проблем с климатроника при по високи обороти спира да работи

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 28
Регистриран на: 31.01.2010
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: bmw e39 (530d)
Мечтае да кара: m6 i x6
Детайли за колата: колата ми е комби 2000 година

проблем с климатроника при по високи обороти спира да работи

Мнение от utrepnik » 22 Сеп 2014, 15:00

Колеги имам следния проблем то скоро си взех е39 530д 2000г да мина на проблема климатроника ми работи добре но като я карам в града духа си нормално студено охлажда ми добре ама я забелязвам като си ходя на село и като я карам с по високи обороти и вече спира да духа студено духа си само вентилатора в купето :( Пускам го спирам го от копчето но не иска да духа студено и чак вече като спря колата и мотора тресе мъчи се да се пусне но не иска и като угася мотора и си тръгва климатика духа си студено работи си супер форсирам колата на място няма проблеми и не знам какво може да му е четох във форума но не намерих тема с такъв проблем :| ако някои може да ми помогне ще съм много благодарен

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

Re: проблем с климатроника при по високи обороти спира да ра

Мнение от oci » 23 Сеп 2014, 13:46

utrepnik написа:Колеги имам следния проблем то скоро си взех е39 530д 2000г да мина на проблема климатроника ми работи добре но като я карам в града духа си нормално студено охлажда ми добре ама я забелязвам като си ходя на село и като я карам с по високи обороти и вече спира да духа студено духа си само вентилатора в купето :( Пускам го спирам го от копчето но не иска да духа студено и чак вече като спря колата и мотора тресе мъчи се да се пусне но не иска и като угася мотора и си тръгва климатика духа си студено работи си супер форсирам колата на място няма проблеми и не знам какво може да му е четох във форума но не намерих тема с такъв проблем :| ако някои може да ми помогне ще съм много благодарен


Трябва да се провери налягането на системата сигурно пренадува, т.е налягането е над 20 бара, и като причини са неработеща коректно перка, мръни радиатори, кондензатор, запушен дехидратор, и т.н.
Щом се получава при високи обороти само това е проблема, сега ти трябва да се закачат едни маномтри за автоклиматици и да се види ниското и високото налягане.

Потребител
Аватар
Мнения: 28
Регистриран на: 31.01.2010
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: bmw e39 (530d)
Мечтае да кара: m6 i x6
Детайли за колата: колата ми е комби 2000 година

Re: проблем с климатроника при по високи обороти спира да ра

Мнение от utrepnik » 23 Сеп 2014, 17:03

oci написа:
utrepnik написа:Колеги имам следния проблем то скоро си взех е39 530д 2000г да мина на проблема климатроника ми работи добре но като я карам в града духа си нормално студено охлажда ми добре ама я забелязвам като си ходя на село и като я карам с по високи обороти и вече спира да духа студено духа си само вентилатора в купето :( Пускам го спирам го от копчето но не иска да духа студено и чак вече като спря колата и мотора тресе мъчи се да се пусне но не иска и като угася мотора и си тръгва климатика духа си студено работи си супер форсирам колата на място няма проблеми и не знам какво може да му е четох във форума но не намерих тема с такъв проблем :| ако някои може да ми помогне ще съм много благодарен


Трябва да се провери налягането на системата сигурно пренадува, т.е налягането е над 20 бара, и като причини са неработеща коректно перка, мръни радиатори, кондензатор, запушен дехидратор, и т.н.
Щом се получава при високи обороти само това е проблема, сега ти трябва да се закачат едни маномтри за автоклиматици и да се види ниското и високото налягане.


Благодаря колега аз мисля първо да изчистя радиятора има едни японски спрейове защото много мирише особено като изключа климатика и остане само перката а този дехидратор къде се намира :kuku:

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 1.11.2013
Пол: Мъж
Кара: BMW e39 530d

Re: проблем с климатроника при по високи обороти спира да ра

Мнение от Fikretmollov » 26 Сеп 2014, 0:59

Здравейте колеги! Аз имах същия проблем, само че моя климатик не спираше на високи обороти или когато загрее двигателя ами когато си иска..спира и пак почва. Мислех, че ми е за зареждане за това откарах колата в оторизиран сервиз за климатици и там ми измериха високо налягане в системата. Казаха ми че климатика не ми е бил за зареждане (въпреки, че го заредиха) и ми казаха че имам някакъв цилиндричен филтър в самата климатична система..Има ли някой представа къде се намира и какво представлява точно този филтър за да го сменя? Колата е БМВ е39 530д 2002г.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 357
Регистриран на: 11.09.2010
Местоположение: Кричим
Пол: Мъж

Re: проблем с климатроника при по високи обороти спира да ра

Мнение от mfandakov » 28 Сеп 2014, 21:35

Дехидратор се казва стои в коша в ляво зад фара http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... 60&lang=de сам не можеш да го смениш трябва да се изтегли фреона и тогава да сменяш
В града човек експлоатира човека,а в селото е точно обратното!

Потребител
Аватар
Мнения: 28
Регистриран на: 31.01.2010
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: bmw e39 (530d)
Мечтае да кара: m6 i x6
Детайли за колата: колата ми е комби 2000 година

Re: проблем с климатроника при по високи обороти спира да ра

Мнение от utrepnik » 28 Сеп 2014, 22:34

Да явно е от дехидратора и на мен така ми казаха ама нищо лошо няма и да го изчистя с тези спрейове (пяна) защото и това много пречи ако е задръстена питата само не знам точно как става :( То за пръскането във въздуховодите на парното на таблото не знам някои колега ако е чистил по този начин нека драсне някакво инфо :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

Re: проблем с климатроника при по високи обороти спира да ра

Мнение от oci » 29 Сеп 2014, 10:49

utrepnik написа:Да явно е от дехидратора и на мен така ми казаха ама нищо лошо няма и да го изчистя с тези спрейове (пяна) защото и това много пречи ако е задръстена питата само не знам точно как става :( То за пръскането във въздуховодите на парното на таблото не знам някои колега ако е чистил по този начин нека драсне някакво инфо :)

Нищо няма да направиш като пръскаш във въздуховодите, така ще почистиш само тях, миризмата няма нищо общо с твоя проблем, мирише от бактерий в изпарителя, трябва него да напръскаш.

Потребител
Аватар
Мнения: 28
Регистриран на: 31.01.2010
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: bmw e39 (530d)
Мечтае да кара: m6 i x6
Детайли за колата: колата ми е комби 2000 година

Re: проблем с климатроника при по високи обороти спира да ра

Мнение от utrepnik » 29 Сеп 2014, 18:00

oci написа:
utrepnik написа:Да явно е от дехидратора и на мен така ми казаха ама нищо лошо няма и да го изчистя с тези спрейове (пяна) защото и това много пречи ако е задръстена питата само не знам точно как става :( То за пръскането във въздуховодите на парното на таблото не знам някои колега ако е чистил по този начин нека драсне някакво инфо :)

Нищо няма да направиш като пръскаш във въздуховодите, така ще почистиш само тях, миризмата няма нищо общо с твоя проблем, мирише от бактерий в изпарителя, трябва него да напръскаш.


А може ли да се стигне до изпарителя без да се сваля цялото табло (сиреч да се разглоби половината кола )аз мисля отпред от десния филтер на климатика той май е най близко до изпарителя на климатика :roll:

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook