Колеги , малко помощ.
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
2 мнения
• Страница 1 от 1
- Hanauer
- Потребител
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: 10.07.2014
- Местоположение: Deutschland
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 528i
- Мечтае да кара: BMW 750
Колеги , малко помощ.
Здравейте! Нов съм във форума , въпреки , че от доста време го чета. Та , ситуацията при мен е следната.
Имам 528-ца 96-та със газова. Преди 1 седмица както си карах ми се пукна маркуча с вода който отива в газовия изпарител и колата вдигна температурата (не в червеното). Изгасих я , пътна помощ и в газ-сервиза. Нов изпарител , маркучи дрън дрън , взимам я правя 5 км и пак дигна температурата. Оказа се , че термостата е заминал. Та , смених и термостат и водна помпа , и сега всичко е ок , но като включа климатика когато е загрял мотора , перката почва да върти и когато форсирам мотора шума е доста по-различен от преди. Като влезне в 5-6 хил. оборота наподобява звука на турбото на някой дизел. А като не работи климатика всичко е по-стару му.Някой с идеи какво е ? Не знам дали е сменил майстора и виското , поне във фактурата не пише. Има ли вероятност ако го е сменил от него да идва тоя звука като на изтребител?
Имам 528-ца 96-та със газова. Преди 1 седмица както си карах ми се пукна маркуча с вода който отива в газовия изпарител и колата вдигна температурата (не в червеното). Изгасих я , пътна помощ и в газ-сервиза. Нов изпарител , маркучи дрън дрън , взимам я правя 5 км и пак дигна температурата. Оказа се , че термостата е заминал. Та , смених и термостат и водна помпа , и сега всичко е ок , но като включа климатика когато е загрял мотора , перката почва да върти и когато форсирам мотора шума е доста по-различен от преди. Като влезне в 5-6 хил. оборота наподобява звука на турбото на някой дизел. А като не работи климатика всичко е по-стару му.Някой с идеи какво е ? Не знам дали е сменил майстора и виското , поне във фактурата не пише. Има ли вероятност ако го е сменил от него да идва тоя звука като на изтребител?

- Николай К
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 292
- Регистриран на: 27.02.2010
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 52Oi
Re: Колеги , малко помощ.
Hanauer написа:Здравейте! Нов съм във форума , въпреки , че от доста време го чета. Та , ситуацията при мен е следната.
Имам 528-ца 96-та със газова. Преди 1 седмица както си карах ми се пукна маркуча с вода който отива в газовия изпарител и колата вдигна температурата (не в червеното). Изгасих я , пътна помощ и в газ-сервиза. Нов изпарител , маркучи дрън дрън , взимам я правя 5 км и пак дигна температурата. Оказа се , че термостата е заминал. Та , смених и термостат и водна помпа , и сега всичко е ок , но като включа климатика когато е загрял мотора , перката почва да върти и когато форсирам мотора шума е доста по-различен от преди. Като влезне в 5-6 хил. оборота наподобява звука на турбото на някой дизел. А като не работи климатика всичко е по-стару му.Някой с идеи какво е ? Не знам дали е сменил майстора и виското , поне във фактурата не пише. Има ли вероятност ако го е сменил от него да идва тоя звука като на изтребител?
Фучи ти от виското колега, като пуснеш климата, радиатора на климата се загрява и ти активира и виското

Поздрави!
Николай Кадийски
Николай Кадийски
2 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани