Ръчно Шкуркане и Боядисване на Ляти Джанти...,Инфо., Как?

На братчеда на леля му на зетя й брат му се жени, не мога да избера с какъв цвят обувки да ходя на сватбата?? Помагайте!

Модератор: Общи модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 466
Регистриран на: 28.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW E36 318IS
Мечтае да кара: BMW E60
Детайли за колата: BMW E36 318IS

Ръчно Шкуркане и Боядисване на Ляти Джанти...,Инфо., Как?

Мнение от skate » 25 Апр 2008, 13:52

Здравейте колеги, след доста чете из форумите, реших сам да си изшкуркам и пребоядисам джантите, тъй като в момента финансово немога да си позволя прахово и песъкоструйка :confused: , имам 4 ляти джанти 17" и им е паднал лака, та въпроса ми е преди да започна шкуркането и боядисването, има ли нещо по специално в шкуркането като вида шкурка и т.н. и самото боядисване (лак ? шпрей? ...)? Ще се радвам на всякакви съвети относно техниката, за да не сгреша нещо. Благодаря Ви.

Ето снимки на джантите: http://store3.data.bg/iht/bmw/default.htm

Пантерчо
Аватар
Мнения: 4700
Регистриран на: 16.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: WBS нов внос
Мечтае да кара: Е30 от скъпите

Мнение от Bavarcho » 25 Апр 2008, 17:25

колега и аз имам такъв проблем но мислим че с шпреи нема да станат ше си личи че е боядисвано така ама незнам дано има колега които да ме опровергае

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 24.05.2007
Местоположение: квартала на младите
Пол: Мъж
Кара: малки котета на задната седалка
Мечтае да кара: по-леко
Детайли за колата: Черна скрап

Re: Ръчно Шкуркане и Боядисване на Ляти Джанти...,Инфо., Как

Мнение от deyan-enchev » 25 Апр 2008, 17:50

skate написа:...

Те щи отговорят ся кат си дойдат от работа, и преди да се напият. НО само снимай в процеса на работа различните етапи от подготовката за боя и за самото боядисване (или лакиране Ни тъ знам :mhihi: )
ПП. Тв-то вътре биа, само "Внимание" се види :mhihi:
пп.2 земи яж да напълнееш малко, нимойш го увлъдя тоя Йессс ако тръгне настрани.
Успех колега, Поздрави.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2776
Регистриран на: 26.06.2007
Местоположение: На вятърните мелници

Мнение от D3BEP » 25 Апр 2008, 17:51

Спреят уеднаквява цвета. Покривната му сила е малка, а твърде дебело с него не може да се пръска. Т.е .ако има големи шупли, няма да ги изравни като "география", а само като цвят
Моите ги спрейвах(аз му писах на колегата как), изглеждат добре, трябва да си доста взискателен и наблизо за да хванеш драскотини. Със спреят е евтиноо, бързо и добре, не пречи да се пробва и ако е незадоволително да се боядисва - според мен. 6 до 10 лева за спрей... Ае, и 1 лев шкурка...

Каобой
Аватар
Мнения: 977
Регистриран на: 5.01.2007
Пол: Мъж
Кара: 318

Мнение от МРЪСНИЯТ_ХАРИ » 25 Апр 2008, 20:00

:confused:
1.Ако си решил да триеш ръчно....ше се узориш(затова взимаш "РЕМОВАЛ" 5лв.му е цената мажеш с четка боята пада сама),ако пък имаш вибро/или орбитален шлайф нещата са други
2.Можеш да полираш с хидро 400,800,1200........а може и да не полираш :mhihi:
3.Пръскаш с филер,или "ФЮЛЕР"се-едно
4.Пак полираш с хидро,или пък не.......
5.Пръскаш боята,ма верно гледай да не е спрей
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1057
Регистриран на: 11.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '99 E46 318i; '01 E53 3.0i

Мнение от Joro_Paveto » 25 Апр 2008, 21:52

Ето колега топло топли инфо...днеска взех едни джанти за астричката в доста окаяно състояние, що се отнася до боя...
За махането на боята може наистина да използваш някой препарат, аз лично не съм употребявал. Повечето са адски агресивни и после трябва много добре да измиеш джантата, за да хване изобщо някаква боя.
Аз взех шкурка 120 и един гумен накрайник за бормашина.
Мойте джанти бяха с 3!!!! слоя боя...мъка голяма...
След шкуренето с машината минимум 3 ръце филлер -жълтия флакон. Струва 8лв след като нанесеш трите ръце шкуриш с водна 800.
После боята - сребриста и тя 8лв и 5лв лак. По 2-3 ръце, зависи как покриват. Аз ще боядисвам утре, че сега е много студено. Боядисах само централната капачка да видя как се получава.
Ето линк към снимките:
http://www.snimka.bg/album.php?album_id=240496
Лека нощ, добър ден, пак съм с моя...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 466
Регистриран на: 28.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW E36 318IS
Мечтае да кара: BMW E60
Детайли за колата: BMW E36 318IS

Мнение от skate » 27 Апр 2008, 15:11

Супер , Благодаря Ви Много, мисля че това инфо ми е достатъчно, за този weekend няма да мога да ги започна , но ще пробвам през седмицата да е някой от почивните дни.., Още веднъж Благодаря и Лек Ден.


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Мнение от sonny » 27 Апр 2008, 15:22

вземи си шкурка 120 и 150, вземи си и скочбрайт, търкай или докато ти писне, или докато ти хареса, мойе и преди това с терминатор и четка, ерминатора е 3лв и сваля стари бой до 2 слоя с едно мазане. Изтъркаваш, взимаш си 2 спрея филер и 2 спрея желания цвят боя, като си готов с търкането, измиваш джантите хубаво, след това с парцал напоен с бензин избърсваш джантите за да махнеш мазнотиите, след това пръскаш с филера на 2 или 3 ръце и докато не е изсъхнал пръскаш спрея с цвета. Не се учудвай, така става доста здраво, заличават се много дефекти и ще останеш доволен. ;)

Назад към Извън Темата

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: ildivvy

Последни теми
Facebook