Колеги , малко помощ.

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 10.07.2014
Местоположение: Deutschland
Пол: Мъж
Кара: BMW 528i
Мечтае да кара: BMW 750

Колеги , малко помощ.

Мнение от Hanauer » 10 Юли 2014, 18:11

Здравейте! Нов съм във форума , въпреки , че от доста време го чета. Та , ситуацията при мен е следната.
Имам 528-ца 96-та със газова. Преди 1 седмица както си карах ми се пукна маркуча с вода който отива в газовия изпарител и колата вдигна температурата (не в червеното). Изгасих я , пътна помощ и в газ-сервиза. Нов изпарител , маркучи дрън дрън , взимам я правя 5 км и пак дигна температурата. Оказа се , че термостата е заминал. Та , смених и термостат и водна помпа , и сега всичко е ок , но като включа климатика когато е загрял мотора , перката почва да върти и когато форсирам мотора шума е доста по-различен от преди. Като влезне в 5-6 хил. оборота наподобява звука на турбото на някой дизел. А като не работи климатика всичко е по-стару му.Някой с идеи какво е ? Не знам дали е сменил майстора и виското , поне във фактурата не пише. Има ли вероятност ако го е сменил от него да идва тоя звука като на изтребител? :ok:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 292
Регистриран на: 27.02.2010
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 52Oi

Re: Колеги , малко помощ.

Мнение от Николай К » 14 Юли 2014, 13:58

Hanauer написа:Здравейте! Нов съм във форума , въпреки , че от доста време го чета. Та , ситуацията при мен е следната.
Имам 528-ца 96-та със газова. Преди 1 седмица както си карах ми се пукна маркуча с вода който отива в газовия изпарител и колата вдигна температурата (не в червеното). Изгасих я , пътна помощ и в газ-сервиза. Нов изпарител , маркучи дрън дрън , взимам я правя 5 км и пак дигна температурата. Оказа се , че термостата е заминал. Та , смених и термостат и водна помпа , и сега всичко е ок , но като включа климатика когато е загрял мотора , перката почва да върти и когато форсирам мотора шума е доста по-различен от преди. Като влезне в 5-6 хил. оборота наподобява звука на турбото на някой дизел. А като не работи климатика всичко е по-стару му.Някой с идеи какво е ? Не знам дали е сменил майстора и виското , поне във фактурата не пише. Има ли вероятност ако го е сменил от него да идва тоя звука като на изтребител? :ok:

Фучи ти от виското колега, като пуснеш климата, радиатора на климата се загрява и ти активира и виското :yes:
Поздрави!
Николай Кадийски

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook