За и против катализатора при дизела

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 135
Регистриран на: 13.11.2007
Местоположение: SOFIA
Пол: Мъж
Кара: 525dA

За и против катализатора при дизела

Мнение от Marto66 » 16 Яну 2008, 21:44

Питането ми е да изхвърла ли катализатора на 525D команреил, произв. 7/2000. Колата е на 5000 км в БГ и нафтата си я знаем що за качество е! Чувам от хора препатили за различни проблеми. Дайте да обсъдим темата

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 16 Яну 2008, 23:56

- рано или късно ще се запуши
- влия само върху екологията
- ДВГ неможе да покаже целият си ресурс
- за да видиш какво може ДВГ трябва да настъпиш повече - по-голям разход
........ все такива в тоя дух ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2050
Регистриран на: 29.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от ja » 17 Яну 2008, 0:16

Ами доколкото знам се сенят на 100 000 км. Въпроса е дали ти се дават пари за нов или просто го махаш.

Всъщност някой има ли представа колко струва нов катализатор?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 17 Яну 2008, 0:58

По непотвърдена инаформация половин бинка (около 500-600лв.)
Със 600лв. ще изгоря доста нафта ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 70
Регистриран на: 7.02.2003
Местоположение: Кюстендил

катализатор дизел

Мнение от Tony » 17 Яну 2008, 8:50

Ако нещо не съм объркал:

Номенклатурен номер : 18100418187
Описание : Part. filte
Ед.цена (с ДДС) : 2562.60 BGL
Няма наличност

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 70
Регистриран на: 7.02.2003
Местоположение: Кюстендил

Мнение от Tony » 17 Яну 2008, 8:51

Забражих да уточня ,че това е за М57 мотор

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 171
Регистриран на: 19.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Всичко!
Мечтае да кара: Боинг 737-800

Мнение от Svetlyo » 17 Яну 2008, 9:09

Абе я аз да се набутам между шамарите и да питам. На 520-ката ако и махна катализатора тва зле или добре ще се отрази на двг.???

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1619
Регистриран на: 10.11.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39 520 '97, E3 2500 '69
Мечтае да кара: 5GT 535i

Re: катализатор дизел

Мнение от Lucky » 17 Яну 2008, 9:18

Tony написа:Ако нещо не съм объркал:

Номенклатурен номер : 18100418187
Описание : Part. filte
Ед.цена (с ДДС) : 2562.60 BGL
Няма наличност


Това е филтър за твърди частици а не катализатор. Катализатора е по - малко

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2832
Регистриран на: 4.09.2007
Местоположение: Sofia
Кара: E70

Мнение от El Diablo » 17 Яну 2008, 9:22

кои луд ще дава пари за катализатор ..се 1 да си докараш кола 165 коня :mhihi:
все се набутваш за тоя дето д**а
просто като го махате си го вземете в себе си да не стане след време да искат некви супер такси тия дето немат ЕКО 1,2,3 и т.н.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2287
Регистриран на: 26.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320dA 525xd

Мнение от pazokolarov » 17 Яну 2008, 9:23

Справка за част

Номенклатурен номер : 18317785911
Описание : AUSTAUSCH VORKATALYSATOR
Ед.цена (с ДДС) : 1916.28 BGL
Няма наличност
Дару Кар АД си запазва право за промени в цените
Изображение
ИзображениеИзображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 135
Регистриран на: 13.11.2007
Местоположение: SOFIA
Пол: Мъж
Кара: 525dA

Мнение от Marto66 » 17 Яну 2008, 10:51

Колеги стига спорове за цени, номеклатурни номера, философии кое за какво е. Въпроса ми е ясен с или без катализатор. + и - :arrow:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2287
Регистриран на: 26.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320dA 525xd

Мнение от pazokolarov » 17 Яну 2008, 11:10

Ами човека ти го написа:
ja написа:Ами доколкото знам се сенят на 100 000 км. Въпроса е дали ти се дават пари за нов, иначе просто го махаш.

Може и да усетиш разлика във вървенето след махането, ако са били сдали багажа.
Ако са били в ред, не очаквай някакво сериозно подобрение във вървежа. Но пък ще си спокоен, че турбото не е застрашено от повреди.
Изображение
ИзображениеИзображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 279
Регистриран на: 13.11.2005

Мнение от Hex » 17 Яну 2008, 11:12

За пет коня отгоре ще оставиш видим отпечатък върху околната среда, но тъй като виждам, че не ти пука за нея - махни го и се забавлявай на едва по-мощния си автомобил. Ще си царя на светофарните състезания и всички ще те обичат, а ти ще изпитваш вътрешно удволетворение от живота и всичко, което си постигнал.
'02 BMW 525d

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2050
Регистриран на: 29.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от ja » 17 Яну 2008, 12:57

Hex написа:За пет коня отгоре ще оставиш видим отпечатък върху околната среда, но тъй като виждам, че не ти пука за нея - махни го и се забавлявай на едва по-мощния си автомобил. Ще си царя на светофарните състезания и всички ще те обичат, а ти ще изпитваш вътрешно удволетворение от живота и всичко, което си постигнал.


Абе то ясно трябва да пазим природата, ама що не я пазят и производителите като направят катализаторите по 200 кинта?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 743
Регистриран на: 2.03.2007
Кара: в шоуто на тройките

Мнение от swh_bmw » 17 Яну 2008, 13:04

Здравейте,
Колегата Hex е написал относно екологията за което и аз съм за. Но въпроса е много спорен след като ако вземем градския транспорт само за пример. От друга страна цените никак не са евтини на тези части а трябва да има някакъш симул за продажба с по ниски цени например или ниски такси и т.н.
А относно колегата който пита + и - за катализатора ще отговоря с цитат на друг колега.
Как е лесно да сереш с гащи или без? :mhihi:
Поздрави

Следваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook