Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 440
Регистриран на: 28.09.2009
Пол: Мъж
Кара: Колело и B58

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от julkata1 » 09 Май 2016, 14:42

Bexim написа:
julkata1 написа: Дали е лоша или добра, въпрос на вкус, но мога да каже че е 3ката с най-много екстри на пазара 8)


Знам аз, че ще се видиш :smoke:
Не съм искал нищо лошо да кажа, даже напротив, кола от мераклия е най-добре да се купува.
Въпреки, че не търсех автомат, ако твоята беше излезнала 2 месеца по-рано - щях да дойда да я видя.. :yes:
То повече за онази ставаше дума в моя отговор тогава.
Даже гледах твоята тема, когато на 320д-то исках да мятам М-пак и като видях листа просто се отказах.. :angel:

Хората винаги забравят праговете при М-пакета.. Разликата не е голяма, но я има. :bchug:


Мерси колега :bchug: за мен лично М броните и другите М елементи си заслужаваха, кеф цена няма :twisted:

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 9.05.2016
Пол: Мъж

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Karl » 09 Май 2016, 15:53

Колеги, кандидат собственик съм на е91 318д 143 к.с. 2008. http://www.cars.bg/c1640097 Някой да го е гледал? Смятам да бия път от Варна до Дупница. Струва ли си? Благодаря предварително.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3646
Регистриран на: 15.01.2012
Кара: BMW F10 530d 12'
Мечтае да кара: G30 530d

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Taruno » 09 Май 2016, 18:52

Колега внимавай, защото кола 2008ма това НЕ Е, второ 143 к.с. къса верига и е част от проблемите N47, като дори го дават много рисков. Трето вероятността това да е кола със скъсана верига и направена тук е голяма. Кола на 100к за тези пари няма дори и толкова зле оборудвана. Иначе колата изглежда прилично ДПФ-а си е там, волани работи всичко е в нормите.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8377
Регистриран на: 3.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M340i
Мечтае да кара: Калибра
Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от vicho » 09 Май 2016, 20:21

Karl написа:Колеги, кандидат собственик съм на е91 318д 143 к.с. 2008. http://www.cars.bg/c1640097 Някой да го е гледал? Смятам да бия път от Варна до Дупница. Струва ли си? Благодаря предварително.


на въпроса, който си задал, аз отговарям с твърдо НЕ...

при този бюджет търси запазена 320д (163) с екстри :yes:
You said: "Time will change!" What if it changes you?

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 9.05.2016
Пол: Мъж

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Karl » 09 Май 2016, 21:30

За годината - по VIN си излиза такава. Цвят екстри и т.н. Съвети как да проверя веригата?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3646
Регистриран на: 15.01.2012
Кара: BMW F10 530d 12'
Мечтае да кара: G30 530d

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Taruno » 10 Май 2016, 8:54

Точно това е, че няма как да я провериш, ако е пред скъсване ремонта е 2к, защото двигателя се вади, а ако е била скъсана може да се сглобена с части от морги и тогава е страшно.

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12841
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от vld » 10 Май 2016, 9:46

Стига с това вадене на мотора де, сменява се веригата при свалена скоростна кутия, не е нужно да се вади мотора, но трябва да имаш нужните инструменти за процедурата.
То това да не е туарег в10 че за всяка манипулация да се вади мотора.
Сега като я е харесал човека да я взима, аз също не разбирам защо някой би купил кола без хубаво оборудване, като разликата при колите втора ръка не е особенно голяма в цената.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3646
Регистриран на: 15.01.2012
Кара: BMW F10 530d 12'
Мечтае да кара: G30 530d

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Taruno » 10 Май 2016, 10:04

vld написа:Стига с това вадене на мотора де, сменява се веригата при свалена скоростна кутия, не е нужно да се вади мотора, но трябва да имаш нужните инструменти за процедурата.
То това да не е туарег в10 че за всяка манипулация да се вади мотора.
Сега като я е харесал човека да я взима, аз също не разбирам защо някой би купил кола без хубаво оборудване, като разликата при колите втора ръка не е особенно голяма в цената.


Колега ти сменял ли си верига на N47, защото аз съм присъствал на три и е невъзможно през скоростите да се сменят двете верити, банани, обтегачи и зъбчатките, тя горната верига ти е на практика в таблото, а с този двигател половинчати работи не бива :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 343
Регистриран на: 23.10.2008
Местоположение: Казанлък/София
Пол: Мъж
Кара: Ford Galaxy
Мечтае да кара: ///M

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от djvisage » 10 Май 2016, 10:46

Здравейте колеги. Какво мислите за тази кола: http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=ds9uqi
THE POWER IS NOTHING WITHOUT CONTROL!!!

Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10745
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Leon » 10 Май 2016, 12:34

Като изключим нормалните разлики в цвета на боядисаните детайли, колата е хубава.
Never mistake motion for action...

некъв ентусиаст
Аватар
Мнения: 3022
Регистриран на: 28.11.2005
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: ///М3
Мечтае да кара: ///М3

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Гецата » 10 Май 2016, 12:57

Taruno написа:
vld написа:Стига с това вадене на мотора де, сменява се веригата при свалена скоростна кутия, не е нужно да се вади мотора, но трябва да имаш нужните инструменти за процедурата.
То това да не е туарег в10 че за всяка манипулация да се вади мотора.
Сега като я е харесал човека да я взима, аз също не разбирам защо някой би купил кола без хубаво оборудване, като разликата при колите втора ръка не е особенно голяма в цената.


Колега ти сменял ли си верига на N47, защото аз съм присъствал на три и е невъзможно през скоростите да се сменят двете верити, банани, обтегачи и зъбчатките, тя горната верига ти е на практика в таблото, а с този двигател половинчати работи не бива :)

По голям проблем е долната верига защото е под веригата на маслената помпа
а за нея трябва да се свали картера а за него преден мост и т.н. и т.н.
само за протокола Н47 мотор се вади доста лесно :D
Изображение
"90 Е30 316i "95 Е36 318i "00 Е46 320i "88 E30 320i "92 E36 318is''95 Е36///М3 ''92 E30 325i LA ''91 E30 316i ''05 E90 320d ''02 E46 330d ''03 E53 3.0d

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 343
Регистриран на: 23.10.2008
Местоположение: Казанлък/София
Пол: Мъж
Кара: Ford Galaxy
Мечтае да кара: ///M

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от djvisage » 10 Май 2016, 13:11

Leon написа:Като изключим нормалните разлики в цвета на боядисаните детайли, колата е хубава.

Кои детайли са боядисани, че аз не мога да забележа.
THE POWER IS NOTHING WITHOUT CONTROL!!!

Изображение

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12841
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от vld » 10 Май 2016, 14:20

Гецата написа:
Taruno написа:
vld написа:Стига с това вадене на мотора де, сменява се веригата при свалена скоростна кутия, не е нужно да се вади мотора, но трябва да имаш нужните инструменти за процедурата.
То това да не е туарег в10 че за всяка манипулация да се вади мотора.
Сега като я е харесал човека да я взима, аз също не разбирам защо някой би купил кола без хубаво оборудване, като разликата при колите втора ръка не е особенно голяма в цената.


Колега ти сменял ли си верига на N47, защото аз съм присъствал на три и е невъзможно през скоростите да се сменят двете верити, банани, обтегачи и зъбчатките, тя горната верига ти е на практика в таблото, а с този двигател половинчати работи не бива :)

По голям проблем е долната верига защото е под веригата на маслената помпа
а за нея трябва да се свали картера а за него преден мост и т.н. и т.н.
само за протокола Н47 мотор се вади доста лесно :D

Вероятно е по лесно на изваден мотор, но тези пичове го правят без да го свалят:

https://www.youtube.com/watch?v=8Msca5rCJog

както и тези:

https://www.youtube.com/watch?v=0oibYw7E-2g
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 8.05.2016

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от d1mitar » 10 Май 2016, 14:58

врачанското бмв 330xd ще ходя да я гледам близките дни, дано всичко да и е ОК, иначе говорих с човека и уверяваше че това са и реалните километри :)

ако някой има желание или препоръка за сервиз във Враца, нека сподели, аз ще пиша резултатите после


Sent from my iPhone using Tapatalk

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 276
Регистриран на: 24.04.2015
Пол: Мъж
Кара: Е91 163PS 160,8кс 2006
Мечтае да кара: Ф10

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от kvasilev76 » 10 Май 2016, 15:11

djvisage написа:
Leon написа:Като изключим нормалните разлики в цвета на боядисаните детайли, колата е хубава.

Кои детайли са боядисани, че аз не мога да забележа.

Колегата има в педвид предполагам разликата в цвета на двете врати.Но това са съвсем нормални неща за кола втора употреба.Мнооого от колегите във форума които са с каско в последния месец на застраховката тичаме да си оправяме всички драскотинки и почуквания.Просто с този цвят е много трудно и скъпо да стане всичко 6.Колата изглежда доста добре но и цената и го подсказва че трябва да е така.Иди,виж на живо,покарай,виж я в сервиз и тогава вземи решение.От снимки кола трудно се оценява та дори и от хората с опит в този форум(не визирам себе си).Успех

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook