са сгънати почти под прав ъгъл, когато хвана волана на 9 и 3 часа (което е възможно най-правилната позиция на ръцете върху волана). Имайки предвид, че волана ми е фабричен, за да изпълня условието лактите да са сгънати на 90 градуса, съм принуден седалката да е малко по-напред отколкото трябва (т.е. краката ми не са точно изпънати когато натисна педалите), но мисля че това е въпрос на свикване. Естествено след като си сложа дълбок волан, ще върна седалката малко назад. Опитвал съм други позиции... който каквото да казва - просто не е същото. Относно въртенето на волана с 2 ръце... убедих се, че контрола е максимален. Понякога постигам същия ефект и с една ръка, но идва момент в който се чувстваш несигурен, и така или иначе го хващаш и с двете. И друго - някой по-горе беше казал, че със гледане не се учи... далеч не съм съгласен с това. Имам наблюдения върху себе си (многократно съм гледал по клипове и насам-натам как го правят професионалистите), и върху мои познати, които се опитват да направят нещо без да са запознати... просто не им се получава. Защото както казах - за всичко си има причина.
- AVGO
- ентусиаст
- Мнения: 858
- Регистриран на: 16.04.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: AvGo's Devil
- Мечтае да кара: дълго
Re: Best Motoring - The Drift Bible
Dirty M5 driveR написа:Някой хора просто трябва да научат що е дрифтинг Че всичко се прави с определена цел. Че факторите за добър дрифт са страшно много - позиция на седалката, волана, и т.н. Аз примерно съм си нагласил седалката (е36, рекаро) по следния начин: максимално надолу, облегалката под ъгъл приблизително 90 градуса спрямо седалката, достатъчно напред, за да може ръцете ми да са сгънати почти под прав ъгъл, когато хвана волана на 9 и 3 часа (което е възможно най-правилната позиция на ръцете върху волана). Имайки предвид, че волана ми е фабричен, за да изпълня условието лактите да са сгънати на 90 градуса, съм принуден седалката да е малко по-напред отколкото трябва (т.е. краката ми не са точно изпънати когато натисна педалите), но мисля че това е въпрос на свикване. Естествено след като си сложа дълбок волан, ще върна седалката малко назад. Опитвал съм други позиции... който каквото да казва - просто не е същото. Относно въртенето на волана с 2 ръце... убедих се, че контрола е максимален. Понякога постигам същия ефект и с една ръка, но идва момент в който се чувстваш несигурен, и така или иначе го хващаш и с двете. И друго - някой по-горе беше казал, че със гледане не се учи... далеч не съм съгласен с това. Имам наблюдения върху себе си (многократно съм гледал по клипове и насам-натам как го правят професионалистите), и върху мои познати, които се опитват да направят нещо без да са запознати... просто не им се получава. Защото както казах - за всичко си има причина.
Айде, ще сложа един шпер и мене ще ме научиш
Химна на Бавареца >>> http://www.vbox7.com/play:e3237f4183
Линк за сваляне с високо качество > http://hulkshare.com/n1l4y873vla3
Линк за сваляне с високо качество > http://hulkshare.com/n1l4y873vla3
- kriso_1996
- Потребител
- Мнения: 4
- Регистриран на: 21.05.2011
Re: Best Motoring - The Drift Bible
Филмчето е перфектно гледал съм го 4-5 пъти и много ми харесва!
- InFeRnaL`AnGeL
- Потребител
- Мнения: 6
- Регистриран на: 4.02.2007
Re: Best Motoring - The Drift Bible
Клипчето е много полезно... Не можах да го намеря като торент в нета, дали някой ще може да услужи с линк ?
I don't believe in a god that I need to worship
I don't believe that I need to get down on my knees
I don't believe that a voice from above can help me
I only believe in what I can see and the things that I can achieve
I don't believe that I need to get down on my knees
I don't believe that a voice from above can help me
I only believe in what I can see and the things that I can achieve
27 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани