Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- s0me0ne
- Потребител
-
- Мнения: 37
- Регистриран на: 5.05.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: каквото намери
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Taruno написа:Тогава проблема ти е, че търсиш хем мега накипрен екземпляр хем го търсиш за сравнително ниска сума (не е невъзможно, но се приготви за бая търсене)

Бюджета не е лимитиран, но трябва да бъде разумен за екземпляра. Т. е. и 16-18 могат да се дадат, но не за кола 2005 примерно. Оглеждам и Е46 пак някоя специална. Най-голямото ми предимство е, че бърза работа нямам (бързал съм и е погрешно) и че кеша е наличен. Когато - тогава. Искам да ме радва и да е 100% това, което търся без компромис.
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Това е правилната нагласа-поздравявам те за което, с бързане има винаги драма
моята я чаках близо 9 месеца, не съм търсил, но заветното обаждане от моя човек "имам кола точно за теб" отне толкова време

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Един бърз въпрос - дизел, кой да гледам - досега всичките е90 със 163 к.с. двигател които гледах пушат от щеката (вероятно са сдухани) и всички 3.0 дизели работят отлично. Ако гледам 3.0 - до коя година е мотора, на който се ремонтират лесно дюзите и какво да гледам в него за да го позная. Благодаря. Правилно ли съм се насочил към 3.0 дизела или ще се сблъскам с по-висок разход и данък без особен смисъл ...
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12841
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
axlastro написа:Един бърз въпрос - дизел, кой да гледам - досега всичките е90 със 163 к.с. двигател които гледах пушат от щеката (вероятно са сдухани) и всички 3.0 дизели работят отлично. Ако гледам 3.0 - до коя година е мотора, на който се ремонтират лесно дюзите и какво да гледам в него за да го позная. Благодаря. Правилно ли съм се насочил към 3.0 дизела или ще се сблъскам с по-висок разход и данък без особен смисъл ...
Това с пушенето от щеката е някакъв филм за който само ти знаеш.
И дали пуши или излиза по скоро пара от топлината на маслото?
Щото изгорели газове надали има там.
Но там има картерно налягане и като махне щеката то почва да излиза от някъде.
Тези мотори изкарват по 700-800 хиляди без сериозни ремонти, как така ги решавате че са сдухани, без дори да измерите една компресия, направо незнам.
Конкретно по въпроса М57 е по здрав и по ефтин за поддръжка пред N57.

- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
2ката дизел е доста по-здрава от 3ката, независимо, че ти се струва, че работятя отлично, което е нормално 6така е по-мазен с по-малко шум и вибрации, но като почнеш от това, че маслото е повече, трябва да се сменя верига като мине 250к, демфера е по-скъп, дюзите на 235 са пиезо. Изяждат си торк конвертора на около 250к. Та 3ката дизел е малко по-пипкав автомобил (доста е здрав, но 2ката е бетон). 3ката по-лесно си пукат турбо маркучите, но турбото пък е една идея по-здраво(ама маркучите са 400+ лв)
Стандартни проблеми и при двата двигателя са - свещи и реле, термостати.
Стандартни проблеми и при двата двигателя са - свещи и реле, термостати.
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12841
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Че е по скъп за поддръжка съм съгласен, ама да напишеш че М47 е по корав от М57...., нещо си се объркал.
М57 е легендарен мотор, на негова база са изградени всички напомпани дизели на марката и сравнен с конкурентните марки си е направо безпроблемен.
М47 чупи колянов вал чат пат ей така от нищо и в Е46 и в Е90.
Всичко останало им се износва еднакво.
М57 е легендарен мотор, на негова база са изградени всички напомпани дизели на марката и сравнен с конкурентните марки си е направо безпроблемен.
М47 чупи колянов вал чат пат ей така от нищо и в Е46 и в Е90.
Всичко останало им се износва еднакво.


- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
vld написа:Че е по скъп за поддръжка съм съгласен, ама да напишеш че М47 е по корав от М57...., нещо си се объркал.
М57 е легендарен мотор, на негова база са изградени всички напомпани дизели на марката и сравнен с конкурентните марки си е направо безпроблемен.
М47 чупи колянов вал чат пат ей така от нищо и в Е46 и в Е90.
Всичко останало им се износва еднакво.
Чат пат не е от нищо, а най-редовното е от това, че хората им се свиди да си сменят двумасовия маховик на съединителя

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Гледах днес един 2.0 163 к.с. който ми хареса. Гледах и един 177 к.с. на който собственика каза че е сменил веригата. После гледах и един 3.0D ... е не е истина тоя 6так ... Колко струва смяната на веригата му и другите неща. Колата е уж на 218 000 кмет но знаеш ли ... Много ми хареса обаче... Разубедете ме
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Зависи от това колко пътуваш, колко караш градско и какви пари ти се дават за година в поддръжка. Примерно ако ми беше изпаднал хубав 6так щях да го взема, но това е, защото смятам, че нямаше да олекне особено джоба и да си занижавам стандарта на живот заради тъпата кола
(все пак минах от Е61 530 xd, което беше доста по-скъпо за поддръжка от Е90), но ако мислиш, че тези разходи и евентуални ремонти ще нарушат начина ти на живот - според мен си вземи 2.0 дизел и ако толкова умираш да е бърза ремап и става супер според темата на колегите
Примери за 4 цил:
-реле + подгревни свещи на беру са ти около 200 лв
-демферна шайба оригинал 500-600 лв зависи от отстъпките
-масло и филтри без труд с mobil малко под 200 лв.
-накладки и дискове около 15-20% по-евтини от тези на 6така
-разход градско 8-10 в зависимост от стила и града и маршрутите
-разход извънградско 140 на автопилот 5.5
-данък 320 лв
-торк конвертор на около 380-400к - цена със маслото и труда 1000 лв
Примери за 6 цил:
-реле + подгревни свещи на беру са ти около 280 лв
-демферна шайба оригинал 700-900 лв зависи от отстъпките
-масло и филтри без труд с mobil малко под 280 лв.
-накладки и дискове около 15-20% по-скъпи от тези на 4ка
-разход градско 10.5-13 в зависимост от стила и града и маршрутите
-разход извънградско 140 на автопилот 6.5
-данък 470 лв
-торк конвертор на около 220-250к - цена със маслото и труда 1100 лв
-смяна на верига 1000-1200 лв мин. в повечето случаи 1500 лв, скъсана от 3к нагоре
други неща, са примерно имаш две свещи в повече - рядко се намират 6таци на малко км, защото са лакоми в града и си ги зимат за сериозно каране.

Примери за 4 цил:
-реле + подгревни свещи на беру са ти около 200 лв
-демферна шайба оригинал 500-600 лв зависи от отстъпките
-масло и филтри без труд с mobil малко под 200 лв.
-накладки и дискове около 15-20% по-евтини от тези на 6така
-разход градско 8-10 в зависимост от стила и града и маршрутите
-разход извънградско 140 на автопилот 5.5
-данък 320 лв
-торк конвертор на около 380-400к - цена със маслото и труда 1000 лв
Примери за 6 цил:
-реле + подгревни свещи на беру са ти около 280 лв
-демферна шайба оригинал 700-900 лв зависи от отстъпките
-масло и филтри без труд с mobil малко под 280 лв.
-накладки и дискове около 15-20% по-скъпи от тези на 4ка
-разход градско 10.5-13 в зависимост от стила и града и маршрутите
-разход извънградско 140 на автопилот 6.5
-данък 470 лв
-торк конвертор на около 220-250к - цена със маслото и труда 1100 лв
-смяна на верига 1000-1200 лв мин. в повечето случаи 1500 лв, скъсана от 3к нагоре
други неща, са примерно имаш две свещи в повече - рядко се намират 6таци на малко км, защото са лакоми в града и си ги зимат за сериозно каране.
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Цифрата с торк конвертора и веригата бих ги приел, но разхода ще ми идва много - аз доста карам в града... a и ще се изкушавам от време на време да настъпя малко ... този 6-так.
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Bexim написа:Taruno написа:Привидя ми се бежов таван ама си е черен - М пакет дали е оригинал се познава супер бързо
Това казвам и аз. Тази си е явно с истински М-пак. За такова оборудване, аз бих я огледал по-обстойно..
Тези забележки са направо дребни.. Все пак повечето хора забравят, че си купуват коли втора ръка. Нормално е да има степен на амортизация и детайли за боя.![]()
Със сигурност е въртян пробегът, ама може да си види приблизителния.. Поне този мотор си носи на км.
Половината казват М-пак на една предна и една задна броня, което е абсурдно, включително и в момента има една 25-ца пусната тук.. Не е лоша, ама не може да тръбиш М-пакет като просто липсва.
Колега понеже визираш моята кола


Race Chip Ultimate + App control 3.0d 258ксhttps://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=133&t=438448&p=4501949#p4501949
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
julkata1 написа:Колега понеже визираш моята коламоже да коментираме направо какво съм сложил от М-пакета, даже имам и тема за това http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=112&t=378383 Дали е лоша или добра, въпрос на вкус, но мога да каже че е 3ката с най-много екстри на пазара
Колега, за коя обява става на въпрос, искам да видя кои екстри ми липсват

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
axlastro написа:Гледах днес един 2.0 163 к.с. който ми хареса. Гледах и един 177 к.с. на който собственика каза че е сменил веригата. После гледах и един 3.0D ... е не е истина тоя 6так ... Колко струва смяната на веригата му и другите неща. Колата е уж на 218 000 кмет но знаеш ли ... Много ми хареса обаче... Разубедете ме
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
гледа ли 330-та от враца, че се чудя дали да търся човек да ходи да я види?

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
dextuar написа:julkata1 написа:Колега понеже визираш моята коламоже да коментираме направо какво съм сложил от М-пакета, даже имам и тема за това http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=112&t=378383 Дали е лоша или добра, въпрос на вкус, но мога да каже че е 3ката с най-много екстри на пазара
Колега, за коя обява става на въпрос, искам да видя кои екстри ми липсват
Това е, ще ти пратя и вин ако искаш

http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=46&t=407900
Race Chip Ultimate + App control 3.0d 258ксhttps://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=133&t=438448&p=4501949#p4501949
- Bexim
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1849
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20, F82
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
julkata1 написа: Дали е лоша или добра, въпрос на вкус, но мога да каже че е 3ката с най-много екстри на пазара
Знам аз, че ще се видиш

Не съм искал нищо лошо да кажа, даже напротив, кола от мераклия е най-добре да се купува.
Въпреки, че не търсех автомат, ако твоята беше излезнала 2 месеца по-рано - щях да дойда да я видя..

То повече за онази ставаше дума в моя отговор тогава.
Даже гледах твоята тема, когато на 320д-то исках да мятам М-пак и като видях листа просто се отказах..

Хората винаги забравят праговете при М-пакета.. Разликата не е голяма, но я има.

FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани