разтоварване генерацията на е46 328и
Модератор: bum_bum
8 мнения
• Страница 1 от 1
- Sportwagen/Coupé
- Потребител
-
- Мнения: 33
- Регистриран на: 31.03.2008
- Местоположение: София
разтоварване генерацията на е46 328и
става въпрос за махане на катализаторите може и слагане на прави по дебели траби но не искам да бръмчи много колкото си може по малко но с най-голям ефект какво мислите ще има ли ефект разхода ще се промени ли има ли въобще смисъл
Колега, аз ако разбирам правилно искаш да направиш "малък" тунинг на колата. Но не ти трябват "дебели" тръби, трябват ти изпускателни тръби с равна дължина до мястото на събирането им ( по възможност полирани ). Като махнеш катализатора - примерно + 5-7 коня, като направиш правилната изпускателна система - още 10 - 15 ... може и повече - зависи от изработката и дължината и си готов без да вдигаш разхода с повече от половин литър на 100
- Веселин|Василев
- М3 Пристрастен
-
- Мнения: 1272
- Регистриран на: 11.04.2007
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: E38 735i
TopGear написа:Колега, аз ако разбирам правилно искаш да направиш "малък" тунинг на колата. Но не ти трябват "дебели" тръби, трябват ти изпускателни тръби с равна дължина до мястото на събирането им ( по възможност полирани ). Като махнеш катализатора - примерно + 5-7 коня, като направиш правилната изпускателна система - още 10 - 15 ... може и повече - зависи от изработката и дължината и си готов без да вдигаш разхода с повече от половин литър на 100


Та по темата, като ги махнеш може би ще стане малко по пъргава, но не очаквай да летиш.

Живота е прекалено кратък за лоша музика, грозни жени, бавни коли и проблемни връзки!!!
Веселин|Василев написа:TopGear написа:Колега, аз ако разбирам правилно искаш да направиш "малък" тунинг на колата. Но не ти трябват "дебели" тръби, трябват ти изпускателни тръби с равна дължина до мястото на събирането им ( по възможност полирани ). Като махнеш катализатора - примерно + 5-7 коня, като направиш правилната изпускателна система - още 10 - 15 ... може и повече - зависи от изработката и дължината и си готов без да вдигаш разхода с повече от половин литър на 100
![]()
![]()
Та по темата, като ги махнеш може би ще стане малко по пъргава, но не очаквай да летиш.
Абе тя сега не е ли пъргава




- Sportwagen/Coupé
- Потребител
-
- Мнения: 33
- Регистриран на: 31.03.2008
- Местоположение: София
ще и сложа чип тези дни но ми се иска и генерацията да по преправя испускателните колектори също възнамерявам да сменя за това ви питам за съвет
- krika
- ...и то хидравличен :)
-
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
Внимавай къде ще пипат по генерацията и електроникатаSportwagen/Coupé написа:ще и сложа чип тези дни но ми се иска и генерацията да по преправя испускателните колектори също възнамерявам да сменя за това ви питам за съвет




Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
- Sportwagen/Coupé
- Потребител
-
- Мнения: 33
- Регистриран на: 31.03.2008
- Местоположение: София
първите две ламди са на колекторите те са важни другите са за някакви еко стандарти и за диагностика но те не играят в ролята на двигатела
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани