Странен проблем с охладителната система

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 309
Регистриран на: 12.09.2005
Местоположение: гр.София

Странен проблем с охладителната система

Мнение от redex » 06 Яну 2008, 11:47

Здравейте колеги,
Наложи ми се да изкарам БМВ-цето и да се движа с него, защото в този сняг другата ми колица и е трудно. Карам я вече два дни но парното не духа както трябва. Имам антифриз, колата нощува в гараж и температурата е плюсова. Проблема е че левия изходен маркуч от радиатора е напълно студен, радиатора също. Това след 100 километра каране. Термостата работи ( смених го преди няколко месеца и нямаше проблем) отворих удушника за въздух излиза си антифриз без балончета. Колата си загрява до нормалното ( изправя стрелката и немърда) Оставих я да работи на място доста време но не радиатора и маркуча са си студени. Възможно ли е от студа да неможе да загрее антифриза в блока и термостата да неотваря ( тук през деня е около -10 -12 градуса) ? Антифриза не е замръзнал проверих го.
Последна промяна redex на 06 Яну 2008, 12:56, променена общо 1 път

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2832
Регистриран на: 4.09.2007
Местоположение: Sofia
Кара: E70

Мнение от El Diablo » 06 Яну 2008, 12:38

залагам за термостат :winky:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 861
Регистриран на: 21.11.2007
Местоположение: София
Кара: AUDI S6

Мнение от bmwmania » 06 Яну 2008, 13:26

и аз и аз, а може и запушен радиатор на парното да е.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 06 Яну 2008, 13:51


ентусиаст
Аватар
Мнения: 910
Регистриран на: 4.01.2007
Местоположение: България
Кара: BMW E39 520 M52
Мечтае да кара: M5

Мнение от i4koo » 06 Яну 2008, 13:53

Здравей колега,
според мен, няма как след толкова каране да не ти отваря втория кръг, колкото и да е студено навън след 100 км :roll:
Нека да я погледнат в сервиз, я термостат, може и водна помпа. :shock:
Нищо лично ,Просто бизнес !

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 309
Регистриран на: 12.09.2005
Местоположение: гр.София

Мнение от redex » 06 Яну 2008, 14:45

И аз се замислям за термостата и водната помпа. Лятото ми загряваше и аз сложих термостат, който отваря на 88 градуса а не да 92 и спря да загрява. Водната помпа не е сменяна и си е оригиналната. Но от друга страна ако е термостат и/или водна помпа няма ли да загрява ? Сега достига температура около 83-85 градуса. Термостата нямам как да отвори на по-ниска температура от тази за която е правен да отваря. Някаква такава логика си вадя. Последния път, когато я карах преди около 2 месеца нямаше проблем с парното и двата кръга си работеха.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 309
Регистриран на: 12.09.2005
Местоположение: гр.София

Мнение от redex » 07 Яну 2008, 10:29

Колеги, май водната помпа ще трябва да сменя. Сутрина, докато идвах към работа карах на по-високи обороти и колата си загря, както трябва. Парно на 6, маркучите топли, включително и изходния от радиатора, радиатора също си беше топъл. Вероятно водната помпа на ниски обороти невърти добре. Ще я сменя и ще пиша, какъв е резултата. Термостата го свалих и го сварих в тенджера с вода. Отваря и затваря без проблем.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 94
Регистриран на: 21.06.2007
Пол: Мъж

Мнение от caliostro » 08 Яну 2008, 0:58

въздух в системата
това мисля
изобщо внимавай с охлаждането. нещата трябва да си ти перфектни защото си в червената зона за нула време и става лошо
при -15 на 10-15 минута колата е загряла ако е в обороти

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]

Последни теми
Facebook