Питане за ГИ, къде са филтрите колеги ? ? ?
Модератор: Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
- mafiata_
- младши ентусиаст
- Мнения: 539
- Регистриран на: 22.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328i
- Мечтае да кара: Самолет
Питане за ГИ, къде са филтрите колеги ? ? ?
Въпросът ми е към колегите с газов инжекцион (ГИ).
Къде се намира филтърът и само 1 ли е или повече, защото аз виждам само 1 преди инжекторите предполагам е това ама някой ми беше казал имало и друг ама къде незнам.
Причината за смяна е че вече 3г. не е сменян иии.. има съвсем леко прекъсване когато съм на гас което предполагам е от там а и май ми се е вдигнал разхода на гориво.
Къде се намира филтърът и само 1 ли е или повече, защото аз виждам само 1 преди инжекторите предполагам е това ама някой ми беше казал имало и друг ама къде незнам.
Причината за смяна е че вече 3г. не е сменян иии.. има съвсем леко прекъсване когато съм на гас което предполагам е от там а и май ми се е вдигнал разхода на гориво.
- ceco_kd
- младши ентусиаст
- Мнения: 373
- Регистриран на: 19.11.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 318i
- Мечтае да кара: На челна стойка.
- Детайли за колата: И умишлено надрана пак е красива.
Re: Питане за ГИ, къде са филтрите колеги ? ? ?
При мен са два, предполагам, че и при теб има втори. Единият е този, който ти си видял и е преди инжекторите, а другия е на самия изпарител или редуктор там както му викат и представлява една цедка, но и той се сменя. Когато не иска в един момент да върви на газ и почне да ти обръща на бензин по всяка вероятност е именно този филтър втория, за който споменах.
Карам бавно! Стигам Бързо!
Re: Питане за ГИ, къде са филтрите колеги ? ? ?
Филтърът, който обикновено стои преди ел.клапана на редуктора, обира графита, дето е в газта, и се задръства до смърт, оттам няма достатъчно налягане и прекъсва/минава на бензин. Сменя се на 25-30000км макс.!
Филтърът, който е преди рейката, обикновено обира мъзгоча, дето би омазал и спекал инжекторите. Добре е да се сменя на 10-15000км, иначе ще дойде денят да се сменят инжектори (преждевременно).
Филтърът, който е преди рейката, обикновено обира мъзгоча, дето би омазал и спекал инжекторите. Добре е да се сменя на 10-15000км, иначе ще дойде денят да се сменят инжектори (преждевременно).
- mafiata_
- младши ентусиаст
- Мнения: 539
- Регистриран на: 22.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328i
- Мечтае да кара: Самолет
Re: Питане за ГИ, къде са филтрите колеги ? ? ?
благодаря ви колеги за бързите и ясни отговори.
Тия дни ще се хвана да ги сменя
Тия дни ще се хвана да ги сменя
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Питане за ГИ, къде са филтрите колеги ? ? ?
С нашите горива малкия филтър не мога да си представа на какво ще заприлича след 25к км. Мен ако питаш си го сменяй с всяка смяна на маслото. Шефа ми неговия го сменя доста често, и въпреки това вади огромна мизерия. Проблемите му с работата на мотора са точно като твоите.
- mafiata_
- младши ентусиаст
- Мнения: 539
- Регистриран на: 22.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328i
- Мечтае да кара: Самолет
Re: Питане за ГИ, къде са филтрите колеги ? ? ?
А при смяната на този първия където е при изпарителя има ли нещо по така или просто отваръм сменям и затварям.
- ceco_kd
- младши ентусиаст
- Мнения: 373
- Регистриран на: 19.11.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 318i
- Мечтае да кара: На челна стойка.
- Детайли за колата: И умишлено надрана пак е красива.
Re: Питане за ГИ, къде са филтрите колеги ? ? ?
Значи има една особеност, ако е слагана газовата преди години. Ако си слагал скоро ГИ значи е сложена по новите евро изисквания, т.е. имаш клапан и на самата газова бутилка. Съответно можеш да си развиеш там 3 шестрограмчета ли колко бяха не помня(а колата в момента не е и в мен, за да погледна със сигурност да ти кажа), сменяш го и затваряш. По-старите уредби, като моята нямат клапан на бутилката, а само на редуктора. Но той(поне при мен е така, при другите не знам дали е така) е след този филтър. И ако тръгна да го сменям трябва първо да затворя кранчето на бутилката към редуктора, което е. Иначе ц-ъ-ъ-ъ-с . На мен ми се е случвало след монтажа пътувайки да усетя мирис на газ, а знам че от мен няма как да мирише. Е да ама ако ти пуснат тръбата от багажното до отпред да мине ама точно покрай кардана, се оказа че може много лошо да замирише и не може и да спре, ако не затвориш кранчето на бутилката за напред дето отива. Може би това е и причината да се слага вече втори клапан и на самата бутилка, за да не удариш някъде тръбата и да предизвикаш изтичане на газ да речем. Дано е помогнало написаното по някакъв начин. Успех! М/у другото аз не съм ги сменял от как съм сложил газовата вече повече от 30К. Не знам как още не е почнала да ми прави мизерии някакви .
Карам бавно! Стигам Бързо!
- mafiata_
- младши ентусиаст
- Мнения: 539
- Регистриран на: 22.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328i
- Мечтае да кара: Самолет
Re: Питане за ГИ, къде са филтрите колеги ? ? ?
30к + съм и аз не е нещо фрапиращо ама ще ги сменя.
Re: Питане за ГИ, къде са филтрите колеги ? ? ?
Dirty M5 driveR написа:С нашите горива малкия филтър не мога да си представа на какво ще заприлича след 25к км. Мен ако питаш си го сменяй с всяка смяна на маслото. Шефа ми неговия го сменя доста често, и въпреки това вади огромна мизерия. Проблемите му с работата на мотора са точно като твоите.
Аз мога, щото го видях с очите си
На 30к от малкия филтър се изсипа една шепа графит. Нямаше никакви признаци още на затлачване, но по количеството мизерия съдя, че такъв пробег се явява като максимален за смяна, даже може да се каже, че е една идея голям .
Иначе, за големия филтър, аз лично го сменям на около 10-12к, по същата причина, поради която сменям маслото на 8к
Re: Питане за ГИ, къде са филтрите колеги ? ? ?
Малкия в изпарителя заминава от 3 до 10к км(зависи много от газта колко графит отделя), големият издържа повече, 15-20к. Хубаво е малкия(3.50лв. да се сменя на не повече от 5к, големият 13-14лв. заедно с маслото т.е. на 10к макс.)
- mafiata_
- младши ентусиаст
- Мнения: 539
- Регистриран на: 22.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328i
- Мечтае да кара: Самолет
Re: Питане за ГИ, къде са филтрите колеги ? ? ?
Днеска ги смених. За малкия ми взеха 8лв (+ гумените пръстенчета) иначе 5лв. За големия 10лв. имаше и някакъв за 30лв. "за по капризни дюзи" ми казаха ама вика този за 10лв. е за тебе.
Позамислих се но не ми се даваха 30лв и взех евтиния.
Смених ги нямаше 1 шепа графит а е на (32-3к.)км. малко беше.
Големия филтър горе ми се вижда малко по тежичък от новия защото е задръстен или защото мовия е за 10лв. ? ? ?
Лекото ПРЕКЪСВАНЕ на празен ход където споменах си остана защо ? Иначе като че ли върви повече.
Позамислих се но не ми се даваха 30лв и взех евтиния.
Смених ги нямаше 1 шепа графит а е на (32-3к.)км. малко беше.
Големия филтър горе ми се вижда малко по тежичък от новия защото е задръстен или защото мовия е за 10лв. ? ? ?
Лекото ПРЕКЪСВАНЕ на празен ход където споменах си остана защо ? Иначе като че ли върви повече.
11 мнения
• Страница 1 от 1
Назад към Сервизно обслужване на БМВ
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани