Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- Bavareca90
- Потребител
-
- Мнения: 44
- Регистриран на: 10.01.2016
- Пол: Мъж
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
katronski_br написа:И ако е имала удар какво??? Ние българите предпочитаме ръждясали калници. Ако е чукната и са сменени старите ламарини с чисто нови, още по-добре според мен, Предпочитам кола със сменени с нови части от колкото стари. Моята претърпя удар от ляво (една заплесната мадама с един Сеат Леон забравила да се огледа и ме нахака в левите врати. Застраховката ми покри щетите и сега колата ми има две чисто нови врати. За мен тов е предимство а не недостатък. Де да можеше да ми сменят и другите две врати...... Просто трябва да се напасне цвта и толкоз.
Как така твойта застраховка, не би ли трябвало неината гражданска да поеме щетите???
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Bavareca90 написа:katronski_br написа:И ако е имала удар какво??? Ние българите предпочитаме ръждясали калници. Ако е чукната и са сменени старите ламарини с чисто нови, още по-добре според мен, Предпочитам кола със сменени с нови части от колкото стари. Моята претърпя удар от ляво (една заплесната мадама с един Сеат Леон забравила да се огледа и ме нахака в левите врати. Застраховката ми покри щетите и сега колата ми има две чисто нови врати. За мен тов е предимство а не недостатък. Де да можеше да ми сменят и другите две врати...... Просто трябва да се напасне цвта и толкоз.
Как така твойта застраховка, не би ли трябвало неината гражданска да поеме щетите???
Най добрия вариянт,който застрахователите обичат е отиваш да завеждаш по каско,НО с протокол и те си смукват от другя (виновния)застраховател,аз правя така всеки път,когато е можело.
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
То проблема не е в частите, ми в майсторлъка. В БГ масово и едно елементарно нещо не могат да ти го направят като хората. С Е36цата за 8 години се нагледах на майстори, по официални и неофициални сервизи - единия го мързи, другия ръцете му заврени в гъзягата, третия пък несериозен, четвъртия се учи на колата ти и т.н.
Така, че колкото и да е калпаво боядисана в Германия пак ще е далеч по-добре от правена тука.
Така, че колкото и да е калпаво боядисана в Германия пак ще е далеч по-добре от правена тука.
- ceno83
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 512
- Регистриран на: 5.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ 320D 2001
- Мечтае да кара: M Power
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Днес се спрах на нова обява, която ми изглежда по оферта:
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... eNumber=5#
Какво мислите за тази?
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... eNumber=5#
Какво мислите за тази?
,,Болката от сполетялото ни нещастие се дължи не на самото събитие,а на нашата оценка за него.А тъкмо нея ние можем да променим във всеки един момент."
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
ceno83 написа:Днес се спрах на нова обява, която ми изглежда по оферта:
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... eNumber=5#
Какво мислите за тази?
Ужасен двигател, никакви екстри по-добре се насочи на префейс за малко по-малко пари, но по-прлично оборудван
- awful
- ентусиаст
-
- Мнения: 1243
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xD LCI 2014
- Мечтае да кара: само BMW
- Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
ceno83 написа:Днес се спрах на нова обява, която ми изглежда по оферта:
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... eNumber=5#
Какво мислите за тази?
BMW със тазове това да не е фиат

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Чудна си е колата за тия пари. Това е LCI на 87000км и ако са реални е повече от прекрасно. Има парктроник, ксенон, стойки за чаши, което си е екстра при Е90. Не е фулл макс, но джанти се купуват и колата става приятна.
Ти цел живот лета джанта ли караш и това ли е най-обстойния коментар за обявата? Или Фиатите са проблем? Специално за теб:
1 брой таз

1 брой тас

awful написа:ceno83 написа:Днес се спрах на нова обява, която ми изглежда по оферта:
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... eNumber=5#
Какво мислите за тази?
BMW със тазове това да не е фиат
Ти цел живот лета джанта ли караш и това ли е най-обстойния коментар за обявата? Или Фиатите са проблем? Специално за теб:
1 брой таз

1 брой тас

- ceno83
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 512
- Регистриран на: 5.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ 320D 2001
- Мечтае да кара: M Power
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Може ли някой да обобщи кои двигатели са най-добри за префейс и за фейс ? Кое ще е най-оптимално да се купи ? Може и дизел да е.
,,Болката от сполетялото ни нещастие се дължи не на самото събитие,а на нашата оценка за него.А тъкмо нея ние можем да променим във всеки един момент."
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
ceno83 написа:Може ли някой да обобщи кои двигатели са най-добри за префейс и за фейс ? Кое ще е най-оптимално да се купи ? Може и дизел да е.
Понятието добри/лоши е малко разтегливо...отделно ценовата разлика дори при малките мотори бензин/дизел въобще не е малка,ако се гледат наистина поддържани коли на под 200 000км с добър набор от екстри.
Като цяло от преди фейса май по-добър и по-малко проблеми с оглед на разтягането на веригата е 163кс,177кс въобще не е лош и ако се вложат средства при закупуването (ако не се сменяни проблемните неща) също няма да има проблем.
Основите болки на дизела са почти еднакви при всички марки по един или друг начин...най-малкото са изосващите се части/арегати.
При бензините 4цил мотори сравнително нямат проблеми преди фейслифта,6аците си имат своите болежки и понякога не са от най-евтините,335 в двата вариянта на гориво не говорим,там нещата са много различни ..
Основното е по-скоро избора на автомобил и евентуалния компромис ,който съществува понякога по-малко екстри но по-малко реални км срещу натруфена такава с неясна история.Също така,за мен цените на бъгларския пазар са неадекватни доста често,отделно 99% няма дизел под 350 000км на цена 1/2 от тази която е в западна европа (изключвам Италия)..нереално е някой да си мисли,че ще вземе кола на 150 000км за 6к евр когато същата ,която има документи и реален пробег на цена от поне 4к евр отгоре...
Разбира се,цената Не винаги е критерий ..
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- FE LIPE
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 310
- Регистриран на: 2.02.2008
- Местоположение: гр.Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: E90 320i 150 к.с. N46B20B
- Детайли за колата: arctic metallic
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Понятието добри/лоши е малко разтегливо...отделно ценовата разлика дори при малките мотори бензин/дизел въобще не е малка,ако се гледат наистина поддържани коли на под 200 000км с добър набор от екстри.
Като цяло от преди фейса май по-добър и по-малко проблеми с оглед на разтягането на веригата е 163кс,177кс въобще не е лош и ако се вложат средства при закупуването (ако не се сменяни проблемните неща) също няма да има проблем.
Основите болки на дизела са почти еднакви при всички марки по един или друг начин...най-малкото са изосващите се части/арегати.
При бензините 4цил мотори сравнително нямат проблеми преди фейслифта,6аците си имат своите болежки и понякога не са от най-евтините,335 в двата вариянта на гориво не говорим,там нещата са много различни ..
Основното е по-скоро избора на автомобил и евентуалния компромис ,който съществува понякога по-малко екстри но по-малко реални км срещу натруфена такава с неясна история.Също така,за мен цените на бъгларския пазар са неадекватни доста често,отделно 99% няма дизел под 350 000км на цена 1/2 от тази която е в западна европа (изключвам Италия)..нереално е някой да си мисли,че ще вземе кола на 150 000км за 6к евр когато същата ,която има документи и реален пробег на цена от поне 4к евр отгоре...
Разбира се,цената Не винаги е критерий ..
Извинявам се за цитата ,но все едно аз съм го писал,аз заложих на малък бензинов, почти без екстри,но на малко километри и не съжалявам изобщо,само наливам бензин и карам,опарих се от предната дизелова с много екстри,но на 300 000 км,тя си беше каца без дъно,колкото и да наливаш не се вижда края

- ceno83
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 512
- Регистриран на: 5.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ 320D 2001
- Мечтае да кара: M Power
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Ами освен да се ориентирам към бензин 1,6 с нормални екстри и сервизна история ? Нещо като това:
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... geNumber=1
И още един въпрос много ли е зле 1,8 бензин ?
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... geNumber=1

,,Болката от сполетялото ни нещастие се дължи не на самото събитие,а на нашата оценка за него.А тъкмо нея ние можем да променим във всеки един момент."
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
FE LIPE написа:Понятието добри/лоши е малко разтегливо...отделно ценовата разлика дори при малките мотори бензин/дизел въобще не е малка,ако се гледат наистина поддържани коли на под 200 000км с добър набор от екстри.
Като цяло от преди фейса май по-добър и по-малко проблеми с оглед на разтягането на веригата е 163кс,177кс въобще не е лош и ако се вложат средства при закупуването (ако не се сменяни проблемните неща) също няма да има проблем.
Основите болки на дизела са почти еднакви при всички марки по един или друг начин...най-малкото са изосващите се части/арегати.
При бензините 4цил мотори сравнително нямат проблеми преди фейслифта,6аците си имат своите болежки и понякога не са от най-евтините,335 в двата вариянта на гориво не говорим,там нещата са много различни ..
Основното е по-скоро избора на автомобил и евентуалния компромис ,който съществува понякога по-малко екстри но по-малко реални км срещу натруфена такава с неясна история.Също така,за мен цените на бъгларския пазар са неадекватни доста често,отделно 99% няма дизел под 350 000км на цена 1/2 от тази която е в западна европа (изключвам Италия)..нереално е някой да си мисли,че ще вземе кола на 150 000км за 6к евр когато същата ,която има документи и реален пробег на цена от поне 4к евр отгоре...
Разбира се,цената Не винаги е критерий ..
Извинявам се за цитата ,но все едно аз съм го писал,аз заложих на малък бензинов, почти без екстри,но на малко километри и не съжалявам изобщо,само наливам бензин и карам,опарих се от предната дизелова с много екстри,но на 300 000 км,тя си беше каца без дъно,колкото и да наливаш не се вижда края
Поправи ме ако не греша ама си имаш мини драми с твоя малък бензин - да не говорим за абсурдния разход на масло. И въпреки това за другия колега просто избягвай 1.8 двигателя

- katronski_br
- ентусиаст
-
- Мнения: 857
- Регистриран на: 9.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: с кеф...
- Мечтае да кара: МИГ29
- Детайли за колата: Е90 бензин 129 к.с. 2007.
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Bavareca90 написа:katronski_br написа:И ако е имала удар какво??? Ние българите предпочитаме ръждясали калници. Ако е чукната и са сменени старите ламарини с чисто нови, още по-добре според мен, Предпочитам кола със сменени с нови части от колкото стари. Моята претърпя удар от ляво (една заплесната мадама с един Сеат Леон забравила да се огледа и ме нахака в левите врати. Застраховката ми покри щетите и сега колата ми има две чисто нови врати. За мен тов е предимство а не недостатък. Де да можеше да ми сменят и другите две врати...... Просто трябва да се напасне цвта и толкоз.
Как така твойта застраховка, не би ли трябвало неината гражданска да поеме щетите???
да, нейната застрахователна компания пое щетите по моята кола.
В началото бе самолетен двигател..... и Господ каза: ''Нека бъде BMW''
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Мисля, че са стандартните, просто част от задните са облепени с червено фолио

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани