мотор за е30
Модератор: bum_bum
35 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- maxpower
- ентусиаст
- Мнения: 1241
- Регистриран на: 17.07.2005
- Местоположение: София, Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: Alfa 159 JTD :(
- Мечтае да кара: настрани
Re: мотор за е30
Master™ написа:delas_328 написа:Аз си мисля че М52В28 е най-удачния и най-вървежен !
Особено с плетено колекторче,М50В25 смукател,спортно филтърче и чипс, незнам колко удачно може да е и лек маховик!
ма с тоя смукател тряя се портва и главъ и дросел естествено от 2,5
Първо дросела от 2,8 е точно колкото от m50b25, даже някъде бях чел, че единия е с 0,1мм по голям ма кой беше не помня.
2ро портовете в главата на 2,8 са точно толкова големи колкото е и колектора от 2,5. Да не говорим, че на главата на 2,8 пише 2,5 .
Скоро ще карам моята на дино да видим какво сме сътворили до тук, но ефект има и то доста добър засега
По темата кой двигател - който намериш най запазен. Ако купуваше нов мотор щеше да има значение, но с тия 15-20годишни мотори състоянието е определящо
Аз лично бих си взел м50 заради здравината му и възможснот за турбиниране в бъдеще, но това си е мое мнение
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12068
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: мотор за е30
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: мотор за е30
Братле тя и на М50-то става още по поправима като си поиграе човек Няма как да ти снимам на моят мотор чутурата да я видишbum_bum написа:2.5 пише на главата на М52Б28. М50Б25 главата е по-добра откъм дебит, което е вероятно за да компенсира по-тежката карантия с повече въздух и гориво.
Пропускливостта на М52 главата обаче е лесно поправима
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12068
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: мотор за е30
То портването не е да хванеш дрелката и да разшириш всички портове на око. Има си граница.
Сонай се опита да го направи същото преди време на неговата кола и и разказа играта.
Тази я дадох на човек, който знае за какво иде реч. Взе ми 900лв ама спя спокойно и знам, че е направено както трябва.
Сонай се опита да го направи същото преди време на неговата кола и и разказа играта.
Тази я дадох на човек, който знае за какво иде реч. Взе ми 900лв ама спя спокойно и знам, че е направено както трябва.
- maxpower
- ентусиаст
- Мнения: 1241
- Регистриран на: 17.07.2005
- Местоположение: София, Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: Alfa 159 JTD :(
- Мечтае да кара: настрани
Re: мотор за е30
bum_bum написа:2.5 пише на главата на М52Б28. М50Б25 главата е по-добра откъм дебит, което е вероятно за да компенсира по-тежката карантия с повече въздух и гориво.
Пропускливостта на М52 главата обаче е лесно поправима
Точно това дето показваш на снимките съм го правил на глава от м50б25 без ванос и честно казано не виждам видима разлика в портовете с главата от м52б25(същата като м52б28)
Дори точно обратното, тази от м52-ката ми се струва доста по качествена от към отливка. Тази на м50 имаше сумати шупли и дефекти от отливката. Горивната камера е много по грапава от тази на м52 примерно.
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12068
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: мотор за е30
М50Б25ТУ знам, че има най-читава глава след М-ките. Може и да са митове и легенди де ..
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: мотор за е30
До сега оплакване не съм имал. И моята си е перфектна и на останалите на които съм правил също. Иначе то тая работа ако ставаше ей така от всеки който се хване то нямаше да има непортвана главаbum_bum написа:То портването не е да хванеш дрелката и да разшириш всички портове на око. Има си граница.
Сонай се опита да го направи същото преди време на неговата кола и и разказа играта.
Тази я дадох на човек, който знае за какво иде реч. Взе ми 900лв ама спя спокойно и знам, че е направено както трябва.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12068
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: мотор за е30
Силата на една кола е в главата. Не вярвам, че е толкова лесно да прочетеш из нета и да портваш и за това предпочитам да не барам. При турбинирането както казах е относително лесно. Атмосферната не признава грешки, за това и ме влече повече. Иначе за тия пари до сега да съм с битурбо
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: мотор за е30
Става, става Не е чак кой знае колко извънземно трудно но не е и за всеки.bum_bum написа:Силата на една кола е в главата. Не вярвам, че е толкова лесно да прочетеш из нета и да портваш и за това предпочитам да не барам. При турбинирането както казах е относително лесно. Атмосферната не признава грешки, за това и ме влече повече. Иначе за тия пари до сега да съм с битурбо
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- Master™
- младши ентусиаст
- Мнения: 492
- Регистриран на: 25.02.2005
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: е30 М50 ТУРБО & е28 м20 Турбо
- Мечтае да кара: е30 си с безплатен бенз
Re: мотор за е30
slavianko написа:Става, става Не е чак кой знае колко извънземно трудно но не е и за всеки.bum_bum написа:Силата на една кола е в главата. Не вярвам, че е толкова лесно да прочетеш из нета и да портваш и за това предпочитам да не барам. При турбинирането както казах е относително лесно. Атмосферната не признава грешки, за това и ме влече повече. Иначе за тия пари до сега да съм с битурбо
абе и такива съм виждал дето са дялали до +безкрайност и главата на вторични инъче съм съгласен че не е за всеки
- kirililiev
- ентусиаст
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
Re: мотор за е30
bum_bum написа:При турбинирането както казах е относително лесно. Атмосферната не признава грешки, за това и ме влече повече. Иначе за тия пари до сега да съм с битурбо
тоя лаф трябва да си го запиша някъде,ти си новия ми идол
- Master™
- младши ентусиаст
- Мнения: 492
- Регистриран на: 25.02.2005
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: е30 М50 ТУРБО & е28 м20 Турбо
- Мечтае да кара: е30 си с безплатен бенз
Re: мотор за е30
абе чесно да ти кажа аз обратно само съм чувал ..... "ако не беше туй турбо, ква атмосферка щях да карам" .....и въпреки това има хора които дават доста и за атмосферки
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12068
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: мотор за е30
kirililiev написа:bum_bum написа:При турбинирането както казах е относително лесно. Атмосферната не признава грешки, за това и ме влече повече. Иначе за тия пари до сега да съм с битурбо
тоя лаф трябва да си го запиша някъде,ти си новия ми идол
Атмосферния тунинг за теб ако е филтър от пазара, чип и гърне от Илиянци или ако мислиш, че валове, пружини, тарелки, клапани и т.н. се подаряват може и да се посмееш още.
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: мотор за е30
Кирил със сигурност знае какво е атмосверен тунинг но точно в случая имаше в предвид че за турбинирането се изискват не по малко знания.
Последна промяна slavianko на 10 Яну 2012, 15:05, променена общо 1 път
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12068
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: мотор за е30
Спор няма за това. Мисълта ми беше, че масово се взима някаква турбина, китайски кулер, блоуоф и т.н., сглобява се някакъв колектор и се надува. Колата на 1 бар дава мощност, колкото нормално дава от 0,6 ама се дава газ и тунинга е на макс.
Доколкото при атмосферния няма китайски валове, няма китайски клапани, няма китайски пружини. Една грешка и резултата е минус коне, вместо повече.
Чифтче валове са 2300 долара, пружини 500, клапани па толова.. А има и още доста неща. С 5к не можеше ли да сложа прилично турбо?
Турбинирането безспорно е цифра и наука ама когато се прави както трябва. Въпроса е, че може да се прави и по евтиния начин, който мен не ме кефи.
Доколкото при атмосферния няма китайски валове, няма китайски клапани, няма китайски пружини. Една грешка и резултата е минус коне, вместо повече.
Чифтче валове са 2300 долара, пружини 500, клапани па толова.. А има и още доста неща. С 5к не можеше ли да сложа прилично турбо?
Турбинирането безспорно е цифра и наука ама когато се прави както трябва. Въпроса е, че може да се прави и по евтиния начин, който мен не ме кефи.
35 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани