Изпъване на геометрията - впечатления?
Модератор: Общи модератори
			16 мнения
			 • Страница 1 от 2 • 1, 2
		
	
Изпъване на геометрията - впечатления?
Според майсторите машината изпъва колата по въведени данни, специфични за нейното купе и след това тя придобива здравина, почти както е била преди това, защото и най - малките гънки се изправяли. Е тоя момент не ми стана ясен и реших да изчакам и да видя как ще се изправят гънките. 
Сега като я гледам си стои нагънато и определено ме притеснява. Мисля си дори за заварка на допълнителни профили към носещите греди... оправдано ли е според вас?
Имате ли впечатления и мнения от такава процедура?
			
		Сега като я гледам си стои нагънато и определено ме притеснява. Мисля си дори за заварка на допълнителни профили към носещите греди... оправдано ли е според вас?
Имате ли впечатления и мнения от такава процедура?
- F-14
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 698
- Регистриран на: 13.04.2005
- Местоположение: Wherever I may roam...
братле глей са аз до къв ламерски извод стигнах вчера по същата тема :
мойта кола я праснаха маняшки и сега е крива.и за да се оправи трябва да се качи на тази машина за изправяне.
В бг не знам кви има ,ама тука има най-вече 20 тонни и 40 тонни.Поне така ми обясниха
качват я и със определената сила я опъват в посока противоположна на удара.Хубу де,ама тази кола дори да е права вече, според мен поне- то там където са се изправили гънките метала 100% е много по износен от колкото е бил преди.
СИРЕЧ колата е ПО-МЕКА!
И като та хлопне некой тъпан някаде тя много по лесно ще се изкриви отново.
Не съм специялист в областта но ще е трудно да ме убедят че от удрана силно кола отново може да се постигне нещо подобно на това което излиза от завода.
Колата е крива - изправяш я.Но според мен трябва да я доусилиш за да не се изкриви пак.
Това е като телта според мен.Гънеш я гънеш па накрая се скъса... 
 
аз поне не бих карал такава кола
			
		мойта кола я праснаха маняшки и сега е крива.и за да се оправи трябва да се качи на тази машина за изправяне.
В бг не знам кви има ,ама тука има най-вече 20 тонни и 40 тонни.Поне така ми обясниха
качват я и със определената сила я опъват в посока противоположна на удара.Хубу де,ама тази кола дори да е права вече, според мен поне- то там където са се изправили гънките метала 100% е много по износен от колкото е бил преди.
СИРЕЧ колата е ПО-МЕКА!
И като та хлопне некой тъпан някаде тя много по лесно ще се изкриви отново.
Не съм специялист в областта но ще е трудно да ме убедят че от удрана силно кола отново може да се постигне нещо подобно на това което излиза от завода.
Колата е крива - изправяш я.Но според мен трябва да я доусилиш за да не се изкриви пак.
Това е като телта според мен.Гънеш я гънеш па накрая се скъса...
 
 
аз поне не бих карал такава кола
Прав си принципно, но случая не е такъв, а и въпроса не беше такъв  Колата е рядкост и има колекционерка стойност. Стендове в БГ за автомобили БОЛ и то все хубави и са пълни с поръчки!
 Колата е рядкост и има колекционерка стойност. Стендове в БГ за автомобили БОЛ и то все хубави и са пълни с поръчки!
Рали автомобилите в БГ например като ги халосат некъде, а те по 3 пъти на година поне на тренировките ги халосват, да не ги хвърлят? Ще се направи и ще се кара отново, въпроса беше дали има някой тук с опит...
			
		 Колата е рядкост и има колекционерка стойност. Стендове в БГ за автомобили БОЛ и то все хубави и са пълни с поръчки!
 Колата е рядкост и има колекционерка стойност. Стендове в БГ за автомобили БОЛ и то все хубави и са пълни с поръчки!
Рали автомобилите в БГ например като ги халосат некъде, а те по 3 пъти на година поне на тренировките ги халосват, да не ги хвърлят? Ще се направи и ще се кара отново, въпроса беше дали има някой тук с опит...
- krika
- ...и то хидравличен :)
- 
				  
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
Батко пича пита за гредите  Кви карбони кви пластмаси те гонят немога да разбера ти ни прати в кокпита на Ф1 уе
  Кви карбони кви пластмаси те гонят немога да разбера ти ни прати в кокпита на Ф1 уе 
			 Кви карбони кви пластмаси те гонят немога да разбера ти ни прати в кокпита на Ф1 уе
  Кви карбони кви пластмаси те гонят немога да разбера ти ни прати в кокпита на Ф1 уе 
Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA  ---- http://www.formula1.bg ----
		- ms
- 
				   
- 
				  
- Мнения: 1825
- Регистриран на: 23.09.2005
- Местоположение: Варна, морето, сините вълни...
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф от Инголщат
Diablo написа:...Колата е рядкост и има колекционерка стойност. ...
Това е май единственият случай при който си заслужава да запазиш жестоко блъсната кола- както е и в случая явно...
Мисля си дори за заварка на допълнителни профили към носещите греди... оправдано ли е според вас?
Оправдано е ако искаш да си поне донякъде спокоен за колата и за себе си като седнеш да я караш
 една разпъвана вече кола се деформира много лесно и от недотам силен удар.Ако при неудряна кола се разминеш например със смачкан калник, в твоя случай е много вероятно отново да се сгъне някоя греда. Но от друга страна ако ще я изкарваш на пътя само за да и се порадваш от време на време може би не си струва
  една разпъвана вече кола се деформира много лесно и от недотам силен удар.Ако при неудряна кола се разминеш например със смачкан калник, в твоя случай е много вероятно отново да се сгъне някоя греда. Но от друга страна ако ще я изкарваш на пътя само за да и се порадваш от време на време може би не си струва  макар и отслабена конструкцията няма да се разпадне от минаване на 1000-1500 км. годишно. А и зависи колко ще ти струва подсилванети и колко качествено ще бъде изпълнено.
  макар и отслабена конструкцията няма да се разпадне от минаване на 1000-1500 км. годишно. А и зависи колко ще ти струва подсилванети и колко качествено ще бъде изпълнено.- BMW///M-ma6inata
- Петко ///M големия
- 
				
- Мнения: 2369
- Регистриран на: 1.12.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330xd / Mini Cooper S
- BESSNIA
- Разработва двигатели и хотели
- 
				  
- Мнения: 1699
- Регистриран на: 6.06.2003
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: M3 s54 , e23 745i ,e36 328, M3 s38
- Мечтае да кара: отново м3 е30 :)
Е щом колата има колекционерска стойност кво ше заваряваш и кой ше ти я купи някои ден тая кола, кат легне под нея и то едни винкели заварени с електрожена. 
  
   А тия танекиджииски глупости не ги слушаи те ще я изправят толко добре ,че никои нема да разбере ,че е блъскана.
 А тия танекиджииски глупости не ги слушаи те ще я изправят толко добре ,че никои нема да разбере ,че е блъскана.  Ама кат я караш зимата направо и тя остава 4 следи.
  Ама кат я караш зимата направо и тя остава 4 следи. 
			 
   А тия танекиджииски глупости не ги слушаи те ще я изправят толко добре ,че никои нема да разбере ,че е блъскана.
 А тия танекиджииски глупости не ги слушаи те ще я изправят толко добре ,че никои нема да разбере ,че е блъскана.  Ама кат я караш зимата направо и тя остава 4 следи.
  Ама кат я караш зимата направо и тя остава 4 следи. 
0878155158 BG. номер
+447733066030 англ. номер
		+447733066030 англ. номер
- DEFLEPPARD
- ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 1190
- Регистриран на: 4.04.2003
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW F30 335I xDrive
- Мечтае да кара: M12 nasca, e31 850CSI, e30 M3
доколкото разбирам от съпромат и механика материала веднъж деформиран намалява силно якостта си, а ти искаш да го деформираш втори път   намаля още по-силно якостта си, плюс това никога не могат да ти я изпънат така както е излязла от завода и като го направят пак ще си личи, че е удряна и ще си има разни кривини и подсилването е задължително според мен - може да пробваш да вкараш един []- образен профил в гредата (тя е куха нали ? като луфтовете да са максимално малки, капваш малко заварка където може да се стигне и няма да си личи "заздравянето" отвън..... не знам доколко е възможно ама мисля че е
 намаля още по-силно якостта си, плюс това никога не могат да ти я изпънат така както е излязла от завода и като го направят пак ще си личи, че е удряна и ще си има разни кривини и подсилването е задължително според мен - може да пробваш да вкараш един []- образен профил в гредата (тя е куха нали ? като луфтовете да са максимално малки, капваш малко заварка където може да се стигне и няма да си личи "заздравянето" отвън..... не знам доколко е възможно ама мисля че е  
			
		 намаля още по-силно якостта си, плюс това никога не могат да ти я изпънат така както е излязла от завода и като го направят пак ще си личи, че е удряна и ще си има разни кривини и подсилването е задължително според мен - може да пробваш да вкараш един []- образен профил в гредата (тя е куха нали ? като луфтовете да са максимално малки, капваш малко заварка където може да се стигне и няма да си личи "заздравянето" отвън..... не знам доколко е възможно ама мисля че е
 намаля още по-силно якостта си, плюс това никога не могат да ти я изпънат така както е излязла от завода и като го направят пак ще си личи, че е удряна и ще си има разни кривини и подсилването е задължително според мен - може да пробваш да вкараш един []- образен профил в гредата (тя е куха нали ? като луфтовете да са максимално малки, капваш малко заварка където може да се стигне и няма да си личи "заздравянето" отвън..... не знам доколко е възможно ама мисля че е  
- t_andonov
- ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 1054
- Регистриран на: 15.10.2005
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: Е 30
			16 мнения
			 • Страница 1 от 2 • 1, 2
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
 
	


 
 
 сори момчета аз такова .... ами ..... как да кажа....
 сори момчета аз такова .... ами ..... как да кажа....  

 Какви пари вземат за разпъване на колата???
   Какви пари вземат за разпъване на колата??? 
