Колко атмосфери?
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
26 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Karlo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 453
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '97 Е39 M52B20
Ама чакайте малко - не е въпроса да няма, а напротев - да има съпротивление,
и така естествено пак се връщаме на това, че трябва да е по-голяма
площта при лоши условия. Нека някой по-научно го обясни.
и така естествено пак се връщаме на това, че трябва да е по-голяма
площта при лоши условия. Нека някой по-научно го обясни.
- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
при зимни състезания карат с възможно най-тесни гуми-така се дълбае снега и се стига до по-твърда повърхност
при затъване,спускаш малко гумата,за да увеличиш контакта на гумата и пътя,ама след това нямаш бързина
за това двете полужения са противоположни
при затъване,спускаш малко гумата,за да увеличиш контакта на гумата и пътя,ама след това нямаш бързина
за това двете полужения са противоположни
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
- Karlo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 453
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '97 Е39 M52B20
Колеги,
малко се заблуждавате относно напомпването на гуматите. Напротив, през зимата трябва да са напомпени за да е изпъкнал грайфера на гумата който граби снега и се зацепва с леда, а през лятото не трябва да е по мека тъй като когато е мека гумата тя развива по голяма температура вследствие триенето и има много по голяма вероятност да гръмне!!! Така че гумите трябва да са напомпани нито повече нито по малко от това което е дал като предписани автомобилния производител!!!
малко се заблуждавате относно напомпването на гуматите. Напротив, през зимата трябва да са напомпени за да е изпъкнал грайфера на гумата който граби снега и се зацепва с леда, а през лятото не трябва да е по мека тъй като когато е мека гумата тя развива по голяма температура вследствие триенето и има много по голяма вероятност да гръмне!!! Така че гумите трябва да са напомпани нито повече нито по малко от това което е дал като предписани автомобилния производител!!!
- toni2222
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 304
- Регистриран на: 29.05.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46Ci
BIKA_73 написа:Колеги що за глупави теми задавате? Ами колкото ми е кеф толкова ще си напомпя гумите, все едно да питате колко бензин да си сипя най-добре в резервоара!
по тази логика колега даи да си сипваме масло в двигателя колкото си искаме,а не колкото трябва да е....
Маслото в двигателя няма нищо общо със темата която си задал!!! Казал съм,че колкото ми е кеф толкова ще си помпя гумите от гледна точка на това,че всяка марка гуми е различна! Една е с по-мек каучук а друга марка гуми с по-твърд ! И затова налягането на гумите сам си го регулирам, за да получа краен резултат=добра возия!toni2222 написа:по тази логика колега даи да си сипваме масло в двигателя колкото си искаме,а не колкото трябва да е....BIKA_73 написа:Колеги що за глупави теми задавате? Ами колкото ми е кеф толкова ще си напомпя гумите, все едно да питате колко бензин да си сипя най-добре в резервоара!
- боцко
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 97
- Регистриран на: 1.12.2007
- Местоположение: eidfjord norway
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 520,523
- pazokolarov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2287
- Регистриран на: 26.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320dA 525xd
Karlo написа:Ама чакайте малко - не е въпроса да няма, а напротев - да има съпротивление,
и така естествено пак се връщаме на това, че трябва да е по-голяма
площта при лоши условия. Нека някой по-научно го обясни.
Зимно време не се говори за площ, а за налягане/натиск на единица площ. За площ се говори при машините за утъпкване на пистите - за да не потъват в снега. При колите се прдполага, че ще се карат по пътища които да са почистени до някаква степен от сняг или са с евентуално наличие на обледеняване. Тогава голямата площ е противопоказна. Търси се добро сцепление чрез качествата на каучука в гумите, профила на грайфера, "системата на заключване" на грайфера и т.н. в съответствие с автомобила.
- Karlo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 453
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '97 Е39 M52B20
Благодаря на всички за отговорите.
В крайна сметка значи и зиме и лете гумите си стоят напомпани, с изкл.
на случаите когато пътуваме по жегите. Това си е важна тема.
В крайна сметка значи и зиме и лете гумите си стоят напомпани, с изкл.
на случаите когато пътуваме по жегите. Това си е важна тема.
26 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани



