Зима, сняг, лед, задно?!?! "УЖАС"!
Модератори: ge_a, bravo, DrivinGGoD
75 мнения
• Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- vicho
- старши ентусиаст
- Мнения: 8333
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Зима, сняг, лед, задно?!?! "УЖАС"!
Valentin_Peev написа:vicho написа:
Я виж да не ти е обърната посоката на гарйфера, че тия неща дето ги пишеш не ги вервам докато не вида
Аз имам точно обратното наблюдение и за тва зимата оставам колата така, че след тва да тръгна напред, че назад зор А колите с предно, като немогат да изкачат некой баир напред, назад след тва го изкачват, евентуално
да бате, направо е преобърната посоката на грайфера, ай стига глупости...
NoA написа:...
ми богат, богат, колко да е богат
ти колко имаш, че се изказваш така смело
п.с. знам, че няма да пробваш, ами само си пишеш на халост, нека, то дървени философи като теб с лопата да ги ринеш
You said: "Time will change!" What if it changes you?
Re: Зима, сняг, лед, задно?!?! "УЖАС"!
това което пише vicho си е самата истина, на мен ми се е случвало и с мерцедес и със тойота корола, с тойотата на задна качихме последните 500 метра до хотел Простор при много силен снеговалеж, а на пред въобще не щеше да катери
www.bmwпрофесори-bg.net
- Nickelback
- старши ентусиаст
- Мнения: 1857
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8 и чат-пат SmallBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: ;)
Big: Hemi 370 cu. in.
Small: S62B50 с жокери
Re: Зима, сняг, лед, задно?!?! "УЖАС"!
benzin написа:това което пише vicho си е самата истина, на мен ми се е случвало и с мерцедес и със тойота корола, с тойотата на задна качихме последните 500 метра до хотел Простор при много силен снеговалеж, а на пред въобще не щеше да катери
Чакай сега... Говориш за Мерцедес и Корола... Королата не е ли с предно предаване, къде я намесваш? Доколкото съм го разбрал, vicho, говори за кола със ЗАДНО, че катерела по-добре на задна скорост отколкото на първа
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
Re: Зима, сняг, лед, задно?!?! "УЖАС"!
Nickelback написа:benzin написа:това което пише vicho си е самата истина, на мен ми се е случвало и с мерцедес и със тойота корола, с тойотата на задна качихме последните 500 метра до хотел Простор при много силен снеговалеж, а на пред въобще не щеше да катери
Чакай сега... Говориш за Мерцедес и Корола... Королата не е ли с предно предаване, къде я намесваш? Доколкото съм го разбрал, vicho, говори за кола със ЗАДНО, че катерела по-добре на задна скорост отколкото на първа
корола АЕ86 си е със задно предаване
www.bmwпрофесори-bg.net
Re: Зима, сняг, лед, задно?!?! "УЖАС"!
Ще си позволя да покажа на всички
http://www.motor-talk.de/bilder/4x-neuw ... 46199.html
Моите са такива. Но, на тая картинка не личи много, пък и това е сравнително нова гума като гледам... Посоката на движение е от картинката към теб. Пробвай да прокараш пръсти по грайфера на зимните ти гуми и кажи в коя посока чувстваш повече сцепление
Макар и наречени зимни, зимните гуми все пак се движат приоритетно върху асфалт. Все пак, ако нормално острата част имаше директен контакт с асфалта, то гумата би се износила много по-бързо, а също така ще има и по-голямо съпротивление с асфалта.
Бе май много задълбах, трябва да питаме някой специалист гумаджия [/quote]
Да за същото говорим ,къде виждаш тук обратна посока на грайфера спрямо посоката на въртене... грайфера сочи към нас ... и колелото съответно ще се върти към нас... нещо ако искаш на лично колега да не спамим темата на колегата vicho с излишни философки за него изказвания... много се объркват нещата така
http://www.motor-talk.de/bilder/4x-neuw ... 46199.html
Моите са такива. Но, на тая картинка не личи много, пък и това е сравнително нова гума като гледам... Посоката на движение е от картинката към теб. Пробвай да прокараш пръсти по грайфера на зимните ти гуми и кажи в коя посока чувстваш повече сцепление
Макар и наречени зимни, зимните гуми все пак се движат приоритетно върху асфалт. Все пак, ако нормално острата част имаше директен контакт с асфалта, то гумата би се износила много по-бързо, а също така ще има и по-голямо съпротивление с асфалта.
Бе май много задълбах, трябва да питаме някой специалист гумаджия [/quote]
Да за същото говорим ,къде виждаш тук обратна посока на грайфера спрямо посоката на въртене... грайфера сочи към нас ... и колелото съответно ще се върти към нас... нещо ако искаш на лично колега да не спамим темата на колегата vicho с излишни философки за него изказвания... много се объркват нещата така
Professional Driver
- Valentin_Peev
- младши ентусиаст
- Мнения: 740
- Регистриран на: 3.04.2007
- Пол: Мъж
Re: Зима, сняг, лед, задно?!?! "УЖАС"!
.
Последна промяна Valentin_Peev на 06 Юли 2020, 0:26, променена общо 1 път
Re: Зима, сняг, лед, задно?!?! "УЖАС"!
Здрасти. Собственик съм на Е39 от лятото и не бях карал при зимни условия до днес. Нямах работа навън но пък си викам, дай да го видим тва задно кво се оплакват хората от него Във Варна съм пътищата бяха тор освен по главните булеварди. Та паля си заграва колата тръгвам и премигваше ДСЦ-то ной никви проблеми с буксувания зацепвания и така нататъка. Покарах малко из малките улички никви проблеми. Където не може да мине на ДСЦ, изключвате и излиза. С автоамтик сам, като се наложи на няколко слизания по наклон да мина на М. Като цяло никви проблеми, но си е кеф на паргинка ан техническия П:)Успех на всички през зимния сезон и безавариино
- TsvetanVR
- Dicky Wolf
- Мнения: 595
- Регистриран на: 25.02.2007
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: Z4M Roadster
Re: Зима, сняг, лед, задно?!?! "УЖАС"!
Аз да си кажа, че щях да си се кача догоре и без да карам на задна, ама що ли реших да спра и да изчакам Вичо....няя тръгване после. Мързи ме да чета, лягам си, утре ще едитна като прочета темата
Re: Зима, сняг, лед, задно?!?! "УЖАС"!
Точно заради посоката на грайфера става така, че на задна са по проходими колите, без значение, дали предно или задно. Колегите, които говорят за физични закони и величини, също са прави. Ако вземем да речем, чисто теоритично, 2 еднакви автомобила със задно, с еднакви гуми, еднаква настилка и т.н. при еднакви условия. Едната кола да с нормална посока на грайфера, а другата с обърнат нарочно, обратно. Тая с нормалната посока на грайфера, да кара на задна, а другия с обърнатия грайфер напред, точно тоя дето кара на 1-ва ще е по-проходим, заради по-голямата тежест, съответно по голямо сцепеление на задвижващият мост. Просто заради въпросните канали за вода, се правят така, все пак доста по-малко се кара зимата на сняг и е по-добре да закъсаш някъде, отколкото да се въртиш със 100 км/ч да речем. Ако караме на мокър път с обърнат грайфер на зимна гума, особено с по-висока скорост, ще се получава, аквапланинг и ще има пируети по-добри и от "лебедово езеро"
- Nickelback
- старши ентусиаст
- Мнения: 1857
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8 и чат-пат SmallBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: ;)
Big: Hemi 370 cu. in.
Small: S62B50 с жокери
Re: Зима, сняг, лед, задно?!?! "УЖАС"!
Dpy написа:Точно заради посоката на грайфера става така, че на задна са по проходими колите, без значение, дали предно или задно. Колегите, които говорят за физични закони и величини, също са прави. Ако вземем да речем, чисто теоритично, 2 еднакви автомобила със задно, с еднакви гуми, еднаква настилка и т.н. при еднакви условия. Едната кола да с нормална посока на грайфера, а другата с обърнат нарочно, обратно. Тая с нормалната посока на грайфера, да кара на задна, а другия с обърнатия грайфер напред, точно тоя дето кара на 1-ва ще е по-проходим, заради по-голямата тежест, съответно по голямо сцепеление на задвижващият мост. Просто заради въпросните канали за вода, се правят така, все пак доста по-малко се кара зимата на сняг и е по-добре да закъсаш някъде, отколкото да се въртиш със 100 км/ч да речем. Ако караме на мокър път с обърнат грайфер на зимна гума, особено с по-висока скорост, ще се получава, аквапланинг и ще има пируети по-добри и от "лебедово езеро"
Браво колега, абсолютно си прав, според мен! Радвам се, че имам поне един съмишленик Ти изказа още аргументи в подкрепа на теорията, която надявам се, скоро да я докажа нагледно
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- kokali praa vsiakvi
- младши ентусиаст
- Мнения: 307
- Регистриран на: 21.03.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: е36 328i Мойта, e53 Семейната
- Мечтае да кара: 635i e24, 850i e31
- Детайли за колата: Истинската 328ца
Re: Зима, сняг, лед, задно?!?! "УЖАС"!
Според мен отговора е по-семпъл. Трябват наистина добри гуми-зимни и нови, тесни и високи. Повечко инерция /засилка/, газ-колкото е необходимо за да потдържа скоростта с минимално боксуване и задното си е по-супер за катерене ! Шпера не може да компенсира гумите и водача но помага. Аз съм виждал не една кола с предно да обръща на задна за да изкатери снежен баир /аз също съм го правил/. Ако зимните гуми са втори сезон, и сте със задно, разменете предни и задни, има значение-вижте разликата в иносването на грайфера "кубчетата" между предните, които са натоварени повече при спиране и задните , иносени повече на боксуване !
Жените биват два вида : 1. Слабички 2. Убавки... И с броя на цилиндрите е подобно ...
- vicho
- старши ентусиаст
- Мнения: 8333
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Зима, сняг, лед, задно?!?! "УЖАС"!
Dpy написа:Точно заради посоката на грайфера става така, че на задна са по проходими колите, без значение, дали предно или задно. Колегите, които говорят за физични закони и величини, също са прави. Ако вземем да речем, чисто теоритично, 2 еднакви автомобила със задно, с еднакви гуми, еднаква настилка и т.н. при еднакви условия. Едната кола да с нормална посока на грайфера, а другата с обърнат нарочно, обратно. Тая с нормалната посока на грайфера, да кара на задна, а другия с обърнатия грайфер напред, точно тоя дето кара на 1-ва ще е по-проходим, заради по-голямата тежест, съответно по голямо сцепеление на задвижващият мост. Просто заради въпросните канали за вода, се правят така, все пак доста по-малко се кара зимата на сняг и е по-добре да закъсаш някъде, отколкото да се въртиш със 100 км/ч да речем. Ако караме на мокър път с обърнат грайфер на зимна гума, особено с по-висока скорост, ще се получава, аквапланинг и ще има пируети по-добри и от "лебедово езеро"
съгласих се за посоката и мисля, че това най-вярно
You said: "Time will change!" What if it changes you?
- BULL3T
- ентусиаст
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 29.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
- Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R
Re: Зима, сняг, лед, задно?!?! "УЖАС"!
Аз пък мисля,че с тва задно зимата не може да се кара и с най-хубавите гуми на света,вие тука бмв-джиите сте страшни самоубиици. Как не ви е срам!!!!
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"
- Nickelback
- старши ентусиаст
- Мнения: 1857
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8 и чат-пат SmallBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: ;)
Big: Hemi 370 cu. in.
Small: S62B50 с жокери
Re: Зима, сняг, лед, задно?!?! "УЖАС"!
Dpy написа:С общи усилия май разгадахме нещата
Остава и реалният тест, ама като навали пак сняг
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
75 мнения
• Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани