Избор на турбо - м50б23 строук, турбо, скрап проект
Модератор: bum_bum
- AVGO
- ентусиаст
- Мнения: 858
- Регистриран на: 16.04.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: AvGo's Devil
- Мечтае да кара: дълго
Re: Избор на турбо - м50б23 строук, турбо, скрап проект
Побързай с маслената конзола, че и аз я мисля.
Химна на Бавареца >>> http://www.vbox7.com/play:e3237f4183
Линк за сваляне с високо качество > http://hulkshare.com/n1l4y873vla3
Линк за сваляне с високо качество > http://hulkshare.com/n1l4y873vla3
- oxam
- младши ентусиаст
- Мнения: 752
- Регистриран на: 16.01.2005
- Местоположение: лондон
- Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10
Re: Избор на турбо - м50б23 строук, турбо, скрап проект
AVGO написа:Побързай с маслената конзола, че и аз я мисля.
хвани бай стругар да ти врътне една такава капачка от алуминий
http://www.bimmerforums.com/forum/showt ... er-Install
http://www.iemotorsport.com/bmw/Z3-engi ... ladpt.html
http://www.ca-int.co.uk/single_prod.php?prod_id=3252
- KPETEH
- старши ентусиаст
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
Re: Избор на турбо - м50б23 строук, турбо, скрап проект
Маслото ходи нагоре през капачката, после през кулера и се връща през центъра ли? Колко мм трябва са отворите? 8?! Задължително ли е да има обезвъздушаване или това са само технологични отвори?
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12068
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Избор на турбо - м50б23 строук, турбо, скрап проект
Тия капачки, дори и някакви маркови (Ireland Engineering- има няколко счупени матора в щатско от тях поради паднало налягане на маслото) се случва да имат проблеми. В най-обшия случай маслото просто си седи и не циркулира през кулера.
Ако се търси евтино решение май най-удачно е един фланец с изходи за маркучи, който да елиминира стоковия филтър. На маркучите термостат и комплектче за преместване на филтъра на друго удобно място.
И един маркуч резервен с който да се направи байпас на системата, ако кулера сдаде багажа което не е рядко срещано явление при китайските марки.
Ако се търси евтино решение май най-удачно е един фланец с изходи за маркучи, който да елиминира стоковия филтър. На маркучите термостат и комплектче за преместване на филтъра на друго удобно място.
И един маркуч резервен с който да се направи байпас на системата, ако кулера сдаде багажа което не е рядко срещано явление при китайските марки.
- Boyadjiev
- старши ентусиаст
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: Избор на турбо - м50б23 строук, турбо, скрап проект
KPETEH написа:Маслото ходи нагоре през капачката, после през кулера и се връща през центъра ли? Колко мм трябва са отворите? 8?! Задължително ли е да има обезвъздушаване или това са само технологични отвори?
Копирал съм изпълнението от Мката. В темата за маслено охлаждане бях чертал схема - отбива се цялото масло, минава през кулер и се връща към блока вече. Затапва се с втулка там където има заготовка за термостат. Отворите са 10мм - толкова мисля че бяха на е46 мката, но са някакви АН 8 май, което беше около 9.7мм и за това ги праснах на 10мм.
Уважавай другия, независимо каква кола кара.
- Boyadjiev
- старши ентусиаст
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: Избор на турбо - м50б23 строук, турбо, скрап проект
KPETEH написа:Маслото ходи нагоре през капачката, после през кулера и се връща през центъра ли? Колко мм трябва са отворите? 8?! Задължително ли е да има обезвъздушаване или това са само технологични отвори?
Копирал съм изпълнението от Мката. В темата за маслено охлаждане бях чертал схема - отбива се цялото масло, минава през кулер и се връща към блока вече. Затапва се с втулка там където има заготовка за термостат. Отворите са 10мм - толкова мисля че бяха на е46 мката, но са някакви АН 8 май, което беше около 9.7мм и за това ги праснах на 10мм.
Проблема е или да има като цяло разлика в наляганията на двата щуцера, или да се отбие цялото масло. Аз избрах цялото масло, по идея на тунинг втулката която предлагат vac motorsport за е46. Според тях не пречи на загряването - надявам се при мен да не се окаже че ми трябват 10км. за да стопли на поне 70 градуса.
Уважавай другия, независимо каква кола кара.
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12068
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Избор на турбо - м50б23 строук, турбо, скрап проект
AN10 са изходите от М конзолата, което е 7/8 JIC или 5/8 BSP. AN 8 е 3/4 JIC или 1/2 BSP.
- marioneikov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 64
- Регистриран на: 8.11.2012
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е36 в проект
- Мечтае да кара: Самолет
Re: Избор на турбо - м50б23 строук, турбо, скрап проект
Аз съм с конзолата и радиатора от м3... мисля и така да продължа само че с по голямо кулерче
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12068
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
- marioneikov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 64
- Регистриран на: 8.11.2012
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е36 в проект
- Мечтае да кара: Самолет
Re: Избор на турбо - м50б23 строук, турбо, скрап проект
Еми с м-ковия, доста е малък, но дори и на писта не е вдигало кой знае какви градуси. За 20ка няма проблем, но е оптималното за по - нагоре трябва по - голям аз мисля да си поръчам нещо такова като наредя мотора в коша
- Boyadjiev
- старши ентусиаст
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: Избор на турбо - м50б23 строук, турбо, скрап проект
bum_bum написа:AN10 са изходите от М конзолата, което е 7/8 JIC или 5/8 BSP. AN 8 е 3/4 JIC или 1/2 BSP.
Понеже грам не се ориентирам в тия стандарти, ако има и други като мен:
http://products.worldwidemetric.com/vie ... x-jic-male
Явно съм забравил точните размери. Може и да се окаже, че няма да е достатъчно 10мм изход. Проблемите да правиш нещо супер много време... ще премеря колко е голям отвора, който съм запушил.
marioneikov написа:Аз съм с конзолата и радиатора от м3... мисля и така да продължа само че с по голямо кулерче
Колега имаш ли представа какъв диаметър са твоите вход/изход?
Уважавай другия, независимо каква кола кара.
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12068
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Избор на турбо - м50б23 строук, турбо, скрап проект
10мм е под това, което обикновено се ползва за маслен охладител. Масовите размери са 8AN или 10AN, което е съответно 1/2 BSP или 10/16 BSP в по-понятните за нас британски мерки. Или в милиметри 15.8 и 12.7. За хатмосверка аз използвах 15.8 маркучи и 25 редов кулер.
Това синьото изделие няма да го коментирам, щото все пак темата е бюджетна ама си носете едно готово маркуче за байпас на системата в случай на нужда.
Това синьото изделие няма да го коментирам, щото все пак темата е бюджетна ама си носете едно готово маркуче за байпас на системата в случай на нужда.
- AVGO
- ентусиаст
- Мнения: 858
- Регистриран на: 16.04.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: AvGo's Devil
- Мечтае да кара: дълго
Re: Избор на турбо - м50б23 строук, турбо, скрап проект
bum_bum написа:10мм е под това, което обикновено се ползва за маслен охладител. Масовите размери са 8AN или 10AN, което е съответно 1/2 BSP или 10/16 BSP в по-понятните за нас британски мерки. Или в милиметри 15.8 и 12.7. За хатмосверка аз използвах 15.8 маркучи и 25 редов кулер.
Това синьото изделие няма да го коментирам, щото все пак темата е бюджетна ама си носете едно готово маркуче за байпас на системата в случай на нужда.
Иво, никой не съм видял да си байпасира охлаждащата система след монтаж на китайски воден радиатор, какъвто предпочитат много хора вместо някой крив и захабен оригинален втора ръка.Карат с години.
Защо за това радиаторче да е нужно, ще го разяде маслото или ще се разпадне от само себе си? Или си ставал свидетел на подобни случаи?
Питам, защото и аз вече мисля да натъкмя маслено охлаждане, но със сигурност не ми се давват 300лв за 1 педя алуминиево проводче.
Благодаря.
Химна на Бавареца >>> http://www.vbox7.com/play:e3237f4183
Линк за сваляне с високо качество > http://hulkshare.com/n1l4y873vla3
Линк за сваляне с високо качество > http://hulkshare.com/n1l4y873vla3
- KPETEH
- старши ентусиаст
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
Re: Избор на турбо - м50б23 строук, турбо, скрап проект
Аз попаднах на е34 с м21 и като свалих радиатора, отдолу беше закачен и маслен кулер. "Подариха" ми ги за 20 лева, та снощи го свалих тоя кулер от радиатора. 2 реда BEHR, алуминиев с размери д/в/ш 60/10/10см. Изходите са му от едната страна, но са като за климатик, без резби, а само с тръби, о-пръстени и стяга за към корпуса със винт м8. Мисля, че ще е супер за мотор без турбо. Остана само да се доизмисли, конзола ли, втора помпа ли?!
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12068
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Избор на турбо - м50б23 строук, турбо, скрап проект
AVGO написа:bum_bum написа:10мм е под това, което обикновено се ползва за маслен охладител. Масовите размери са 8AN или 10AN, което е съответно 1/2 BSP или 10/16 BSP в по-понятните за нас британски мерки. Или в милиметри 15.8 и 12.7. За хатмосверка аз използвах 15.8 маркучи и 25 редов кулер.
Това синьото изделие няма да го коментирам, щото все пак темата е бюджетна ама си носете едно готово маркуче за байпас на системата в случай на нужда.
Иво, никой не съм видял да си байпасира охлаждащата система след монтаж на китайски воден радиатор, какъвто предпочитат много хора вместо някой крив и захабен оригинален втора ръка.Карат с години.
Защо за това радиаторче да е нужно, ще го разяде маслото или ще се разпадне от само себе си? Или си ставал свидетел на подобни случаи?
Питам, защото и аз вече мисля да натъкмя маслено охлаждане, но със сигурност не ми се давват 300лв за 1 педя алуминиево проводче.
Благодаря.
Аз също не съм виждал, но като се чудех какво радиаторче да си взема четох доста и има случаи на спукани радиатори. Дали от камъче, дали от кофти монтаж (много е важен монтажа на този кулер) но има. А при това налягане да ти се пукне радиатора, особено с висока скорост не е много оферта в предвид какво ще се случи след това.
Ако ще взимаш китайски има разни бели или черни доста по-прилична изработка от това синьото. Копират радиаторите на HKS, Setrab или Mocal. Поне на вид са доста по-читави. Мисля, че са до около 150лв. За към 250лв има едни APS, уж английски, но са същите китайци брандирани и май няма много смисъл от тях. Това са цени за 25 редови, колкото предполагам е минимума за турбо кола, но не съм сигурен. Може би да трябва и повече.
Относно китайските водни радиатори има доста изревали в е36 от такива. Някои биват, други не..
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани