Ангренажна верига N57
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- mrwrong
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 77
- Регистриран на: 17.01.2020
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F10 LCI 530xD
- Мечтае да кара: Самолет
- Детайли за колата: Убава йе. Има 4 колелета.
Re: Ангренажна верига N57
gradinarq написа:Здравейте! Понеже не намерих такова мнение, може би не е практика, но все пак да попитам: Възможно ли е на N57 LCI мотор да се провери ангренажния комплект дали е за смяна, но да не се сменя ако още има живот в него? Да платиш за труд профилактично, без да се налага да плащаш за нов комплект, пак си е някаква оферта.
Възможно е. Има си специализиран инструмент с който се проверява колко е разтегната най-горната верига, която е най тънка. Има описание в TIS-a как се мери. Инструмента струва много смешни пари и всеки може да си провери веригата за максимум 15 минути. Повечето майстори не го правят, за да ти вземат парите директно сменят. Освен това веригите се чуват като почнат да се разтягат, но трябва да знаеш какво да слушаш и само някой с добър слух и много опит може да ги чуе. И на последно място, не е мое мнението , че на N57 веригите след 250 000 почват да се разтягат и е добре да се сменят, дори и усилените при LCI. Ако маслото е сменяно на по 10 000 може да изкарат и повече , ама си е риск. Другия проблем, че масово колите които се продават в БГ са с върнати километражи и не се знае реалните километри колко са.
- BorislavB
- ентусиаст
- Мнения: 846
- Регистриран на: 12.12.2014
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: F10 530d 2015
- Мечтае да кара: E36 M3 3.2, M5 E60 LCI, M760Li, M5 F90 LCI
- Детайли за колата: 258HP|RWD|Automatic
Re: Ангренажна верига N57
mrwrong написа:gradinarq написа:Здравейте! Понеже не намерих такова мнение, може би не е практика, но все пак да попитам: Възможно ли е на N57 LCI мотор да се провери ангренажния комплект дали е за смяна, но да не се сменя ако още има живот в него? Да платиш за труд профилактично, без да се налага да плащаш за нов комплект, пак си е някаква оферта.
Възможно е. Има си специализиран инструмент с който се проверява колко е разтегната най-горната верига, която е най тънка. Има описание в TIS-a как се мери. Инструмента струва много смешни пари и всеки може да си провери веригата за максимум 15 минути. Повечето майстори не го правят, за да ти вземат парите директно сменят. Освен това веригите се чуват като почнат да се разтягат, но трябва да знаеш какво да слушаш и само някой с добър слух и много опит може да ги чуе. И на последно място, не е мое мнението , че на N57 веригите след 250 000 почват да се разтягат и е добре да се сменят, дори и усилените при LCI. Ако маслото е сменяно на по 10 000 може да изкарат и повече , ама си е риск. Другия проблем, че масово колите които се продават в БГ са с върнати километражи и не се знае реалните километри колко са.
Може ли малко информация за този инструмент или линк към него.
Благодаря
От малко дете си имам мечта, не Ferrari, брат, M-Power е Тя. -|- Цяла Земя под едно небе,с една марка автомобили - BMW...!
- mrwrong
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 77
- Регистриран на: 17.01.2020
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F10 LCI 530xD
- Мечтае да кара: Самолет
- Детайли за колата: Убава йе. Има 4 колелета.
Re: Ангренажна верига N57
Това е инструмента. Струва 20-30 лв.
Навива се на местото на обтегача и спрямо това колко стърчи стержена се определя нивото на разтягане на веригата.
Всичко това е описано в TIS-a на БМВ.
https://www.newtis.info/tisv2/a/en/f10- ... 1VnZ8nwR0I
изисква регистрация, за да може да отвориш линка.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- BorislavB
- ентусиаст
- Мнения: 846
- Регистриран на: 12.12.2014
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: F10 530d 2015
- Мечтае да кара: E36 M3 3.2, M5 E60 LCI, M760Li, M5 F90 LCI
- Детайли за колата: 258HP|RWD|Automatic
Re: Ангренажна верига N57
Благодаря, но нещо не ми дава да си направя регистрация попълвам всичко, но не ми дава да цъкна на Sign Up
От малко дете си имам мечта, не Ferrari, брат, M-Power е Тя. -|- Цяла Земя под едно небе,с една марка автомобили - BMW...!
Re: Ангренажна верига N57
Здравейте, колеги. След 12-годишно отсъствие се връщам при вас с едно трилитрово БМВ 204 коня и ръчна кутия. Колата още не е регистрирана, но ми предстои пълно обслужване и с интерес прочетох темата. Неясна остава цената на съмнителното удоволствие от смяна на вериги, помпи.... Някои са писали цени, но те се развиват във времето....
Преди месец, когато още уговарях едно 520, звъних на един сервиз в Сливен, където ми казаха цена 3500 само за вериги.
Сега вече няма накъде да бягам и ще скачам в джаза. Психическата ми поносимост за цялостно обслужване, което ще включи и съединител, както и преглед на дюзи, е до 7000, после ще започна да ръмжа.
Честно ще опиша какво е сменено, платено и къде.
Бъдете здрави!
Преди месец, когато още уговарях едно 520, звъних на един сервиз в Сливен, където ми казаха цена 3500 само за вериги.
Сега вече няма накъде да бягам и ще скачам в джаза. Психическата ми поносимост за цялостно обслужване, което ще включи и съединител, както и преглед на дюзи, е до 7000, после ще започна да ръмжа.
Честно ще опиша какво е сменено, платено и къде.
Бъдете здрави!
Re: Ангренажна верига N57
Дотук:
Цена на Ф11 525Д, РСК, призведена в 2011 година - 17 000лева.
Регистрация в КАТ с номера и застраховки за година, плюс едни пари за човека, дето ме замести, плюс пълномощното.... 800 лева.
Каско в един особен вариант, хит каско в Бул инс, където плащаш малко, но си мълчиш за драскотини, или доплащаш още пари и претендираш за тотална щета или кражба - 700 лева. Да не се налага, ако трябва, ще доплатя още 450 лева.
Засега - 18 500 лева, за винетката си знаете колко е.
Днес успях да я вкарам в сервиз, където ще и се прави пълно обслужване - от преглед на дюзи и вихрови клапи до вериги, лагери, съединител, тампони....
Следва продължение....
Цена на Ф11 525Д, РСК, призведена в 2011 година - 17 000лева.
Регистрация в КАТ с номера и застраховки за година, плюс едни пари за човека, дето ме замести, плюс пълномощното.... 800 лева.
Каско в един особен вариант, хит каско в Бул инс, където плащаш малко, но си мълчиш за драскотини, или доплащаш още пари и претендираш за тотална щета или кражба - 700 лева. Да не се налага, ако трябва, ще доплатя още 450 лева.
Засега - 18 500 лева, за винетката си знаете колко е.
Днес успях да я вкарам в сервиз, където ще и се прави пълно обслужване - от преглед на дюзи и вихрови клапи до вериги, лагери, съединител, тампони....
Следва продължение....
Re: Ангренажна верига N57
Много се забавих, но ме забавиха.
Колата стоя три седмици в сервиз, в който много се чака и тъкмо да я отворят, собственикът претърпя злополука.
Преместих я в друг сервиз, в който ми дадоха оферта за пълно обслужване 6000 лева. Предната оферта беше по-ниска, помпата щяха да рециклират.
Ясно беше, че сметката ще набъбне, както и се случи.
Накратко:
Смяна на вериги, обгегачи, маслена помпа, основни и биелни лагери, демпферна шайба, ремък, масла и филтри, антифриз - 9270 лева, от които 8000 за материали, а другото - за работа. Имам издадени фактури за всичко, сервизът е изцяло на светло, поддържа Форд и Мазда в Хасково. Бившият Мото Пфое.
Какво се видя: Течове по двигателя нямаше, лагерите бяха в поносимо състояние. Веригите и маслената помпа бяха тръгнали към небитието, ремъкът и шайбата можеха да карат още доста, ама като се е разтурило...
Вероятно е можело и по-евтино, но пазаренето из целия регион не е силната ми страна.
Бъдете здрави!
Колата стоя три седмици в сервиз, в който много се чака и тъкмо да я отворят, собственикът претърпя злополука.
Преместих я в друг сервиз, в който ми дадоха оферта за пълно обслужване 6000 лева. Предната оферта беше по-ниска, помпата щяха да рециклират.
Ясно беше, че сметката ще набъбне, както и се случи.
Накратко:
Смяна на вериги, обгегачи, маслена помпа, основни и биелни лагери, демпферна шайба, ремък, масла и филтри, антифриз - 9270 лева, от които 8000 за материали, а другото - за работа. Имам издадени фактури за всичко, сервизът е изцяло на светло, поддържа Форд и Мазда в Хасково. Бившият Мото Пфое.
Какво се видя: Течове по двигателя нямаше, лагерите бяха в поносимо състояние. Веригите и маслената помпа бяха тръгнали към небитието, ремъкът и шайбата можеха да карат още доста, ама като се е разтурило...
Вероятно е можело и по-евтино, но пазаренето из целия регион не е силната ми страна.
Бъдете здрави!
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12780
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Ангренажна верига N57
Бай Коста написа:Много се забавих, но ме забавиха.
Колата стоя три седмици в сервиз, в който много се чака и тъкмо да я отворят, собственикът претърпя злополука.
Преместих я в друг сервиз, в който ми дадоха оферта за пълно обслужване 6000 лева. Предната оферта беше по-ниска, помпата щяха да рециклират.
Ясно беше, че сметката ще набъбне, както и се случи.
Накратко:
Смяна на вериги, обгегачи, маслена помпа, основни и биелни лагери, демпферна шайба, ремък, масла и филтри, антифриз - 9270 лева, от които 8000 за материали, а другото - за работа. Имам издадени фактури за всичко, сервизът е изцяло на светло, поддържа Форд и Мазда в Хасково. Бившият Мото Пфое.
Какво се видя: Течове по двигателя нямаше, лагерите бяха в поносимо състояние. Веригите и маслената помпа бяха тръгнали към небитието, ремъкът и шайбата можеха да карат още доста, ама като се е разтурило...
Вероятно е можело и по-евтино, но пазаренето из целия регион не е силната ми страна.
Бъдете здрави!
Дано поне да са ти дали гаранция поне две години....
Не че нещо, парите са си твои, ама цената която си платил е по висока от колкото да направиш този ремонт в БМВ с ОЕМ части, вписана история на автомобила и две години гаранция
- svetliol
- младши ентусиаст
- Мнения: 273
- Регистриран на: 5.11.2008
- Местоположение: София
- Кара: X5 40d
- Мечтае да кара: Всички коли на света!
Re: Ангренажна верига N57
vld написа:Бай Коста написа:Много ..........!
Дано поне да са ти дали гаранция поне две години....
Не че нещо, парите са си твои, ама цената която си платил е по висока от колкото да направиш този ремонт в БМВ с ОЕМ части, вписана история на автомобила и две години гаранция
Нищо лично, но от скромният опит с официалне сервиз на БМВ смятам, че за подобна услуга ще поискат поне с 50% отгоре. най-малкото труда ще е 3 пъти по-скъп.
BMW не се купува защото ти трябва, а защото искаш!
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12780
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Ангренажна верига N57
svetliol написа:vld написа:Бай Коста написа:Много ..........!
Дано поне да са ти дали гаранция поне две години....
Не че нещо, парите са си твои, ама цената която си платил е по висока от колкото да направиш този ремонт в БМВ с ОЕМ части, вписана история на автомобила и две години гаранция
Нищо лично, но от скромният опит с официалне сервиз на БМВ смятам, че за подобна услуга ще поискат поне с 50% отгоре. най-малкото труда ще е 3 пъти по-скъп.
Колега явно нямаш нужните наблюдения, описания ремонт в БМВ е около 6-7к. не един и двама са го правили там.
Цената за труд в официалните сервизи е почти същата като по не официалните, просто работата е много и точно това никой не се наема да го прави за малко пари.
Re: Ангренажна верига N57
Аз, както обещах, честно казах какво се е случило. Може би тряваше да добавя два пропаднали тампона на двигателя... И това платих, разбира се. Тях поне ги погледнах. Ако трябва, ще снимам фактурата.
Може да ви се струвам странен, но не налитам на "обслужени автомобили" на добра цена. Клеха ми се, че ще покажат старите части... Запазих си правото на мнение.
Сега знам, че по двигателя почти всичко е ново, и може да ме търпи 5-6 години. Толкова ми е карането за едни 200 000 километра.
След повече от месец липса на кола, днес със жената бяхме като влюбени тийнейджъри. След работа се мотахме с кола по съседни градчета, където нямахме никаква работа. Просто да побръмчим. Навъртяхме 180 км, да си начешем крастата.
Простете глупостта ни.
Може да ви се струвам странен, но не налитам на "обслужени автомобили" на добра цена. Клеха ми се, че ще покажат старите части... Запазих си правото на мнение.
Сега знам, че по двигателя почти всичко е ново, и може да ме търпи 5-6 години. Толкова ми е карането за едни 200 000 километра.
След повече от месец липса на кола, днес със жената бяхме като влюбени тийнейджъри. След работа се мотахме с кола по съседни градчета, където нямахме никаква работа. Просто да побръмчим. Навъртяхме 180 км, да си начешем крастата.
Простете глупостта ни.
Re: Ангренажна верига N57
Със същия автомобил съм, но 2015 година 2литра дизел. От дарукар ми съобщиха, че обслужване смяна на ангренажно задвижване, маслена помпа и лагери надхвърля 10 000 лева. От друг сервиз, който е много активен във ФБ, дават гаранция 2 години и качват обслужването в официалната история на автомобила издадоха оферта на стойност 6400 лева за смяна само на ангренажно задвижане, без помпа и лагери, като цената за труд беше 2400 лева.
- awful
- ентусиаст
- Мнения: 1239
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xD LCI 2014
- Мечтае да кара: само BMW
- Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d
Re: Ангренажна верига N57
IlianTs написа:Със същия автомобил съм, но 2015 година 2литра дизел. От дарукар ми съобщиха, че обслужване смяна на ангренажно задвижване, маслена помпа и лагери надхвърля 10 000 лева. От друг сервиз, който е много активен във ФБ, дават гаранция 2 години и качват обслужването в официалната история на автомобила издадоха оферта на стойност 6400 лева за смяна само на ангренажно задвижане, без помпа и лагери, като цената за труд беше 2400 лева.
2400 Лева за обслужване на 2.0 дизел ми се струват много, и то само за вериги.
Re: Ангренажна верига N57
awful написа:IlianTs написа:Със същия автомобил съм, но 2015 година 2литра дизел. От дарукар ми съобщиха, че обслужване смяна на ангренажно задвижване, маслена помпа и лагери надхвърля 10 000 лева. От друг сервиз, който е много активен във ФБ, дават гаранция 2 години и качват обслужването в официалната история на автомобила издадоха оферта на стойност 6400 лева за смяна само на ангренажно задвижане, без помпа и лагери, като цената за труд беше 2400 лева.
2400 Лева за обслужване на 2.0 дизел ми се струват много, и то само за вериги.
Към днешна дата това е реалността. За да направиш обслужването, което споменах реално трябва да заплатиш 1/3 от цената на колата. Да не говорим, че вече има Ф10-ки за по 25к лева.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани