Колко атмосфери?

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 453
Регистриран на: 10.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '97 Е39 M52B20

Мнение от Karlo » 26 Фев 2008, 21:26

Ама чакайте малко - не е въпроса да няма, а напротев - да има съпротивление,
и така естествено пак се връщаме на това, че трябва да е по-голяма
площта при лоши условия. Нека някой по-научно го обясни.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5250
Регистриран на: 12.11.2006
Пол: Мъж
Кара: ги да пият мента
Мечтае да кара: за 6лв/100км
Детайли за колата: не върви и не гори

Мнение от павката » 26 Фев 2008, 22:11

при зимни състезания карат с възможно най-тесни гуми-така се дълбае снега и се стига до по-твърда повърхност
при затъване,спускаш малко гумата,за да увеличиш контакта на гумата и пътя,ама след това нямаш бързина
за това двете полужения са противоположни
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 142
Регистриран на: 10.05.2007
Местоположение: Бургас

Мнение от BIKA_73 » 26 Фев 2008, 23:04

Колеги що за глупави теми задавате? Ами колкото ми е кеф толкова ще си напомпя гумите, все едно да питате колко бензин да си сипя най-добре в резервоара! :kuku:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 453
Регистриран на: 10.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '97 Е39 M52B20

Мнение от Karlo » 26 Фев 2008, 23:09

Това последното не го разбрах, но е добре да се знае, да не се изтепаме
при тия скорости.

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 26.01.2008
Местоположение: Русе

Мнение от Ico-Ruse » 26 Фев 2008, 23:38

Колеги,
малко се заблуждавате относно напомпването на гуматите. Напротив, през зимата трябва да са напомпени за да е изпъкнал грайфера на гумата който граби снега и се зацепва с леда, а през лятото не трябва да е по мека тъй като когато е мека гумата тя развива по голяма температура вследствие триенето и има много по голяма вероятност да гръмне!!! Така че гумите трябва да са напомпани нито повече нито по малко от това което е дал като предписани автомобилния производител!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 304
Регистриран на: 29.05.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е46Ci

Мнение от toni2222 » 27 Фев 2008, 0:21

BIKA_73 написа:Колеги що за глупави теми задавате? Ами колкото ми е кеф толкова ще си напомпя гумите, все едно да питате колко бензин да си сипя най-добре в резервоара! :kuku:

по тази логика колега даи да си сипваме масло в двигателя колкото си искаме,а не колкото трябва да е....

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 142
Регистриран на: 10.05.2007
Местоположение: Бургас

Мнение от BIKA_73 » 27 Фев 2008, 9:15

toni2222 написа:
BIKA_73 написа:Колеги що за глупави теми задавате? Ами колкото ми е кеф толкова ще си напомпя гумите, все едно да питате колко бензин да си сипя най-добре в резервоара! :kuku:
по тази логика колега даи да си сипваме масло в двигателя колкото си искаме,а не колкото трябва да е....
Маслото в двигателя няма нищо общо със темата която си задал!!! Казал съм,че колкото ми е кеф толкова ще си помпя гумите от гледна точка на това,че всяка марка гуми е различна! Една е с по-мек каучук а друга марка гуми с по-твърд ! И затова налягането на гумите сам си го регулирам, за да получа краен резултат=добра возия!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 97
Регистриран на: 1.12.2007
Местоположение: eidfjord norway
Пол: Мъж
Детайли за колата: 520,523

Мнение от боцко » 01 Мар 2008, 4:39

тони виж кои ги е произвел гумите производителя наи добре знае !!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2832
Регистриран на: 4.09.2007
Местоположение: Sofia
Кара: E70

Мнение от El Diablo » 01 Мар 2008, 8:13

Зима лето знам че 15-те трябва да са на 2, а 18-те на 3 .. :mhihi:
скоро ще разбера и за 16-те

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2287
Регистриран на: 26.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320dA 525xd

Мнение от pazokolarov » 01 Мар 2008, 17:27

Karlo написа:Ама чакайте малко - не е въпроса да няма, а напротев - да има съпротивление,
и така естествено пак се връщаме на това, че трябва да е по-голяма
площта при лоши условия. Нека някой по-научно го обясни.

Зимно време не се говори за площ, а за налягане/натиск на единица площ. За площ се говори при машините за утъпкване на пистите - за да не потъват в снега. При колите се прдполага, че ще се карат по пътища които да са почистени до някаква степен от сняг или са с евентуално наличие на обледеняване. Тогава голямата площ е противопоказна. Търси се добро сцепление чрез качествата на каучука в гумите, профила на грайфера, "системата на заключване" на грайфера и т.н. в съответствие с автомобила. ;)
Изображение
ИзображениеИзображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 453
Регистриран на: 10.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '97 Е39 M52B20

Мнение от Karlo » 01 Мар 2008, 17:56

Благодаря на всички за отговорите.
В крайна сметка значи и зиме и лете гумите си стоят напомпани, с изкл.
на случаите когато пътуваме по жегите. Това си е важна тема. :D

Предишна

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook