Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 44
Регистриран на: 10.01.2016
Пол: Мъж

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Bavareca90 » 06 Фев 2016, 21:16

katronski_br написа:И ако е имала удар какво??? Ние българите предпочитаме ръждясали калници. Ако е чукната и са сменени старите ламарини с чисто нови, още по-добре според мен, Предпочитам кола със сменени с нови части от колкото стари. Моята претърпя удар от ляво (една заплесната мадама с един Сеат Леон забравила да се огледа и ме нахака в левите врати. Застраховката ми покри щетите и сега колата ми има две чисто нови врати. За мен тов е предимство а не недостатък. Де да можеше да ми сменят и другите две врати...... Просто трябва да се напасне цвта и толкоз.

Как така твойта застраховка, не би ли трябвало неината гражданска да поеме щетите???

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Gqbriel » 06 Фев 2016, 21:34

Bavareca90 написа:
katronski_br написа:И ако е имала удар какво??? Ние българите предпочитаме ръждясали калници. Ако е чукната и са сменени старите ламарини с чисто нови, още по-добре според мен, Предпочитам кола със сменени с нови части от колкото стари. Моята претърпя удар от ляво (една заплесната мадама с един Сеат Леон забравила да се огледа и ме нахака в левите врати. Застраховката ми покри щетите и сега колата ми има две чисто нови врати. За мен тов е предимство а не недостатък. Де да можеше да ми сменят и другите две врати...... Просто трябва да се напасне цвта и толкоз.

Как така твойта застраховка, не би ли трябвало неината гражданска да поеме щетите???

Най добрия вариянт,който застрахователите обичат е отиваш да завеждаш по каско,НО с протокол и те си смукват от другя (виновния)застраховател,аз правя така всеки път,когато е можело.
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от b00st » 06 Фев 2016, 21:44

То проблема не е в частите, ми в майсторлъка. В БГ масово и едно елементарно нещо не могат да ти го направят като хората. С Е36цата за 8 години се нагледах на майстори, по официални и неофициални сервизи - единия го мързи, другия ръцете му заврени в гъзягата, третия пък несериозен, четвъртия се учи на колата ти и т.н.
Така, че колкото и да е калпаво боядисана в Германия пак ще е далеч по-добре от правена тука.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 512
Регистриран на: 5.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: БМВ 320D 2001
Мечтае да кара: M Power

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от ceno83 » 06 Фев 2016, 22:43

Днес се спрах на нова обява, която ми изглежда по оферта:
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... eNumber=5#

Какво мислите за тази?
,,Болката от сполетялото ни нещастие се дължи не на самото събитие,а на нашата оценка за него.А тъкмо нея ние можем да променим във всеки един момент."

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3646
Регистриран на: 15.01.2012
Кара: BMW F10 530d 12'
Мечтае да кара: G30 530d

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Taruno » 06 Фев 2016, 22:45

ceno83 написа:Днес се спрах на нова обява, която ми изглежда по оферта:
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... eNumber=5#

Какво мислите за тази?


Ужасен двигател, никакви екстри по-добре се насочи на префейс за малко по-малко пари, но по-прлично оборудван

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1243
Регистриран на: 6.01.2013
Пол: Мъж
Кара: F11 530xD LCI 2014
Мечтае да кара: само BMW
Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от awful » 06 Фев 2016, 23:07

ceno83 написа:Днес се спрах на нова обява, която ми изглежда по оферта:
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... eNumber=5#

Какво мислите за тази?


BMW със тазове това да не е фиат :mhihi:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 93
Регистриран на: 14.11.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от ShoxXx » 07 Фев 2016, 2:34

Чудна си е колата за тия пари. Това е LCI на 87000км и ако са реални е повече от прекрасно. Има парктроник, ксенон, стойки за чаши, което си е екстра при Е90. Не е фулл макс, но джанти се купуват и колата става приятна.

awful написа:
ceno83 написа:Днес се спрах на нова обява, която ми изглежда по оферта:
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... eNumber=5#

Какво мислите за тази?


BMW със тазове това да не е фиат :mhihi:


Ти цел живот лета джанта ли караш и това ли е най-обстойния коментар за обявата? Или Фиатите са проблем? Специално за теб:

1 брой таз

Изображение

1 брой тас

Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 512
Регистриран на: 5.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: БМВ 320D 2001
Мечтае да кара: M Power

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от ceno83 » 07 Фев 2016, 10:55

Може ли някой да обобщи кои двигатели са най-добри за префейс и за фейс ? Кое ще е най-оптимално да се купи ? Може и дизел да е.
,,Болката от сполетялото ни нещастие се дължи не на самото събитие,а на нашата оценка за него.А тъкмо нея ние можем да променим във всеки един момент."

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Gqbriel » 07 Фев 2016, 11:01

ceno83 написа:Може ли някой да обобщи кои двигатели са най-добри за префейс и за фейс ? Кое ще е най-оптимално да се купи ? Може и дизел да е.

Понятието добри/лоши е малко разтегливо...отделно ценовата разлика дори при малките мотори бензин/дизел въобще не е малка,ако се гледат наистина поддържани коли на под 200 000км с добър набор от екстри.
Като цяло от преди фейса май по-добър и по-малко проблеми с оглед на разтягането на веригата е 163кс,177кс въобще не е лош и ако се вложат средства при закупуването (ако не се сменяни проблемните неща) също няма да има проблем.
Основите болки на дизела са почти еднакви при всички марки по един или друг начин...най-малкото са изосващите се части/арегати.
При бензините 4цил мотори сравнително нямат проблеми преди фейслифта,6аците си имат своите болежки и понякога не са от най-евтините,335 в двата вариянта на гориво не говорим,там нещата са много различни ..

Основното е по-скоро избора на автомобил и евентуалния компромис ,който съществува понякога по-малко екстри но по-малко реални км срещу натруфена такава с неясна история.Също така,за мен цените на бъгларския пазар са неадекватни доста често,отделно 99% няма дизел под 350 000км на цена 1/2 от тази която е в западна европа (изключвам Италия)..нереално е някой да си мисли,че ще вземе кола на 150 000км за 6к евр когато същата ,която има документи и реален пробег на цена от поне 4к евр отгоре...
Разбира се,цената Не винаги е критерий ..
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 565
Регистриран на: 4.10.2011
Пол: Мъж
Кара: F31 328i

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от exc » 07 Фев 2016, 11:59

Мнение за тази?
http://www.cars.bg/c1437585
Съществува ли такъв заден стоп при Е90?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 310
Регистриран на: 2.02.2008
Местоположение: гр.Асеновград
Пол: Мъж
Кара: E90 320i 150 к.с. N46B20B
Детайли за колата: arctic metallic

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от FE LIPE » 07 Фев 2016, 12:53

Понятието добри/лоши е малко разтегливо...отделно ценовата разлика дори при малките мотори бензин/дизел въобще не е малка,ако се гледат наистина поддържани коли на под 200 000км с добър набор от екстри.
Като цяло от преди фейса май по-добър и по-малко проблеми с оглед на разтягането на веригата е 163кс,177кс въобще не е лош и ако се вложат средства при закупуването (ако не се сменяни проблемните неща) също няма да има проблем.
Основите болки на дизела са почти еднакви при всички марки по един или друг начин...най-малкото са изосващите се части/арегати.
При бензините 4цил мотори сравнително нямат проблеми преди фейслифта,6аците си имат своите болежки и понякога не са от най-евтините,335 в двата вариянта на гориво не говорим,там нещата са много различни ..

Основното е по-скоро избора на автомобил и евентуалния компромис ,който съществува понякога по-малко екстри но по-малко реални км срещу натруфена такава с неясна история.Също така,за мен цените на бъгларския пазар са неадекватни доста често,отделно 99% няма дизел под 350 000км на цена 1/2 от тази която е в западна европа (изключвам Италия)..нереално е някой да си мисли,че ще вземе кола на 150 000км за 6к евр когато същата ,която има документи и реален пробег на цена от поне 4к евр отгоре...
Разбира се,цената Не винаги е критерий ..

Извинявам се за цитата ,но все едно аз съм го писал,аз заложих на малък бензинов, почти без екстри,но на малко километри и не съжалявам изобщо,само наливам бензин и карам,опарих се от предната дизелова с много екстри,но на 300 000 км,тя си беше каца без дъно,колкото и да наливаш не се вижда края :lol:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 512
Регистриран на: 5.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: БМВ 320D 2001
Мечтае да кара: M Power

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от ceno83 » 07 Фев 2016, 14:31

Ами освен да се ориентирам към бензин 1,6 с нормални екстри и сервизна история ? Нещо като това:

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... geNumber=1

:) И още един въпрос много ли е зле 1,8 бензин ?
,,Болката от сполетялото ни нещастие се дължи не на самото събитие,а на нашата оценка за него.А тъкмо нея ние можем да променим във всеки един момент."

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3646
Регистриран на: 15.01.2012
Кара: BMW F10 530d 12'
Мечтае да кара: G30 530d

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Taruno » 07 Фев 2016, 15:42

FE LIPE написа:
Понятието добри/лоши е малко разтегливо...отделно ценовата разлика дори при малките мотори бензин/дизел въобще не е малка,ако се гледат наистина поддържани коли на под 200 000км с добър набор от екстри.
Като цяло от преди фейса май по-добър и по-малко проблеми с оглед на разтягането на веригата е 163кс,177кс въобще не е лош и ако се вложат средства при закупуването (ако не се сменяни проблемните неща) също няма да има проблем.
Основите болки на дизела са почти еднакви при всички марки по един или друг начин...най-малкото са изосващите се части/арегати.
При бензините 4цил мотори сравнително нямат проблеми преди фейслифта,6аците си имат своите болежки и понякога не са от най-евтините,335 в двата вариянта на гориво не говорим,там нещата са много различни ..

Основното е по-скоро избора на автомобил и евентуалния компромис ,който съществува понякога по-малко екстри но по-малко реални км срещу натруфена такава с неясна история.Също така,за мен цените на бъгларския пазар са неадекватни доста често,отделно 99% няма дизел под 350 000км на цена 1/2 от тази която е в западна европа (изключвам Италия)..нереално е някой да си мисли,че ще вземе кола на 150 000км за 6к евр когато същата ,която има документи и реален пробег на цена от поне 4к евр отгоре...
Разбира се,цената Не винаги е критерий ..

Извинявам се за цитата ,но все едно аз съм го писал,аз заложих на малък бензинов, почти без екстри,но на малко километри и не съжалявам изобщо,само наливам бензин и карам,опарих се от предната дизелова с много екстри,но на 300 000 км,тя си беше каца без дъно,колкото и да наливаш не се вижда края :lol:


Поправи ме ако не греша ама си имаш мини драми с твоя малък бензин - да не говорим за абсурдния разход на масло. И въпреки това за другия колега просто избягвай 1.8 двигателя :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 857
Регистриран на: 9.03.2010
Пол: Мъж
Кара: с кеф...
Мечтае да кара: МИГ29
Детайли за колата: Е90 бензин 129 к.с. 2007.

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от katronski_br » 07 Фев 2016, 15:43

Bavareca90 написа:
katronski_br написа:И ако е имала удар какво??? Ние българите предпочитаме ръждясали калници. Ако е чукната и са сменени старите ламарини с чисто нови, още по-добре според мен, Предпочитам кола със сменени с нови части от колкото стари. Моята претърпя удар от ляво (една заплесната мадама с един Сеат Леон забравила да се огледа и ме нахака в левите врати. Застраховката ми покри щетите и сега колата ми има две чисто нови врати. За мен тов е предимство а не недостатък. Де да можеше да ми сменят и другите две врати...... Просто трябва да се напасне цвта и толкоз.

Как така твойта застраховка, не би ли трябвало неината гражданска да поеме щетите???



да, нейната застрахователна компания пое щетите по моята кола.
В началото бе самолетен двигател..... и Господ каза: ''Нека бъде BMW''

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Dextuar » 07 Фев 2016, 15:53

exc написа:Мнение за тази?
http://www.cars.bg/c1437585
Съществува ли такъв заден стоп при Е90?


Мисля, че са стандартните, просто част от задните са облепени с червено фолио ;)

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook