М52б20 мистерия
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
- vilioe36
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 104
- Регистриран на: 14.03.2012
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: e39 , e30
- Мечтае да кара: e30
М52б20 мистерия
Вчера бях на диагностика профилактично излезе ми че ламбда сондите не функционират на 100% както и да е майстора реши да бутне маркучите при 90градуса температура и каза е са мн надути което не ми изглеждаше да са чак на камък ходихме да и замерят главата за идухана гарнитура или спукана глава без мое присъствие и установиха че има пробив а колата не загрява над 90 градуса колкото и да я мъча загрява си нормално маслото не е на боза а е като ново но мисля че ми губи антифриз, не пуши отзад само като и смачкам гаста прави един бял облак зад мен но все пак навън е -15градуса и си мисля че при всяка кола е нормално да направи облак при заваряне на педала на гаста. Дайте съвет да правя ли глава или да не им вярвам. 

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6273
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: М52б20 мистерия
vilioe36 написа:Вчера бях на диагностика профилактично излезе ми че ламбда сондите не функционират на 100% както и да е майстора реши да бутне маркучите при 90градуса температура и каза е са мн надути което не ми изглеждаше да са чак на камък ходихме да и замерят главата за идухана гарнитура или спукана глава без мое присъствие и установиха че има пробив а колата не загрява над 90 градуса колкото и да я мъча загрява си нормално маслото не е на боза а е като ново но мисля че ми губи антифриз, не пуши отзад само като и смачкам гаста прави един бял облак зад мен но все пак навън е -15градуса и си мисля че при всяка кола е нормално да направи облак при заваряне на педала на гаста. Дайте съвет да правя ли глава или да не им вярвам.
Колега, след като имаш съмнения, направи още една независима проверка в твое присъствие.


- BLUE_999
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 276
- Регистриран на: 21.07.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 и е39
- Мечтае да кара: всичко сьс задно
- Детайли за колата: да има V12 под капака
Re: М52б20 мистерия
потарси второ мнение колега...коло антифриз ти губи?
- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3352
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
Re: М52б20 мистерия
Сутрин как пали? Тресе ли, всички цилиндри ли работят равномерно?
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: М52б20 мистерия
при това време няма как да я накараш да стане над 90 градуса, освен ако не сложиш вестници на радиатора (шега)
ако не ти работи допълнителната водна помпа не се надяваи на стопляне над 73-4 градуса,а за градско да не говорим.
при мен с работеща помпа М52 не може да мине 86-87 дори извънградско шофиране при - 14
не се нахвърляи на такива сериозни диагнози. маркучите са доста твърди на този мотор и това не е ненормално. тази система работи по налягане все пак.
провери по скоро за течове на антифриз някъде
колко губи?
ако не ти работи допълнителната водна помпа не се надяваи на стопляне над 73-4 градуса,а за градско да не говорим.
при мен с работеща помпа М52 не може да мине 86-87 дори извънградско шофиране при - 14
не се нахвърляи на такива сериозни диагнози. маркучите са доста твърди на този мотор и това не е ненормално. тази система работи по налягане все пак.
провери по скоро за течове на антифриз някъде
колко губи?
- wladio
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 701
- Регистриран на: 16.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е39
Re: М52б20 мистерия
Когато едно нещо работи, не пипай. Казвам ти го от личен опит.ако искаш обади се или пиши на лично.
- vilioe36
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 104
- Регистриран на: 14.03.2012
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: e39 , e30
- Мечтае да кара: e30
Re: М52б20 мистерия
spacepl написа:Сутрин как пали? Тресе ли, всички цилиндри ли работят равномерно?
Колата не се самисля грам сутрин на -17 пали от ряз и работи равномерно даже не се чува да работи като часовник е

- dbanchev
-
-
- Мнения: 761
- Регистриран на: 29.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e39 M52 газов котлон
- Мечтае да кара: колело на кило ракия
Re: М52б20 мистерия
Направете тест за изгорели газове във водата за да си спокоен. Мойте маркучи също са доста твърди в сравнение с на други марки, но си е така от както я имам. Не губи вода, похарчва масълце от км-те вече, но не се дава. Корави са м52ките, лично според мен да го прегрееш тоя мотор трябва да си голям трошач.
- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3352
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
Re: М52б20 мистерия
Ако имаше пробита гарнитура от цилиндъра към водата, сутрин няма да пали както трябва, ще прекъсва докато си изсуши тоя цилиндър който е пробил и ще пуши много бяло.
- vilioe36
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 104
- Регистриран на: 14.03.2012
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: e39 , e30
- Мечтае да кара: e30
Re: М52б20 мистерия
мен ме притесняват едни други магарии които са правени по колата и така я купих с някакав друг радиатор различен от оригиналния отделен разширителен съд от VW онея кръглите и е премахното виското и е с ел.перка и се чудя да не ми прави проблем този "тунинг". 

- vilioe36
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 104
- Регистриран на: 14.03.2012
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: e39 , e30
- Мечтае да кара: e30
Re: М52б20 мистерия
И когато я обезвъздушавам балончетата не спират да излизат
11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани