Да поговорим малко за Burnout-тите
Модератори: ge_a, bravo, DrivinGGoD
- bigmurzi
- драфтаджия
- Мнения: 2793
- Регистриран на: 9.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: '93 316ix Touring
- Мечтае да кара: далеч
- Детайли за колата: Хубавица =)
Re: Да поговорим малко за Burnout-тите
err0r написа:Добре де, а знаеш ли как работи отвореният диференциал? И що за предимство е да ти се пали само едната гума? И кога си виждал на отворен диф, заключил на бърнаут двете колела, едното да отключи (без да си върнал газта)? И що за скапана идея е да си натягаш само едното жило на ръчната? По-логично е да си разкачиш задните спирачки тотално, по тоя начин поне 16-ките и 18-ките безпроблемно ще си палят гумите.
не споменавай откачане на спирачките, щото то покрай ръчната ще заминат и маркучите ..
как може да ви дойде на акъла да отхлабите само едното жило??а коя гума ще се палне знаете ли?или ще си гласите според ситуацията, я жилата, я гумата ..
Е30 на десен завой бензин НЯМА!
- SpUd3r
- FiRe WaLK WiTh Me !
- Мнения: 4203
- Регистриран на: 23.03.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: винаги с усмивка :)
- Детайли за колата: 316is touring - Виолетка
Re: Да поговорим малко за Burnout-тите
Radinka написа:а има ли възможност да се сложи някакъв регулатор или нещо с което да се елиминират задните спирачки?
т.е. връткаш кранчето и колата остава само с предните?
има
Tux0 Ca !
- delas_328
- ентусиаст
- Мнения: 1044
- Регистриран на: 27.08.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 24 Клапанова гад!!!
- Мечтае да кара: М3 Е36 3.2
Re: Да поговорим малко за Burnout-тите
SpUd3r написа:Radinka написа:а има ли възможност да се сложи някакъв регулатор или нещо с което да се елиминират задните спирачки?
т.е. връткаш кранчето и колата остава само с предните?
има
Колега би ли споделил как се прави този регулатор
По-добре известен пияч, отколкото анонимен алкохолик!
- SpUd3r
- FiRe WaLK WiTh Me !
- Мнения: 4203
- Регистриран на: 23.03.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: винаги с усмивка :)
- Детайли за колата: 316is touring - Виолетка
- Radinka
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 57
- Регистриран на: 29.04.2010
- Местоположение: Dubai, United Arab Emirates
- Пол: Жена
- Кара: се
Re: Да поговорим малко за Burnout-тите
даже е и за без пари
never drive faster, than your guardian angel can !
- Slu4ainiK
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 181
- Регистриран на: 18.02.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320d '03
- Мечтае да кара: E39 S62B50
Re: Да поговорим малко за Burnout-тите
Колеги, има ли някво изградено правило примерно. Грешно ли е да изключвам ASC и с него да връткам гумите на място ? Смисъл пробвах и с включено ASC и вероятно със спирачката съм прекалил и колата се мъчише без да превъртат и с изключването не знам дали отхлабих педала, но ядове нямаше.
- delas_328
- ентусиаст
- Мнения: 1044
- Регистриран на: 27.08.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 24 Клапанова гад!!!
- Мечтае да кара: М3 Е36 3.2
Re: Да поговорим малко за Burnout-тите
Колега трябва да усетиш спирачката много я натискаш,а не трябва !
Отиди някъде на безопасно място и пробвай да видиш,че ще стане като се мъчи колата отпускай и така гледай да балансираш,нито да тръгва,нито да блокира!
Отиди някъде на безопасно място и пробвай да видиш,че ще стане като се мъчи колата отпускай и така гледай да балансираш,нито да тръгва,нито да блокира!
По-добре известен пияч, отколкото анонимен алкохолик!
- DrivinGGoD
- The Ultimate Driver
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: Да поговорим малко за Burnout-тите
ASC-то е точно за това там... естествено е да не ти позволява да превъртат задните гуми... това е простата му и единствена цел...
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
- batence83
- Потребител
- Мнения: 19
- Регистриран на: 19.02.2011
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 330d
- Детайли за колата: E36 330d/6ск/LSD
Re: Да поговорим малко за Burnout-тите
Slu4ainiK написа:Колеги, има ли някво изградено правило примерно. Грешно ли е да изключвам ASC и с него да връткам гумите на място ? Смисъл пробвах и с включено ASC и вероятно със спирачката съм прекалил и колата се мъчише без да превъртат и с изключването не знам дали отхлабих педала, но ядове нямаше.
Е как без да изключиш АСЦ-то ще въртиш гуми нали за това е тая система.ASC -Automatic Stability Control
- delas_328
- ентусиаст
- Мнения: 1044
- Регистриран на: 27.08.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 24 Клапанова гад!!!
- Мечтае да кара: М3 Е36 3.2
Re: Да поговорим малко за Burnout-тите
Няма нищо поне сега 6те знае6 за какво е АСЦ-то
По-добре известен пияч, отколкото анонимен алкохолик!
- dobrev3
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 144
- Регистриран на: 26.04.2011
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: X3 E83 2.0d; 330xd e91; E36 325tds
- Мечтае да кара: Е24 635CSi
Re: Да поговорим малко за Burnout-тите
Изчетох цялата тема завладяваща е . Стана ми малко смешно за това да си разхлабиш едното жило на ръчната другото да седи стегнато и по тая логика може да запалите първо едната гума след тва натискате спирачката и отхлабвате и другото жило и почва да върти и другата гума по тая логика Аз много не треябва да коментирам, че съм си баш аматьор ама да си кажа и моя опит попринцип бърноут и донъти не съм се пробвал кефи си ме повече в завоя с вратите напред ама като я поднеса завоя ми става спр ама спр тесен и като тръгна да изправям щото не отпускам плавно газта ли не знам ама се разтриса и ако има 1 човек с мен сигурно ще ми патне един шамар и ще ме пита ти картофи ли возиш или човек
- Salis
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 82
- Регистриран на: 3.11.2008
- Местоположение: Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: 95`` m52b20
- Мечтае да кара: м52б20 stroke engine, coming soon....
Re: Да поговорим малко за Burnout-тите
Ето и един от моите първи опити. В случая с 2 починали цилиндъра....Мир на праха им
http://vbox7.com/play:edd07c5ac5
http://vbox7.com/play:edd07c5ac5
- Beat
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 79
- Регистриран на: 2.06.2012
- Местоположение: Равда/София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф от Инголщат
- Мечтае да кара: Десет цилиндрово Е60
- Детайли за колата: Много бавна
Re: Да поговорим малко за Burnout-тите
Колеги,изчетох темата,но имам въпрос.При правене на burnout или при рязко потегляне от място с много газ риска за съединителя не е ли много голям?Чувал съм че при потегляне с 3-4К RPM например ако не боравиш правилно със съединителя можеш да го съсипеш или да скъсаш полуоска.Начина бил съвсем леко да си вдигнал крака от съединителя преди да е зацепил,за да можело всички елементи от силовото предаване да са натоварени и в готовност,но пак ми се струва много рисково.Моля някой да обясни.
- cecko93
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 69
- Регистриран на: 19.03.2013
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 323ciA
- Мечтае да кара: BMW E92 M3
Re: Да поговорим малко за Burnout-тите
Колеги, кажете нещо за бърнаут с автоматик
- (bubsa)
- старши ентусиаст
- Мнения: 2104
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: София-Коньовица
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Re: Да поговорим малко за Burnout-тите
Beat написа:Колеги,изчетох темата,но имам въпрос.При правене на burnout или при рязко потегляне от място с много газ риска за съединителя не е ли много голям?Чувал съм че при потегляне с 3-4К RPM например ако не боравиш правилно със съединителя можеш да го съсипеш или да скъсаш полуоска.Начина бил съвсем леко да си вдигнал крака от съединителя преди да е зацепил,за да можело всички елементи от силовото предаване да са натоварени и в готовност,но пак ми се струва много рисково.Моля някой да обясни.
Който го е страх от мечки не ходи в гората
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани