Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
geforcer написа:Здравейте, колеги, оглеждам се за хубаво е92 4х4. Сумата която съм готов да отделя за автомобила е до 22 хил.
Какво смятате за тези екземпляри? Имате ли някакви наблюдения върху тях или търговците им?
http://www.mobile.bg/11481258490844418
http://www.mobile.bg/11489595121222608
Първата , АКО годината е тази и АКО няма дефекти при прегледа е общо взето максимално добър избор за ценовият ти диапазон.
Втората не ходи да я гледаш изобщо:
-префейс фарове на УЖ фейслифт кола ? Ето така изглежда фара на фейса :
-20к за Е92 2011 реална година ? Най-вероятно лъжат здраво с годината и само са сложили грозната фейс броня + стопове
-20ката е слаба за купе , шансовете да съжаляваш много скоро след покупката са високи.
- Х дрийф на двайска ще е тегаво.
- Навито не е включено , което винаги е потенциална възможност да счупено/неработещо/неъпдейтнато и да го скриват от неопитен клиент.
Доколкото изборът ти да търсиш Е92 X-drive , не се шашкай от отговорите. Тука сме маняци повечето и признаваме само задното

Ако това ти трябва ( държиш да я караш целогодишно и/или не можеш/не искаш да се учиш да караш задно) решението ти е логично + тва градско с ремап ще издухваш коли на задно със значително повече коне на старта

Последна промяна Alek_SV на 31 Мар 2017, 10:24, променена общо 1 път
- stocky
- ентусиаст
-
- Мнения: 906
- Регистриран на: 14.05.2010
- Местоположение: Пловдив, България
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E82, E83, E92, F02
- Мечтае да кара: Saab Viggen 2.3T
- Детайли за колата: BMW X3 E83 LCI MY'08; 2.0d 177bhp, steptronic.
BMW 120d E82 MY'08; 2.0d 220bhp, steptronic.
BMW 320d E92 LCI MY'12; 2.0d 184bhp, steptronic.
BMW 320i E90 MY'05; 2.0i 150bhp.
BMW 750Ld F02 LCI MY'13; 3.0d 386bhp, steptronic.
BMW 320i E36 MY'96; 2.0i 150bhp.
BMW 118d F21 MY'13; 2.0d 143bhp.
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Така изглеждат фейсовите фарове за Е92 САМО сако колата е поръчана с LED светлинен пакет. Иначе фарът пак е по-различен от пре-фейс, но е с жълти рингове и обикновен мигач. На втората кола от питането на колегата колата си е с фейсови фарове (пре-фейс не пасват на фейсовата броня така или иначе), но обикновени, а не LED.
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Alek_SV написа:geforcer написа:Доколкото изборът ти да търсиш Е92 X-drive , не се шашкай от отговорите. Тука сме маняци повечето и признаваме само задното
Ако това ти трябва ( държиш да я караш целогодишно и/или не можеш/не искаш да се учиш да караш задно) решението ти е логично + тва градско с ремап ще издухваш коли на задно със значително повече коне на старта
Не съм съгласен с това твърдение - просто купето е доста красиво спрямо седан/комби - когато е Х е висока и се губи от красотата на колата,Х се кара по-трудно от задно и специално Х е доста по-непредвидим от задното,това го казвам на база опит с около 200 000км на задно и близо 60 000 с Хdrive...
Малко ми е като спортно - елегантни маратонки...
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Gqbriel написа:Alek_SV написа:geforcer написа:Доколкото изборът ти да търсиш Е92 X-drive , не се шашкай от отговорите. Тука сме маняци повечето и признаваме само задното
Ако това ти трябва ( държиш да я караш целогодишно и/или не можеш/не искаш да се учиш да караш задно) решението ти е логично + тва градско с ремап ще издухваш коли на задно със значително повече коне на старта
Не съм съгласен с това твърдение - просто купето е доста красиво спрямо седан/комби - когато е Х е висока и се губи от красотата на колата,Х се кара по-трудно от задно и специално Х е доста по-непредвидим от задното,това го казвам на база опит с около 200 000км на задно и близо 60 000 с Хdrive...
Малко ми е като спортно - елегантни маратонки...
Е чак пък да се кара по-трудно, надали. Може би ако я караш спортно, да е по-непредвидимо с Х-а как ще реагира, но за нормално каране просто няма как...
- DigitalExile
- ентусиаст
-
- Мнения: 916
- Регистриран на: 14.07.2013
- Местоположение: ул. дупка 1
- Кара: S LINE PLUS
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
За нормално каране аз не намирам никаква разлика, за спортно двете коли като поведение нямат нищо общо. Не бих казал,че едното е по лошо просто е по различно. Всяко нещо си има плюсове и минуси принципно не съм голям фен на X, но по стечение на обстоятелствата карам Х в момента, честно казано не съм някъв дрифтър и задното не ми липсва особено, а пък за старт от място Х-а се справя в пъти по добре което е напълно нормално, според мен минусите са по високия разход и теглото на колата съответно и вървежа страда.
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
stocky написа:Така изглеждат фейсовите фарове за Е92 САМО сако колата е поръчана с LED светлинен пакет. Иначе фарът пак е по-различен от пре-фейс, но е с жълти рингове и обикновен мигач. На втората кола от питането на колегата колата си е с фейсови фарове (пре-фейс не пасват на фейсовата броня така или иначе), но обикновени, а не LED.
Колега аз фейслифт купе без LED мигачи във фара не съм виждал, честно казано. Също и със жълти рингове, при LCI светят бяло. Тези фарове от обявата ми мязат на някакво DEPO или друга алтернатива, но не и оригинални.
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Gqbriel написа:Alek_SV написа:geforcer написа:Доколкото изборът ти да търсиш Е92 X-drive , не се шашкай от отговорите. Тука сме маняци повечето и признаваме само задното
Ако това ти трябва ( държиш да я караш целогодишно и/или не можеш/не искаш да се учиш да караш задно) решението ти е логично + тва градско с ремап ще издухваш коли на задно със значително повече коне на старта
Не съм съгласен с това твърдение - просто купето е доста красиво спрямо седан/комби - когато е Х е висока и се губи от красотата на колата,Х се кара по-трудно от задно и специално Х е доста по-непредвидим от задното,това го казвам на база опит с около 200 000км на задно и близо 60 000 с Хdrive...
Малко ми е като спортно - елегантни маратонки...
Мнението ти просто показва ,че имаш опит и знае какво става когато натискаш до макс една кола със задно и една с задвижване на двата моста.
99% от хората не знаят и не искат да знаят каква е разликата между двете на лимита затова "залагат на сигурно" и взимат Xdrive , за да нямат "проблеми зимата"
Колкото до фаровете и аз не съм виждал фейслифт с такива и стоят много странно , ама Стокито щом казва разчитам ,че знае какво говори.
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
dextuar написа:Gqbriel написа:Alek_SV написа:geforcer написа:Доколкото изборът ти да търсиш Е92 X-drive , не се шашкай от отговорите. Тука сме маняци повечето и признаваме само задното
Ако това ти трябва ( държиш да я караш целогодишно и/или не можеш/не искаш да се учиш да караш задно) решението ти е логично + тва градско с ремап ще издухваш коли на задно със значително повече коне на старта
Не съм съгласен с това твърдение - просто купето е доста красиво спрямо седан/комби - когато е Х е висока и се губи от красотата на колата,Х се кара по-трудно от задно и специално Х е доста по-непредвидим от задното,това го казвам на база опит с около 200 000км на задно и близо 60 000 с Хdrive...
Малко ми е като спортно - елегантни маратонки...
Е чак пък да се кара по-трудно, надали. Може би ако я караш спортно, да е по-непредвидимо с Х-а как ще реагира, но за нормално каране просто няма как...
Е то за нормално каране направо и на сухо и ферари не е по-различно...само,че както си мислиш,че няма как (нека да имам 60к и да знам как) от нищо може да стане нещо

@Alek_SV - не е нужно да е на лимита за да я разбереш как недозавиването е много по-опасно от презавиването

В града разбира се Х-а е кола за всякакви условия,има доста потенциал ,но всички зависи от задкормилното устройство..
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- stocky
- ентусиаст
-
- Мнения: 906
- Регистриран на: 14.05.2010
- Местоположение: Пловдив, България
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E82, E83, E92, F02
- Мечтае да кара: Saab Viggen 2.3T
- Детайли за колата: BMW X3 E83 LCI MY'08; 2.0d 177bhp, steptronic.
BMW 120d E82 MY'08; 2.0d 220bhp, steptronic.
BMW 320d E92 LCI MY'12; 2.0d 184bhp, steptronic.
BMW 320i E90 MY'05; 2.0i 150bhp.
BMW 750Ld F02 LCI MY'13; 3.0d 386bhp, steptronic.
BMW 320i E36 MY'96; 2.0i 150bhp.
BMW 118d F21 MY'13; 2.0d 143bhp.
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Относно Е92 LCI - по-често съм виждал такива без LED пакета, които са си с обикновен мигач и жълти рингове
. Ако са с Мпакет(за разлика от Е90 изглежда еднакво за pre-LCI/LCI, но не е съвместим) и не ги видиш отзад и не обърнеш внимание на огледалата - спопкойно можеш да ги объркаш с pre-LCI. Не мога да гарантирам, че тези от снимката са си оригиналните, а не реплики, но ако колата не е поръчана с LED пакет - изглеждат по точно този начин. При стоповете мисля, че няма разлика и че винаги са си LED. Фаровете за Е92LCI са 4 вида - обикновен/адаптивен ксенон съответно с/без LED light elements (така се води екстрата за белите LED дневни и LED мигача).

- bai_ILIA
- ентусиаст
-
- Мнения: 1232
- Регистриран на: 6.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
- Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
b00st написа:stocky написа:Така изглеждат фейсовите фарове за Е92 САМО сако колата е поръчана с LED светлинен пакет. Иначе фарът пак е по-различен от пре-фейс, но е с жълти рингове и обикновен мигач. На втората кола от питането на колегата колата си е с фейсови фарове (пре-фейс не пасват на фейсовата броня така или иначе), но обикновени, а не LED.
Колега аз фейслифт купе без LED мигачи във фара не съм виждал, честно казано. Също и със жълти рингове, при LCI светят бяло. Тези фарове от обявата ми мязат на някакво DEPO или друга алтернатива, но не и оригинални.
аз съм виждал 2-3 точно с тези фарове и предна броня. Просто не са заредени и може и без фарове, както като е М Пакет често има повече екстри. Още повече ниаккъв шанс да не е фейс с 184 коня новото моторче...
"Чемодан, вокзал, Москва"
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Благодаря на всички за отговорите!
Като цяло не ме притеснява задното, последните 6год. карам Lexus IS(156HP) на задно, така, че разбирам страстта ви донякъде.
Рядко съм имал проблеми на сняг и то при непочистени междублокови простанства.
Все пак не съм някакъв запален дрифтър и гледам на 4х4 по-скоро като на екстра в момента. Да очаквам ли някаква по-сериозна поддръжка(финансова) на xDrive в сравнение със задното ?
Може би сте прави, че с 2-ка мотора, колата може и да е малко "спъната". Това обаче смятам да го преценя на място.
По-скоро ме притесява факта, че не съм имал дизелов автомобил досега. Имам леки притеснения да не се наградя с нещо проблемно
Мисля все пак да мръдна уикенда до горубленската 320-ка. Най-малкото да я огледам и да се поизлъжем(първоаприлски) с човека от къщата
Като цяло ще се ползва за ежедневна градска кола. Иска ми се да не е някой "изтормозен" автомобил.
Ако и вие имате някакви добри предложения в този ценови диапазон, ще се радвам да ги споделите.
Като цяло не ме притеснява задното, последните 6год. карам Lexus IS(156HP) на задно, така, че разбирам страстта ви донякъде.
Рядко съм имал проблеми на сняг и то при непочистени междублокови простанства.
Все пак не съм някакъв запален дрифтър и гледам на 4х4 по-скоро като на екстра в момента. Да очаквам ли някаква по-сериозна поддръжка(финансова) на xDrive в сравнение със задното ?
Може би сте прави, че с 2-ка мотора, колата може и да е малко "спъната". Това обаче смятам да го преценя на място.
По-скоро ме притесява факта, че не съм имал дизелов автомобил досега. Имам леки притеснения да не се наградя с нещо проблемно

Мисля все пак да мръдна уикенда до горубленската 320-ка. Най-малкото да я огледам и да се поизлъжем(първоаприлски) с човека от къщата

Като цяло ще се ползва за ежедневна градска кола. Иска ми се да не е някой "изтормозен" автомобил.
Ако и вие имате някакви добри предложения в този ценови диапазон, ще се радвам да ги споделите.
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
тука винаги ли като се гледа кола предимно с дизел а не 335 i водещо словосъчетание е " след ремап " ? едва ли хората си купуват коли за да се състезават ... 47 цата си е добре за нуждите просто тегавото е че малко трудно може би ше се ПРЕ - продава
не карай по-бързо ............ отколкото твоят ангел може да лети
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
geforcer написа:Благодаря на всички за отговорите!
Като цяло не ме притеснява задното, последните 6год. карам Lexus IS(156HP) на задно, така, че разбирам страстта ви донякъде.
Рядко съм имал проблеми на сняг и то при непочистени междублокови простанства.
Все пак не съм някакъв запален дрифтър и гледам на 4х4 по-скоро като на екстра в момента. Да очаквам ли някаква по-сериозна поддръжка(финансова) на xDrive в сравнение със задното ?
Може би сте прави, че с 2-ка мотора, колата може и да е малко "спъната". Това обаче смятам да го преценя на място.
По-скоро ме притесява факта, че не съм имал дизелов автомобил досега. Имам леки притеснения да не се наградя с нещо проблемно
Мисля все пак да мръдна уикенда до горубленската 320-ка. Най-малкото да я огледам и да се поизлъжем(първоаприлски) с човека от къщата
Като цяло ще се ползва за ежедневна градска кола. Иска ми се да не е някой "изтормозен" автомобил.
Ако и вие имате някакви добри предложения в този ценови диапазон, ще се радвам да ги споделите.
Поддръжката на Х-а е някой тампон отгоре и масло на предния диф,от там нататък проблемните неща са 2 раздатка и ел.мотор - никаква друга разлика,но тези двете могат да са сериозни цифри после
Sent from my iPad using Tapatalk
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
На моторчето доколкото знам само едно пластмасово зъбно колело се преебава, като ремонтът не е чак толкова скъп.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани