Проблем с паленето и работата на М51

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори


Аватар
Мнения: 1079
Регистриран на: 6.05.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Бързо
Мечтае да кара: М3 Е92

Мнение от ludia » 04 Яну 2008, 23:58

А колко трябва да е компресията нормално. И колко е максималното разминаване.
И кога се мери компресията (на загряла кола на студена на непалена)?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 180
Регистриран на: 5.05.2006
Местоположение: sofia

Мнение от valeri » 05 Яну 2008, 12:06

Колега,първо замери свещите дали са здрави това става лесно и е описано добре в работния каталог,след това виж дали ти е здрав бушона ако не се лъжа беше 80А,след това замери клапана на помпата,ако не можеш да се справиш обади ми се на тел.0889001035 ще ти помогна но първо зареди акумулатора.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 05 Яну 2008, 21:38

Първо виж свещите,после какъв ток ти дава акумулатора и накрая ако всичко ти е наред
на студена кола,развиваш дюзите и с манометъра замерваш компресията
Шом е палила досега ...... сигурно ще излезе нещо дребно

Потребител
Аватар
Мнения: 16
Регистриран на: 13.12.2007
Местоположение: перник

Мнение от гроздан » 05 Яну 2008, 22:09

колега и аз имах тоя проблем,купих акумолатор после смених свещи сипах и добавки в нафтата, и с джип ми даваха ток инищо не стана
отказах се,напролет ще пробвам пак, лошото е че женами остана без кола ама ми дудне всеки ден,,,,,
та ако откриеш тайната молим те напиш я за край на темата
можач


Аватар
Мнения: 1079
Регистриран на: 6.05.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Бързо
Мечтае да кара: М3 Е92

Мнение от ludia » 05 Яну 2008, 22:25

Сменял съм свещите преди 6 месеца както написах.
Акумолатора е на 1 месец.
Утре с valeri от 8 се хващаме да разнищим тоя гарен проблем.
Ще се замерва ще се гледа и накрая ще излезе.
Днес се наложи пак да ми дават ток.
С тоя ток кадето ми дават може еверме да се изпече.


Аватар
Мнения: 1079
Регистриран на: 6.05.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Бързо
Мечтае да кара: М3 Е92

Мнение от ludia » 06 Яну 2008, 13:19

Стигнахме до обобщението.
Свещите работят днес ги проверихме, акумулаторът също е добре и зарежда повече от добре 14 + при всички пуснати ел кунсоматори.
Клапана за горивото работи.
Колата днес запали от 3-тия път.
Исками се да проверя филтара който се намира в резервоара на нафтата, но за йалост само съм чувъл за него незнам къде е и как да го сменя или поне проверя.
Днес ще сваля капачката отдоло на горивния филтур за да изтекат боклуците ако има.
Ако имате съвети или някъкви други препоръки с удоволствие бих ги приел.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 06 Яну 2008, 13:21

ludia написа:Сменял съм свещите преди 6 месеца както написах.
Акумолатора е на 1 месец.
Утре с valeri от 8 се хващаме да разнищим тоя гарен проблем.
Ще се замерва ще се гледа и накрая ще излезе.
Днес се наложи пак да ми дават ток.
С тоя ток кадето ми дават може еверме да се изпече.


Компресията на всеки цилиндър трябва да е в диапазона 28-32 (колкото повече - толкова по-добре).
Ако на 6-ти е малко по-малко не се притеснявай - по принцип там е по голямо износването.
За пример ще ти дам моя двигател - от 1ви до 5ти - от 30-33
- 6ти -25-26 бара
Тва при положение,че под 22 е желателно да се сменят сегменти (разбира се ако проблема е от тях, аз за момент да вдигна моята глава :kuku: ,а ремонта ми излезе 3.60лв. :lol: )
Успех утре и дано числата са хубави ;)


Аватар
Мнения: 1079
Регистриран на: 6.05.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Бързо
Мечтае да кара: М3 Е92

Мнение от ludia » 06 Яну 2008, 13:56

Може ли да ми кажеш къде мога да измеря колко бара са цилиндрите.
И как така твоя ремонт е излязал 3.60 нещо несхванах последното.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 06 Яну 2008, 14:14

ludia написа:Може ли да ми кажеш къде мога да измеря колко бара са цилиндрите.
И как така твоя ремонт е излязал 3.60 нещо несхванах последното.


3.60лв. - един литър газ за горене - запечен сегмент ;)
http://bmwfans.info/original/E34/Lim/52 ... l-16_0305/
В багажника имаш една ламарина с 5 видийки - развърташ и после имаш един капак за бидон - 3 на схемата и после всичко е показано
А между другото твърде е вероятно да имаш една черна мазнотия по цедката на помпата
Успех ;)

БМВманиачения
Аватар
Мнения: 5148
Регистриран на: 25.04.2006
Местоположение: ХАСКОВО
Пол: Мъж
Кара: ПЕЧКА понавървяваща
Мечтае да кара: на ядене и пиене

Мнение от bmwfena » 06 Яну 2008, 16:19

Wenzy написа:
ludia написа:Може ли да ми кажеш къде мога да измеря колко бара са цилиндрите.
И как така твоя ремонт е излязал 3.60 нещо несхванах последното.


3.60лв. - един литър газ за горене - запечен сегмент ;)
http://bmwfans.info/original/E34/Lim/52 ... l-16_0305/
В багажника имаш една ламарина с 5 видийки - развърташ и после имаш един капак за бидон - 3 на схемата и после всичко е показано
А между другото твърде е вероятно да имаш една черна мазнотия по цедката на помпата
Успех ;)
Венци-тва сериозно ли го казваш ве-че си имал запекан сегмент :shock: ти си ега ти и късметлията :winky:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 180
Регистриран на: 5.05.2006
Местоположение: sofia

Мнение от valeri » 06 Яну 2008, 21:05

ludia написа:Стигнахме до обобщението.
Свещите работят днес ги проверихме, акумулаторът също е добре и зарежда повече от добре 14 + при всички пуснати ел кунсоматори.
Клапана за горивото работи.
Колата днес запали от 3-тия път.
Исками се да проверя филтара който се намира в резервоара на нафтата, но за йалост само съм чувъл за него незнам къде е и как да го сменя или поне проверя.
Днес ще сваля капачката отдоло на горивния филтур за да изтекат боклуците ако има.
Ако имате съвети или някъкви други препоръки с удоволствие бих ги приел.

Саше,оправи стартера той също ти играе лоши шеги и там дето е пипано от майстора ти ГНП то отиди и провери центровката както говорихме,ГНП то е гадна работа и не е за всеки,ти сам видя че и при мен прави проблеми,но тази неравномерна рабора на двигателя особено когато е студен говори за кофти центровка,ако се лъжа нека колегите да ме поправят

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Мнение от Zubcho » 06 Яну 2008, 22:23

Къде да ида да ми свалят дюзите и да ги сложат на стенд да ми ги проверят? Говорим за дизел в София. И не ми казвайте Супердизел на околовръстното там са смешници. В Юве също нямат стенд.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 07 Яну 2008, 17:41

Биска, верно изкарах баси лудия късмет ........ :D
Барнах малко помпата и сега градско,в снега,в коловозите,само 2ра - 3та ми даде някъв супер луд разход - 10,5/100км. :D :D :D


Аватар
Мнения: 1079
Регистриран на: 6.05.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Бързо
Мечтае да кара: М3 Е92

Мнение от ludia » 07 Яну 2008, 18:50

Да утре ще оправя стартера.
За ГНП то първо ще продвам с някъкви течности да сипя в резервоара да се оправи.
Утре трябва да изчистя и вилтъра в резервоара (вече знам къде е).
Ще изчистя и дизеловия филтър.
Сега при градуси около -5 пали от втория път но станат ли -10 и надоло непали лесно.
Другата седмица ще взема и акумолатор 100 амперчаса. Моя ще го продам (а е на 2 седмици :( 75 амперчаса)
И по натакъка ще пиша.


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 08 Яну 2008, 15:43

ludia написа:Да утре ще оправя стартера.
За ГНП то първо ще продвам с някъкви течности да сипя в резервоара да се оправи.
Утре трябва да изчистя и вилтъра в резервоара (вече знам къде е).
Ще изчистя и дизеловия филтър.
Сега при градуси около -5 пали от втория път но станат ли -10 и надоло непали лесно.
Другата седмица ще взема и акумолатор 100 амперчаса. Моя ще го продам (а е на 2 седмици :( 75 амперчаса)
И по натакъка ще пиша.
по-добре не слагаи добавки в нафтата.

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook