Съвет относно утечка
Модератор: Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
- super_bojo
- младши ентусиаст
- Мнения: 268
- Регистриран на: 13.03.2008
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е32 730
Съвет относно утечка
Здравейте , проблема е ,че колата има утечка в покой около 160 мА . Касетофона съм го свалил и алармата също я махнах .След проверка на всички бушони открих че от 30-ти бушон идва свръхконсумацията .Когато го махна консум. става окло 50 мА .Кофтито е ,че на този бушон има закачени сумати неща и не знам как да подходя към проблема .Това ,което се сещам е ,че централното като заключва или отключва се налага по два пъти да завъртам ключа (прим. заключвам колата заключва вратите и след 1 сек. ги отключва ,и е нужно пак да врътна ключа за да заключи ,за отключване също) а този проблем го имах и на едно е36 и се оказаха оголени кабели на пантата при багажника ,но сега проблема не е на същото място. Да допълня че централното е към 30 бушон. Ще помоля да ми дадете съвет как бихте постъпили вие в случая .Мерси на отзовалите се .
- Atsalov
- Ацалов
- Мнения: 3415
- Регистриран на: 16.03.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
- Мечтае да кара: Лодка в морето
Re: Съвет относно утечка
Някой от бутоните за плафоните на вратите ти остава отворен и от там държи (електрониката ) включена.
- super_bojo
- младши ентусиаст
- Мнения: 268
- Регистриран на: 13.03.2008
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е32 730
Re: Съвет относно утечка
Ще проверя още днес .Мерси за идеята.
- Atsalov
- Ацалов
- Мнения: 3415
- Регистриран на: 16.03.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
- Мечтае да кара: Лодка в морето
- ивчо
- старши ентусиаст
- Мнения: 1793
- Регистриран на: 4.09.2006
- Местоположение: Столичная
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 с ... ръжда
Re: Съвет относно утечка
Колега, ти виждал ли си "бутоните" на вратите на Е32-ката ?
Там е лост, не бутон !
Проблема с заключването идва от датчиците на самите ръкохватки ! Износват се, и не дават сигнал за откл/заключена !
Отделно Е32 е толкова просто устроен автомобил, че дори и едно по едно да търсиш всичките неща закачени на тоз бушон, няма да ти отнеме повече от час - два ... Тъй че хващай мултиклеца, и търсете
Там е лост, не бутон !
Проблема с заключването идва от датчиците на самите ръкохватки ! Износват се, и не дават сигнал за откл/заключена !
Отделно Е32 е толкова просто устроен автомобил, че дори и едно по едно да търсиш всичките неща закачени на тоз бушон, няма да ти отнеме повече от час - два ... Тъй че хващай мултиклеца, и търсете
Механджията написа:е, пример, аз снощи клатих здраво мойта, сутринта с кеф станах, кафенце, после вместо обичайните 15мин до бачкането пътувах близо 25... лежерно така, кефаджийско.... а тия дет бързат, дали са ебали?
The night is dark and full of lo6o
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Съвет относно утечка
ивчо написа:Колега, ти виждал ли си "бутоните" на вратите на Е32-ката ?
Там е лост, не бутон !
Проблема с заключването идва от датчиците на самите ръкохватки ! Износват се, и не дават сигнал за откл/заключена !
Отделно Е32 е толкова просто устроен автомобил, че дори и едно по едно да търсиш всичките неща закачени на тоз бушон, няма да ти отнеме повече от час - два ... Тъй че хващай мултиклеца, и търсете
Tам е лост, на дъртозите, след септември 90-та е като при Е34-ките
Последна промяна cod-cdbp на 19 Яну 2014, 12:50, променена общо 1 път
- ивчо
- старши ентусиаст
- Мнения: 1793
- Регистриран на: 4.09.2006
- Местоположение: Столичная
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 с ... ръжда
Re: Съвет относно утечка
Тиа пааааааааааааааа !
Ами извинявам се тогава че влетях така грубо ...
Ами извинявам се тогава че влетях така грубо ...
Механджията написа:е, пример, аз снощи клатих здраво мойта, сутринта с кеф станах, кафенце, после вместо обичайните 15мин до бачкането пътувах близо 25... лежерно така, кефаджийско.... а тия дет бързат, дали са ебали?
The night is dark and full of lo6o
- super_bojo
- младши ентусиаст
- Мнения: 268
- Регистриран на: 13.03.2008
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е32 730
Re: Съвет относно утечка
Проблема с утечката е решен .Оказа се че алармаджиите бяха вързали някаква жица към кабела на прекъсвача на пасажерската врата (при мен се намира на куката на колонката) и подаваше ,че е винаги отворена .Сега консум. е 0.05 А . Кофтито е че централното продължава да се самоотключва или самозаключва и се налага два пъти да се върти ключа. Като имам време да се хвана да сваля всички кори ще тествам тия ключета на дръжките . Мерси на всички ,които се отзоваха.
- Atsalov
- Ацалов
- Мнения: 3415
- Регистриран на: 16.03.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
- Мечтае да кара: Лодка в морето
Re: Съвет относно утечка
НЕ ги отваряй ,алармаджиите са одрязали сигурно този кабел на 2 и са хванали 2те релета към 2та му края. Ако е така просто си свържи кабелчето или прегледай дали тази врата от която заключваш да не е с проблемна машинка
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Съвет относно утечка
Това са дивотии. Кабела е там, за да отчете алармата отворена врата (ГМ модула отчита същото)
Факт е че, явно алармаджията е за бой, най-малкото защото от 4-те врати вървят отделни сигнали, и защото не се прекъсват оригинални кабели по правило.
Личният ми съвет е да махаш тия аларми, монтирани на сляпо, и да си възстановиш инсталацията. Няма кой да открадне Е32-ка вече.
Отделно има дискутирана тема вече, за централното, където е коментирано, че в механизма на дръжките и ключалката има едини троен бутон, който трябва да се смени с нов и проблемите приключват.
Отделно и че има вариант и за кабели на багажника, и още какво ли не.
Ама ми е писнало да обяснявам едно и също... Използвайте търсачката или идете на майстор ( да си остави и той ръцете )
Факт е че, явно алармаджията е за бой, най-малкото защото от 4-те врати вървят отделни сигнали, и защото не се прекъсват оригинални кабели по правило.
Личният ми съвет е да махаш тия аларми, монтирани на сляпо, и да си възстановиш инсталацията. Няма кой да открадне Е32-ка вече.
Отделно има дискутирана тема вече, за централното, където е коментирано, че в механизма на дръжките и ключалката има едини троен бутон, който трябва да се смени с нов и проблемите приключват.
Отделно и че има вариант и за кабели на багажника, и още какво ли не.
Ама ми е писнало да обяснявам едно и също... Използвайте търсачката или идете на майстор ( да си остави и той ръцете )
- super_bojo
- младши ентусиаст
- Мнения: 268
- Регистриран на: 13.03.2008
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е32 730
Re: Съвет относно утечка
Алармата отдавна я махнах ,но този кабел от днес просто не знаех че го има .Тройното ключе в ключалката го знам ,но не ми беше дошло на акъла че може да се ебава .Лятоска ще чекна нещата ,че сега в тоя студ е малко трудно да стоя дълго време в гаража .Поздрави
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Съвет относно утечка
super_bojo написа:Алармата отдавна я махнах ,но този кабел от днес просто не знаех че го има .Тройното ключе в ключалката го знам ,но не ми беше дошло на акъла че може да се ебава .Лятоска ще чекна нещата ,че сега в тоя студ е малко трудно да стоя дълго време в гаража .Поздрави
Няма какво да стоиш, щом е в гараш, смъквай предните дръжки с механизмите, и бягай вкъщи да ремонтираш
12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани