Bmw Е30 M10B18 Рали Крос-Проект в развитие
Модератор: bum_bum
9 мнения
• Страница 1 от 1
Bmw Е30 M10B18 Рали Крос-Проект в развитие
Здравейте колеги.Дойде време да се пусне тема и за този автомобил.
Надявам се и с помоща на всички вас,колата да се развива все повече и да носи радост и гордост на клуба!
Ще сьм благодарен на всеки за идей относно развитието на автомобила по-нанатьк,сигурен сьм че тук има много знаещи и можещи хора в това отношение.Разбира се,конструктивната критика ще бьде приета(дано да е по-малко)
Става дума за Е30 М10Б18
До момента по автомобила са направеени следните неща:
-олекотен и балансиран колянов вал-тегло 10.5кг
-олекотен и балансиран естествено маховик 4кг
-главата е портната и полирана,като е отнето 2.5мм
-усилени пружини с подложки 2мм
-раздвижно зьбно колело
-2 двойни делорто 40 с бокс за тях
-разплетена генерация от 318ис
-задно окачване кони регулируемо
-предно билдщайн регулируемо
-За момента колата е с оригинална скоростна кутия гертраг 240 с диф 4.27
-Собствено тегло на автомобила 960кг
фуел кьт няма ,развьрта се без тапене до 8000об
Запланувал сьм преправяне на еьрбокса за 2 спортни филтьра,защото според мен не и стига вьздуха малко,мисля да премахна изцяло от едната страна 2-та фара и да смуче деректно отпред,
Както и олекотяване до минимално допустимото тело от 870кг.
За другото което ми е в главата на момента сьм написал малко по-надолу
Тези от вас които са били на рали-кроса в Ловеч (Баховица),миналата седмица са я видели
Колата се кара от миналата година ,като до тук има 3 сьстезания.И трите завьршени без повреди по автомобила.
Жалко,че на последното сьстезание предните билдщайн не удьржаха,иначе щахме да се радваме на пьрви макар и скромен финал(по-мое мнение)
Ако може да помогнете за намиране на колянов вал с биели от М10Б20 или от М10Б16
Сьщо ме интересува спортен разпределителен вал около и над 300 градуса някой прави ли по копир,защото са ми казвали че уж някой се занимава с това в София,но нищо конкретно,или от някьде другаде...
Сьщо ще се радвам на вашите мнения по вьпроса за окачването на колата,защото моето специално отпред не я дьржи и накрая се предаде
Ето и един клип от свободните тренировки преди сьстезанието
http://www.vbox7.com/play:04ce39c82e
В класа си от 12 автомобила,сме на 6-то място
Поздрави Иво Иванов
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12068
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Bmw Е30 M10B18 Рали Крос-Проект в развитие
Арна е колицата. Аз поне съм на вълна валове сега регринд не бих правил нито тук, нито никъде по принцип. И това за стрийт кола, за такава, дето ще яде яко бой във високите нон-стоп пък съвсем. Иначе, ако държиш най-близкото място на което може да стане май е Гърция. Пайпър камс също предлагат от твой вал или чиста заготовка, което е по-оферта. Не знам с какви пари разполагате, но най-скъпият вал на Каткамс за М10 в Heed е 842.64лв. Което ще рече, че по нормалния свят може да се намери и под 700 може би та за тия пари може би си струва да си вземете истински проектиран и направен вал.
- S-stail
- младши ентусиаст
- Мнения: 724
- Регистриран на: 27.12.2004
- Местоположение: Плевен
- Кара: м42б20 турбо
- Детайли за колата: hx35/40 twin scroll
Re: Bmw Е30 M10B18 Рали Крос-Проект в развитие
http://store.nexternal.com/ireland/storefront.aspx
Виж тук имаха за м10 регринд 292гр. 155$
Виж тук имаха за м10 регринд 292гр. 155$
- raduslaf
- ентусиаст
- Мнения: 901
- Регистриран на: 13.12.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: f30 340i xdrive MPPSK | e36 316i
Re: Bmw Е30 M10B18 Рали Крос-Проект в развитие
Качвахте ли я на дино?
- terziev
- младши ентусиаст
- Мнения: 288
- Регистриран на: 11.07.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: mega10B18
Re: Bmw Е30 M10B18 Рали Крос-Проект в развитие
HEARTLESS написа:....
Ако може да помогнете за намиране на колянов вал с биели от М10Б20 или от М10Б16 ...
каква е разликата в хода на вала м/у б18 и б16 ?
Re: Bmw Е30 M10B18 Рали Крос-Проект в развитие
Малко да повдигна темата с информация какво се случва с колата.
Установихме,че с еърбокса(хоуммейд)колата въпреки развъртането си някак си не работи в оптимален режим,но тъй като на рали-кроса е доста прашно не е разумно карбовете да се оставят 'голи' затова на миналото състезание се принудихме да караме така.
На снимката еърбокса е свален-ще се правят тромпетки за карбовете и ще се търсят филтри за тях.А ако не се намерят,еьрбокса ще бъде преправен с по голям обем и изведен до отпред-набавени са всиччччки гуфрета,скоби и тн
Набавени са вече 'леките стъкла' и тези дни им предстои монтаж
В момента търся и 2 джанти 17-ки с ет 12-25(желателно) 6.5-7ж поне на сносна цена,та ако някой има 2-ве джанти да казва .Важното е да са здрави и еВтини
Сьответно ако се сдобия с тях,ще караме при хубаво време със подходящи сликове (4 на брой) и тогава ще е друга бира
На снимката се вижда какво ще се слу4и ако карбовете останат без бокс или филтри
Установихме,че с еърбокса(хоуммейд)колата въпреки развъртането си някак си не работи в оптимален режим,но тъй като на рали-кроса е доста прашно не е разумно карбовете да се оставят 'голи' затова на миналото състезание се принудихме да караме така.
На снимката еърбокса е свален-ще се правят тромпетки за карбовете и ще се търсят филтри за тях.А ако не се намерят,еьрбокса ще бъде преправен с по голям обем и изведен до отпред-набавени са всиччччки гуфрета,скоби и тн
Набавени са вече 'леките стъкла' и тези дни им предстои монтаж
В момента търся и 2 джанти 17-ки с ет 12-25(желателно) 6.5-7ж поне на сносна цена,та ако някой има 2-ве джанти да казва .Важното е да са здрави и еВтини
Сьответно ако се сдобия с тях,ще караме при хубаво време със подходящи сликове (4 на брой) и тогава ще е друга бира
На снимката се вижда какво ще се слу4и ако карбовете останат без бокс или филтри
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12068
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Bmw Е30 M10B18 Рали Крос-Проект в развитие
Филтри за тромпетчетата мисля, че има на К&Н моторджийски. Има и по 4-5лв разни Илиянски ама с тях и без тях ще е май все тая.
Re: Bmw Е30 M10B18 Рали Крос-Проект в развитие
Малко да повдигна темата
Вече разполагам със сликове Pirelli P Zero RS9 17'- 200-625-17
,6 на брой-като 4 от тях са на 80 %, другите 2-са слабички .Най-вероятно във вторник ще се пробва колата с тях и да се приготвяме за състезанието на 20 и 21 в Криводол.
Дано да е хубаво и слънчево времето да можем да ги обуем и 4-те.Тромпетките също са поръчани и в понеделник ще са монтирани
.Ето и 2 снимки на сликовете:
Вече разполагам със сликове Pirelli P Zero RS9 17'- 200-625-17
,6 на брой-като 4 от тях са на 80 %, другите 2-са слабички .Най-вероятно във вторник ще се пробва колата с тях и да се приготвяме за състезанието на 20 и 21 в Криводол.
Дано да е хубаво и слънчево времето да можем да ги обуем и 4-те.Тромпетките също са поръчани и в понеделник ще са монтирани
.Ето и 2 снимки на сликовете:
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Re: Bmw Е30 M10B18 Рали Крос-Проект в развитие
Състезанието мина.
Определено тромпетите.сликовете и новата бензинова помпа дръпнаха колата напред.
Най-доброто класиране от 3-те официални тренировки беше 11 време в генералното от 32 автомобила.
Директно отидохме във финал 'С',като във самия финал една не спортсментска и не колегиална постъпка на колега в 4-тата обиколка лиши всички от отбора ни от медалите,като завършихме финала на 4-та позиция.Като има точки и за генералното от шампионата с 4-то време и в класа.
Няма как да не съм доволен,колата определено има много сила сега.Надявам се да е имало хора от клуба на състезанието и да се радвали и те.При наличие на финанси ще се ходи на последния кръг в Бургас.
Определено тромпетите.сликовете и новата бензинова помпа дръпнаха колата напред.
Най-доброто класиране от 3-те официални тренировки беше 11 време в генералното от 32 автомобила.
Директно отидохме във финал 'С',като във самия финал една не спортсментска и не колегиална постъпка на колега в 4-тата обиколка лиши всички от отбора ни от медалите,като завършихме финала на 4-та позиция.Като има точки и за генералното от шампионата с 4-то време и в класа.
Няма как да не съм доволен,колата определено има много сила сега.Надявам се да е имало хора от клуба на състезанието и да се радвали и те.При наличие на финанси ще се ходи на последния кръг в Бургас.
9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани