Гарнитура на глава за смяна - как да разбера????
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
41 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- pazokolarov
- старши ентусиаст
- Мнения: 2287
- Регистриран на: 26.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320dA 525xd
- dinozab
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
- pazokolarov
- старши ентусиаст
- Мнения: 2287
- Регистриран на: 26.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320dA 525xd
В Дару Кар. Индикатора стана от син - бледо син, не зеленикав, както бе споменал колега във форума, а заключението на майстора беше, че има изгорели газове в антифриза.
- dinozab
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
pazokolarov написа:В Дару Кар. Индикатора стана от син - бледо син, не зеленикав, както бе споменал колега във форума, а заключението на майстора беше, че има изгорели газове в антифриза.
И какво ти препоръча да направиш
- pazokolarov
- старши ентусиаст
- Мнения: 2287
- Регистриран на: 26.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320dA 525xd
Каза: "Много лошо! Може и да е главата, може и да е само гарнитурата. Обикновенно става ясно след разглобяването."dinozab написа:И кво ти препоръча да направишpazokolarov написа:В Дару Кар. Индикатора стана от син - бледо син, не зеленикав, както бе споменал колега във форума, а заключението на майстора беше, че има изгорели газове в антифриза.
- dinozab
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
Ми не знам какво да ти кажа по-добре по-рано да се прави. Следи за всеки случаи маслото и антифриза да не се смешат, защото ако е гарнитура, рано или късно ще стане и това. А сутрин като е студена, ако отвориш капачката изпуска ли налягане
- Stanchev
- старши ентусиаст
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
Зависи къде, как и колко е цепната главата. Може да изпуска примерно само като загрее, както беше станало на едно М30БХХ.
Обикновено при съмнения трябва да си видят някои работи. Като достигне нормална работна температура маркуча надува и става КОРАВ, а трябва да е леко мек и да може без особено усилие да го стиснеш. От разширителния съд за антифриза при отвиване на капачката надува яко и трябва да изплюва водата в най-тежкия случай. Вътре течността "кипи" на мехури. Вътре в купето има вероятност да не може да върне топъл въздух от парното при напълно загрят автомобил - т.е. да духа леко топло, направо хладко. При някои коли вървежа остава и въпреки това главата вече е заминала.
- noiseless
- младши ентусиаст
- Мнения: 389
- Регистриран на: 8.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E63 650i '06
Като чета всичко това май няма 100% гаранция има ли проблем или не с главата и гарнитурата освен ако не стане очевидно надуването на маркучите, балбукащите мехурчета от казанчето, мътния антифриз и т.н.
Може би ще е по-добре да дам някой лев за отваряне на главата (дано да не е спукана) и да съм спокоен, отколкото да гадая всеки ден дали е здрава и да чакам да се допука евентуално.
Ще говоря с Майстора и ще пиша за резултатите.
Иво
Може би ще е по-добре да дам някой лев за отваряне на главата (дано да не е спукана) и да съм спокоен, отколкото да гадая всеки ден дали е здрава и да чакам да се допука евентуално.
Ще говоря с Майстора и ще пиша за резултатите.
Иво
- pazokolarov
- старши ентусиаст
- Мнения: 2287
- Регистриран на: 26.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320dA 525xd
noiseless написа:Като чета всичко това май няма 100% гаранция има ли проблем или не с главата и гарнитурата освен ако ...
Ще говоря с Майстора и ще пиша за резултатите.
Иво
Има ли някакви резултати?
- noiseless
- младши ентусиаст
- Мнения: 389
- Регистриран на: 8.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E63 650i '06
Ами, Майстора почисти радиаторите (много мръсни били), смени термостата, водната помпа била скоро сменяна (с мет. турбинка), на виско перката не и бил изтекъл силикона, смени всички филтри, масло и антифриз и каза да карам така да видим как е и замина на почивка.
Аз излязох на Магистралата и вдигнах 180 км., но за съжаление колата веднага почна да загрява. Като върнах педала до около 120 км. темп. спада, но след 140 пак се покачва
Явно въпреки всички положителни симптоми (чист антифриз, не много твърди маркучи) все пак има проблем с главата/гарнитурата.
Ще изчакам майстора да се прибере и пак ще пиша.
Аз излязох на Магистралата и вдигнах 180 км., но за съжаление колата веднага почна да загрява. Като върнах педала до около 120 км. темп. спада, но след 140 пак се покачва
Явно въпреки всички положителни симптоми (чист антифриз, не много твърди маркучи) все пак има проблем с главата/гарнитурата.
Ще изчакам майстора да се прибере и пак ще пиша.
По-лошо няма на къде да се стигне от заваряване - и в такива случаи поемаш на своя отговорност да я дадеш да ти я заварят или да купиш нова глава или втора употреба.
Не съм привърженик на заварки, защото съм виждал резултата в последствие, но пък да се купува нова глава А и пък съм чел добри отзиви за 5-ци с ремонтирани по такъв начин глави - нека колегите, сблъсквали се с този проблем напишат дали е качествен резултата от заварката или е временен компромис докато отново не смеси коктейла.
Не съм привърженик на заварки, защото съм виждал резултата в последствие, но пък да се купува нова глава А и пък съм чел добри отзиви за 5-ци с ремонтирани по такъв начин глави - нека колегите, сблъсквали се с този проблем напишат дали е качествен резултата от заварката или е временен компромис докато отново не смеси коктейла.
- noiseless
- младши ентусиаст
- Мнения: 389
- Регистриран на: 8.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E63 650i '06
Здравейте,
Ето резултата от ремонта на моя мотор - главата за щастие не се оказа спукана никъде, нито гарнитурата имаше видими следи да е "издухала".
Може би напразно накарах майсторите да отворят мотора, но сега поне съм по-спокоен. Така и не разбрах, обаче, защо в два сервиза ми казаха, че имам изгорели газове в охл. система
Когато приключи ремонта ще отида пак в единия сервиз да видим какво ще отчете "уреда".
В процеса на ремонта смених и водния радиатор с нов на Нисенс - старият се беше издул като бъчва в долния си край - предполагам от него е загрявала колата над 140 км/ч.
Просто за справка - гарнитурата, която купих беше Елринг, но вътре беше пакетирана Гъотце - не знам за добро или за лошо.
Междо другото докато беше отворена главата ми предложиха да сменят и двете ангр. вериги - те се оказаха доста евтини - около 100-ина лева двете. Аз се съгласих, но "майсторът" не зацепил правилно долната верига и когато отидох на диагностика се оказа, че не може да се отрегулира аванса на помпата.
Сега колата е при други "майстори" за презацепване, двигателя е отново отворен, откриха луфт в оста на ГНП-то и помпата сега е на ремонт в НН Сервиз и само хвърчат кинти и .... ама това май е друга тема....
Хайде със здраве,
Иво
Ето резултата от ремонта на моя мотор - главата за щастие не се оказа спукана никъде, нито гарнитурата имаше видими следи да е "издухала".
Може би напразно накарах майсторите да отворят мотора, но сега поне съм по-спокоен. Така и не разбрах, обаче, защо в два сервиза ми казаха, че имам изгорели газове в охл. система
Когато приключи ремонта ще отида пак в единия сервиз да видим какво ще отчете "уреда".
В процеса на ремонта смених и водния радиатор с нов на Нисенс - старият се беше издул като бъчва в долния си край - предполагам от него е загрявала колата над 140 км/ч.
Просто за справка - гарнитурата, която купих беше Елринг, но вътре беше пакетирана Гъотце - не знам за добро или за лошо.
Междо другото докато беше отворена главата ми предложиха да сменят и двете ангр. вериги - те се оказаха доста евтини - около 100-ина лева двете. Аз се съгласих, но "майсторът" не зацепил правилно долната верига и когато отидох на диагностика се оказа, че не може да се отрегулира аванса на помпата.
Сега колата е при други "майстори" за презацепване, двигателя е отново отворен, откриха луфт в оста на ГНП-то и помпата сега е на ремонт в НН Сервиз и само хвърчат кинти и .... ама това май е друга тема....
Хайде със здраве,
Иво
41 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани