Неразрешим проблем. Разход на масло и пушек
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
Неразрешим проблем. Разход на масло и пушек
Здравейте. Автомобила е 320, 163 к. Премахнах физически и софтуерно дпф и катализатора, по еже същия се беше запушил много, егр. е премахнат софтуерно, изчистен е всмукателния колектор, премахнати вихрови клапи. Колата не спира да гори масло и да пуши синьо, независимо дали е на място или като и подам газ. Като я задържа на около 3 к. обороти става синя димна завеса. Рециклиране турбото, сменен филтър за картерни газове и няма решение. Дайте съвет къде да се търси проблема.
- SpeedyMan
- ентусиаст
- Мнения: 902
- Регистриран на: 7.12.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320 Touring
Re: Неразрешим проблем. Разход на масло и пушек
Премери компресията, синият пушек обикновено е от попадане на масло в горивната камера - т.е. от истинско горене на масло. Вероятно си за сегменти, гумички и покрайтях сменяш вериги и лагери на коляновия вал и биелите, така и така си отворил мотора.
В този ред на мисли: Някой може ли да препоръча добри афтърмаркет части?
В този ред на мисли: Някой може ли да препоръча добри афтърмаркет части?
Re: Неразрешим проблем. Разход на масло и пушек
Да попитам, компресия та на дюзите ли се мери или на свещите, че четох доста различно мнения. Днес ми направи впечатление, че при задържане на 4-та с около 3500 оборота около теб километра не изписване въобще, но щом отнех газта веднага стана димна завеса зад мен.
- nov77
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 150
- Регистриран на: 1.11.2009
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Е60 525dА
Re: Неразрешим проблем. Разход на масло и пушек
vanco123 написа:Здравейте. Автомобила е 320, 163 к. Премахнах физически и софтуерно дпф и катализатора, по еже същия се беше запушил много, егр. е премахнат софтуерно, изчистен е всмукателния колектор, премахнати вихрови клапи. Колата не спира да гори масло и да пуши синьо, независимо дали е на място или като и подам газ. Като я задържа на около 3 к. обороти става синя димна завеса. Рециклиране турбото, сменен филтър за картерни газове и няма решение. Дайте съвет къде да се търси проблема.
Като позагрее ,изчиства ли пушека?
При мен е същата работа, но на загрял мотор леко сивее от ауспуха.
Иначе всичко е сменено,като при теб. И продължава да гори масло, литър на триста км.
Още не съм разбрал защо пуши.
- Kroki
- Дон Кроки
- Мнения: 3920
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: Неразрешим проблем. Разход на масло и пушек
vanco123 написа:Да попитам, компресия та на дюзите ли се мери или на свещите, че четох доста различно мнения. Днес ми направи впечатление, че при задържане на 4-та с около 3500 оборота около теб километра не изписване въобще, но щом отнех газта веднага стана димна завеса зад мен.
през свещите
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
Re: Неразрешим проблем. Разход на масло и пушек
Няма значение дали е загрява или не. Възможно ли да е от вакум помпата, че ми попадна и една така публикация. Днес ще сменя клапана на картерните газове с оригинален, да не би пък този дето взех чисто нов за 120 лв. да има проблем. Вече незная къде да търся проблема. Почвам да се съмнявам за сегменти. Ако някой се е зблъсквал с такъв проблем нека пише
- nov77
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 150
- Регистриран на: 1.11.2009
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Е60 525dА
Re: Неразрешим проблем. Разход на масло и пушек
Клапан картерна вентилация сложих оригинален,и пак пуши.
Вакуум помпата смених и няма резултат.
Съвет ,ако пипаш Вакуум помпата ,задължително я вади цялата,че аз я извадих на части и при сглобяването нещо не се зацепи правилно и я строших и сега мотора трака и трудно пали.
Сега ще го отварят.
Имам тема малко по нагоре.
А гумички на клапаните има ли вероятност да са заминали и от там да пуши.
М47 страда ли от това?
Вакуум помпата смених и няма резултат.
Съвет ,ако пипаш Вакуум помпата ,задължително я вади цялата,че аз я извадих на части и при сглобяването нещо не се зацепи правилно и я строших и сега мотора трака и трудно пали.
Сега ще го отварят.
Имам тема малко по нагоре.
А гумички на клапаните има ли вероятност да са заминали и от там да пуши.
М47 страда ли от това?
- Moni_BMW
- младши ентусиаст
- Мнения: 334
- Регистриран на: 31.10.2015
- Местоположение: Където дойде
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 3 E46 ,E90
- Мечтае да кара: 850 CSI E31
- Детайли за колата: E46 M43TUB19 2001 sedan
E90 M47D20TU2 2005 sedan
Re: Неразрешим проблем. Разход на масло и пушек
Да. Възможно е и да е от гумички на клапани - не са първа младост. При тези мотори е нормален разход на масло от вакуум помпата. Но такъв разход 1л на 300км е ужасяващ и най- вероятно мотора е издухан.
///M power
- SpeedyMan
- ентусиаст
- Мнения: 902
- Регистриран на: 7.12.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320 Touring
Re: Неразрешим проблем. Разход на масло и пушек
nov77 написа:Клапан картерна вентилация сложих оригинален,и пак пуши.
Вакуум помпата смених и няма резултат.
Съвет ,ако пипаш Вакуум помпата ,задължително я вади цялата,че аз я извадих на части и при сглобяването нещо не се зацепи правилно и я строших и сега мотора трака и трудно пали.
Сега ще го отварят.
Имам тема малко по нагоре.
А гумички на клапаните има ли вероятност да са заминали и от там да пуши.
М47 страда ли от това?
Гори ли масло???
20 годишна кола на около 400 000 км. може да страда от всичко баце. Дори и софтуерен проблем, особено ако някой се е правел на тунер.
Но ако е от гумички ще пуши най-много от ауспуха след палене сутрин (след престой).
- nov77
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 150
- Регистриран на: 1.11.2009
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Е60 525dА
Re: Неразрешим проблем. Разход на масло и пушек
Отвориха мотора,шлайф на главата,припасване на клапаните сменена гарнитура на капака на клапаните, компресия 28-29 на цилиндрите,сменени гумички на клапаните,рециклирано турбо.
И пак пуши и гори масло.
Сега ще връщам турбото пак да го проверят,защото има омасляване на студената част.
Вече не остана къде да търся проблема.
Ако нещо пропускам,дайте съвет.
И пак пуши и гори масло.
Сега ще връщам турбото пак да го проверят,защото има омасляване на студената част.
Вече не остана къде да търся проблема.
Ако нещо пропускам,дайте съвет.
Re: Неразрешим проблем. Разход на масло и пушек
Както ти бях писал в твоята тема, рециклаж на турбото е голям филм... приятел с M57 4 пъти го връща и пак не е като хората
Sent from my SM-G980F using Tapatalk
Sent from my SM-G980F using Tapatalk
Re: Неразрешим проблем. Разход на масло и пушек
nov77 написа:Отвориха мотора,шлайф на главата,припасване на клапаните сменена гарнитура на капака на клапаните, компресия 28-29 на цилиндрите,сменени гумички на клапаните,рециклирано турбо.
А сегментите сменихте ли ги?
- SpeedyMan
- ентусиаст
- Мнения: 902
- Регистриран на: 7.12.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320 Touring
Re: Неразрешим проблем. Разход на масло и пушек
Щом пуши ще да е за маслени сегменти - тия най-долните. Горните може още да не са запекли и да държат добра компресия.. амаа..
13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани