Още коне от 316-ката
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
55 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
Re: Как да „извадим” още 30к.с. за 300лв от 4те цилиндъра н Е46
vitaliss написа:за да неотварям нова тема искам да попитам... вярно ли е че 323и и 320и варвят едно и сащо разликата била минимална??
от личен опит ти казвам база за сравнение между 320 и 323 няма 323-ката си е много по динамична от 320-ката разликата в конете е 20 коня във въртящия момент 60 нютон метра и едни 500 кубика разлика в кубатурата на мотора 323 си е 2.5 все пак а най интересното е че разхода е един и същ даже смея да твърдя че при определни условия 323 е по икономична
Барай шишарката Минкеее ....
- Rundev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 736
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: мадамите да крещят :)
Re: Как да „извадим” още 30к.с. за 300лв от 4те цилиндъра н Е46
Страхотна тема,отдавна чаках точния отговор и за моята 16-ка относно 13-те коня по горе
Браво колега,ще ти пиша по нататък за да те питам нещо.


- Kalinski
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 262
- Регистриран на: 10.10.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 320dA+чип
- Мечтае да кара: черно М6
Re: Как да „извадим” още 30к.с. за 300лв от 4те цилиндъра н Е46
При мен конете от 136 станаха 163 с чипа и разликата е от земята до небето 

- spower
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1504
- Регистриран на: 28.09.2005
- Кара: любимата ни марка да е първа ;)
- Мечтае да кара: римска колесница с М-пакет ;)
Re: Как да „извадим” още 30к.с. за 300лв от 4те цилиндъра н Е46
Kalinski написа:При мен конете от 136 станаха 163 с чипа и разликата е от земята до небето
твойта е дизел колега при дизелити дават около 30% скок в мощността, а при бензина около 10% при чип тунинга
Относно чипването /промяната на софта при м43/ говорих с Жоро Петров /федерацията по драг рейсинг/ и след дълги обяснения и разискване на темата с 2 думи ми каза, че просто не си заслужава да се разбутва софта на е46цата ми, акто в същтото време той си донастройваше софта на мицубишито
беше ми даден прост пример, че от няколко чипнати атносферки на дино теста само единия автомобил е дал повишаване на мощността на колелетата в рамките на 5% като експериментите са правени в Проспийд .... изводите са за вас
Плей листа с видеа за ремонт на BMW Х3 F25:
https://www.youtube.com/playlist?list=P ... A1PWE6WpJt

- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Как да „извадим” още 30к.с. за 300лв от 4те цилиндъра н Е46
Хубаво е, че го спомена това. Много хора си мислят, че атмосферките печелят много от чипването, а истината е, че е по-добре да си сипеш бензин за тези пари 

Si non confectus, non reficiat.
- Next
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1618
- Регистриран на: 1.10.2008
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330D
- Мечтае да кара: ///M power
- Детайли за колата: BMW - Bought My Wife
Re: Как да „извадим” още 30к.с. за 300лв от 4те цилиндъра н Е46
spower написа:Kalinski написа:При мен конете от 136 станаха 163 с чипа и разликата е от земята до небето
твойта е дизел колега при дизелити дават около 30% скок в мощността, а при бензина около 10% при чип тунинга
Относно чипването /промяната на софта при м43/ говорих с Жоро Петров /федерацията по драг рейсинг/ и след дълги обяснения и разискване на темата с 2 думи ми каза, че просто не си заслужава да се разбутва софта на е46цата ми, акто в същтото време той си донастройваше софта на мицубишито
беше ми даден прост пример, че от няколко чипнати атносферки на дино теста само единия автомобил е дал повишаване на мощността на колелетата в рамките на 5% като експериментите са правени в Проспийд .... изводите са за вас
И аз точно това исках да кажа в предните си постове

- kriso85
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4093
- Регистриран на: 28.11.2006
- Местоположение: София/Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
- Мечтае да кара: BMW M
Re: Как да „извадим” още 30к.с. за 300лв от 4те цилиндъра н Е46
Колеги М43 мотора за 300 лв. няма да стана бърз.
Няма да стане дори и колкото 320 бърз (ако тя се брои за такава).
И преди ви казах - карал съм 318ка с шрик вал, спортен интейк, и чип и ви казвам колко вървеше.
Според тунерите беше около 140 коня. Равносметката е над 2000 лв. за 22 коня.
А това с вал от 318 да направиш 316ката 118 к.с. направо го изтрийте, че е смешно.
Отворете реалОЕМ и вижте разликите м/у двата мотора.
Най-лесния тунинг - продажба и още малко пари за 323/328
ПП: ако иска колегата автор на темата след празниците да се разберем да направим една сверка да видим колко върви след промените колата му (мойта е 118 к.с. абсолютно обикновена)
Няма да стане дори и колкото 320 бърз (ако тя се брои за такава).
И преди ви казах - карал съм 318ка с шрик вал, спортен интейк, и чип и ви казвам колко вървеше.
Според тунерите беше около 140 коня. Равносметката е над 2000 лв. за 22 коня.
А това с вал от 318 да направиш 316ката 118 к.с. направо го изтрийте, че е смешно.
Отворете реалОЕМ и вижте разликите м/у двата мотора.
Най-лесния тунинг - продажба и още малко пари за 323/328
ПП: ако иска колегата автор на темата след празниците да се разберем да направим една сверка да видим колко върви след промените колата му (мойта е 118 к.с. абсолютно обикновена)
"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda

- Radichev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 346
- Регистриран на: 5.03.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: по диагонал
- Мечтае да кара: E9 CSL
- Детайли за колата: 2979 cc
Re: Как да „извадим” още 30к.с. за 300лв от 4те цилиндъра н Е46
kriso85 написа:Колеги М43 мотора за 300 лв. няма да стана бърз.
Няма да стане дори и колкото 320 бърз (ако тя се брои за такава).
И преди ви казах - карал съм 318ка с шрик вал, спортен интейк, и чип и ви казвам колко вървеше.
Според тунерите беше около 140 коня. Равносметката е над 2000 лв. за 22 коня.
А това с вал от 318 да направиш 316ката 118 к.с. направо го изтрийте, че е смешно.
Отворете реалОЕМ и вижте разликите м/у двата мотора.
Най-лесния тунинг - продажба и още малко пари за 323/328
ПП: ако иска колегата автор на темата след празниците да се разберем да направим една сверка да видим колко върви след промените колата му (мойта е 118 к.с. абсолютно обикновена)
"А това с вал от 318 да направиш 316ката 118 к.с. направо го изтрийте, че е смешно.
Отворете реалОЕМ и вижте разликите м/у двата мотора."
Тук не съм съгласен с теб колега, отвори и виж - еднакви инжектори, дебитомер, разбира се цялата карантия, бутала и т.н. Разликата е само вала и трансмисията. Компютъра е с друг номер, но това надали е нещо по-различно от софтуер.
Освен това като казваш, че няма смисъл, имаш в предвид, че няма смисъл от 318 да напарвиш 22к.с. за 2000лв., което няма общо с описания от мен случай. Смисъла е ако имаш 316, да направиш "30к.с. за 300лв". Другото е вече набутване на пари и наистина по-добре смени маторя/колата или някакъв вид принудително пълнене, но в крайна сметка не това е идеята на темата ми.
П.П. С удоволствие бих се пуснал да ги видим, тъй като и на мен ми е интересно. Досега съм пробвал само с 320ка М52.
Може и да не умреш богат, но дали ще умреш пич зависи само от теб !


- Rundev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 736
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: мадамите да крещят :)
Re: Как да „извадим” още 30к.с. за 300лв от 4те цилиндъра н Е46
Radichev написа:kriso85 написа:Колеги М43 мотора за 300 лв. няма да стана бърз.
Няма да стане дори и колкото 320 бърз (ако тя се брои за такава).
И преди ви казах - карал съм 318ка с шрик вал, спортен интейк, и чип и ви казвам колко вървеше.
Според тунерите беше около 140 коня. Равносметката е над 2000 лв. за 22 коня.
А това с вал от 318 да направиш 316ката 118 к.с. направо го изтрийте, че е смешно.
Отворете реалОЕМ и вижте разликите м/у двата мотора.
Най-лесния тунинг - продажба и още малко пари за 323/328
ПП: ако иска колегата автор на темата след празниците да се разберем да направим една сверка да видим колко върви след промените колата му (мойта е 118 к.с. абсолютно обикновена)
"А това с вал от 318 да направиш 316ката 118 к.с. направо го изтрийте, че е смешно.
Отворете реалОЕМ и вижте разликите м/у двата мотора."
Тук не съм съгласен с теб колега, отвори и виж - еднакви инжектори, дебитомер, разбира се цялата карантия, бутала и т.н. Разликата е само вала и трансмисията. Компютъра е с друг номер, но това надали е нещо по-различно от софтуер.
Освен това като казваш, че няма смисъл, имаш в предвид, че няма смисъл от 318 да напарвиш 22к.с. за 2000лв., което няма общо с описания от мен случай. Смисъла е ако имаш 316, да направиш "30к.с. за 300лв". Другото е вече набутване на пари и наистина по-добре смени маторя/колата или някакъв вид принудително пълнене, но в крайна сметка не това е идеята на темата ми.
П.П. С удоволствие бих се пуснал да ги видим, тъй като и на мен ми е интересно. Досега съм пробвал само с 320ка М52.
Колега не се ядосвай на тия неверни души


- spower
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1504
- Регистриран на: 28.09.2005
- Кара: любимата ни марка да е първа ;)
- Мечтае да кара: римска колесница с М-пакет ;)
Re: Как да „извадим” още 30к.с. за 300лв от 4те цилиндъра н Е46
и аз тука да споделя за чипа преди 4 дена сложихме 4ип при Лъчо на мойта на компакта е36 316 края на 97г оказа се дори някаква лимитед серия с комп от 318 и след чипването мога да споделя доста по пъргава стана колата за разхода ще го видим за напред как ще е, но за е46цата засега несмятам да я пипам
Плей листа с видеа за ремонт на BMW Х3 F25:
https://www.youtube.com/playlist?list=P ... A1PWE6WpJt

Re: Как да „извадим” още 30к.с. за 300лв от 4те цилиндъра н Е46
развитие по темата няма ли.
=-=-=-=-=-=-=-=
- Radichev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 346
- Регистриран на: 5.03.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: по диагонал
- Мечтае да кара: E9 CSL
- Детайли за колата: 2979 cc
Re: Как да „извадим” още 30к.с. за 300лв от 4те цилиндъра н Е46
Относно развитието - търся подходящ колектор, но май ще трябва доста преправяне. В тази връзка, ако някой колега има достъп до гарнитури на колектора на м43 и м42 или м44, би било хубаво да ги сравним, защото според мен има вероятност да стане и без рязане на фланците на колектора откъм главата.
Поздрави!
Поздрави!
Може и да не умреш богат, но дали ще умреш пич зависи само от теб !


- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
Re: Как да „извадим” още 30к.с. за 300лв от 4те цилиндъра на Е46
Radichev от 320ките има нечовешки мъртъвци така че най добре си направи едно дино или поне се пусни с 4-5 различни коли преди да решиш че наистина си постигнал нещо ,инак е интересно винаги съм мислел че има разлика в отворите на главата обикновено така ограничават коне
- Radichev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 346
- Регистриран на: 5.03.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: по диагонал
- Мечтае да кара: E9 CSL
- Детайли за колата: 2979 cc
Re: Как да „извадим” още 30к.с. за 300лв от 4те цилиндъра на Е46
Alexi написа:Radichev от 320ките има нечовешки мъртъвци така че най добре си направи едно дино или поне се пусни с 4-5 различни коли преди да решиш че наистина си постигнал нещо ,инак е интересно винаги съм мислел че има разлика в отворите на главата обикновено така ограничават коне
Сигурно си прав колега, не мисля да я качвам на дино, защото не ме интересува точната цифра. Колата с която се тествах е на близък и според мои наблюдения върви нормално за 320ка, разбира се не мога да твърдя, че е най-перфектната 320ка. Въпроса е, че разликата е съществена след посочените ъпгрейди и си струва парите. А дали върви една кола повече или една кола по-малко от 320ка за мен не е от значение. Разбира се ако има желаещи с конструктивно предложение, бих се пуснал за проба.
Може и да не умреш богат, но дали ще умреш пич зависи само от теб !


55 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани