Проблем с паленето и работата на М51
Модератор: Технически модератори
- ludia
-
-
- Мнения: 1079
- Регистриран на: 6.05.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Бързо
- Мечтае да кара: М3 Е92
А колко трябва да е компресията нормално. И колко е максималното разминаване.
И кога се мери компресията (на загряла кола на студена на непалена)?
И кога се мери компресията (на загряла кола на студена на непалена)?
- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
Първо виж свещите,после какъв ток ти дава акумулатора и накрая ако всичко ти е наред
на студена кола,развиваш дюзите и с манометъра замерваш компресията
Шом е палила досега ...... сигурно ще излезе нещо дребно
на студена кола,развиваш дюзите и с манометъра замерваш компресията
Шом е палила досега ...... сигурно ще излезе нещо дребно
- ludia
-
-
- Мнения: 1079
- Регистриран на: 6.05.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Бързо
- Мечтае да кара: М3 Е92
Сменял съм свещите преди 6 месеца както написах.
Акумолатора е на 1 месец.
Утре с valeri от 8 се хващаме да разнищим тоя гарен проблем.
Ще се замерва ще се гледа и накрая ще излезе.
Днес се наложи пак да ми дават ток.
С тоя ток кадето ми дават може еверме да се изпече.
Акумолатора е на 1 месец.
Утре с valeri от 8 се хващаме да разнищим тоя гарен проблем.
Ще се замерва ще се гледа и накрая ще излезе.
Днес се наложи пак да ми дават ток.
С тоя ток кадето ми дават може еверме да се изпече.
- ludia
-
-
- Мнения: 1079
- Регистриран на: 6.05.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Бързо
- Мечтае да кара: М3 Е92
Стигнахме до обобщението.
Свещите работят днес ги проверихме, акумулаторът също е добре и зарежда повече от добре 14 + при всички пуснати ел кунсоматори.
Клапана за горивото работи.
Колата днес запали от 3-тия път.
Исками се да проверя филтара който се намира в резервоара на нафтата, но за йалост само съм чувъл за него незнам къде е и как да го сменя или поне проверя.
Днес ще сваля капачката отдоло на горивния филтур за да изтекат боклуците ако има.
Ако имате съвети или някъкви други препоръки с удоволствие бих ги приел.
Свещите работят днес ги проверихме, акумулаторът също е добре и зарежда повече от добре 14 + при всички пуснати ел кунсоматори.
Клапана за горивото работи.
Колата днес запали от 3-тия път.
Исками се да проверя филтара който се намира в резервоара на нафтата, но за йалост само съм чувъл за него незнам къде е и как да го сменя или поне проверя.
Днес ще сваля капачката отдоло на горивния филтур за да изтекат боклуците ако има.
Ако имате съвети или някъкви други препоръки с удоволствие бих ги приел.
- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
ludia написа:Сменял съм свещите преди 6 месеца както написах.
Акумолатора е на 1 месец.
Утре с valeri от 8 се хващаме да разнищим тоя гарен проблем.
Ще се замерва ще се гледа и накрая ще излезе.
Днес се наложи пак да ми дават ток.
С тоя ток кадето ми дават може еверме да се изпече.
Компресията на всеки цилиндър трябва да е в диапазона 28-32 (колкото повече - толкова по-добре).
Ако на 6-ти е малко по-малко не се притеснявай - по принцип там е по голямо износването.
За пример ще ти дам моя двигател - от 1ви до 5ти - от 30-33
- 6ти -25-26 бара
Тва при положение,че под 22 е желателно да се сменят сегменти (разбира се ако проблема е от тях, аз за момент да вдигна моята глава


Успех утре и дано числата са хубави

- ludia
-
-
- Мнения: 1079
- Регистриран на: 6.05.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Бързо
- Мечтае да кара: М3 Е92
Може ли да ми кажеш къде мога да измеря колко бара са цилиндрите.
И как така твоя ремонт е излязал 3.60 нещо несхванах последното.
И как така твоя ремонт е излязал 3.60 нещо несхванах последното.
- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
ludia написа:Може ли да ми кажеш къде мога да измеря колко бара са цилиндрите.
И как така твоя ремонт е излязал 3.60 нещо несхванах последното.
3.60лв. - един литър газ за горене - запечен сегмент

http://bmwfans.info/original/E34/Lim/52 ... l-16_0305/
В багажника имаш една ламарина с 5 видийки - развърташ и после имаш един капак за бидон - 3 на схемата и после всичко е показано
А между другото твърде е вероятно да имаш една черна мазнотия по цедката на помпата
Успех

- bmwfena
- БМВманиачения
-
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
Венци-тва сериозно ли го казваш ве-че си имал запекан сегментWenzy написа:ludia написа:Може ли да ми кажеш къде мога да измеря колко бара са цилиндрите.
И как така твоя ремонт е излязал 3.60 нещо несхванах последното.
3.60лв. - един литър газ за горене - запечен сегмент![]()
http://bmwfans.info/original/E34/Lim/52 ... l-16_0305/
В багажника имаш една ламарина с 5 видийки - развърташ и после имаш един капак за бидон - 3 на схемата и после всичко е показано
А между другото твърде е вероятно да имаш една черна мазнотия по цедката на помпата
Успех



ludia написа:Стигнахме до обобщението.
Свещите работят днес ги проверихме, акумулаторът също е добре и зарежда повече от добре 14 + при всички пуснати ел кунсоматори.
Клапана за горивото работи.
Колата днес запали от 3-тия път.
Исками се да проверя филтара който се намира в резервоара на нафтата, но за йалост само съм чувъл за него незнам къде е и как да го сменя или поне проверя.
Днес ще сваля капачката отдоло на горивния филтур за да изтекат боклуците ако има.
Ако имате съвети или някъкви други препоръки с удоволствие бих ги приел.
Саше,оправи стартера той също ти играе лоши шеги и там дето е пипано от майстора ти ГНП то отиди и провери центровката както говорихме,ГНП то е гадна работа и не е за всеки,ти сам видя че и при мен прави проблеми,но тази неравномерна рабора на двигателя особено когато е студен говори за кофти центровка,ако се лъжа нека колегите да ме поправят
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Къде да ида да ми свалят дюзите и да ги сложат на стенд да ми ги проверят? Говорим за дизел в София. И не ми казвайте Супердизел на околовръстното там са смешници. В Юве също нямат стенд.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
Биска, верно изкарах баси лудия късмет ........
Барнах малко помпата и сега градско,в снега,в коловозите,само 2ра - 3та ми даде някъв супер луд разход - 10,5/100км.


Барнах малко помпата и сега градско,в снега,в коловозите,само 2ра - 3та ми даде някъв супер луд разход - 10,5/100км.



- ludia
-
-
- Мнения: 1079
- Регистриран на: 6.05.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Бързо
- Мечтае да кара: М3 Е92
Да утре ще оправя стартера.
За ГНП то първо ще продвам с някъкви течности да сипя в резервоара да се оправи.
Утре трябва да изчистя и вилтъра в резервоара (вече знам къде е).
Ще изчистя и дизеловия филтър.
Сега при градуси около -5 пали от втория път но станат ли -10 и надоло непали лесно.
Другата седмица ще взема и акумолатор 100 амперчаса. Моя ще го продам (а е на 2 седмици
75 амперчаса)
И по натакъка ще пиша.
За ГНП то първо ще продвам с някъкви течности да сипя в резервоара да се оправи.
Утре трябва да изчистя и вилтъра в резервоара (вече знам къде е).
Ще изчистя и дизеловия филтър.
Сега при градуси около -5 пали от втория път но станат ли -10 и надоло непали лесно.
Другата седмица ще взема и акумолатор 100 амперчаса. Моя ще го продам (а е на 2 седмици

И по натакъка ще пиша.
по-добре не слагаи добавки в нафтата.ludia написа:Да утре ще оправя стартера.
За ГНП то първо ще продвам с някъкви течности да сипя в резервоара да се оправи.
Утре трябва да изчистя и вилтъра в резервоара (вече знам къде е).
Ще изчистя и дизеловия филтър.
Сега при градуси около -5 пали от втория път но станат ли -10 и надоло непали лесно.
Другата седмица ще взема и акумолатор 100 амперчаса. Моя ще го продам (а е на 2 седмици75 амперчаса)
И по натакъка ще пиша.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани