Steroid-X Drift Car
Модератор: bum_bum
53 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
- Skip_209
- младши ентусиаст
- Мнения: 358
- Регистриран на: 8.10.2008
- Местоположение: на Софията
- Пол: Мъж
- Кара: e46 328ti
- Мечтае да кара: лястовица с рамка
Re: Steroid-X Drift Car
коледните подаръци
в момента съм в размисъл дали да не сменя купето с двуврато и трябва да си купя стойка за двигателя и да го почна най-накрая и него
в момента съм в размисъл дали да не сменя купето с двуврато и трябва да си купя стойка за двигателя и да го почна най-накрая и него
www.Steroid-X.com
0887 474 880
Автосервиз SDP
Sofia DRIFT port
гр. София ул. акад. Дмитрий Лихачов 33
0887 474 880
Автосервиз SDP
Sofia DRIFT port
гр. София ул. акад. Дмитрий Лихачов 33
- Skip_209
- младши ентусиаст
- Мнения: 358
- Регистриран на: 8.10.2008
- Местоположение: на Софията
- Пол: Мъж
- Кара: e46 328ti
- Мечтае да кара: лястовица с рамка
Re: Steroid-X Drift Car
купих си стойка за мотора
която почти се скърши като пуснах мотора,та се наложи да се правят подобрения,както и да е...
качих мотора,изтъркалях го до автомивката да го изперат
и почнах да го разглобявам
свалих главите и ги оставих на мивката да ги мият,но стана късно и не успях да ги занеса при чичо доктор
а наскоро си купих и спирачни апарати за отпред
която почти се скърши като пуснах мотора,та се наложи да се правят подобрения,както и да е...
качих мотора,изтъркалях го до автомивката да го изперат
и почнах да го разглобявам
свалих главите и ги оставих на мивката да ги мият,но стана късно и не успях да ги занеса при чичо доктор
а наскоро си купих и спирачни апарати за отпред
www.Steroid-X.com
0887 474 880
Автосервиз SDP
Sofia DRIFT port
гр. София ул. акад. Дмитрий Лихачов 33
0887 474 880
Автосервиз SDP
Sofia DRIFT port
гр. София ул. акад. Дмитрий Лихачов 33
- Митко Стоянов
- Чичо Митко
- Мнения: 2303
- Регистриран на: 12.01.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Х5 и W209
- Мечтае да кара: DDT на море :)
Re: Steroid-X Drift Car
Мотора минал ли е някаква ревизия?
Женската жестокост край няма. Аз и подарих милиони животи.... а тя ги изплю
- Skip_209
- младши ентусиаст
- Мнения: 358
- Регистриран на: 8.10.2008
- Местоположение: на Софията
- Пол: Мъж
- Кара: e46 328ti
- Мечтае да кара: лястовица с рамка
Re: Steroid-X Drift Car
затова го разглобявам
www.Steroid-X.com
0887 474 880
Автосервиз SDP
Sofia DRIFT port
гр. София ул. акад. Дмитрий Лихачов 33
0887 474 880
Автосервиз SDP
Sofia DRIFT port
гр. София ул. акад. Дмитрий Лихачов 33
- Митко Стоянов
- Чичо Митко
- Мнения: 2303
- Регистриран на: 12.01.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Х5 и W209
- Мечтае да кара: DDT на море :)
Re: Steroid-X Drift Car
Последните снимки не се отваряха, сега вече е ясноSkip_209 написа:затова го разглобявам
Женската жестокост край няма. Аз и подарих милиони животи.... а тя ги изплю
- Skip_209
- младши ентусиаст
- Мнения: 358
- Регистриран на: 8.10.2008
- Местоположение: на Софията
- Пол: Мъж
- Кара: e46 328ti
- Мечтае да кара: лястовица с рамка
Re: Steroid-X Drift Car
главите след ревизията
некви нинджи търкат нещо
вече посглобен
първия тест се оказа неуспешен,мотора опира почти навсякъде,няма място за кутията и тя опира в тунела
трябва да взема нов картер,вече е намерен само някои трябва да го плати
тук много много не се разбира какво става,но това е лявата лапа и кормилния прът
тунела пострада и той малко заради кутията,не знам дали е достатъчно,тези дни ще се разбере
некви нинджи търкат нещо
вече посглобен
първия тест се оказа неуспешен,мотора опира почти навсякъде,няма място за кутията и тя опира в тунела
трябва да взема нов картер,вече е намерен само някои трябва да го плати
тук много много не се разбира какво става,но това е лявата лапа и кормилния прът
тунела пострада и той малко заради кутията,не знам дали е достатъчно,тези дни ще се разбере
www.Steroid-X.com
0887 474 880
Автосервиз SDP
Sofia DRIFT port
гр. София ул. акад. Дмитрий Лихачов 33
0887 474 880
Автосервиз SDP
Sofia DRIFT port
гр. София ул. акад. Дмитрий Лихачов 33
Re: Steroid-X Drift Car
На какъв картер се спря?
За кормилния прът си предвиди от къде ще мине точно и от къде ще минат изпускатерите. Най-вероятно ще ти се наложи 3-ти и 4-ти цилиндър от левите да минат над кормилния прът, затова като ги прекарваш си смъкни волана в крайно долно положение, както ще ти е удобно за каране, защото тогава прътчето в коша утива нагоре и има вероятност да започне да упира в изпускателя на 4-ти цилиндър. Сервото също ще ти е проблем, аз моето го изместих с 100мм в ляво и си направих нови педали, така ми се стори най-лесно, след като се оказа че педалбоксите не стават (по-точно достъпните модели), затова реших да заложа на стандартна схема, която е сигурно че ще върши работа.
Ето така се получи изместването на сервото
Ето как стои и спрямо мотора
Това са педалите
За кормилния прът си предвиди от къде ще мине точно и от къде ще минат изпускатерите. Най-вероятно ще ти се наложи 3-ти и 4-ти цилиндър от левите да минат над кормилния прът, затова като ги прекарваш си смъкни волана в крайно долно положение, както ще ти е удобно за каране, защото тогава прътчето в коша утива нагоре и има вероятност да започне да упира в изпускателя на 4-ти цилиндър. Сервото също ще ти е проблем, аз моето го изместих с 100мм в ляво и си направих нови педали, така ми се стори най-лесно, след като се оказа че педалбоксите не стават (по-точно достъпните модели), затова реших да заложа на стандартна схема, която е сигурно че ще върши работа.
Ето така се получи изместването на сервото
Ето как стои и спрямо мотора
Това са педалите
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Skip_209
- младши ентусиаст
- Мнения: 358
- Регистриран на: 8.10.2008
- Местоположение: на Софията
- Пол: Мъж
- Кара: e46 328ti
- Мечтае да кара: лястовица с рамка
Re: Steroid-X Drift Car
намерил съм картер и помпа от N62 за 600лв,мисля с тях да се занимавам
волана не съм се замисля че се движи,и не съм обърнал внимание в кое положение е сега,но мисля да преправя лявата лапа и ще станат нещата,трябва да му махна и гуменото каре,но още не съм стигнал до него
сервото ще го напасвам после по мотора,може да взема някое по малко,има време за него
волана не съм се замисля че се движи,и не съм обърнал внимание в кое положение е сега,но мисля да преправя лявата лапа и ще станат нещата,трябва да му махна и гуменото каре,но още не съм стигнал до него
сервото ще го напасвам после по мотора,може да взема някое по малко,има време за него
www.Steroid-X.com
0887 474 880
Автосервиз SDP
Sofia DRIFT port
гр. София ул. акад. Дмитрий Лихачов 33
0887 474 880
Автосервиз SDP
Sofia DRIFT port
гр. София ул. акад. Дмитрий Лихачов 33
Re: Steroid-X Drift Car
Skip_209 написа:намерил съм картер и помпа от N62 за 600лв,мисля с тях да се занимавам
волана не съм се замисля че се движи,и не съм обърнал внимание в кое положение е сега,но мисля да преправя лявата лапа и ще станат нещата,трябва да му махна и гуменото каре,но още не съм стигнал до него
сервото ще го напасвам после по мотора,може да взема някое по малко,има време за него
Ако не си купил картера не бързай!
Според моя опит този вариант има няколко недостатъка. Първия е че отворите на картера не съвпадат с отворите на блока и ще трябва да се преправят задните на късата страна и да се изгради изцяло нова предна къса страна, дефакто ти съвпадат само страничните отвори по двете дълги страни и то не съвсем точно. Не съвпада и калничето на зъбното колело и става едно рязане и заваряване на алуминий, а нямаш никакво месо за шлайф при евентуално изкривяване. Другия проблем е с зъбното колело което върти помпата, за да сложиш картер от N62 ти трябва по-малък диаметар забно колело, това на N62 е с друга стъпка. С оригиналнто за М62 не можеш да докараш натяга на веригата. Ако махнеш едно звено от нея, трябва помпата да е по-ниско, за да опънеш веригата достатъчно и тогава картера идва плитък, ако махнеш две звена веригата идва къса. Затова за да ползваш картер от N62 ти трябва и по-малък диаметър зъбно колело за да можеш да махнеш две звена и помпата да стои плътно нагоре до коляновия вал.
Третия проблем е най-гадния според мен. Този картер е твърде широк и не става добре за спортно каране. За да намалят дълбочината са го направили много широк а маслоприемника и в средата и по завоите почти винаги засмуква въздух, което не е добре.
Затова аз се спрях на изцяло нов картер и прежалих грубо 10-те мм с които трябваше да направя по-дълбок картера и съответно да вдигна мотора по-високо.
Ще направя една тема за моята кола, за да не се правят грешките които аз допуснах докато се лутах с преправянето и се надявам да бъда полезен.
- Skip_209
- младши ентусиаст
- Мнения: 358
- Регистриран на: 8.10.2008
- Местоположение: на Софията
- Пол: Мъж
- Кара: e46 328ti
- Мечтае да кара: лястовица с рамка
Re: Steroid-X Drift Car
малко да раздвижа темата,
изпадна ми каре от някаква алфа и се оказа добър вариант
доста по тънко е,долната част пасва на шлиците на рейката,горното каре го разглобих и сложих алуминиевата част от карето на бмв-то
взех картер и маслена помпа от н62 и мотора вече си седи в коша както трябва,малко се наложи орязване на моста,,но крайния резултат ми харесва,мотора е доста навътре
и най важното за мен - лостовете на скоростите и кардана заспаха без да се пипат,кардан взех от е46 330
наложи се да скълцам малко роговете заради радиатора,това в крайния резултат
драмата с маслената помпа още не е свършила,
да се знае - стъпката на веригата е О6Б,помпата се повдига 8мм втулки,купува се зъбно колело с 20 зъба(струва 5лв)и се доработва заедно с вала на помпата,купува се нова верига(25лв е без отстъпка) и се слага без да се махат звена,по този начин се запазват оборотите и налягането на помпата както е била в другия двигател,аз все още чакам да ми доработят вала и колелото.
между временно свалих задния мост да го усиля отдолу,смених задната стабилизираща щанга от 18мм вече е 20мм,заварих и отгоре тръби които после се хванаха за клетката
тампоните ги смених преди 2 години и заради това купето още не се е скъсало
и тук вече започва клетката
планките за колонките резнаха на лазер
за мой лош късмет си счупих ръката в петък,вечерта и това ще ме забави със завършването
в събота се бях разбрал с Billy да пръсне шприца,та нямаше къде да ходя облепвах еднорък(повече гледах де)
а сега отивам да търкам водно шприца.....
изпадна ми каре от някаква алфа и се оказа добър вариант
доста по тънко е,долната част пасва на шлиците на рейката,горното каре го разглобих и сложих алуминиевата част от карето на бмв-то
взех картер и маслена помпа от н62 и мотора вече си седи в коша както трябва,малко се наложи орязване на моста,,но крайния резултат ми харесва,мотора е доста навътре
и най важното за мен - лостовете на скоростите и кардана заспаха без да се пипат,кардан взех от е46 330
наложи се да скълцам малко роговете заради радиатора,това в крайния резултат
драмата с маслената помпа още не е свършила,
да се знае - стъпката на веригата е О6Б,помпата се повдига 8мм втулки,купува се зъбно колело с 20 зъба(струва 5лв)и се доработва заедно с вала на помпата,купува се нова верига(25лв е без отстъпка) и се слага без да се махат звена,по този начин се запазват оборотите и налягането на помпата както е била в другия двигател,аз все още чакам да ми доработят вала и колелото.
между временно свалих задния мост да го усиля отдолу,смених задната стабилизираща щанга от 18мм вече е 20мм,заварих и отгоре тръби които после се хванаха за клетката
тампоните ги смених преди 2 години и заради това купето още не се е скъсало
и тук вече започва клетката
планките за колонките резнаха на лазер
за мой лош късмет си счупих ръката в петък,вечерта и това ще ме забави със завършването
в събота се бях разбрал с Billy да пръсне шприца,та нямаше къде да ходя облепвах еднорък(повече гледах де)
а сега отивам да търкам водно шприца.....
www.Steroid-X.com
0887 474 880
Автосервиз SDP
Sofia DRIFT port
гр. София ул. акад. Дмитрий Лихачов 33
0887 474 880
Автосервиз SDP
Sofia DRIFT port
гр. София ул. акад. Дмитрий Лихачов 33
- Sharo
- старши ентусиаст
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
Re: Steroid-X Drift Car
Фаб-а стрийт лигъла ли поръча, че не мога преценя от таз снимка
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
- Skip_209
- младши ентусиаст
- Мнения: 358
- Регистриран на: 8.10.2008
- Местоположение: на Софията
- Пол: Мъж
- Кара: e46 328ti
- Мечтае да кара: лястовица с рамка
Re: Steroid-X Drift Car
до колкото си спомням бяха 2 варианта,
formula drift legal който беше с около 100-150 евро по скъп и моя май е по обикновения
на f drift legal от снимките които съм виждал шарката на носача е по различна,моите носачи са като на е30 и е36
formula drift legal който беше с около 100-150 евро по скъп и моя май е по обикновения
на f drift legal от снимките които съм виждал шарката на носача е по различна,моите носачи са като на е30 и е36
www.Steroid-X.com
0887 474 880
Автосервиз SDP
Sofia DRIFT port
гр. София ул. акад. Дмитрий Лихачов 33
0887 474 880
Автосервиз SDP
Sofia DRIFT port
гр. София ул. акад. Дмитрий Лихачов 33
Re: Steroid-X Drift Car
Кардан/диф от какво ще са и дифа пак ли заварен?
Real.Eyes.Realize.Real.Lies
BMW части - оригинални, тунинг и афтърмаркет
BMW аксесоари
Втулки за джанти
Болтове за джанти
BMW части - оригинални, тунинг и афтърмаркет
BMW аксесоари
Втулки за джанти
Болтове за джанти
- Bavarcho
- Пантерчо
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: Steroid-X Drift Car
uCnaHeTcA написа:Кардан/диф от какво ще са и дифа пак ли заварен?
малко по-нагоре си пише - кардан от 330-ка е заспал
- Skip_209
- младши ентусиаст
- Мнения: 358
- Регистриран на: 8.10.2008
- Местоположение: на Софията
- Пол: Мъж
- Кара: e46 328ti
- Мечтае да кара: лястовица с рамка
Re: Steroid-X Drift Car
www.Steroid-X.com
0887 474 880
Автосервиз SDP
Sofia DRIFT port
гр. София ул. акад. Дмитрий Лихачов 33
0887 474 880
Автосервиз SDP
Sofia DRIFT port
гр. София ул. акад. Дмитрий Лихачов 33
53 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани