Странен проблем с охладителната система
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
Странен проблем с охладителната система
Здравейте колеги,
Наложи ми се да изкарам БМВ-цето и да се движа с него, защото в този сняг другата ми колица и е трудно. Карам я вече два дни но парното не духа както трябва. Имам антифриз, колата нощува в гараж и температурата е плюсова. Проблема е че левия изходен маркуч от радиатора е напълно студен, радиатора също. Това след 100 километра каране. Термостата работи ( смених го преди няколко месеца и нямаше проблем) отворих удушника за въздух излиза си антифриз без балончета. Колата си загрява до нормалното ( изправя стрелката и немърда) Оставих я да работи на място доста време но не радиатора и маркуча са си студени. Възможно ли е от студа да неможе да загрее антифриза в блока и термостата да неотваря ( тук през деня е около -10 -12 градуса) ? Антифриза не е замръзнал проверих го.
Наложи ми се да изкарам БМВ-цето и да се движа с него, защото в този сняг другата ми колица и е трудно. Карам я вече два дни но парното не духа както трябва. Имам антифриз, колата нощува в гараж и температурата е плюсова. Проблема е че левия изходен маркуч от радиатора е напълно студен, радиатора също. Това след 100 километра каране. Термостата работи ( смених го преди няколко месеца и нямаше проблем) отворих удушника за въздух излиза си антифриз без балончета. Колата си загрява до нормалното ( изправя стрелката и немърда) Оставих я да работи на място доста време но не радиатора и маркуча са си студени. Възможно ли е от студа да неможе да загрее антифриза в блока и термостата да неотваря ( тук през деня е около -10 -12 градуса) ? Антифриза не е замръзнал проверих го.
Последна промяна redex на 06 Яну 2008, 12:56, променена общо 1 път
- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=74258 - Г. Пенчев
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 33&start=0 - Цветико
Дано да е това
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 33&start=0 - Цветико
Дано да е това

- i4koo
- ентусиаст
-
- Мнения: 910
- Регистриран на: 4.01.2007
- Местоположение: България
- Кара: BMW E39 520 M52
- Мечтае да кара: M5
Здравей колега,
според мен, няма как след толкова каране да не ти отваря втория кръг, колкото и да е студено навън след 100 км
Нека да я погледнат в сервиз, я термостат, може и водна помпа.
според мен, няма как след толкова каране да не ти отваря втория кръг, колкото и да е студено навън след 100 км

Нека да я погледнат в сервиз, я термостат, може и водна помпа.

Нищо лично ,Просто бизнес !
И аз се замислям за термостата и водната помпа. Лятото ми загряваше и аз сложих термостат, който отваря на 88 градуса а не да 92 и спря да загрява. Водната помпа не е сменяна и си е оригиналната. Но от друга страна ако е термостат и/или водна помпа няма ли да загрява ? Сега достига температура около 83-85 градуса. Термостата нямам как да отвори на по-ниска температура от тази за която е правен да отваря. Някаква такава логика си вадя. Последния път, когато я карах преди около 2 месеца нямаше проблем с парното и двата кръга си работеха.
Колеги, май водната помпа ще трябва да сменя. Сутрина, докато идвах към работа карах на по-високи обороти и колата си загря, както трябва. Парно на 6, маркучите топли, включително и изходния от радиатора, радиатора също си беше топъл. Вероятно водната помпа на ниски обороти невърти добре. Ще я сменя и ще пиша, какъв е резултата. Термостата го свалих и го сварих в тенджера с вода. Отваря и затваря без проблем.
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани