След премахване на вихрови клапи
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
- mihalev_91
- Потребител
- Мнения: 13
- Регистриран на: 4.08.2016
- Пол: Мъж
След премахване на вихрови клапи
Здравейте, след премахване на вихровите клапи - колата стана доста по мудна в ниските обороти, според вас дали е нормално. Не е пипано нищо софтуерно, дали трябва да се кодира нещо след премахването? Моля за мнение и насоки и евентуално кой може да погледне за София. Колата е E61 535D LCI 286 коня. Благодаря предварително!
- datchko
- ентусиаст
- Мнения: 951
- Регистриран на: 2.10.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e61 535d LCI
- Мечтае да кара: F90
Re: След премахване на вихрови клапи
mihalev_91 написа:Здравейте, след премахване на вихровите клапи - колата стана доста по мудна в ниските обороти, според вас дали е нормално. Не е пипано нищо софтуерно, дали трябва да се кодира нещо след премахването? Моля за мнение и насоки и евентуално кой може да погледне за София. Колата е E61 535D LCI 286 коня. Благодаря предварително!
Има причина да са сложени заводски вихровите клапи - при ниски обороти реално завихрят входящия въздух и се постига по-добра динамика.
Вече ако и във високи обороти имаш мудност, ходи да я погледнат колата.
- Bmwe60535$
- Потребител
- Мнения: 1
- Регистриран на: 5.06.2022
- Пол: Жена
Re: След премахване на вихрови клапи
Софтуерно премахнал ли си ги ,защото компютъра ги търси
- Bogdan_Nikolov
- младши ентусиаст
- Мнения: 252
- Регистриран на: 9.11.2008
- Местоположение: Darmstadt,Германия
- Пол: Мъж
- Кара: E34 525 tds 94
- Мечтае да кара: M5
Re: След премахване на вихрови клапи
Колега, ако имаш dpf се приготви да се съсипе, а от там и турбините. Това е най-голямата глупост, която направих да си махна вихровите клапи, от там dpf започна да регенерира на 200 км, дори и на дълъг път, съсипа ми турбината, почна да гори масло, колата гори повече, само минуси.
Изпратено от моят EML-L29 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят EML-L29 с помощта на Tapatalk
- ildivvy
- старши ентусиаст
- Мнения: 1538
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07'
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: След премахване на вихрови клапи
А какво е физическото обяснение за нещата?
Ex: 96' BMW318ti
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
- SpasT
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 96
- Регистриран на: 9.10.2016
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: E61 в цвят “мантинела”
Re: След премахване на вихрови клапи
Bogdan_Nikolov написа:Колега, ако имаш dpf се приготви да се съсипе, а от там и турбините. Това е най-голямата глупост, която направих да си махна вихровите клапи, от там dpf започна да регенерира на 200 км, дори и на дълъг път, съсипа ми турбината, почна да гори масло, колата гори повече, само минуси.
Изпратено от моят EML-L29 с помощта на Tapatalk
Не съм съвсем съгласен. На моята след махане на вихровите клапи минах около 70-80 000 км (525D 2004г) С перфектно работещ ДПФ. Наистина се скапа, но след като се скъса уплътнението на изхода на турбината и заради теча на въздух и завишената димност филтъра напусна сцената
По моя преценка единствения минус на неработещите вихрови клапи е лекото замисляне в ниските обороти. Разлика в разхода на гориво не забелязах.
- Bogdan_Nikolov
- младши ентусиаст
- Мнения: 252
- Регистриран на: 9.11.2008
- Местоположение: Darmstadt,Германия
- Пол: Мъж
- Кара: E34 525 tds 94
- Мечтае да кара: M5
Re: След премахване на вихрови клапи
Забравих да напиша, че моята е 530d facelift 235 к.с.Явно при Фейса има голямо значение. При мен и на магистрално каране се усеща. Сега ще сменям колектора с нов с вихрови клапи и ще напиша дали ще има разлика.SpasT написа:Bogdan_Nikolov написа:Колега, ако имаш dpf се приготви да се съсипе, а от там и турбините. Това е най-голямата глупост, която направих да си махна вихровите клапи, от там dpf започна да регенерира на 200 км, дори и на дълъг път, съсипа ми турбината, почна да гори масло, колата гори повече, само минуси.
Изпратено от моят EML-L29 с помощта на Tapatalk
Не съм съвсем съгласен. На моята след махане на вихровите клапи минах около 70-80 000 км (525D 2004г) С перфектно работещ ДПФ. Наистина се скапа, но след като се скъса уплътнението на изхода на турбината и заради теча на въздух и завишената димност филтъра напусна сцената
По моя преценка единствения минус на неработещите вихрови клапи е лекото замисляне в ниските обороти. Разлика в разхода на гориво не забелязах.
Изпратено от моят EML-L29 с помощта на Tapatalk
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани