Хвърли маслото е90 320
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
- nov77
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 150
- Регистриран на: 1.11.2009
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Е60 525dА
Хвърли маслото е90 320
Колата е е90 320 163 коня.
Хвърли маслото ,форсира се и яко пушеци. Добре,че бързо я изгасих.Около 1.5 -2 литра е изхвърлила,всичко по мотора е олято. Кулера е пълен ,чак над двигателя е олято.
На другия ден си запали нормално,долах масло, димеше много,вероятно от насъбралото се масло в кулера и гърнетата.
Така и не разбрах от къде е избило толкова масло.
Реших,че е от турбото.
Свалих турбото,за мен луфт почти няма.
Утре ще го проверяват.
Иначе колата си вървеше мн добре.
Дайте идей.
Хвърли маслото ,форсира се и яко пушеци. Добре,че бързо я изгасих.Около 1.5 -2 литра е изхвърлила,всичко по мотора е олято. Кулера е пълен ,чак над двигателя е олято.
На другия ден си запали нормално,долах масло, димеше много,вероятно от насъбралото се масло в кулера и гърнетата.
Така и не разбрах от къде е избило толкова масло.
Реших,че е от турбото.
Свалих турбото,за мен луфт почти няма.
Утре ще го проверяват.
Иначе колата си вървеше мн добре.
Дайте идей.
- datchko
- ентусиаст
- Мнения: 951
- Регистриран на: 2.10.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e61 535d LCI
- Мечтае да кара: F90
Re: Хвърли маслото е90 320
Звучи като "Runaway diesel", пак добре, че си я спрял навреме..
Обикновено това става заради турбото - почва да вкарва масло през всмукателния колектор и става верижна реакция с форсиране.
Иначе сваляш всичко за чистене, турбото на ремонт, ново масло и така.
Обикновено това става заради турбото - почва да вкарва масло през всмукателния колектор и става верижна реакция с форсиране.
Иначе сваляш всичко за чистене, турбото на ремонт, ново масло и така.
- ceco_kd
- младши ентусиаст
- Мнения: 373
- Регистриран на: 19.11.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 318i
- Мечтае да кара: На челна стойка.
- Детайли за колата: И умишлено надрана пак е красива.
Re: Хвърли маслото е90 320
Колега, а забелязвал ли си да ти намалява маслото или без симптоми изведнъж е почнала да вкарва маслото в цилиндрите?
Изпратено от моят SM-A725F с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят SM-A725F с помощта на Tapatalk
Карам бавно! Стигам Бързо!
- nov77
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 150
- Регистриран на: 1.11.2009
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Е60 525dА
Re: Хвърли маслото е90 320
Харчи масло, около литър/литър и половина от смяна на смяна.
Майстора ми каза,че вероятно през турбото го гори.
Разхода на масло намаля след като махнах ДПФ.
Преди това гореше и повече.
Вчера нося турбото на майстора и при него имаше още едно за ремонт от 320д,което също си е дръпнало маслото от картера.
Сравнихме ги и моето беше с по-голям луфт.
Надявам се да е от него проблема.
Майстора ми каза,че вероятно през турбото го гори.
Разхода на масло намаля след като махнах ДПФ.
Преди това гореше и повече.
Вчера нося турбото на майстора и при него имаше още едно за ремонт от 320д,което също си е дръпнало маслото от картера.
Сравнихме ги и моето беше с по-голям луфт.
Надявам се да е от него проблема.
- denislav3215
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 55
- Регистриран на: 4.07.2017
- Пол: Мъж
Re: Хвърли маслото е90 320
Щом върху мотора имаш масло Проблема ти е от клапана на картерната вентилация или гарнитурата на капака изпуска и като надува турбото надува вътре в мотора и го хвърля през вентилацията пред турбото. На мен ми се случи същото смених клапана и карам вече 20 хиляди без проблем
- nov77
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 150
- Регистриран на: 1.11.2009
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Е60 525dА
Re: Хвърли маслото е90 320
Клапана на картерната вентилация е сменен преди три месеца .
Незнам какъв е новия,вероятно не е оригинален.
Ще го почистя или сменя.
Незнам какъв е новия,вероятно не е оригинален.
Ще го почистя или сменя.
- nov77
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 150
- Регистриран на: 1.11.2009
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Е60 525dА
Re: Хвърли маслото е90 320
Взех колата от майстора, рециклирано турбо,сменено масло и филтри,майстора каза,че е почистил кулера но колата пак пуши.
Сега ще следя нивото на маслото.
Надявам се това пушене да е от насъбрало се масло по изпускателна и гърнетата.
Сега ще следя нивото на маслото.
Надявам се това пушене да е от насъбрало се масло по изпускателна и гърнетата.
- ivanski_2
- младши ентусиаст
- Мнения: 650
- Регистриран на: 17.01.2019
- Местоположение: София/Чепеларе
- Пол: Мъж
- Кара: e61 535d
Re: Хвърли маслото е90 320
nov77 написа:Клапана на картерната вентилация е сменен преди три месеца .
Незнам какъв е новия,вероятно не е оригинален.
Ще го почистя или сменя.
С оригинален ли го смени?
Малко е схема с тези филтри, има не един случай в който е смненен дори с оригинален и се оказва дефектен, смени го пак според мен.
Some cars are made for maximum miles per gallon, and some are made for maximum smiles per gallon... the choice is yours...
- nov77
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 150
- Регистриран на: 1.11.2009
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Е60 525dА
Re: Хвърли маслото е90 320
Здравейте колеги.
Колата продължава да гори масло за има няма 500км ,литър и нещо замина.
Смених клапана на картерната вентилация ,сега с оригинален и пак пуши колата.
Верно преди малко го смених и я пробвах само,но пуши. И сякаш сега върви една идея по добре.
Направи ми впечатление, че стария клапан,според мен не беше монтиран правилно. О пръстенът на подвижната част беше прещипан ,та чак смачкан.
Тоест не е уплътнявал добре.
Имаше и масло върху капака на клапаните около дюзата .
Сега всичко забърсах ,ще наблюдавам.
Другото което е ,че от капачката на маслото духа и пръска капки масло, а от щеката не духа въобще.
Според мен,нещо прави високо налягане в мотора.
Давайте съвети къде да търся проблема.
Колата продължава да гори масло за има няма 500км ,литър и нещо замина.
Смених клапана на картерната вентилация ,сега с оригинален и пак пуши колата.
Верно преди малко го смених и я пробвах само,но пуши. И сякаш сега върви една идея по добре.
Направи ми впечатление, че стария клапан,според мен не беше монтиран правилно. О пръстенът на подвижната част беше прещипан ,та чак смачкан.
Тоест не е уплътнявал добре.
Имаше и масло върху капака на клапаните около дюзата .
Сега всичко забърсах ,ще наблюдавам.
Другото което е ,че от капачката на маслото духа и пръска капки масло, а от щеката не духа въобще.
Според мен,нещо прави високо налягане в мотора.
Давайте съвети къде да търся проблема.
Re: Хвърли маслото е90 320
Рециклажа на турбо е голям филм.
На приятел с М57, 3 пъти на три различни места докато накрая му го рециклираха.
И той така 500км - литър, но и колата не вървеше както преди...то ясно.
Та, къде са си ходил?
Sent from my SM-G980F using Tapatalk
На приятел с М57, 3 пъти на три различни места докато накрая му го рециклираха.
И той така 500км - литър, но и колата не вървеше както преди...то ясно.
Та, къде са си ходил?
Sent from my SM-G980F using Tapatalk
- nov77
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 150
- Регистриран на: 1.11.2009
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Е60 525dА
Re: Хвърли маслото е90 320
Турбото ми го правиха в Бургас.
Не казвам сервиза,незнам дали е позволено заради реклама.
Момчето е много кадърно,това ми е четвърта турбина ,която прави.
До сега проблем след неговата работа не съм имал.
Не казвам сервиза,незнам дали е позволено заради реклама.
Момчето е много кадърно,това ми е четвърта турбина ,която прави.
До сега проблем след неговата работа не съм имал.
- nov77
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 150
- Регистриран на: 1.11.2009
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Е60 525dА
Re: Хвърли маслото е90 320
Възможно,ли е това налягане под капака на клапаните да се получава от изпускащи дихтунги на дюзите?
Незнам как е устроена главата на М47.
Незнам как е устроена главата на М47.
12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани