ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
- GEORGIEV
- Е30 Fanatic
- Мнения: 2057
- Регистриран на: 7.09.2005
- Местоположение: Севлиево
- Пол: Мъж
- Кара: от онея старите....
- Мечтае да кара: магазинска е30-ка
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ
rottweiler написа:За какво се използва и къде се включва бял с черна ивица кабел излизащ от релето за ел.стъклата?
Благодаря!
Включва се в това гнездо ,от там се захранва релето на стъклата с + от контакт.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- TouchTheSword
- Потребител
- Мнения: 18
- Регистриран на: 4.05.2015
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ
Пичове попрегледах коментарите, но да ви попитам за лично мение, тези които имат наблюдения - колата ми има хидравлична рейка в момента, и искам да я направя малко по-директна - знам, че варианта с 36цовата е правен многократно, но доколкото разбрах от 46ца е по-директна, а преправянето не е много повече, или се бъркам? Като цяло коя бихте избрали, ако има някой който е карал и двата варианта
- M10
- старши ентусиаст
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ
Имал съм и двете, от е46 по ми харесва. Преправяне няма, все едно слагаш е36 рейка.
- TouchTheSword
- Потребител
- Мнения: 18
- Регистриран на: 4.05.2015
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ
M10 написа:Имал съм и двете, от е46 по ми харесва. Преправяне няма, все едно слагаш е36 рейка.
Eвала луд
- TukBaTa
- младши ентусиаст
- Мнения: 276
- Регистриран на: 9.04.2005
- Местоположение: София/Ловеч
- Пол: Мъж
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ
Ами според мен всичко опира до цена и състояние на рейката, която намериш, тъй като до колкото знам:
е46 е 15,4:1
е36 е 15,6:1
ако едната дава 3,2 завъртания другата трябва да е 3,16, в смисъл ако застанеш зад волана няма да можеш да ги различиш по никакъв начин
е46 е 15,4:1
е36 е 15,6:1
ако едната дава 3,2 завъртания другата трябва да е 3,16, в смисъл ако застанеш зад волана няма да можеш да ги различиш по никакъв начин
- TouchTheSword
- Потребител
- Мнения: 18
- Регистриран на: 4.05.2015
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ
TukBaTa написа:Ами според мен всичко опира до цена и състояние на рейката, която намериш, тъй като до колкото знам:
е46 е 15,4:1
е36 е 15,6:1
ако едната дава 3,2 завъртания другата трябва да е 3,16, в смисъл ако застанеш зад волана няма да можеш да ги различиш по никакъв начин
Полезно, мерси.
- host
- старши ентусиаст
- Мнения: 1669
- Регистриран на: 29.06.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 320i
- Детайли за колата: e36 coupe
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ
Цената на нова с гаранция е близка до тва да си купите стара , да я сложите, да текне и да я рециклирате.
Аз си дадох парите за нова за да рециклирам с незнайно качество стара (6м още не е текла).
Просто казвам, някой ако си цени парите. Ricambi мисля бяха.
Sent from my Mi A1 using Tapatalk
Аз си дадох парите за нова за да рециклирам с незнайно качество стара (6м още не е текла).
Просто казвам, някой ако си цени парите. Ricambi мисля бяха.
Sent from my Mi A1 using Tapatalk
- tontoni
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 217
- Регистриран на: 2.07.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30-ка на 17-ки
- Мечтае да кара: на шефа колата
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ
При ревизия на м20б27 ета сменят ли се лагерите на буталните болтове? Старите майстори ме съветват да не пипам там ако не е нужно за това питам.
- michev
- старши ентусиаст
- Мнения: 2040
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ
Процедира се спрямо износването. Хлабината на буталния болт във втулката е в хилядни! Мери се и хлабината на болта в самото бутало. Ако опре до подмяна, се сменят самите втулки в горната глава на биелата, след подмяната обаче е нужна допълнителна обработка с цел постигане оптималната хлабина. Проблемът е, че са малко майсторите, които могат качествено да го направят.
only rear wheel drive
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ
Привет.
В момента имам mtech 2 спойлер. Колата е купена така, но искам да го сменя с mtech 1.
Въпросът ми е съвпадат ли отворите или трябва да се прави допълнителна модификация. за да се монтира?
В момента имам mtech 2 спойлер. Колата е купена така, но искам да го сменя с mtech 1.
Въпросът ми е съвпадат ли отворите или трябва да се прави допълнителна модификация. за да се монтира?
- KPETEH
- старши ентусиаст
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ
мтех 1 е като оригиналния лип. При положение, че мтех 2 се закача със скоби отстрани, много е вероятно да са еднакви отворите. Ти по добре го махни тоя спойлер да видиш на какво дередже са отворите, че и там тръгва ръжда.
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
- tontoni
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 217
- Регистриран на: 2.07.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30-ка на 17-ки
- Мечтае да кара: на шефа колата
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ
На м42б18 е30 мотор може ли да се монтира колектор от е36 м42б18 за да се продупчи за газ?
- tontoni
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 217
- Регистриран на: 2.07.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30-ка на 17-ки
- Мечтае да кара: на шефа колата
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ
След като смених хидравличната рейка на е30ката с такава от е36 волана стана много по труден за въртене. Това нормално ли е?
- KPETEH
- старши ентусиаст
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ
Взел си обрана рейка.
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
- methaman
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 53
- Регистриран на: 2.07.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 über alles
- Мечтае да кара: ЦСЛ ръчка, е28/е12/е24 + с62
- Детайли за колата: проект :p
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ
Привет на всички факири и разбирачи, моля за помощ със спирачките. Карам с двойно серво и помпа от Алфа 156. Още, когато бе сложено нещата не бяха ОК, защото педала потъва твърде много и спира малко преди пода на колата.
Когато колата е загасена педала е твърд и на нормалната си позиция, но ако си оставя крака отгоре и запаля колата педала потъва, но не малко, а пада на сантиметър от пода и там спирачките почват да сработват...
Има ли някой идея къде да търся проблема. Обезвъдушавал съм 1200 пъти, не съм видял теч, помпата е ревизирана. Това, което ще направя е да взема друго серво и ако това не стане ще търся да сменявам клапана на сервото за вакуума
Има ли някой идея какво може да е решението на проблема?? Мерси предварително.
Когато колата е загасена педала е твърд и на нормалната си позиция, но ако си оставя крака отгоре и запаля колата педала потъва, но не малко, а пада на сантиметър от пода и там спирачките почват да сработват...
Има ли някой идея къде да търся проблема. Обезвъдушавал съм 1200 пъти, не съм видял теч, помпата е ревизирана. Това, което ще направя е да взема друго серво и ако това не стане ще търся да сменявам клапана на сервото за вакуума
Има ли някой идея какво може да е решението на проблема?? Мерси предварително.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани