Проблем с топъл старт 525TDS - къде да отида за центровка?

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 484
Регистриран на: 27.06.2005
Местоположение: на масата

Проблем с топъл старт 525TDS - къде да отида за центровка?

Мнение от benzin » 08 Юли 2009, 18:46

Та след четене на доста теми във форума, реших че проблема ще е от веригата, всичко се смени но проблема си остана, сега си мисля че само центровка на ГНП е решението, препоръчайте къде да отида да центроват добре помпата, че вече ме е срам да паля колата на публични места :help: :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1261
Регистриран на: 8.09.2008

Мнение от WALL » 09 Юли 2009, 0:02

Мненията са изтрити от WALL)
Последна промяна WALL на 27 Юли 2009, 12:37, променена общо 1 път

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1353
Регистриран на: 5.05.2008
Местоположение: Sofia
Кара: G02 ///M40d

Мнение от blacksapphire » 09 Юли 2009, 0:18

Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 484
Регистриран на: 27.06.2005
Местоположение: на масата

Мнение от benzin » 09 Юли 2009, 0:30

WALL написа:Първо направи диагностика, че не само от верига не пали топла, а и от помпа. ;)

да де това за помпата ясно, точно на нея искам центровка да се направи, и събирам мнения за добър майстор който да свърши работата

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 11.12.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E38 740i idividual
Мечтае да кара: безаварийно
Детайли за колата: Нормнална!

Мнение от Nasko_325TD » 12 Юли 2009, 13:59

Може и да не се оправи!Аз изпосмених сичко и пак пали от 2-я път! :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 334
Регистриран на: 1.06.2007
Местоположение: PLEVEN
Пол: Мъж
Кара: E-39TDS

Мнение от I.V.G. » 17 Юли 2009, 15:10

Проблема ти е от СТАРТЕРА ,във 100 теми писах едно и също,абе никой ли не ме послуша да пробва първо с това пък после да сменя вериги,и немога да разбера едно нещо всеки вика вериги ,сменява ги и пак му остава проблема и пише във форумите че са вериги.Те тия хора трябва и други да набутат като те са се набутали :evil:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 400
Регистриран на: 8.11.2007
Местоположение: varna

Мнение от hellbull » 19 Юли 2009, 1:37

колега я кажи какъв е тоя проблем със стартера.
Дошло му е времето за смяна ли. как да пробваме и да разберем дали е от него, каква е методиката на процедурата :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 247
Регистриран на: 30.06.2007
Местоположение: Русе, Бургас
Пол: Мъж
Кара: БМВ 535д-06г;

Моето решение :

Мнение от KARAIVANOV » 19 Юли 2009, 11:55

Аз съм от Русе,обиколих всички майстори и сервизи и "БРАДЪ",записах си час в сервиз на Бош(НН сервиз)- София,срещу някакви си 70-80 лв и 30 мин работа ,колата ми пали от четвърт оборот,така че отиди там и ще останеш доволен.След 2 месеца си смених и бендикса на стартера щот се еб...ше понякога и сега нямам ядове,докато види ключа и пали.525 тдс 97г.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 467
Регистриран на: 6.05.2007
Местоположение: Бургас

Мнение от `DaRkMaN » 19 Юли 2009, 13:04

аз пък ще ви споделя че при мен проблема се реши със смяна на акумулатор...стария започна да пада и си закупих нов Exide turbo murbo force morce не помня точно какъв :) сега ще кажете като е студена пали добре....да ама като е топла трябва повече поВер за да запали ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Мнение от anzak » 19 Юли 2009, 13:08

момчета не си мислете че щом при един се е оказало от стартер при всички е така тдс не пали топъл по няколко причини :
1-ва Разтеглени вериги
2-ра Неподходящ или слаб акумулатор
3-та Стартер
4-та Компресия
5-та ГНП
6-та Неправилна центровка
Така че единственият сигурен начин е да отидете на сервиз и да почнете от най безболезненото - диагностика от където може да бъде потвърдено или изключено като причини 1 и 6 по самия начин на въртене на мотора при стартиране ако е в час майстора може да се насочи към 2 или 3 , компресията се мери с прибор и остава гнп-то там работа е малко по сложна

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1261
Регистриран на: 8.09.2008

Мнение от WALL » 19 Юли 2009, 13:48

Мненията са изтрити от WALL
Последна промяна WALL на 27 Юли 2009, 12:37, променена общо 1 път

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 754
Регистриран на: 20.08.2007
Местоположение: Бургас
Кара: e65

Мнение от Воденичаров » 19 Юли 2009, 14:02

WALL написа:7. подгряваши свещи
8. проблем с дюзи


Свещите какво общо имат?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1261
Регистриран на: 8.09.2008

Мнение от WALL » 19 Юли 2009, 14:42

Мненията са изтрити от WALL
Последна промяна WALL на 27 Юли 2009, 12:37, променена общо 1 път

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 624
Регистриран на: 1.07.2008
Местоположение: Papenburg-Germany
Пол: Мъж
Кара: 525tds

Мнение от bera » 19 Юли 2009, 14:42

Воденичаров написа:
WALL написа:7. подгряваши свещи
8. проблем с дюзи


Свещите какво общо имат?


Ако падне под 80'С (30 минути на паркинг) пак върти повечко ако не е подгрята със свещите. А относно центровката се прави за 15минути като се развиват 1 болт и 2 гайки. Лесно е като си знаеш къде са, аз за болта от долу не знаех прочетох от форума и така си я направих иначе щях да бутам и да се чудя що не става.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 754
Регистриран на: 20.08.2007
Местоположение: Бургас
Кара: e65

Мнение от Воденичаров » 19 Юли 2009, 15:26

WALL написа:
Воденичаров написа:
Свещите какво общо имат?


Имат много тясна връзка с паленето, както при студения така и при топлия старт. Предназначението им е да повишат температурата на цилиндровото съдържание- въздуха и да подгреят стените на горивната камера, като с това осигуряват по-лесното самовъзпламеняване на горивото.


Доколкото знам тдса не пуска подгрев при топъл старт. Така или иначе си трябват хубави свещи :)

Следваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook