Авенсис... коментар.
Модератор: Общи модератори
53 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
- Burningparis
- ентусиаст
-
- Мнения: 807
- Регистриран на: 24.02.2006
- Местоположение: Cофия
- Пол: Мъж
- Кара: 320 I
Авенсис... коментар.
Японско качесто + намалени разходи = хилаво дете, ... или как никога повече няма да си купя ТОЙОТА
http://audibg.com/index.php?showtopic=14456&hl=авенсис
ако не се отвори четете:
Отдавна съм се наканил да пиша и все не ми остава време да ви поразкажа за Японското автомобилно строителство пречупено през призмата на европееца.
Както повечето от вас знаят преди точно година си купих две Тойото Авенсис. Двата екземпляра бяха първата и втората такава кола в БГ. Новият дизел 150 коня всички екстри по 3 възможно най-скъпия модел от ценовата листа на ТМ Ауто.
Първоначално бях шашардисан, всичко което може да се мечтае в автомобилната индустрия. Колите вървят на самолети, комфорт интериор, визия просто перфектни.
1-ва Случка - първа седмица.
Първата седмица отивам на море. Над 160 странен свирещ звук. Над 200 не може да се понася направо си викаме в колата....бре вдигам телефона и набирам търговеца в ТМ Ауто.
аз: Петко колата свири ужасно над 200 км/ч.
Петко (търговеца): Ми ъъъ такова ти що караш с 200
аз: бе човек...ти ма притесни...аз за 60 бона кола ли съм си купил или ТРОМПЕТ???
Резултата ...поръчка, чакане, за уплътнители на вратите.
Втората кола се оказа още по зле - над 140 км/ч свиреше..смилих се над колегата дето я кара викам - хайде турете му моите нови уплътнители аз пак ще чакам.
Крайния резлтат на втората седмица нови уплътнители на двете коли за радост фабричен недостатък.
Впечатлението ми: Ех всичко се случва недогледали в завода ама ето тези от сервиза са направо супер никакви грижи и всичко безплатно! Но странна работа на най скъпия модел ли баш няма да докарат елементарни неща.
2-ра Случка - на 6-ти месец.
Тропа по малко в неравни терени...ах какво ли е - преглед на ходова част. Всичко е ОК. Хм какво ли е тогава. Питам и ми казват...ааа че те всички Авенсиси така си хлопат. А стига бе... значи чисто новите коли тропат по зле от предишната ми кола (А6 на 10 години).
Тръгвам си смаян.
Но после започна едно странно потропване като минавам през спящи полицаи и става все по зле. Всеки път ТРЯС! отпред....пак в сервиза чакам 3 седмици и хоп. Чисто новички амортисьори!!!
Този титан на качествената автомобилна индустрия, този еталон за качесто се раздели с оригиналните си амортисиори едва на 20 хил км.
Впечатлението ми ...смяан невярващ на това което се случва си тръгвам от сервиза...с новички гаранционни амортисиори.
Резултата: ТРЯС! още на първия спящ полицай ...ми те така си тропат! т.е. немаше резултат
3-та случка на 35 хил км или 8 ми месец
Качвам се на Алеко по пътя вятър прах на фарове идилия кеф....странно все едно прехлъзва съединителя...нищо хубава компания, готина музика, заблудил съм се.
Спирам на Простор....бе много облаци много чудо и тази странна миризма и ....А! Това не са облаци нещо май ...ГОРИИИИИ!!!!...отварам капак ....УЖАС! съединителя гори с облаци пушек и страшна воня ...и така има няма 10 мин. Педала в нулата съединител няма скоростите се вкарват с ритник.
Нема излет провалена вечер.
Още на другия ден в сервиза - 1 седмица разглобяват колата. Учтиво ме уведомяват, че съединителя НЕ Е гаранционна повреда защото е консумативи струва едва 2000 лв.
Скандал, шеф на сервиза, шеф на Тойота БГ....пак скандал. Е..ще мине за гаранционен. Отдъхвам си 3 седмици без кола от които "цели" 2 дни с оборотен Ярис (Най новия модел - много ме изкефи ама за това друг път).
Впечатленията...вече не искам ТОЙОТА НЕ И НИКОГА!
Резултата - нов съединител за тяхна сметка, 3 седмици без кола и същата натрапчива миризма (на 2000 лв) всеки път като се поозори количката.
4-та случка 8 ми месец - 20 000 км...втората колица.
Пламъци...дим....миризма пак на 2000 лв. Същата случка - пак шеф на сервиза, друг шеф - скандал, още по-голям шеф пак скандал. Я пак минава за гаранционно макар, че "сигурно ги караме неправилно". Пак 3 седмици без кола ама поне с оборотна Корола. Обаждат се от сервиза - "Ми то освен съединителя се е прецакала една семеринга и маслото от скоростната кутия е изтекло в съединителя та освен, че сменяме съединителя оправяме първа и втора скорост"
Резултата същия както в 3-ти случай...Впечатленията....ЗАТВЪРДЕНИ - Тойота= мръсна дума.
5-ти случай 25 хиляди (втората кола явно върви по бавно щото минава по-малко км ) - 12 месец
Странно виене отзад. Лагер? В сервиза.
Да! Лагер на главина - а стига бе баси случая ...новия лагер е гаранционен..ха ха...не! Според сервиза лагера е консуматив. Не ми се разказва но прочетете предишния случай как се праи скандал.
Впечатленията - От сервиза се гаврят с мен....Производителя е най-големия съединител***, а Тойота никога повече!!!
Резултат. НЯМА..виенето си е пак там ..."А ние за всеки случай сме сменили цялата главина"
ГРЪНЦИ
6-ти случай от събота
Колата вече е на достолепната достойна за уважение възраст цеееели 12 месеца. Карам булка. Сватба. Цветя. Балони. Празник.
Качваме се в колата и потегляме към ритуалната зала. Натискам клаксона....и гооордо потеглям.
Би БИИИИИП. БИ БИИИП. БИ ............тишина. А?! Тва па к'во е? ...познахте нали? Клаксона изгоря
Карам булката и нямам свирка ...ей това ако не е КАЧЕСТВО - Здраве. А бъзиках търговеца, че не съм си купил за 60 бона тромпет (за справки 1-ви случай) На ти сега тромпет...даже клаксон не си си купил Ники с тези пари...щото няма.
Резултата - тромбата е изгоряла. Това е гаранционен проблем (А!? Този път не псувах шефове...има напредък), но изгорелия бушон на тромбите е консуматив така че дължите 1,20 лв.
Впечатленията - ...сещайте се!
___________________________
*** съединител - долен ляв педал
--------------------
Бивше - А6 2.0 16V, ACE
Настоящо - Toyota Avensis Avant 2.2 D4-D 150HP
Откраднато - Шкода Фабия Едишън 100
http://audibg.com/index.php?showtopic=14456&hl=авенсис
ако не се отвори четете:
Отдавна съм се наканил да пиша и все не ми остава време да ви поразкажа за Японското автомобилно строителство пречупено през призмата на европееца.
Както повечето от вас знаят преди точно година си купих две Тойото Авенсис. Двата екземпляра бяха първата и втората такава кола в БГ. Новият дизел 150 коня всички екстри по 3 възможно най-скъпия модел от ценовата листа на ТМ Ауто.
Първоначално бях шашардисан, всичко което може да се мечтае в автомобилната индустрия. Колите вървят на самолети, комфорт интериор, визия просто перфектни.
1-ва Случка - първа седмица.
Първата седмица отивам на море. Над 160 странен свирещ звук. Над 200 не може да се понася направо си викаме в колата....бре вдигам телефона и набирам търговеца в ТМ Ауто.
аз: Петко колата свири ужасно над 200 км/ч.
Петко (търговеца): Ми ъъъ такова ти що караш с 200
аз: бе човек...ти ма притесни...аз за 60 бона кола ли съм си купил или ТРОМПЕТ???
Резултата ...поръчка, чакане, за уплътнители на вратите.
Втората кола се оказа още по зле - над 140 км/ч свиреше..смилих се над колегата дето я кара викам - хайде турете му моите нови уплътнители аз пак ще чакам.
Крайния резлтат на втората седмица нови уплътнители на двете коли за радост фабричен недостатък.
Впечатлението ми: Ех всичко се случва недогледали в завода ама ето тези от сервиза са направо супер никакви грижи и всичко безплатно! Но странна работа на най скъпия модел ли баш няма да докарат елементарни неща.
2-ра Случка - на 6-ти месец.
Тропа по малко в неравни терени...ах какво ли е - преглед на ходова част. Всичко е ОК. Хм какво ли е тогава. Питам и ми казват...ааа че те всички Авенсиси така си хлопат. А стига бе... значи чисто новите коли тропат по зле от предишната ми кола (А6 на 10 години).
Тръгвам си смаян.
Но после започна едно странно потропване като минавам през спящи полицаи и става все по зле. Всеки път ТРЯС! отпред....пак в сервиза чакам 3 седмици и хоп. Чисто новички амортисьори!!!
Този титан на качествената автомобилна индустрия, този еталон за качесто се раздели с оригиналните си амортисиори едва на 20 хил км.
Впечатлението ми ...смяан невярващ на това което се случва си тръгвам от сервиза...с новички гаранционни амортисиори.
Резултата: ТРЯС! още на първия спящ полицай ...ми те така си тропат! т.е. немаше резултат
3-та случка на 35 хил км или 8 ми месец
Качвам се на Алеко по пътя вятър прах на фарове идилия кеф....странно все едно прехлъзва съединителя...нищо хубава компания, готина музика, заблудил съм се.
Спирам на Простор....бе много облаци много чудо и тази странна миризма и ....А! Това не са облаци нещо май ...ГОРИИИИИ!!!!...отварам капак ....УЖАС! съединителя гори с облаци пушек и страшна воня ...и така има няма 10 мин. Педала в нулата съединител няма скоростите се вкарват с ритник.
Нема излет провалена вечер.
Още на другия ден в сервиза - 1 седмица разглобяват колата. Учтиво ме уведомяват, че съединителя НЕ Е гаранционна повреда защото е консумативи струва едва 2000 лв.
Скандал, шеф на сервиза, шеф на Тойота БГ....пак скандал. Е..ще мине за гаранционен. Отдъхвам си 3 седмици без кола от които "цели" 2 дни с оборотен Ярис (Най новия модел - много ме изкефи ама за това друг път).
Впечатленията...вече не искам ТОЙОТА НЕ И НИКОГА!
Резултата - нов съединител за тяхна сметка, 3 седмици без кола и същата натрапчива миризма (на 2000 лв) всеки път като се поозори количката.
4-та случка 8 ми месец - 20 000 км...втората колица.
Пламъци...дим....миризма пак на 2000 лв. Същата случка - пак шеф на сервиза, друг шеф - скандал, още по-голям шеф пак скандал. Я пак минава за гаранционно макар, че "сигурно ги караме неправилно". Пак 3 седмици без кола ама поне с оборотна Корола. Обаждат се от сервиза - "Ми то освен съединителя се е прецакала една семеринга и маслото от скоростната кутия е изтекло в съединителя та освен, че сменяме съединителя оправяме първа и втора скорост"
Резултата същия както в 3-ти случай...Впечатленията....ЗАТВЪРДЕНИ - Тойота= мръсна дума.
5-ти случай 25 хиляди (втората кола явно върви по бавно щото минава по-малко км ) - 12 месец
Странно виене отзад. Лагер? В сервиза.
Да! Лагер на главина - а стига бе баси случая ...новия лагер е гаранционен..ха ха...не! Според сервиза лагера е консуматив. Не ми се разказва но прочетете предишния случай как се праи скандал.
Впечатленията - От сервиза се гаврят с мен....Производителя е най-големия съединител***, а Тойота никога повече!!!
Резултат. НЯМА..виенето си е пак там ..."А ние за всеки случай сме сменили цялата главина"
ГРЪНЦИ
6-ти случай от събота
Колата вече е на достолепната достойна за уважение възраст цеееели 12 месеца. Карам булка. Сватба. Цветя. Балони. Празник.
Качваме се в колата и потегляме към ритуалната зала. Натискам клаксона....и гооордо потеглям.
Би БИИИИИП. БИ БИИИП. БИ ............тишина. А?! Тва па к'во е? ...познахте нали? Клаксона изгоря
Карам булката и нямам свирка ...ей това ако не е КАЧЕСТВО - Здраве. А бъзиках търговеца, че не съм си купил за 60 бона тромпет (за справки 1-ви случай) На ти сега тромпет...даже клаксон не си си купил Ники с тези пари...щото няма.
Резултата - тромбата е изгоряла. Това е гаранционен проблем (А!? Този път не псувах шефове...има напредък), но изгорелия бушон на тромбите е консуматив така че дължите 1,20 лв.
Впечатленията - ...сещайте се!
___________________________
*** съединител - долен ляв педал
--------------------
Бивше - А6 2.0 16V, ACE
Настоящо - Toyota Avensis Avant 2.2 D4-D 150HP
Откраднато - Шкода Фабия Едишън 100
- Burningparis
- ентусиаст
-
- Мнения: 807
- Регистриран на: 24.02.2006
- Местоположение: Cофия
- Пол: Мъж
- Кара: 320 I
- vitamincpp
- ентусиаст
-
- Мнения: 1198
- Регистриран на: 16.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: e46 330Ci convertible
аз карах една авенсис комби 1.8 бензин обаче 130 и нещо коня май,
първо много лош обзор от лявата колонка на стъклото предното, за да видиш дали идва кола на кръстовище от ляво трябва бая гимнастики.
второ тоя двигател според мен е не повече от 80 коня над 4000 оборота няма никой и ръмжи на умрело. дисплея на таблото също не се чете много добре, заради контраста на цветовете, седалките не са от най удобните. в бързи завои се накланя каросерията прекалено много.
първо много лош обзор от лявата колонка на стъклото предното, за да видиш дали идва кола на кръстовище от ляво трябва бая гимнастики.
второ тоя двигател според мен е не повече от 80 коня над 4000 оборота няма никой и ръмжи на умрело. дисплея на таблото също не се чете много добре, заради контраста на цветовете, седалките не са от най удобните. в бързи завои се накланя каросерията прекалено много.
- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Нямало да се продават толкова много...глупости! Боклуци се продават колкото щете. Дай му на човека евтина кола и това е, а че е пълен боклук и след време няма да и вземе и малка част от парите, които е дал не го мисли. Няма как една кола да е евтина и качествена, направени са компромиси със здравината на всичко - окачване, двигател, сглобка на купето. Да си ги карат тия лизинговите, направо им се учудвам за чии са им тези коли. Били нови, не се давали пари за ремонт - да бе, а като ти откажат щяло и нещяло в сервиза, че не било гаранционно нали пак трябва да се бръкнеш за ремонт.
BMW only!
- Ivan Petrov
- Скрапчо
-
- Мнения: 912
- Регистриран на: 7.04.2006
- Местоположение: Средата на 90-те, иначе София
- Пол: Мъж
- Кара: конджул
тойота са си лайна, какъв комфорт кви пет лева? Та най скъпия "ексклузив модел" какъвто служебен кара майка ми няма парктроник, няма навеждане на огледалата при включване на задна скорост, няма КСЕНОНИ!, няма нищо! Е30 с всички екстри за модела имам чуството че е много по луксозна
Разглобих таблото... гледам вместо махагон ИМИТАЦИЯ! А на Е34 махагона в купето е истински.... Сами си правете изводите

Последна промяна Ivan Petrov на 16 Май 2007, 20:24, променена общо 1 път
- vitamincpp
- ентусиаст
-
- Мнения: 1198
- Регистриран на: 16.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: e46 330Ci convertible
Те напродадоха хиляди морги а нямат сервизи и сега като ти се счупи нещо на готината нова кола чакаш с месеци ред за гаранционен сервиз. Ако е с друга кола ще отидеш някъде на момента и като си платиш ще ти свършат работа хората.
- Ivan Petrov
- Скрапчо
-
- Мнения: 912
- Регистриран на: 7.04.2006
- Местоположение: Средата на 90-те, иначе София
- Пол: Мъж
- Кара: конджул
Точно! След това всички знаем че тия дето работят във фирмените сервизи са пълни гащници и работят там защото няма как да идеш там и не им пука дали ще ти направят колата да се движи 2 седмици или 20 години без същата повреда да се повтори! Дали ако са в обикновен сервиз ще изкарат и 2 седмици на работа?
- logout
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1599
- Регистриран на: 29.10.2005
- Местоположение: фар-ийст ъв София
- Пол: Мъж
- Кара: KiA, Volvo, Ford
- Мечтае да кара: Болид от F1
- Детайли за колата: Picanto 2008, V70 2001, Puma 2021
Ivan Petrov написа:тойота са си лайна, какъв комфорт кви пет лева? Та най скъпия "ексклузив модел" какъвто служебен кара майка ми няма парктроник, няма навеждане на огледалата при включване на задна скорост, няма КСЕНОНИ!, няма нищо! ...
Така е, щото нали трябва и Лексус да се продава

It's not who You are, it's who You know...
- barty
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1975
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: т му се стари БМВ-та
- Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
- Детайли за колата: отново с чарджър
Брат ми караше новия Авенсис и имах вьзможността да я покарам стотина км. В началото ок-нова кола и интересно ама после
имах чувството че няма врьзка между волана и колелетата! Абе Е30 ми има по-яко усещане па нищо че е абитурентка!

- magareto_yori
- ентусиаст
-
- Мнения: 1095
- Регистриран на: 21.04.2004
- Местоположение: Norge
- Пол: Мъж
- Кара: е21
Айде и аз да споделя.тука карах едно Гео Призм 95 набор, което си е чиста Тойота,окачване,ДВГ,ск кутия,абе всичко е Тойота.Карах я една година и проблеми не съм имал.двигателя беше 1.6л на 196 хиляди мили аз и сложих още 15 хиляди и съм нямал проблеми никакви,обаче седалките са неудобни,ако си пушач и обичаш да си пиеш кафето и да слушаш мизика-лошо,защото ако отвориш къп холдера НЕ може да ползваш радиото и пепелника,просто нямаш достъп до тях
като цяло пълно дърво.Сега съм с Е30 87 година и смело мога да заявя че е светлинни години пред тая Тойота,а е доста по старо от нея.Така че не правете компромиси със себе си
карайте Е30 



- Ivan Petrov
- Скрапчо
-
- Мнения: 912
- Регистриран на: 7.04.2006
- Местоположение: Средата на 90-те, иначе София
- Пол: Мъж
- Кара: конджул
logout написа:Ivan Petrov написа:тойота са си лайна, какъв комфорт кви пет лева? Та най скъпия "ексклузив модел" какъвто служебен кара майка ми няма парктроник, няма навеждане на огледалата при включване на задна скорост, няма КСЕНОНИ!, няма нищо! ...
Така е, щото нали трябва и Лексус да се продаваА там вече екстрите си ги има, че даже и повече...
добре, да оставим за момент БМВ настрана, няма да ги намесваме а и няма смисъл... Френските чикии пИжо 407 са в същия клас и тия екстри изброени по горе ги има, да не говорим че пежото не беше най високия клас, а среден клас! Имам наблюдения защото преди тойотата служебната кола на майка ми беше 407

- Гост
-
Карам две служебни Тойоти-старият Авенсис-лимо на 3г и новият-комби на 1г! И двете са бензинки!Никога не бях карал преди Тойота-само съм чел в Билдове и разни други как са на първо място по здравина! И чакам да видя!...........и още чакам! Старата*на 3г* е смех! Не спира,тресе,дърпа на не знам си къде,фучи на магистрала... Ходи в сервиз-ТМ Ауто-праиха нещо ,уж сичко ОК ма си е като необяздена! Сама решава накъде да ходи и при ръчка и при спиране! Колегите казаха ,че вече е сменяна глава на мотора и два пъти предница-окачване! Колата е на 100хил! По-новата: върви малко по-добре ! Ма пак хич я нема! Много се накланя в завой! Сменям крушки на стопове и фарове вече за н-ти път!А тая работа е напраена само за малки японски пръстчета-нема бъркане! Отнема по опловин час-една крушка! И последно впечатление - джип Ланд Крузер! Огромна машина-кефи ме как изглежда,стабилно ...! Удар с Жигула в преден ляв калник-не много силен ,щот тия в Жигулетката нищо им нема! Джипката е смазана! Десна предна страна я нема се едно се е блъснала с Боинг! Крив рог от десно,окачването -смляно! Майстора ми е приятел-века: на ръка мога да си я опъна-ебати меката кола!Н еми требват ни хидравлики,ни дозери...!
Та така за Тойотите!
П.С. Щех да забравя! Човек с по-голем от 42-43 номер обувки си натиска двата педала като стой та гледай! Аз съм с 46-може би ше натисна и трите едновременно ако се напъна!Теснотия за дребосъци!И никакъв обзор през предния джам,па и настрани...!
Иначе хубави коли!
Та така за Тойотите!
П.С. Щех да забравя! Човек с по-голем от 42-43 номер обувки си натиска двата педала като стой та гледай! Аз съм с 46-може би ше натисна и трите едновременно ако се напъна!Теснотия за дребосъци!И никакъв обзор през предния джам,па и настрани...!
Иначе хубави коли!

53 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани