разтоварване генерацията на е46 328и

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

Потребител
Аватар
Мнения: 33
Регистриран на: 31.03.2008
Местоположение: София

разтоварване генерацията на е46 328и

Мнение от Sportwagen/Coupé » 23 Май 2008, 21:25

става въпрос за махане на катализаторите може и слагане на прави по дебели траби но не искам да бръмчи много колкото си може по малко но с най-голям ефект какво мислите ще има ли ефект разхода ще се промени ли има ли въобще смисъл

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 22.05.2008

Мнение от TopGear » 24 Май 2008, 0:59

Колега, аз ако разбирам правилно искаш да направиш "малък" тунинг на колата. Но не ти трябват "дебели" тръби, трябват ти изпускателни тръби с равна дължина до мястото на събирането им ( по възможност полирани ). Като махнеш катализатора - примерно + 5-7 коня, като направиш правилната изпускателна система - още 10 - 15 ... може и повече - зависи от изработката и дължината и си готов без да вдигаш разхода с повече от половин литър на 100

М3 Пристрастен
Аватар
Мнения: 1272
Регистриран на: 11.04.2007
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: E38 735i

Мнение от Веселин|Василев » 24 Май 2008, 1:40

TopGear написа:Колега, аз ако разбирам правилно искаш да направиш "малък" тунинг на колата. Но не ти трябват "дебели" тръби, трябват ти изпускателни тръби с равна дължина до мястото на събирането им ( по възможност полирани ). Като махнеш катализатора - примерно + 5-7 коня, като направиш правилната изпускателна система - още 10 - 15 ... може и повече - зависи от изработката и дължината и си готов без да вдигаш разхода с повече от половин литър на 100


:lol: :lol:

Та по темата, като ги махнеш може би ще стане малко по пъргава, но не очаквай да летиш. :mhihi:
Живота е прекалено кратък за лоша музика, грозни жени, бавни коли и проблемни връзки!!!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 905
Регистриран на: 22.09.2007
Местоположение: ПЛОВДИВ КИЧУКА ;]

Мнение от go4et0o » 24 Май 2008, 1:50

Веселин|Василев написа:
TopGear написа:Колега, аз ако разбирам правилно искаш да направиш "малък" тунинг на колата. Но не ти трябват "дебели" тръби, трябват ти изпускателни тръби с равна дължина до мястото на събирането им ( по възможност полирани ). Като махнеш катализатора - примерно + 5-7 коня, като направиш правилната изпускателна система - още 10 - 15 ... може и повече - зависи от изработката и дължината и си готов без да вдигаш разхода с повече от половин литър на 100


:lol: :lol:

Та по темата, като ги махнеш може би ще стане малко по пъргава, но не очаквай да летиш. :mhihi:


Абе тя сега не е ли пъргава :mhihi: 328 не е хич бавна за мене тия коне си е лудник сложи и чип :uups: :roll: или някъв охлюв и всичко се оправя :mhihi:

Потребител
Аватар
Мнения: 33
Регистриран на: 31.03.2008
Местоположение: София

Мнение от Sportwagen/Coupé » 24 Май 2008, 3:07

ще и сложа чип тези дни но ми се иска и генерацията да по преправя испускателните колектори също възнамерявам да сменя за това ви питам за съвет

...и то хидравличен :)
Аватар
Мнения: 3314
Регистриран на: 1.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: джата
Мечтае да кара: на Ринга
Детайли за колата: Двете 2и2ки

Мнение от krika » 24 Май 2008, 17:55

Sportwagen/Coupé написа:ще и сложа чип тези дни но ми се иска и генерацията да по преправя испускателните колектори също възнамерявам да сменя за това ви питам за съвет
Внимавай къде ще пипат по генерацията и електрониката :idea: Твоя мотор е с ламбда след катализатора :idea: за това не го махай :idea: Има начини за побългаряване, но не ти го препоръчвам освен ако не си решил много да я преправяш ;) И чипа на твоя мотор не се сменя, а се препрограмира през ОБД2ката....

олдскулърски облъченяк
Аватар
Мнения: 845
Регистриран на: 17.05.2003
Местоположение: Пловдив

Мнение от Любака » 24 Май 2008, 20:27

Не с една а с 4-три ламбди. :mhihi:
АУТЯГА - братството на умствено увредените автопсихопати.

Потребител
Аватар
Мнения: 33
Регистриран на: 31.03.2008
Местоположение: София

Мнение от Sportwagen/Coupé » 24 Май 2008, 23:30

първите две ламди са на колекторите те са важни другите са за някакви еко стандарти и за диагностика но те не играят в ролята на двигатела

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook