Настройка газов инжекцион
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
Re: Настройка газов инжекцион
А топлинното число е важно. Но щом ги дават като заместители на оригиналните, би следвало да е същото. Но все пак е хубаво да се знае тази информация, че иначе или ще изгорят твърде бързо, или ще се зацапват постоянно.
И са пълни глупости че топлинното число на газ трябва да е различно. Бензина гори с 2100 градуса, а газта с около 2050.
И са пълни глупости че топлинното число на газ трябва да е различно. Бензина гори с 2100 градуса, а газта с около 2050.
Последна промяна cerberus на 17 Дек 2019, 0:27, променена общо 1 път
- Steven13
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 125
- Регистриран на: 14.04.2018
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E36 320i
- Мечтае да кара: E36 m3 biturbo
Re: Настройка газов инжекцион
Ще го изкоментираю с levitan от форума, че аз само от него купувам части и консумативи, би трябвало да имат информация за това
Изпратено от моят Nokia 6.1 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят Nokia 6.1 с помощта на Tapatalk
Re: Настройка газов инжекцион
Здравей те! Карам БМВ е46 м43б19 и проблема е, че когато подам рязко газ преди да се изфорсира, двигателя заглъхва сякаш е готов да изгасне и тогава се изфорсира! Смятам, че сместа е много богата, ще прикача снимки с данните от ИНПА. Колата има газ и когато сменям от бензин на газ на празен ход няма промяна в данните!
Благодаря предварително за мненията!
Благодаря предварително за мненията!
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Re: Настройка газов инжекцион
Според адаптациите сместа е бедна, не богата.
Не мога да кажа много ли е бедна, или не. Защото не знам какви трабва да са граничните стойности на мултипликативните адаптации, за м43 двигател...
Но щом глъхне при рязко подаване на газ, (ако всичко останало по двигателя е ок), сигурно не е малко бедна.
Може да пробваш да я обогатиш малко във високите и средните натоварвания и да видиш има ли положителна промяна от това.
Не мога да кажа много ли е бедна, или не. Защото не знам какви трабва да са граничните стойности на мултипликативните адаптации, за м43 двигател...
Но щом глъхне при рязко подаване на газ, (ако всичко останало по двигателя е ок), сигурно не е малко бедна.
Може да пробваш да я обогатиш малко във високите и средните натоварвания и да видиш има ли положителна промяна от това.
Re: Настройка газов инжекцион
Благодаря ти за бързия отговор. Най вероятно ще я закарам на човек който се занимава с такива неща и да се опита да я обогати!
Проблема е само на газ както казах,тъй като при рязко подаване на газ глъхне само на газ,на бензин няма проблем.
Проблема е само на газ както казах,тъй като при рязко подаване на газ глъхне само на газ,на бензин няма проблем.
- Pepito442
- Потребител
- Мнения: 2
- Регистриран на: 29.05.2020
- Местоположение: Тетевен
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 M52B20
- Мечтае да кара: E36 M52B28
Re: Настройка газов инжекцион
Колеги здравейте!
Надявам се да не е проблем да пусна въпросът си във тази тема, защото изчетох адски много и открих много колеги със ,само подобни като моя проблем,
а искам да чуя вашето мнение специално за моят такъв.
Колата е ми е е36 м52б20. Когато я купих не работеше добре на Газ и следователно аз се насочих директно към свещите. Сложих чисто нови и проблема ИЗЧЕЗНА. след около 10/15 000 км. започна да губи цилиндри на газ/ в началото мислех че само един но след връзване с компютър се оказа че са два/.
Проблема е само във диапазона на обороти от 800 до 4000 об.мн. след това колата се ,,Изрязва" до прекъсвач без проблем.
сложих 6 чисто нови свещи и други бобини/пробвах и със старите/ но проблема си остана...
Докато колата работи на място, откачих буксата на газовата дюзичка на 6 цилиндър и я чух че спря да цъка, но промян във работата на двигателя няма... на бензин работи супер и върви без проблем. Свещите бяха със разстояние на полюсите 1мм /оригинално от кутийките/ и след тест без резултат ги намалих на 0.7мм.
Ще съм адски благодарен да ме насочите, къде да търся проблема!
Поздрави!!
Надявам се да не е проблем да пусна въпросът си във тази тема, защото изчетох адски много и открих много колеги със ,само подобни като моя проблем,
а искам да чуя вашето мнение специално за моят такъв.
Колата е ми е е36 м52б20. Когато я купих не работеше добре на Газ и следователно аз се насочих директно към свещите. Сложих чисто нови и проблема ИЗЧЕЗНА. след около 10/15 000 км. започна да губи цилиндри на газ/ в началото мислех че само един но след връзване с компютър се оказа че са два/.
Проблема е само във диапазона на обороти от 800 до 4000 об.мн. след това колата се ,,Изрязва" до прекъсвач без проблем.
сложих 6 чисто нови свещи и други бобини/пробвах и със старите/ но проблема си остана...
Докато колата работи на място, откачих буксата на газовата дюзичка на 6 цилиндър и я чух че спря да цъка, но промян във работата на двигателя няма... на бензин работи супер и върви без проблем. Свещите бяха със разстояние на полюсите 1мм /оригинално от кутийките/ и след тест без резултат ги намалих на 0.7мм.
Ще съм адски благодарен да ме насочите, къде да търся проблема!
Поздрави!!
Re: Настройка газов инжекцион
cerberus написа:А топлинното число е важно. Но щом ги дават като заместители на оригиналните, би следвало да е същото. Но все пак е хубаво да се знае тази информация, че иначе или ще изгорят твърде бързо, или ще се зацапват постоянно.
И са пълни глупости че топлинното число на газ трябва да е различно. Бензина гори с 2100 градуса, а газта с около 2050.
Не са глупости . При работа на газ двигателя работи на по-висока температура поради по-лошо охлаждане от горивото газ в сравнение с бензина .
Re: Настройка газов инжекцион
vladobate написа:...
Не мога да споря, защото не съм изцяло наясно с термодинамиката на двете горива. И инженер по двг не съм.
Може да има някаква логика да се охлаждат клапаните по-добре, докато пулверизирано течно гориво преминава около тях, отколкото газ. По същата логика може и да отнема по-добре температурата от челото на буталото и стените на цилиндрите в такта на пълнене, респективно и да охлажда свещите мааалко по-добре, в същия такт. Но в такта на горене, бензина вдига с над 50 градуса повече температура от газта. Няма как да знам дали едното не компенсира другото... и до какъв процент в атмосферните бензинови двигатели се разчита на горивото да охлажда цилиндри и прилежащото около тях.
Иначе има резон в думите ти. Но е факт, че със свещи със същото топлинно число, като за бензин, на газ не съм наблюдавал по-бързото им изгаряне, поне не и в експлоатационния им период. За това за себе си съм приел, че ако има някаква разлика, от двата вида гориво, в топлинното натоварване на цилиндрите и прилежащите им компоненти, то тя е е минимална и не е от съществено значение за работата и живота им
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани