Малоумни технически решения в автомобилите ви...
Модератор: Общи модератори
45 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- hell's angel
- младши ентусиаст
- Мнения: 526
- Регистриран на: 27.02.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: овца във вълча кожа...
Re: Малоумни технически решения в автомобилите ви...
На Н62 в Е65, прословутата тръба за антифриза
Ubi dubium, ibi libertas
- frizzante
- младши ентусиаст
- Мнения: 481
- Регистриран на: 29.09.2010
- Пол: Мъж
- Кара: му се на вода
Re: Малоумни технически решения в автомобилите ви...
Фиеста 2007 - за да смениш филтър купе се сваля педала на газта...няма какво да кажа повече...
Никой да не се качва на автобуса преди да е дошъл!
Re: Малоумни технически решения в автомобилите ви...
Опитайте се да смените АГР-а на дизелова шкода и генератора на дизелова алфа или свещи на мицубиши от шестцилиндровите и да вдигнете от земята мерцедес с въздушни възглавници опрял в земята с обикновен крик на улицата и ви признавам за богове в занаята.
Re: Малоумни технически решения в автомобилите ви...
Benord написа:свещи на мицубиши от шестцилиндровите
за митсу-то не знам, но съм сменял на 997.2 порше турбо свещите... пада отдолу цялата генерация барабар с колекторите... и тогава бъркаш (пак отдолу) там.. някъде... горе... както един колега немец го описа - смяната на свещи на тези е като да се опитваш в пълна тъмнина да нае*еш плъх със молив... като си на 5 уискита... а той е на екстаси...
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- drifty
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 234
- Регистриран на: 18.12.2013
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E39 528i
- Мечтае да кара: Е39 М5
- Детайли за колата: Powered by шпер
Re: Малоумни технически решения в автомобилите ви...
turbonetic написа:При е39 казанчето за спирачна течност как може да го сложат там направо... ..
Аз лично ползвах Гугъл за да го намеря . От друга страна, не е като да проверявам всеки ден, така че не е болка за умиране
Re: Малоумни технически решения в автомобилите ви...
Мен ме дразни, че на Мазда 6 не можеш да нагласиш парното да ти духа на прозореца и към теб, може към прозореца и краката или само към прозореца
Друга изключителна тъпотия, която съм срещал е на служебното VW Caddy 2018 как чистачките са навряни под капака и зимата като се заледи всичко там няма как да ги вдигнеш, за да изчистиш.
Друга изключителна тъпотия, която съм срещал е на служебното VW Caddy 2018 как чистачките са навряни под капака и зимата като се заледи всичко там няма как да ги вдигнеш, за да изчистиш.
- Borymeckata
- ентусиаст
- Мнения: 1016
- Регистриран на: 8.06.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Нафтова печка.
- Мечтае да кара: През просото...
- Детайли за колата: Х3 (Е83) 3.0d, 2004г.
M57TU-A5S390R-ATC400
Re: Малоумни технически решения в автомобилите ви...
На служебното Пежо 307 резерваната гума заедно с инструментите беше закачена отдолу на багажника, на стоманено въженце, като макарата му се върти със специален ключ отгоре. Като ти се наложи да сменяваш гума на пътя... влизаш в приключение, меко казано. Ако все пак успееш да откачиш гумата и кутията с инструменти, всичко е безумно прашно и омазано - ставаш на прасе, докато се оправиш. Освен това механизмът е ръждясал и често не работи, въжето се оплита и цялата система блокира. Просто не мога да си обясня такива техническо решение...
Excellent! Steven is my name!
Re: Малоумни технически решения в автомобилите ви...
Шевролет и Понтиак са шампиони. Масленият филтър при 2.2л-вия им мотор е на уникално тъпо място. Намира се на блока, между двигателя и купето.
Металната тръба, която виждате над колекторите се държи от четири винта. За да я смените, трбябва да се откачи двигателя и де се вдигне нагоре. За сметка на това, всички свръзки на електрическата инсталация са под ... акумулатора. Задното гърне се държи от една скоба, която е 5мм дебела. Намира се така, че задната гума я полива обилно с всичко намиращо се на пътя. След две години е като вестник. Гърнето се сменя заедно с нея, защото тя задържа под себе си всичката смрад и гърнето ръждясва.
Няма пробка за смяна на маслото на автоматика. Маха се картера и после се сменя и гарнитурата му.
Подгряващите свещи на М47 на Е46 се сменят по уникален начин. Малко преди да видя тази операция, бях сменял свещите на стария си Ескорд 1.6Д. Отвиваш едната и завиваш другата. Операция, отнемаща около 10мин + една бира. Една, защото няма време за втора. При М47 разглобиха пред очите ми половината двигател ...
Понеже казах Ескорд, та се сетих и за тях. Електрическата им система е едно цяло. От фарове до стопове. А ако си падате мазохист и обичате да ровите по ел системи, купете си Рено.
Металната тръба, която виждате над колекторите се държи от четири винта. За да я смените, трбябва да се откачи двигателя и де се вдигне нагоре. За сметка на това, всички свръзки на електрическата инсталация са под ... акумулатора. Задното гърне се държи от една скоба, която е 5мм дебела. Намира се така, че задната гума я полива обилно с всичко намиращо се на пътя. След две години е като вестник. Гърнето се сменя заедно с нея, защото тя задържа под себе си всичката смрад и гърнето ръждясва.
Няма пробка за смяна на маслото на автоматика. Маха се картера и после се сменя и гарнитурата му.
Подгряващите свещи на М47 на Е46 се сменят по уникален начин. Малко преди да видя тази операция, бях сменял свещите на стария си Ескорд 1.6Д. Отвиваш едната и завиваш другата. Операция, отнемаща около 10мин + една бира. Една, защото няма време за втора. При М47 разглобиха пред очите ми половината двигател ...
Понеже казах Ескорд, та се сетих и за тях. Електрическата им система е едно цяло. От фарове до стопове. А ако си падате мазохист и обичате да ровите по ел системи, купете си Рено.
- ARR_
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 67
- Регистриран на: 30.10.2007
- Местоположение: По света и у нас
- Кара: Купе с 2 врати
- Мечтае да кара: Купе с 4 врати
- Детайли за колата: Седем напред, две назад
Re: Малоумни технически решения в автомобилите ви...
Стартер на Тойота/Лексус 4.7 V8 2UZ-FE двигател(смяната изисква сваляне на входящия колектор)
- Е.Димитров
- старши ентусиаст
- Мнения: 1627
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: София/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F
- Мечтае да кара: Самолет
Re: Малоумни технически решения в автомобилите ви...
Както много колеги изтъкнаха уникалните инженерни постижения на френските производители, аз бих потвърдил за резервна гума на пежо 206.
Намира се под колата (и това недоразумение съм виждал на доста други производители) и самата гума обира целият прахоляк, калища и всякакви външни влияния.
Ако решиш да смениш гумата поради безброй причини, освен основната- спукване (кривене на джанта от камъче на пътя и други подобни) и разполагаш само с оригинален ключ на пежо 206 , това няма да е лесна задача.
Ключа е направен от нещо, подобно на метал със структура на кашкавал. Огъва се около болта на джантата.
Свалянето на самата резервна гума е малко по-сложно от сваляне на спуканата гума на автомобила. Развива се един болт за да се освободи скарата под колата с резервната гума, Да обаче 99% от случаите този болт е силно корозирал... В крайна сметка, ако свалите резервната гума ще сте толкова мърляв и съвсем ще се изцапате качвайки спуканата гума на мястото на резервната. Винаги носете със себе си чук и помпа! Това е за изправяне на кривите джанти и напомпването им.
Задният мост на 206 лагерите се сменяват на 40к километра
Въздушният филтър е насочен да черпи въздух...от пред предна лява гума. Като прахосмукачка е, намирал съм камъчета във филтъра, а минеш ли през по-дълбока вода....
Такава кола карах преди около 12-13 години.
На 307 не съм забелязал тези работи. Резервната гума е в пода на багажника, филтъра си е на обичайното и лесно място (1.4 hdi)
Нисан Кашкай- Смяна на филтър на купе:
Махат се педалите на шофьора и с редица сложни движения се вади старият филтър и се слага новият.
Не си спомням какъв модел италианска кола беше, но масленият филтър беше на сантиметър от купето при пасажера. Махаш тампон на двигателя за да увисне малко и махаш старият филтър. Виждал съм хора, които са си направили вратичка в купето, за да сменят лесно филтъра. Иначе, оригинално има някакъв много тънък ключ, който се пъха между филтъра и мотора , като малко се развие филтъра и се развива самият щуцер.
Намира се под колата (и това недоразумение съм виждал на доста други производители) и самата гума обира целият прахоляк, калища и всякакви външни влияния.
Ако решиш да смениш гумата поради безброй причини, освен основната- спукване (кривене на джанта от камъче на пътя и други подобни) и разполагаш само с оригинален ключ на пежо 206 , това няма да е лесна задача.
Ключа е направен от нещо, подобно на метал със структура на кашкавал. Огъва се около болта на джантата.
Свалянето на самата резервна гума е малко по-сложно от сваляне на спуканата гума на автомобила. Развива се един болт за да се освободи скарата под колата с резервната гума, Да обаче 99% от случаите този болт е силно корозирал... В крайна сметка, ако свалите резервната гума ще сте толкова мърляв и съвсем ще се изцапате качвайки спуканата гума на мястото на резервната. Винаги носете със себе си чук и помпа! Това е за изправяне на кривите джанти и напомпването им.
Задният мост на 206 лагерите се сменяват на 40к километра
Въздушният филтър е насочен да черпи въздух...от пред предна лява гума. Като прахосмукачка е, намирал съм камъчета във филтъра, а минеш ли през по-дълбока вода....
Такава кола карах преди около 12-13 години.
На 307 не съм забелязал тези работи. Резервната гума е в пода на багажника, филтъра си е на обичайното и лесно място (1.4 hdi)
Нисан Кашкай- Смяна на филтър на купе:
Махат се педалите на шофьора и с редица сложни движения се вади старият филтър и се слага новият.
Не си спомням какъв модел италианска кола беше, но масленият филтър беше на сантиметър от купето при пасажера. Махаш тампон на двигателя за да увисне малко и махаш старият филтър. Виждал съм хора, които са си направили вратичка в купето, за да сменят лесно филтъра. Иначе, оригинално има някакъв много тънък ключ, който се пъха между филтъра и мотора , като малко се развие филтъра и се развива самият щуцер.
- Petrolhead
- Потребител
- Мнения: 26
- Регистриран на: 2.11.2009
Re: Малоумни технически решения в автомобилите ви...
z
Последна промяна Petrolhead на 11 Юни 2020, 8:44, променена общо 1 път
Re: Малоумни технически решения в автомобилите ви...
И се движат на ръка след което. Може да си ги оставиш където искаш. Ако се свалят най-долу се "заключват".
Re: Малоумни технически решения в автомобилите ви...
Petrolhead написа:don_gori написа:Мен ме дразни, че на Мазда 6 не можеш да нагласиш парното да ти духа на прозореца и към теб, може към прозореца и краката или само към прозореца
Друга изключителна тъпотия, която съм срещал е на служебното VW Caddy 2018 как чистачките са навряни под капака и зимата като се заледи всичко там няма как да ги вдигнеш, за да изчистиш.
като загасиш кадито, буташ лоста на чистачките надолу и те отиват в най-горно положение и остват там, зимен режим
Бях мернал нещо в упътването, но тогава така и не го пробвах. Ще пробвам тази вечер като го оставям, благодаря
Re: Малоумни технически решения в автомобилите ви...
Резервната гума на Санта Фе 2003г. Под багажника и се върти един болт (Една педя дълъг), за да падне гумата. Той е така клеясал, че пистолета на компресора за гуми не може да го завърти. Отрязахме го и навряхме резервната в багажника. Ако имате теглич, гумата излиза единствено и само в спаднало състояние. Нямам идея, как се сменя гума зимата.
Додж Караван. Резервната гума е под средата на купето...
Додж Караван. Резервната гума е под средата на купето...
- msi200
- ентусиаст
- Мнения: 997
- Регистриран на: 8.11.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: М2+X5
Re: Малоумни технически решения в автомобилите ви...
А може ли да пишем и за малоумщини в интериора и последвалото от това неудобно ползване на колата? При Бмв са сравнително малко тези неща и за разлика от други марки
Например при Мерцедес лоста за мигачите, парктрониците на по-старичките модели, нави Команд, нарочно измислена да не-върши работа и същевременно да ви разсее. На w140 чистачката пред шофьора не минава баш през цялото стъкло, а как се сменя кондензатора на климатика..... На Бмв х5 пък традиционно дясната чистачка не чисти и нямат най-бавната скорост. И къде е навряно управлението на седалките.
Например при Мерцедес лоста за мигачите, парктрониците на по-старичките модели, нави Команд, нарочно измислена да не-върши работа и същевременно да ви разсее. На w140 чистачката пред шофьора не минава баш през цялото стъкло, а как се сменя кондензатора на климатика..... На Бмв х5 пък традиционно дясната чистачка не чисти и нямат най-бавната скорост. И къде е навряно управлението на седалките.
I love the sound of V8 in the morning...
45 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани