E30 318i Convertible
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
- Kroki
- Дон Кроки
- Мнения: 3923
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
E30 318i Convertible
Малко предистория...
Както знаете, откакто съм се регистрирал във форума мечтата ми беше да имам Е30. С времето, се запознах с хората тук, питах, разпитвах, досаждах на Явор . Тази година / 2012 / дойдох в София да уча, хванах се на 2-3 работи и се почна с филма. В началото на есента попаднах на една обява, която беше пусната от него за едно Е30 кабриолет... ходих да го гледам, хубаво е спор няма, ама имаше проблем с документите на мотора, защото беше с М52B20.. както и да е.. една нощ, докато се гушкахме с приятелката, колегата justboy в 03:00 ми писа и вика, тука един приятел попаднал на една, перфектна като за теб. Още на сутринта се обадих на човека, говорихме и ми разказа историята на колата.. Беше още Ноември месец! Идеята ми беше, колата да не седи отвън и се правеха планове да я закарам на вилата в гаража, защото в Плевен нямаме свободен, а пък в София да не говорим. И само водехме разговори за нея... Колата я бях виждал само на снимки и в началото на януари изпратих капаро за нея / какво да ви кажа, влюбих се от пръв поглед /. ! Разбрахме се, края на февруари да я взимаме или по-точно 25-то число. Добре де, ама как така ще седи кабриото в София и то в студентски . Почна се търсенето на гараж и накрая намерих едно парко място в един подземен паркинг, близо до мен и го взех, още преди да видя и колата . На 25-ти в 07:00 пристигнахме на гарата във Варна с баща ми, дойде човека, видяхме я и айде в сервиза да я видим отдолу. Колата е разглобена миналата зима, закърпено каквото трябва и както трябва и намазана отдолу с всичките си "глупости" както си излиза от завода 92-ра година. Сменихме маслото с филтъра още тогава, и я взехме Натоварихме зимните ббс-ки и потеглихме към Плевен. Колата има ГИ и даде 8.5 разход, което си мисля че е доволноо.. С около 100 съм карал и съм на близо 3000 оборота, което предполагам, ако сменя дифа ще падне още.. Днес я регистрирах, платих данъци и регулирахме хардтопа с един колега с Е46-ца кабрио. Отзад стана добре, отпред ръчките не прибираха колкото трябваше и подложихме по 2 шайби, за да стегне както трябва. От дясно спря да капе, ама от ляво покапва чат пат. Което предполагам, ще се оправи с нови оплатнения.. Мекия таван е шит и слаган допълнително, ама не е оригинален. Ето и една снимка, след като я регнахме.. По-нататък ще качвам още..
Колата е 1.8 със сменени вал и повдигачи.
На път към Плевен, след като излезнахме от гадното време във Варна и пекна слънцето.. имаше една отсечка с хубава настилка, отстрани житото зелено и аз си карам мечтата! НЯМА ТАКЪВ КЕФ! Неописуемо е просто!
Та купих и дадох толкова пари за нея, защото искам основата да е добра и да надграждам постепенно. Пък и Е30 си е Е30 и пари не трябва да се жалят и правят компромиси..!!!!!!
Плановете ми за тази година са: климатик, шпер, уиндшот .
Това ще ми бъде и темата с въпроси/отговори, защото тепърва се влиза във филма
1. Първо, до къде трябва да допълна антифриз ? Предполагам, че мин и макс са ми оребренията на разширителния съд. На топъл или студен двигател, трябва да се направи това ?
2. Като сменихме маслото и занулихме зелените светлинки на таблото едната изгасна още вечерта, предполагам, че е нормално ? И колко литра е маслото в двигателя, защото сипахме 4, а трябваше може би да се покара малко да се види, до къде ще падне и тогава да се долее, ама....
3. Бензиновата помпа вътрешна или външна е, защото ще търся начин да я спирам, докато колата се кара на газ.. Резеорвара е пълен до горе ~58л..
Като прочетете темата, ще видите, защо плановете за предната година не се осъществиха, но тази почват леко полека.
Екстрите, които излизат по вин са:
В удебелено ще са екстрите, които са добавени в последствие.
S209A---------------------------------------LIMITED SLIP DIFFERENTIAL (25%)
S215A --------------------------------------POWER STEERING,DEPENDING ON ENGINE SPEED
S288A-----LEICHTMETALLRAEDER-------------BMW light alloy wheel, cross spoke 29
S320A-----MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL------Deleted, model lettering
S325A------------------------------------------REAR SPOILER
S339A-----SHADOW LINE----------------------Shadow-Line
S350A-----WAERMESCHUTZGLAS GRUEN, RUNDUM---Therm. insulat. glass green
S370A-----STOFFVERDECK SCHWARZ----------Softtop, black
S410A----------------------------------------WINDOW LIFTS, ELECTRIC AT FRONT
S411A-----------------------------------------WINDOW LIFTS, ELECTRIC
S423A-----FUSSMATTEN IN VELOURS--------Floor mats, velours
S428A-----WARNDREIECK-------------------Warning triangle and first aid kit
S481A--------------------------------------SPORT SEATS F DRIVER/FRONT PASSENGER
S498A-------------------------------------HEADRESTS IN REAR, MECHANIC. ADJUSTABLE
S510A-----LEUCHTWEITENREGELUNG ABBLENDLICHT---Headlight aim control
S530A--------------------------------------AIR CONDITIONING
S520A--------------------------------------FOGLIGHTS
S540A---------------------------------------CRUISE CONTROL
S551A-------------ONBOARD COMPUTER II W REMOTE CONTROL(remote on turn signal)
S556A----------------------------------------EXTERIOR TEMPERATURE DISPLAY заменен с горното
S654A----- BMW BAVARIA C III--------------Radio Bavaria C III
S675A-----BMW SOUND SYSTEM------------Sound System
S680A-----RADIOANTENNE MANUELL---------Radio antenna, manual
S704A-----M SPORTFAHRWERK--------------M Sports suspension
S708A--------------------------------------M-SPORT LEATHER STEERING WHEEL II
L801A-----DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG-----National version Germany/Austria
Както знаете, откакто съм се регистрирал във форума мечтата ми беше да имам Е30. С времето, се запознах с хората тук, питах, разпитвах, досаждах на Явор . Тази година / 2012 / дойдох в София да уча, хванах се на 2-3 работи и се почна с филма. В началото на есента попаднах на една обява, която беше пусната от него за едно Е30 кабриолет... ходих да го гледам, хубаво е спор няма, ама имаше проблем с документите на мотора, защото беше с М52B20.. както и да е.. една нощ, докато се гушкахме с приятелката, колегата justboy в 03:00 ми писа и вика, тука един приятел попаднал на една, перфектна като за теб. Още на сутринта се обадих на човека, говорихме и ми разказа историята на колата.. Беше още Ноември месец! Идеята ми беше, колата да не седи отвън и се правеха планове да я закарам на вилата в гаража, защото в Плевен нямаме свободен, а пък в София да не говорим. И само водехме разговори за нея... Колата я бях виждал само на снимки и в началото на януари изпратих капаро за нея / какво да ви кажа, влюбих се от пръв поглед /. ! Разбрахме се, края на февруари да я взимаме или по-точно 25-то число. Добре де, ама как така ще седи кабриото в София и то в студентски . Почна се търсенето на гараж и накрая намерих едно парко място в един подземен паркинг, близо до мен и го взех, още преди да видя и колата . На 25-ти в 07:00 пристигнахме на гарата във Варна с баща ми, дойде човека, видяхме я и айде в сервиза да я видим отдолу. Колата е разглобена миналата зима, закърпено каквото трябва и както трябва и намазана отдолу с всичките си "глупости" както си излиза от завода 92-ра година. Сменихме маслото с филтъра още тогава, и я взехме Натоварихме зимните ббс-ки и потеглихме към Плевен. Колата има ГИ и даде 8.5 разход, което си мисля че е доволноо.. С около 100 съм карал и съм на близо 3000 оборота, което предполагам, ако сменя дифа ще падне още.. Днес я регистрирах, платих данъци и регулирахме хардтопа с един колега с Е46-ца кабрио. Отзад стана добре, отпред ръчките не прибираха колкото трябваше и подложихме по 2 шайби, за да стегне както трябва. От дясно спря да капе, ама от ляво покапва чат пат. Което предполагам, ще се оправи с нови оплатнения.. Мекия таван е шит и слаган допълнително, ама не е оригинален. Ето и една снимка, след като я регнахме.. По-нататък ще качвам още..
Колата е 1.8 със сменени вал и повдигачи.
На път към Плевен, след като излезнахме от гадното време във Варна и пекна слънцето.. имаше една отсечка с хубава настилка, отстрани житото зелено и аз си карам мечтата! НЯМА ТАКЪВ КЕФ! Неописуемо е просто!
Та купих и дадох толкова пари за нея, защото искам основата да е добра и да надграждам постепенно. Пък и Е30 си е Е30 и пари не трябва да се жалят и правят компромиси..!!!!!!
Плановете ми за тази година са: климатик, шпер, уиндшот .
Това ще ми бъде и темата с въпроси/отговори, защото тепърва се влиза във филма
1. Първо, до къде трябва да допълна антифриз ? Предполагам, че мин и макс са ми оребренията на разширителния съд. На топъл или студен двигател, трябва да се направи това ?
2. Като сменихме маслото и занулихме зелените светлинки на таблото едната изгасна още вечерта, предполагам, че е нормално ? И колко литра е маслото в двигателя, защото сипахме 4, а трябваше може би да се покара малко да се види, до къде ще падне и тогава да се долее, ама....
3. Бензиновата помпа вътрешна или външна е, защото ще търся начин да я спирам, докато колата се кара на газ.. Резеорвара е пълен до горе ~58л..
Като прочетете темата, ще видите, защо плановете за предната година не се осъществиха, но тази почват леко полека.
Екстрите, които излизат по вин са:
В удебелено ще са екстрите, които са добавени в последствие.
S209A---------------------------------------LIMITED SLIP DIFFERENTIAL (25%)
S215A --------------------------------------POWER STEERING,DEPENDING ON ENGINE SPEED
S288A-----LEICHTMETALLRAEDER-------------BMW light alloy wheel, cross spoke 29
S320A-----MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL------Deleted, model lettering
S325A------------------------------------------REAR SPOILER
S339A-----SHADOW LINE----------------------Shadow-Line
S350A-----WAERMESCHUTZGLAS GRUEN, RUNDUM---Therm. insulat. glass green
S370A-----STOFFVERDECK SCHWARZ----------Softtop, black
S410A----------------------------------------WINDOW LIFTS, ELECTRIC AT FRONT
S411A-----------------------------------------WINDOW LIFTS, ELECTRIC
S423A-----FUSSMATTEN IN VELOURS--------Floor mats, velours
S428A-----WARNDREIECK-------------------Warning triangle and first aid kit
S481A--------------------------------------SPORT SEATS F DRIVER/FRONT PASSENGER
S498A-------------------------------------HEADRESTS IN REAR, MECHANIC. ADJUSTABLE
S510A-----LEUCHTWEITENREGELUNG ABBLENDLICHT---Headlight aim control
S530A--------------------------------------AIR CONDITIONING
S520A--------------------------------------FOGLIGHTS
S540A---------------------------------------CRUISE CONTROL
S551A-------------ONBOARD COMPUTER II W REMOTE CONTROL(remote on turn signal)
S556A----------------------------------------EXTERIOR TEMPERATURE DISPLAY заменен с горното
S654A----- BMW BAVARIA C III--------------Radio Bavaria C III
S675A-----BMW SOUND SYSTEM------------Sound System
S680A-----RADIOANTENNE MANUELL---------Radio antenna, manual
S704A-----M SPORTFAHRWERK--------------M Sports suspension
S708A--------------------------------------M-SPORT LEATHER STEERING WHEEL II
L801A-----DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG-----National version Germany/Austria
Последна промяна Kroki на 19 Ное 2014, 18:44, променена общо 12 пъти
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- kirilov/325i
- младши ентусиаст
- Мнения: 384
- Регистриран на: 4.05.2008
- Местоположение: Търговище
- Кара: Е36-325i Тurbo 605 Max Torque
Re: И аз
Май те мернах доти като преминаваше покрай Т-ще
Бая беше ухилен !!!
Честито,много добре изглежда...да я правиш все по красива и да се гордееш с нея !!!
Бая беше ухилен !!!
Честито,много добре изглежда...да я правиш все по красива и да се гордееш с нея !!!
.
- Kroki
- Дон Кроки
- Мнения: 3923
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: И аз
Благодаря ви
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- vankata8384
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 133
- Регистриран на: 12.03.2010
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: E30, E46
Re: И аз
Мнооо арна бре Танасе ! Хубава изглежда много, честито и от мен. Безаварийно шофиране ти пожелавам.
- liort
- младши ентусиаст
- Мнения: 721
- Регистриран на: 3.01.2005
- Местоположение: на СЕЛО
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530dA touring,Е30 320i
- Мечтае да кара: E30 кабрио с V8
Re: И аз
Честито и от мен колега, най-добрия вариант на Е30 си взем, а и с Хардтоп !!!
За антифриза, на студено, пълниш до макс и си пееш. Маслото е около 4,6 литра, но тук си признавам, че гъдаяа +,- 200грама, спри колата на равно за 15 мин, и после провери на щеката, но тук има хора дето ще ти кажат точните литри за маслото.
Със здраве от мен!
За антифриза, на студено, пълниш до макс и си пееш. Маслото е около 4,6 литра, но тук си признавам, че гъдаяа +,- 200грама, спри колата на равно за 15 мин, и после провери на щеката, но тук има хора дето ще ти кажат точните литри за маслото.
Със здраве от мен!
-Тате, татеее, от къде идват облаците?
-От гумите на БМВ-тата, моето момче!
-От гумите на БМВ-тата, моето момче!
- GEORGIEV
- Е30 Fanatic
- Мнения: 2057
- Регистриран на: 7.09.2005
- Местоположение: Севлиево
- Пол: Мъж
- Кара: от онея старите....
- Мечтае да кара: магазинска е30-ка
Re: И аз
Честито,много добре изглежда,пази си я
антифриза има ниво на което трябва да е на студен мотор,посредата на казанчето е някъде,пише на него ще видиш
антифриза има ниво на което трябва да е на студен мотор,посредата на казанчето е някъде,пише на него ще видиш
- michev
- старши ентусиаст
- Мнения: 2040
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
Re: И аз
Честито за придобивката колега...Дано само радост да ти доставя занапред...
Има си означение на разширителния съд точно до къде трябва да е нивото на охлаждащата течност при студен мотор.Трябва да е изписано KALT и COLD и да има черта.Не отваряй капачката на разширителния съд при горещ мотор.Първия зелен диод много рано ти е изгаснал.Нормално е диодите да гаснат на около 2000км пробег един по един...провери батериите в таблото в какво състояние са.Масло събира точно 4л.Бензиновата помпа ти е потопяема(вътрешна) и се намира в резервоара под задната седалка от страната на пасажера.От другата страна трябва да е поплавъка който може да има проблем щом седи на 58л.За бенз помпата има реле в корите при мотора под предния джам от може да я спреш но не ми е ясно защо ти е нужно това.
Има си означение на разширителния съд точно до къде трябва да е нивото на охлаждащата течност при студен мотор.Трябва да е изписано KALT и COLD и да има черта.Не отваряй капачката на разширителния съд при горещ мотор.Първия зелен диод много рано ти е изгаснал.Нормално е диодите да гаснат на около 2000км пробег един по един...провери батериите в таблото в какво състояние са.Масло събира точно 4л.Бензиновата помпа ти е потопяема(вътрешна) и се намира в резервоара под задната седалка от страната на пасажера.От другата страна трябва да е поплавъка който може да има проблем щом седи на 58л.За бенз помпата има реле в корите при мотора под предния джам от може да я спреш но не ми е ясно защо ти е нужно това.
- dan-dam
- ентусиаст
- Мнения: 1010
- Регистриран на: 18.01.2009
- Местоположение: София, ама съм от село
- Пол: Мъж
- Кара: 03'Е53 М62TUB44
- Мечтае да кара: Е34 540/6 touring
- Детайли за колата: Петица с много седмици
Re: И аз
Честито Много арна се види. Много нахилени и безаварийни километри с нея. И дай още фотки да я видим по-хубаво. Нещо по-позьорско.
- Conqueror
- младши ентусиаст
- Мнения: 535
- Регистриран на: 15.09.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
- Мечтае да кара: Suzuki Gsx R1 (к9) в народното събрание
Re: И аз
Kroki написа:
1. Първо, до къде трябва да допълна антифриз ? Предполагам, че мин и макс са ми оребренията на разширителния съд. На топъл или студен двигател, трябва да се направи това ?
2. Като сменихме маслото и занулихме зелените светлинки на таблото едната изгасна още вечерта, предполагам, че е нормално ? И колко литра е маслото в двигателя, защото сипахме 4, а трябваше може би да се покара малко да се види, до къде ще падне и тогава да се долее, ама....
3. Бензиновата помпа вътрешна или външна е, защото ще търся начин да я спирам, докато колата се кара на газ.. Резеорвара е пълен до горе ~58л..
1.Правилно си се ориентирал за оребренията на студен двигател се прави и е желателно да се обезвъздуши ако си точил преди да налееш а не си доливал.
2.В случей че си сменил и масления филтър наливаш масло изчакваш малко (10 тина минути) да си глътне фитъра ще ти дам пример с м50-м52 мотрите филтъра гълта 0.5л масло и доливаш според показанията на щеката ако не си сигорен колко масло побира моторя разбира се :Д 1вата светлинка би трябвало да изгасва на по-голям пробег поне така е при повечето
- Kroki
- Дон Кроки
- Мнения: 3923
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: И аз
Благодаря на всички! Стрелката показва толкова, защото напълних 52л бенз и то имаше още вътре :-)
Маслото е сменено с филтъра, просто маркуча, който излиза под капачката на радиятора не е оригинален и ми пречи на щеката..
Маслото е сменено с филтъра, просто маркуча, който излиза под капачката на радиятора не е оригинален и ми пречи на щеката..
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
Re: И аз
Страхотна е, с нетърпение чакам да я видя в Плевен! Най-хубавия модел измежду Е30, за мен поне...
Да си жив и здрав, а за колата съм сигурен, че е попаднала в добри ръце! Само да те радва!
Да си жив и здрав, а за колата съм сигурен, че е попаднала в добри ръце! Само да те радва!
Oversteer is when the passengers are scared, understeer is when the driver is scared.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани