проблем с климатроника при по високи обороти спира да работи
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
- utrepnik
- Потребител
-
- Мнения: 28
- Регистриран на: 31.01.2010
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: bmw e39 (530d)
- Мечтае да кара: m6 i x6
- Детайли за колата: колата ми е комби 2000 година
проблем с климатроника при по високи обороти спира да работи
Колеги имам следния проблем то скоро си взех е39 530д 2000г да мина на проблема климатроника ми работи добре но като я карам в града духа си нормално студено охлажда ми добре ама я забелязвам като си ходя на село и като я карам с по високи обороти и вече спира да духа студено духа си само вентилатора в купето
Пускам го спирам го от копчето но не иска да духа студено и чак вече като спря колата и мотора тресе мъчи се да се пусне но не иска и като угася мотора и си тръгва климатика духа си студено работи си супер форсирам колата на място няма проблеми и не знам какво може да му е четох във форума но не намерих тема с такъв проблем
ако някои може да ми помогне ще съм много благодарен


- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: проблем с климатроника при по високи обороти спира да ра
utrepnik написа:Колеги имам следния проблем то скоро си взех е39 530д 2000г да мина на проблема климатроника ми работи добре но като я карам в града духа си нормално студено охлажда ми добре ама я забелязвам като си ходя на село и като я карам с по високи обороти и вече спира да духа студено духа си само вентилатора в купетоПускам го спирам го от копчето но не иска да духа студено и чак вече като спря колата и мотора тресе мъчи се да се пусне но не иска и като угася мотора и си тръгва климатика духа си студено работи си супер форсирам колата на място няма проблеми и не знам какво може да му е четох във форума но не намерих тема с такъв проблем
ако някои може да ми помогне ще съм много благодарен
Трябва да се провери налягането на системата сигурно пренадува, т.е налягането е над 20 бара, и като причини са неработеща коректно перка, мръни радиатори, кондензатор, запушен дехидратор, и т.н.
Щом се получава при високи обороти само това е проблема, сега ти трябва да се закачат едни маномтри за автоклиматици и да се види ниското и високото налягане.
- utrepnik
- Потребител
-
- Мнения: 28
- Регистриран на: 31.01.2010
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: bmw e39 (530d)
- Мечтае да кара: m6 i x6
- Детайли за колата: колата ми е комби 2000 година
Re: проблем с климатроника при по високи обороти спира да ра
oci написа:utrepnik написа:Колеги имам следния проблем то скоро си взех е39 530д 2000г да мина на проблема климатроника ми работи добре но като я карам в града духа си нормално студено охлажда ми добре ама я забелязвам като си ходя на село и като я карам с по високи обороти и вече спира да духа студено духа си само вентилатора в купетоПускам го спирам го от копчето но не иска да духа студено и чак вече като спря колата и мотора тресе мъчи се да се пусне но не иска и като угася мотора и си тръгва климатика духа си студено работи си супер форсирам колата на място няма проблеми и не знам какво може да му е четох във форума но не намерих тема с такъв проблем
ако някои може да ми помогне ще съм много благодарен
Трябва да се провери налягането на системата сигурно пренадува, т.е налягането е над 20 бара, и като причини са неработеща коректно перка, мръни радиатори, кондензатор, запушен дехидратор, и т.н.
Щом се получава при високи обороти само това е проблема, сега ти трябва да се закачат едни маномтри за автоклиматици и да се види ниското и високото налягане.
Благодаря колега аз мисля първо да изчистя радиятора има едни японски спрейове защото много мирише особено като изключа климатика и остане само перката а този дехидратор къде се намира

- Fikretmollov
- Потребител
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: 1.11.2013
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e39 530d
Re: проблем с климатроника при по високи обороти спира да ра
Здравейте колеги! Аз имах същия проблем, само че моя климатик не спираше на високи обороти или когато загрее двигателя ами когато си иска..спира и пак почва. Мислех, че ми е за зареждане за това откарах колата в оторизиран сервиз за климатици и там ми измериха високо налягане в системата. Казаха ми че климатика не ми е бил за зареждане (въпреки, че го заредиха) и ми казаха че имам някакъв цилиндричен филтър в самата климатична система..Има ли някой представа къде се намира и какво представлява точно този филтър за да го сменя? Колата е БМВ е39 530д 2002г.
- mfandakov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 357
- Регистриран на: 11.09.2010
- Местоположение: Кричим
- Пол: Мъж
Re: проблем с климатроника при по високи обороти спира да ра
Дехидратор се казва стои в коша в ляво зад фара http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... 60&lang=de сам не можеш да го смениш трябва да се изтегли фреона и тогава да сменяш
В града човек експлоатира човека,а в селото е точно обратното!
- utrepnik
- Потребител
-
- Мнения: 28
- Регистриран на: 31.01.2010
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: bmw e39 (530d)
- Мечтае да кара: m6 i x6
- Детайли за колата: колата ми е комби 2000 година
Re: проблем с климатроника при по високи обороти спира да ра
Да явно е от дехидратора и на мен така ми казаха ама нищо лошо няма и да го изчистя с тези спрейове (пяна) защото и това много пречи ако е задръстена питата само не знам точно как става
То за пръскането във въздуховодите на парното на таблото не знам някои колега ако е чистил по този начин нека драсне някакво инфо 


- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: проблем с климатроника при по високи обороти спира да ра
utrepnik написа:Да явно е от дехидратора и на мен така ми казаха ама нищо лошо няма и да го изчистя с тези спрейове (пяна) защото и това много пречи ако е задръстена питата само не знам точно как ставаТо за пръскането във въздуховодите на парното на таблото не знам някои колега ако е чистил по този начин нека драсне някакво инфо
Нищо няма да направиш като пръскаш във въздуховодите, така ще почистиш само тях, миризмата няма нищо общо с твоя проблем, мирише от бактерий в изпарителя, трябва него да напръскаш.
- utrepnik
- Потребител
-
- Мнения: 28
- Регистриран на: 31.01.2010
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: bmw e39 (530d)
- Мечтае да кара: m6 i x6
- Детайли за колата: колата ми е комби 2000 година
Re: проблем с климатроника при по високи обороти спира да ра
oci написа:utrepnik написа:Да явно е от дехидратора и на мен така ми казаха ама нищо лошо няма и да го изчистя с тези спрейове (пяна) защото и това много пречи ако е задръстена питата само не знам точно как ставаТо за пръскането във въздуховодите на парното на таблото не знам някои колега ако е чистил по този начин нека драсне някакво инфо
Нищо няма да направиш като пръскаш във въздуховодите, така ще почистиш само тях, миризмата няма нищо общо с твоя проблем, мирише от бактерий в изпарителя, трябва него да напръскаш.
А може ли да се стигне до изпарителя без да се сваля цялото табло (сиреч да се разглоби половината кола )аз мисля отпред от десния филтер на климатика той май е най близко до изпарителя на климатика

8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани