Централното и ел. стъклата отказаха, помощ!
Модератор: Технически модератори
30 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- rachnata
- Потребител
- Мнения: 34
- Регистриран на: 28.04.2012
- Местоположение: габрово
- Пол: Мъж
- Кара: бмв е34 525tds
Re: Централното и ел. стъклата отказаха, помощ!
колеги въпросът ми сигурно не е за тук , но да попитам . На вас постоянно ли ви светят копчетата за ел.стъклата като извадя ключът и продължават да светят
Re: Централното и ел. стъклата отказаха, помощ!
Светят още няколко секунди, след като съм заключил колата и плавно изгасват.
Re: Централното и ел. стъклата отказаха, помощ!
Така дойде време да ви запозная и с моя проблем от подобен род. Ситуацията е следната... след челен удар, който сполетя моята колица реших да и правя пълна промяна феис лифт, нов климатроник със здрави стоики за моторчетата, пране килими... а утре другиден салон и ново табло от гаражна без кривини. Та проблемите са два. По-лекия е че не ми светят плафоните и сигурно съм разкачил някоя букса и не съм я открил при събирането, което продължи година след удара да добие желания вид. Предполагам, че за това все някой ще знае каде се свързват плафоните със централния сноп. Другото което ме мъчи е че в един момент произволен независимо в движение или на място токовете към ел. стъкла, централно, CD-то, чистачки и може и още нещо, но не съм забелязал още изчезват пак до произволен момент, в който се включат. Прави ми впечатление, че при включване на фарове или ел. стъкла светлината на борда отслабва(забравих да кажа,че и той гасне или поне дисплея му а диода отдоло за бутоните си свети). Акумолацията ми е нова 62-ка на бензинова 20-ка с газов инжекцион. ааа иииии авариините светват като коледна елха чат пат като загася колата. трябва да ги прещракам няколко пъти за да угаснат ако са изчезнали тоците иначе всичко си бачка редовно на моменти направо ме побърква понякога ако искам да си затворя джама а е умряла системата . Някакви идеи имате ли колеги
Re: Централното и ел. стъклата отказаха, помощ!
По назад във времето срешнах следната дилема и ми се вижда много сходна с моя проблем. viewtopic.php?f=7&t=11246 ... някой може ли да даде актуална информация каде да го търся тоя шоков датчик за удар и или да каже каде да отида да го оперира професионалист ако е непосилно за сам ентусиаст. а до въпроса с плафоните също чакам нещо да ме открехнете ако някой може.
Re: Централното и ел. стъклата отказаха, помощ!
Не е в шоковия датчик проблема... още тая надежда някой да вметне нещо акълец на невежия роб на колицата
- The Heartlistener
- ентусиаст
- Мнения: 1096
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: E46 316ti, ex E34 M50, Е36 М43
- Детайли за колата: N42B18A, s199a, individual
Re: Централното и ел. стъклата отказаха, помощ!
Централният плафон е водещ. На неговата буксичка идва сигнала от релейния модул под задната седалка, респективно от главния модул /ако няма отделен модул за централното/. Тая буксичка има четири кабелчета - червено-бял на бушон 21, един за към задните плафони-кафяв-червена и жълто-син директно от релейния модул - мисля че на бялата му голяма букса. Четвъртият е масата - а плафоните са замасени на едно заедно с релейния модул, релето за чистачките, радиото, люк ако има... и някои други дивотии - все на точка-маса под задната седалка. Това са кабелите за проверка, не може да имаш "забравени" букси, защото такива други няма.
За "изчезването" - идва ми наум че би трябвало да се активира защитното реле за пренапрежение на главния модул, заради токов проблем в свързаната с него инсталация, а плафоните са звено от нея. И релето клъцва подопечните му силови шукарии- елстъкла, централно, чистачки, люк и т.н.. Предполагам че двата проблема са свързани.
Ако греша моля да ме поправят.
За "изчезването" - идва ми наум че би трябвало да се активира защитното реле за пренапрежение на главния модул, заради токов проблем в свързаната с него инсталация, а плафоните са звено от нея. И релето клъцва подопечните му силови шукарии- елстъкла, централно, чистачки, люк и т.н.. Предполагам че двата проблема са свързани.
Ако греша моля да ме поправят.
"Въпрос на вкус" - казало кучето...и си облизало гъза.
- D_U_D_E_
- младши ентусиаст
- Мнения: 639
- Регистриран на: 9.10.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E34 TDS
- Мечтае да кара: M5 с гуми за горене
Re: Централното и ел. стъклата отказаха, помощ!
Един може би глупав въпрос но ......
Тай като и при мен ми отказаха централното и джамовете и искам да видя бушоните под задната седалка, та как да го е а да отворя задните врати. Не се отключват нито от дръжката, нито от бутона горе.
И някой може ли да каже как изглежда точно съответния модул, за да не отварям подред.
Тай като и при мен ми отказаха централното и джамовете и искам да видя бушоните под задната седалка, та как да го е а да отворя задните врати. Не се отключват нито от дръжката, нито от бутона горе.
И някой може ли да каже как изглежда точно съответния модул, за да не отварям подред.
- The Heartlistener
- ентусиаст
- Мнения: 1096
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: E46 316ti, ex E34 M50, Е36 М43
- Детайли за колата: N42B18A, s199a, individual
Re: Централното и ел. стъклата отказаха, помощ!
GM - главен модул за екстрите - отпред /откъм шоф.седалка/
RM - релеен /изпълнителен/ модул - отзад /откъм пас.седалка/.
Първо виж бушоните отзад - 32-ри май беше за релейния модул.
"Въпрос на вкус" - казало кучето...и си облизало гъза.
- D_U_D_E_
- младши ентусиаст
- Мнения: 639
- Регистриран на: 9.10.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E34 TDS
- Мечтае да кара: M5 с гуми за горене
Re: Централното и ел. стъклата отказаха, помощ!
А вратите някаква идея как да отворя
Re: Централното и ел. стъклата отказаха, помощ!
Извади модулите и пак ги сложи, може да помогне. На мен ми се случи 2 пъти така, доста тъпо ми стана. Имаше нагар по главното реле на релейния модул, но май не беше от това. Оправи се от самосебе си.
АДМИНИТЕ ДА МЕ БАННАТ ПЕРМАНЕНТНО!!!
- кичоне
- младши ентусиаст
- Мнения: 333
- Регистриран на: 5.11.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: e30+е34
- Мечтае да кара: е30+е34+е38
- Детайли за колата: На тати турбото е най-бързо!
Re: Централното и ел. стъклата отказаха, помощ!
Тези ситуации се случват предимно в гадно влажно или дъждовно време...влиза влага в купето и не знам от слаби спойки ли от кво ли но модулите дават фира.....
Re: Централното и ел. стъклата отказаха, помощ!
Да, беше доста влажно тогава. Даже си мислех да сложа силика гел при бушоните и релетата под задната седалка.
АДМИНИТЕ ДА МЕ БАННАТ ПЕРМАНЕНТНО!!!
- D_U_D_E_
- младши ентусиаст
- Мнения: 639
- Регистриран на: 9.10.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E34 TDS
- Мечтае да кара: M5 с гуми за горене
Re: Централното и ел. стъклата отказаха, помощ!
То тука винаги е много влажно, тай че ...........
Иначе се оправи при мен. Смених един 30А- ов бушон, който беше изгорял, но резултатът се получи след като разкачих акумулатора за 2 мин.
Иначе се оправи при мен. Смених един 30А- ов бушон, който беше изгорял, но резултатът се получи след като разкачих акумулатора за 2 мин.
- Diavollo
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 186
- Регистриран на: 19.05.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E34 520i
Re: Централното и ел. стъклата отказаха, помощ!
Колеги, при мен се появи същия проблем. Не работят чистачки, централно заключване, ел. стъкла и ел. люк.
Всички бушони са здрави, размених ги с тези отред. Вадих и пак слагах модулите, но нямаше резултат. Разбрах разликата между релейния и главния, но не ми стана ясно кой прави проблема? Или и двата трябва да се подменят.
Това е единият:
това е вторият:
Всички бушони са здрави, размених ги с тези отред. Вадих и пак слагах модулите, но нямаше резултат. Разбрах разликата между релейния и главния, но не ми стана ясно кой прави проблема? Или и двата трябва да се подменят.
Това е единият:
това е вторият:
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Всичко, което не ме убива ме прави по-силен!!!
- Diavollo
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 186
- Регистриран на: 19.05.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E34 520i
Re: Централното и ел. стъклата отказаха, помощ!
Оказа се, че е "главният предпазител" на кабела след акумулатора. Представлява черна пластмасова кутийка, закрепена на десното бомбе на амортисьора. С тънка отверка отдолу се отваря клипса и в кутийката се намира въпросният предпазител - тънка пластинка, свързваща кабела. При мен на пластината имаше означение 50 A. Намерих подобна от кварталния магазин (пак 50 ампера, но друга форма) и след като я смених всичко проработи.
Всичко, което не ме убива ме прави по-силен!!!
30 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани