Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
sapio написа:tony7466 написа:Колеги! От 3 дена жена ми полудяХаресала си е90 316i 2010 година. Много ви моля ако има някой който е собственик на такава кола или поне е карал да даде съвет. Дали вобще си заслужава вниманието, понеже аз нямам никакъв опит със 1.6 бензин.
Какво ти трябва като съвет?
1.6 бензин на това купе, според мен, ще е абсолютен мъртвец. 122 коня и 160 nm - 15 секунди от 0-100км/ч
Ще трябва жена ти да го кара в обороти, че да държи някаква тяга, иначе ще се чуди да тръгва ли или не.
Ако това не те бърка и си намериш добър автомобил си го вземи. Ще е БМВ като цена, ремонти и визия, но не и по вървене. Но те нали искат да напълнят всяка ниша вече...
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=5y3wzt това е въпросната кола изглежда добре ама ????? за миналата година жена ми е навартяла почти 42000 км. кара ше до преди 2 седмици ауди а3 2.0 дизел и сега иска въпростното bmw само че,пътува доста и горивото е за наш сметка а и колата трябва да е добра за каране. просто това 1.6 не ми вдъхва доверие и сабирам мнение.
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
sapio написа:tony7466 написа:Колеги! От 3 дена жена ми полудяХаресала си е90 316i 2010 година. Много ви моля ако има някой който е собственик на такава кола или поне е карал да даде съвет. Дали вобще си заслужава вниманието, понеже аз нямам никакъв опит със 1.6 бензин.
Какво ти трябва като съвет?
1.6 бензин на това купе, според мен, ще е абсолютен мъртвец. 122 коня и 160 nm - 15 секунди от 0-100км/ч
Ще трябва жена ти да го кара в обороти, че да държи някаква тяга, иначе ще се чуди да тръгва ли или не.
Ако това не те бърка и си намериш добър автомобил си го вземи. Ще е БМВ като цена, ремонти и визия, но не и по вървене. Но те нали искат да напълнят всяка ниша вече...
+1. Вземи най-малко 318 или 320. Харчат еднакво, поддръжката им е еднаква, но поне можеш да изпревариш или да дръпнеш рязко като се наложи.
Иначе колата, която си е харесала, е оборудвана много добре и изглежда супер. Но си е тромава. При този пробег на година може да се насочите и към дизелова кола.
Never mistake motion for action...
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Leon написа:sapio написа:tony7466 написа:Колеги! От 3 дена жена ми полудяХаресала си е90 316i 2010 година. Много ви моля ако има някой който е собственик на такава кола или поне е карал да даде съвет. Дали вобще си заслужава вниманието, понеже аз нямам никакъв опит със 1.6 бензин.
Какво ти трябва като съвет?
1.6 бензин на това купе, според мен, ще е абсолютен мъртвец. 122 коня и 160 nm - 15 секунди от 0-100км/ч
Ще трябва жена ти да го кара в обороти, че да държи някаква тяга, иначе ще се чуди да тръгва ли или не.
Ако това не те бърка и си намериш добър автомобил си го вземи. Ще е БМВ като цена, ремонти и визия, но не и по вървене. Но те нали искат да напълнят всяка ниша вече...
+1. Вземи най-малко 318 или 320. Харчат еднакво, поддръжката им е еднаква, но поне можеш да изпревариш или да дръпнеш рязко като се наложи.
Иначе колата, която си е харесала, е оборудвана много добре и изглежда супер. Но си е тромава. При този пробег на година може да се насочите и към дизелова кола.
и аз така смятам че дизел е най удачниа вариант ама прост и е допаднало че е на малко км и изглежда добре. мерси за мнението
- sapio
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 312
- Регистриран на: 20.09.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: бензинояд
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Това БМВ 122 коня, атмосферен бензин, с 160 nm въртящ момент, пред А3 2.0 дизел с турбина, 140 к.с. с 320 нютона, смятай, че след първото ѝ пътуване и ще си го върнал в мобилето. У нас сме на същия хал с половинката. Свикнала е на пъргава дизеларка и не ще да чуе за моите предложения да ѝ взема нещо по-ново малолитражно и бензиново. Тя поне не навърта толкова километри.
Иначе колата е много приятна, сервизна история, малко километри, обаче карахте ли го? Ако не сте, направете един тест драйв. Сигурно знаеш, но от мерак е възможно да се прежали в началото, а после да си бие главата.
Отделно да споделя моя опит с малките мотори. Преди години ми беше влязло в главата да си купя една малолитражка, да си бръмча с нея. И до ден днешен смятам това за най-голямата ми автогрешка. Гори като ламя, не върви, за изпреварване да не говорим, мъка от всякъде
Въобще си беше голяма грешка.
Не, че те разубеждавам, но Леон ти го е казал точно - 318, 320, че и дизел може с този пробег.
Иначе колата е много приятна, сервизна история, малко километри, обаче карахте ли го? Ако не сте, направете един тест драйв. Сигурно знаеш, но от мерак е възможно да се прежали в началото, а после да си бие главата.
Отделно да споделя моя опит с малките мотори. Преди години ми беше влязло в главата да си купя една малолитражка, да си бръмча с нея. И до ден днешен смятам това за най-голямата ми автогрешка. Гори като ламя, не върви, за изпреварване да не говорим, мъка от всякъде

Не, че те разубеждавам, но Леон ти го е казал точно - 318, 320, че и дизел може с този пробег.
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
sapio написа:Това БМВ 122 коня, атмосферен бензин, с 160 nm въртящ момент, пред А3 2.0 дизел с турбина, 140 к.с. с 320 нютона, смятай, че след първото ѝ пътуване и ще си го върнал в мобилето. У нас сме на същия хал с половинката. Свикнала е на пъргава дизеларка и не ще да чуе за моите предложения да ѝ взема нещо по-ново малолитражно и бензиново. Тя поне не навърта толкова километри.
Иначе колата е много приятна, сервизна история, малко километри, обаче карахте ли го? Ако не сте, направете един тест драйв. Сигурно знаеш, но от мерак е възможно да се прежали в началото, а после да си бие главата.
Отделно да споделя моя опит с малките мотори. Преди години ми беше влязло в главата да си купя една малолитражка, да си бръмча с нея. И до ден днешен смятам това за най-голямата ми автогрешка. Гори като ламя, не върви, за изпреварване да не говорим, мъка от всякъдеВъобще си беше голяма грешка.
Не, че те разубеждавам, но Леон ти го е казал точно - 318, 320, че и дизел може с този пробег.
Не сме виждали колата на живо.след работа ще му мислим,понеже колата се намира вав Свиленград. Може да се разходим през уйкенда за оглед. Ама и вав ауто бавария казаха че дизел е по добрия вариант от 1.6 бензин.
- east_warrior
- Потребител
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: 18.02.2014
- Пол: Мъж
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
здравейте колеги,някой може ли да ми помогне като сподели нещо за този индивид http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=5ybkmh
италианка е ,не ми се вижда да е обръщана или греша?и като цяло какво ви е мнението за този двигател?
италианка е ,не ми се вижда да е обръщана или греша?и като цяло какво ви е мнението за този двигател?
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
- kraska
- ентусиаст
-
- Мнения: 1246
- Регистриран на: 2.01.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: -ше G20 320d
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Според мен цената е висока. Километрите са Х2 реално, съдейки по волана, който е малко по-захабен сравнение с моя която е на 250 000км. а е и дизел все пак и то от автокъща. Иначе като оборудване е супер с ксенона, големия борд PDC, 18 джанти и нещо което винаги съм искал панорамния покрив. Ако е свали на 17 и мине диагностика на ДВГ и Турбо аз бих я взел.
Но ми се струва ,че като погледнеш салона на живо може и да се отвратиш. Доста изтрити елементи има и по-волана и по радиото, не ми се вярва кожата да е в добро състояние.
Но ми се струва ,че като погледнеш салона на живо може и да се отвратиш. Доста изтрити елементи има и по-волана и по радиото, не ми се вярва кожата да е в добро състояние.
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Ами на пазара, спрямо филтъра ми, излиза само тази, която показах и ето тази:
http://www.mobile.bg/11386501982732485
Но втората е без стъкления покрив и доста по-скъпа.
Алтернативно е това примерно:
http://www.mobile.bg/21385735416786838
Ама още се чудя кой от двата варианта е по-рентабилния избор.
Може би и двата варианта въобще не са рентабилни.
http://www.mobile.bg/11386501982732485
Но втората е без стъкления покрив и доста по-скъпа.

Алтернативно е това примерно:
http://www.mobile.bg/21385735416786838
Ама още се чудя кой от двата варианта е по-рентабилния избор.

Може би и двата варианта въобще не са рентабилни.

Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
- kraska
- ентусиаст
-
- Мнения: 1246
- Регистриран на: 2.01.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: -ше G20 320d
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Ако държиш на 4х4 защото ще ти се налага да газиш сняг или коловози, определено Х3 е по-добрия вариант, а и тази изглежда супер. Просто 3-те са ниски, просвета им е малко и стърже отдолу доста. 3-та е по-спортна така да се каже. Тази за 26 хил поне история трябва да има за километрите.Иначе 26 хилки .....
- east_warrior
- Потребител
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: 18.02.2014
- Пол: Мъж
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
здравейте колеги някой може ли да каже нещо за тази http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=5yeeww
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
N47 потърси, прочети и помисли дали си заслужава !! толкова пъти е говорено вече за тоя двигател и особено ранните му появи!
- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
JTD написа:Ами на пазара, спрямо филтъра ми, излиза само тази, която показах и ето тази:
http://www.mobile.bg/11386501982732485
Но втората е без стъкления покрив и доста по-скъпа.![]()
Алтернативно е това примерно:
http://www.mobile.bg/21385735416786838
Ама още се чудя кой от двата варианта е по-рентабилния избор.![]()
Може би и двата варианта въобще не са рентабилни.
все пак втората е 3.5д

- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Alexi написа:все пак втората е 3.5д.. аз кола от човек дето не знае какво продава не бих купил ..
Такива, колкото искаш... те си мислят, че 50и е 5.0, а м50д е 5.0 дизел
аман от глупави автоджамбази!
You said: "Time will change!" What if it changes you?
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Мен не ме интересува джамбазина дали е образован или не.
Важното колата да е читава, пък ако ще и ракета да е писал, че продава.
Както се казва не може човек да разбира от абсолютно всичко. Хората продават стотици модели автомобили. Не може да знаеш абсолютно всичко.
За това си имаме и форум, питаме, някой може да види нещо, което друг не може. Да не се захващаме, че колата била 3 литрова, а не 3.5.
Да, по принцип държа на 4х4, но не се катеря постоянно по баири, коловози и лоши пътища. Даже в 90% от времето колата ще си се кара по асфалт.
Просто искам да карам лек автомобил, но вдигнат, точно заради 10-те процента, когато мога да мина през някой бордюр. А не искам "джип". Дразни ме шума, клатенето и т.н. За това аз имам фаворит - Х1, защото е точно това - лек автомобил, но леко по-висок. Но финансово не съм пораснал. Иначе мога да го изчакам да стане на 10 години, за да си задоволя желанието.
То и Х3-ката е почти лек автомобил - ни щъркел, ни жаба.
За това ако някой има и мнение по въпроса - главно за здравина между едно Е91 и Х3, то нека драсне 2-3 реда, ако реши за необходимо.
Благодаря.
Важното колата да е читава, пък ако ще и ракета да е писал, че продава.

Както се казва не може човек да разбира от абсолютно всичко. Хората продават стотици модели автомобили. Не може да знаеш абсолютно всичко.
За това си имаме и форум, питаме, някой може да види нещо, което друг не може. Да не се захващаме, че колата била 3 литрова, а не 3.5.

Да, по принцип държа на 4х4, но не се катеря постоянно по баири, коловози и лоши пътища. Даже в 90% от времето колата ще си се кара по асфалт.
Просто искам да карам лек автомобил, но вдигнат, точно заради 10-те процента, когато мога да мина през някой бордюр. А не искам "джип". Дразни ме шума, клатенето и т.н. За това аз имам фаворит - Х1, защото е точно това - лек автомобил, но леко по-висок. Но финансово не съм пораснал. Иначе мога да го изчакам да стане на 10 години, за да си задоволя желанието.

То и Х3-ката е почти лек автомобил - ни щъркел, ни жаба.

За това ако някой има и мнение по въпроса - главно за здравина между едно Е91 и Х3, то нека драсне 2-3 реда, ако реши за необходимо.
Благодаря.
Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани