М52б20 мистерия

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 104
Регистриран на: 14.03.2012
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: e39 , e30
Мечтае да кара: e30

М52б20 мистерия

Мнение от vilioe36 » 23 Яну 2016, 10:34

Вчера бях на диагностика профилактично излезе ми че ламбда сондите не функционират на 100% както и да е майстора реши да бутне маркучите при 90градуса температура и каза е са мн надути което не ми изглеждаше да са чак на камък ходихме да и замерят главата за идухана гарнитура или спукана глава без мое присъствие и установиха че има пробив а колата не загрява над 90 градуса колкото и да я мъча загрява си нормално маслото не е на боза а е като ново но мисля че ми губи антифриз, не пуши отзад само като и смачкам гаста прави един бял облак зад мен но все пак навън е -15градуса и си мисля че при всяка кола е нормално да направи облак при заваряне на педала на гаста. Дайте съвет да правя ли глава или да не им вярвам. :dummy:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6273
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: М52б20 мистерия

Мнение от zvetiko » 23 Яну 2016, 11:43

vilioe36 написа:Вчера бях на диагностика профилактично излезе ми че ламбда сондите не функционират на 100% както и да е майстора реши да бутне маркучите при 90градуса температура и каза е са мн надути което не ми изглеждаше да са чак на камък ходихме да и замерят главата за идухана гарнитура или спукана глава без мое присъствие и установиха че има пробив а колата не загрява над 90 градуса колкото и да я мъча загрява си нормално маслото не е на боза а е като ново но мисля че ми губи антифриз, не пуши отзад само като и смачкам гаста прави един бял облак зад мен но все пак навън е -15градуса и си мисля че при всяка кола е нормално да направи облак при заваряне на педала на гаста. Дайте съвет да правя ли глава или да не им вярвам. :dummy:


Колега, след като имаш съмнения, направи още една независима проверка в твое присъствие. ;) Не виждам как във форума, можем да ти дадем съвет дали да им вярваш или не. ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 276
Регистриран на: 21.07.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е36 и е39
Мечтае да кара: всичко сьс задно
Детайли за колата: да има V12 под капака

Re: М52б20 мистерия

Мнение от BLUE_999 » 23 Яну 2016, 13:11

потарси второ мнение колега...коло антифриз ти губи?
колата с предно е като жена с малки цици вьрши работа но не доставя удоволствие :mhihi:

Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3352
Регистриран на: 29.03.2007
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Кара: E60 530D F07 530D
Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
Детайли за колата: трошляче някакво :)

Re: М52б20 мистерия

Мнение от spacepl » 23 Яну 2016, 23:52

Сутрин как пали? Тресе ли, всички цилиндри ли работят равномерно?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6155
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Re: М52б20 мистерия

Мнение от ares2 » 24 Яну 2016, 0:03

при това време няма как да я накараш да стане над 90 градуса, освен ако не сложиш вестници на радиатора (шега)
ако не ти работи допълнителната водна помпа не се надяваи на стопляне над 73-4 градуса,а за градско да не говорим.
при мен с работеща помпа М52 не може да мине 86-87 дори извънградско шофиране при - 14
не се нахвърляи на такива сериозни диагнози. маркучите са доста твърди на този мотор и това не е ненормално. тази система работи по налягане все пак.
провери по скоро за течове на антифриз някъде
колко губи?
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 701
Регистриран на: 16.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е39

Re: М52б20 мистерия

Мнение от wladio » 24 Яну 2016, 13:00

Когато едно нещо работи, не пипай. Казвам ти го от личен опит.ако искаш обади се или пиши на лично.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 104
Регистриран на: 14.03.2012
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: e39 , e30
Мечтае да кара: e30

Re: М52б20 мистерия

Мнение от vilioe36 » 24 Яну 2016, 14:12

spacepl написа:Сутрин как пали? Тресе ли, всички цилиндри ли работят равномерно?

Колата не се самисля грам сутрин на -17 пали от ряз и работи равномерно даже не се чува да работи като часовник е :driving: другата седмица ще я нося в бмв сервиз да я замерят па да видим какво ще покаже


Аватар
Мнения: 761
Регистриран на: 29.08.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e39 M52 газов котлон
Мечтае да кара: колело на кило ракия

Re: М52б20 мистерия

Мнение от dbanchev » 24 Яну 2016, 15:49

Направете тест за изгорели газове във водата за да си спокоен. Мойте маркучи също са доста твърди в сравнение с на други марки, но си е така от както я имам. Не губи вода, похарчва масълце от км-те вече, но не се дава. Корави са м52ките, лично според мен да го прегрееш тоя мотор трябва да си голям трошач.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3352
Регистриран на: 29.03.2007
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Кара: E60 530D F07 530D
Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
Детайли за колата: трошляче някакво :)

Re: М52б20 мистерия

Мнение от spacepl » 24 Яну 2016, 16:15

Ако имаше пробита гарнитура от цилиндъра към водата, сутрин няма да пали както трябва, ще прекъсва докато си изсуши тоя цилиндър който е пробил и ще пуши много бяло.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 104
Регистриран на: 14.03.2012
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: e39 , e30
Мечтае да кара: e30

Re: М52б20 мистерия

Мнение от vilioe36 » 24 Яну 2016, 23:44

мен ме притесняват едни други магарии които са правени по колата и така я купих с някакав друг радиатор различен от оригиналния отделен разширителен съд от VW онея кръглите и е премахното виското и е с ел.перка и се чудя да не ми прави проблем този "тунинг". :lol:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 104
Регистриран на: 14.03.2012
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: e39 , e30
Мечтае да кара: e30

Re: М52б20 мистерия

Мнение от vilioe36 » 27 Яну 2016, 14:25

И когато я обезвъздушавам балончетата не спират да излизат

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook