Разлика м-у М окачване и нормално
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Изрода
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 523
- Регистриран на: 26.02.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: На криво
- Мечтае да кара: Още по-на криво
Разлика м-у М окачване и нормално
Здравеите колеги,преди месец си взех така мечтаната от можеби 10 години насам Е 36 ца купе-320
,97 г. със М пакет(пълен),Рекаро -кожа и тн.,но естествено си имам и забележцици-1 от които малко ме притеснява: Проверих по ВИН номера и се оказа че колата е със М окачване( 704 M SPORT SUSPENSION ),до тук добре-но са ми испуснали амортесиорите(4 броя).Та въпроса ми е дали има някаква разлика по носачи и другите елементи на окачването,и дали мога да си взема нормални амртесиори Билщаин,щото няма парички за истинско М ? Извинявам се ако повтарям тема,но в търсачката не намерих конкретен отговор.Мерси предварително
ПС. Няма такова удоволствие от карането,за 3 минути залепнах за нея ,все едно съм я карал цял живот


ПС. Няма такова удоволствие от карането,за 3 минути залепнах за нея ,все едно съм я карал цял живот

- стан
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2402
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: '94 Opel Corsa B
Re: rе
SkyWalker написа:Можеш само ///М да сложиш. Проектирани са за спец. ///М пружини
Ударните тампони и прахозащитниците са разли4ни...

- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Около 1000 лв. е комплекта амортисьори ///М, което е почти колкото да смениш с Билщайн, така че не си струва. Търси ретро-фит кит ///М съспеншън, цената при Че Гевара е около 550 евро без транспорта, в Дару кар е 1200 лв. Щом имаш такъв автомобил не си струва да го осакатяваш!!!
Never mistake motion for action...
- Icco
- Музикално деформиран
-
- Мнения: 2722
- Регистриран на: 17.11.2005
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 330ci
Моята също е със такова окачване но амортесьорите са Боге
В раличните години БМВ са ползвали ралични марки амортесиори в своите М конфигурации та мояата се оказа със Боге
Та мисълта ми е че имаш избор и тия цени дето ги говорят хората 1000лв комплекта незнам дори и за 4-те да са пак са супер много
Просто си виждаш амортесьора какъв е и със номера отиваш и си купуваш друг и в магазина няма какво да се обясняваш М това и онова
Колкото повече обясняваш на продавача колко ти е специялно окачването толкова повече ще ти надуе цената

В раличните години БМВ са ползвали ралични марки амортесиори в своите М конфигурации та мояата се оказа със Боге
Та мисълта ми е че имаш избор и тия цени дето ги говорят хората 1000лв комплекта незнам дори и за 4-те да са пак са супер много
Просто си виждаш амортесьора какъв е и със номера отиваш и си купуваш друг и в магазина няма какво да се обясняваш М това и онова

Колкото повече обясняваш на продавача колко ти е специялно окачването толкова повече ще ти надуе цената

- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Колега, чети малко форума преди да даваш такива съвети
Не виждам защо човек си купува кола с пълен ///М пакет и окачване и след това я опропастява. Да не говорим, че трябва да си купи пружини + цената на труда, аритметиката няма да излезе кой знае с колко голяма разлика. А в поведението и вида на колата има. Но все пак, ако колегата реши да продава ///М пружините, нека ми се обади, имам интерес 


Never mistake motion for action...
- стан
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2402
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: '94 Opel Corsa B
Ицо май имаше предвид, че има неоригинални части на същия производител който ги прави и за БМВ, но на по-ниски цени. Примерно както с термостат ако си купиш оригинален на БМВ той е произведен от Wahler и е към 60лв, ако отидеш и си го вземеш от който е офицялния вносител на Wahler струва около 20лв. Ако има такъв вариант и за амортесьорите ще е много добре понеже сега съм много доволен от М окачването и не искам да слагам друго, но все пак ако има възможност да спестя 200-300лв не отказвам.
- vanci88
- ентусиаст
-
- Мнения: 1087
- Регистриран на: 6.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 98 325 tds M пакет touring
- Мечтае да кара: M6
- Детайли за колата: Фабричен М пакет, индивидуал,телефон и много други екстри...
и мойте бяха М Sash но ги смених (само предните) с билщайн В4 за 400лв. Нищо друго не съм сменял и нямам проблем засега - 3500 км вече
.
колега аз си сменях предните амортисиори преди няколко месеца и май на толкова пари ми бяха стапили а не е м компота ми само че не помна кви сложих или са боге или са билщайн
- Icco
- Музикално деформиран
-
- Мнения: 2722
- Регистриран на: 17.11.2005
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 330ci
стан написа:Ицо май имаше предвид, че има неоригинални части на същия производител който ги прави и за БМВ, но на по-ниски цени. Примерно както с термостат ако си купиш оригинален на БМВ той е произведен от Wahler и е към 60лв, ако отидеш и си го вземеш от който е офицялния вносител на Wahler струва около 20лв. Ако има такъв вариант и за амортесьорите ще е много добре понеже сега съм много доволен от М окачването и не искам да слагам друго, но все пак ако има възможност да спестя 200-300лв не отказвам.
Точно това имах предвид


- Изрода
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 523
- Регистриран на: 26.02.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: На криво
- Мечтае да кара: Още по-на криво
...
Колеги мерси за съдеиствието,аз се разрових из realoem-ма,и като опции
за М елементи излизат стабилизиращите щанги (с по голям диаметър),тампоните на носачите(плътни),шок абсорберите на амортесиорите и прахозащитниците,подложките на задните пружини(като диаметър)-от там следва че и пружините са различни,но на практика задните амортесиори са отделно от пружините,така че мисля да взема само нови амортесиори със нови тампони и прахозащитници,защото имам приятел които бачка в авточасти и ми ги дава със 30-40 % надолу,и скоро взех за друго купе Билщаин на 80 лева броиката задни(много твърди
).А за отпред,не дават разлика във тампоните на макферсона,но така или иначе маи ще трябва да я разглобя и да ходя със старите части и да сравнявам,щото няма гаранция че през годините не е подменено нещо с нещо по евтино
ПС.Колега Leon и аз съм върл ценител спортното окачване още повече М ,но след нова кола и смяна на консумативи като масло ,водна помпа,термостат и виско,просто не мога да отделя 1000 +лева само за окачване.Ако имах възможност никога не бих направил компромис,но в моя случаи мисля че и Билщаин е зодоволяващо(за стабилност в завои и идиодското калатене по равен път
)
за М елементи излизат стабилизиращите щанги (с по голям диаметър),тампоните на носачите(плътни),шок абсорберите на амортесиорите и прахозащитниците,подложките на задните пружини(като диаметър)-от там следва че и пружините са различни,но на практика задните амортесиори са отделно от пружините,така че мисля да взема само нови амортесиори със нови тампони и прахозащитници,защото имам приятел които бачка в авточасти и ми ги дава със 30-40 % надолу,и скоро взех за друго купе Билщаин на 80 лева броиката задни(много твърди


ПС.Колега Leon и аз съм върл ценител спортното окачване още повече М ,но след нова кола и смяна на консумативи като масло ,водна помпа,термостат и виско,просто не мога да отделя 1000 +лева само за окачване.Ако имах възможност никога не бих направил компромис,но в моя случаи мисля че и Билщаин е зодоволяващо(за стабилност в завои и идиодското калатене по равен път

16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани